WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی

راهنمای سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی

13/ دی/1400

سال نو میلادی آغاز شده است و کمتر از سه ماه تا آغاز سال نوی شمسی باقی است. بسیاری از شرکت‌ها در این فرصت باقی‌مانده اقدام به برنامه‌ریزی برای بودجه و هدف‌گذاری هوشمندانه تهیه هدایای تبلیغاتی می‌کنند. در این مطلب قصد داریم راهنمای سفارش تقویم و سررسید را به عنوان محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در اختیار شما قرار دهیم.


انتخاب بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی عملی وقت‌گیر است و گاهی نیازمند خلاقیت و صرف بودجه بازاریابی برای تهیه و سفارشی‌سازی آن‌ها است. تقویم‌های تبلیغاتی چه بر روی دیوار نصب شوند، چه بر روی میز قرار بگیرند، هر کدام به نوبه خود به شیوه‌ای تحسین‌برانگیز برای مدت 365 روز همراه دریافت‌کنندگان آن خواهند بود و تبلیغات سالانه‌ای را برای شما انجام می‌دهد.

اصلی‌ترین عامل در سفارشی‌سازی تقویم و سررسید تبلیغاتی، استفاده از یک طراحی ساده و شکیل و شاید جلوه‌ای جذاب و چشم‌نواز است. در ادامه این مطلب به معرفی اصلی‌ترین نکات طراحی و سفارشی‌سازی تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی به عنوان جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم. مطمئن باشید این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی تا پایان سال آینده نیز همراه مخاطبان شما می‌ماند و دور ریخته نخواهند شد.

 

چرا باید تقویم و سررسید تبلیغاتی را به صورت سفارشی آماده کرد؟


کسب‌وکارها و برندهای گوناگونی در حیطه‌های مختلف از قنادی‌ها گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، تولیدکنندگان، شهربازی‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها، هر کدام می‌توانند با تقویم و سررسید شخصی خود، اقدام به تبلیغات و بازاریابی نمایند. این نوع هدایای تبلیغاتی به ویژه برای تبلیغات در موارد زیر هستند:

 

مدارس


مدارس خصوصی و معتبر بسیاری در سراسر کشور وجود دارد. این مدارس برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام سال خود دارند؛ از برنامه‌های امتحانی گرفته تا اردوهای تفریحی و جشن روز معلم و روز دانش‌آموز و... ارائه تقویم‌ها و سررسیدهای تبلیغاتی سفارشی که برنامه‌های ویژه‌های شما را در ایام سال در آن مشخص شده است؛ به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا همیشه منتظر رویداد ثبت شده در تقویم بمانند و برای آن لحظه‌شماری کنند.

چرا باید تقویم و سررسید تبلیغاتی را به صورت سفارشی آماده کرد؟

سررسید تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب‌ است

 

 

دکور ادارات


پس از همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از ادارات کارمندان خود را برای دورکاری به خانه فرستادند و آن‌ها را از محیط اداری دور نمودند. با ارسال تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی سفارشی برای کارمندان این ادارات، می‌توانید حال و هوای اداری را به خانه‌های آن‌ها بیاورید. علاوه بر این، شرکت‌ها می‌توانند تاریخ‌های مهم همچون جلسات اداری مهم، ضرب‌الاجل‌های رسیدگی به موضوعات ویژه و جشن‌های خاص را در این تقویم‌های تبلیغاتی سفارشی مشخص کنند تا کارمندان از قبل برای این رویدادها برنامه‌ریزی کنند.

 

هدیه به مشتریان


استفاده از تقویم تبلیغاتی و ست سررسید تبلیغاتی تنها محدود به کسب‌وکارهای بزرگ نمی‌شود. برندهایی همچون کوکاکولا را نیز برای بازاریابی‌های قوی خود زمانی که در ابتدای راه خود بودند و هنوز بزرگ و شناخته شده نشده بودند؛ تعدادی تقویم و سررسید تبلیغاتی سفارشی را برای فروشگاه‌های بین راهی و فروشگاه‌های مواد غذایی به صورت سفارشی آماده کردند و به صورت رایگان به آن‌ها اهدا نمودند. مطمئن باشید این یک استراتژی تبلیغاتی حرفه‌ای و مؤثر است؛ به ویژه اگر از آن دسته کسب‌وکارهایی هستید که از نزدیک در ارتباط با مشتریان یا فروشندگان هستید.

 

ارسال پستی


مشتریان منتخب که سال‌ها از مشتریان فعال شما بوده‌اند، عموماً دارای آدرس‌های پستی ثبت شده در سیستم‌های خریداری شما می‌باشند. یکی از راهکارهای شگفت‌انگیز برای غافلگیر کردن آن‌ها، ارسال پستی تقویم و سررسید تبلیغاتی برای آن‌هاست. بهتر است ارسال این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی را به هفته‌های آخر سال محدود نکنید؛ زیرا ارسال محموله‌های پستی در آخر سال با تراکم بالایی صورت می‌گیرد و ممکن است حتی تا سال بعد هم، هدیه تبلیغاتی سفارشی شما به دست مخاطبانتان نرسد. از همین رو، بهترین زمان برای این شیوه غافلگیری، ارسال پستی در اوایل اسفندماه است.

 

شبکه‌های مجازی


از آنجایی که خرید و سفارشی‌سازی تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی به صورت عمده بسیار مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود، می‌توانید این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی را به عنوان جوایز در مسابقات شبکه‌های مجازی خود ارائه کنید. تنها کافی است یک کمپین تبلیغاتی به راه بیاندازید و اعلام کنید به 500 نفر اولی که کامنت بگذارند و لایک کنند، یک تقویم یا سررسید تبلیغاتی رایگان دریافت می‌کنند. مطمئن باشید این شیوه بازاریابی صفحه شما را با خیل عظیمی از کامنت و لایک و دنبال کننده روبه‌رو خواهد کرد.

 

هدایای تبلیغاتی ویژه مناسبت‌ها


تقویم و سررسید از هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند که می‌توانید آن را به صورت سفارشی با تم‌های مختلف بسته به مناسبت خاص موردنظر خود آماده‌سازی کنید. بعد آن‌ها را به عنوان هدیه به مخاطبان خود ارائه کنید. مناسبت‌های فراوانی در تقویم وجود دارد که در هر یک از 12 ماه سال، شما می‌توانید یک تقویم یا سررسید تبلیغاتی خاص را به افراد اهدا کنید.

 

هدایای نمایشگاهی


به زودی نمایشگاه‌های فراوانی با حضور بازدیدکنندگان به راه می‌افتد. نمایشگاه‌های زمستانه، بهارانه، نمایشگاه‌های تجاری و بسیاری از نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی فراوانی در ایام سال برپا می‌شوند که شما نیاز به تبلیغات برای برند خود دارید. تقویم‌های تبلیغاتی رایگان از بهترین هدایای نمایشگاهی هستند که با هزینه بسیار کمی می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد و بازدیدکنندگان تقدیم کرد. البته بهتر است کمی خلاقیت در طراحی خود داشته باشید تا تقویم و سررسیدی بی‌نظیر و سرگرم‌کننده به آن‌ها ارائه کنید و خود را متمایز از سایر بندها نمایید.

هدایای نمایشگاهی

سررسید یکی کاربردی‌ترین هدایای نمایشگاهی است

 

 

نکات سفارش تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی


حالا که با ایده‌های جذاب برای ارائه تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی 1401 آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده است که به بررسی نکات سفارش آن‌ها بپردازیم تا هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای ارائه به مخاطبان خود خلق کنید. در زمان سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی 1401 بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

شماره 1- نوع تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی خود را انتخاب کنید


انواع گوناگونی از تقویم‌های تبلیغاتی وجود دارد که بسته به بودجه، سلیقه و نوع کسب‌وکار خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. تقویم‌های دیواری، رومیزی، چاپ بر روی موس پد تبلیغاتی، تقویم کاغذی، تقویم مگنتی یا خلاقانه از انواع تقویم‌های تبلیغاتی هستند. فراموش نکنید که هر کدام از تقویم‌های تبلیغاتی را که انتخاب کنید، از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان آحاد مردم به شمار می‌آید و شیفته آن می‌شوند؛ با این حال بهتر است هنگام سفارش دادن از خود بپرسید:

  • آیا به دنبال تقویمی هستم که افراد بتوانند بر روی آن بنویسند؟
  • دوست دارم تقویم سفارشی من بزرگ باشد یا کوچک؟
  • درست‌تر این است که همه 12 ماه سال را در یک صفحه چاپ کنم یا هر ماه به صورت جداگانه چاپ شود؟
  • آیا مخاطبان من در دسته افرادی هستند که تقویم‌هایشان را با خود حمل می‌کنند؟

 

با پاسخ دادن به این پرسش‌ها می‌توانید مناسب‌ترین گزینه تقویم تبلیغاتی 1401 را برای خود به صورت سفارشی آماده کنید. با استفاده از کمی خلاقیت می‌توانید با کمترین بودجه تبلیغاتی هدیه‌ای شگفت‌انگیز برای سال پیشرو به مخاطبان خود هدیه دهید.

در کنار تقویم‌ها، سررسیدهای تبلیغاتی نیز طیف متنوعی از طراحی‌های خلاقانه را شامل می‌شوند. سررسیدهای چرمی، چرم پوست‌ماری، دوتکه و سه تکه، مخملی، جلد سخت، روکش سلفون مات و گالینگور در اندازه‌های وزیری، اروپایی رقعی، پالتویی و اروپایی فانتزی از انواع مختلف و محبوب سررسیدهای تبلیغاتی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

 

شماره 2- استفاده از تم خلاقانه و بامزه


همه تقویم‌ها به نوعی مشابه یکدیگر هستند و ممکن است بسیاری از برندها برای سال پیشرو اقدام به چاپ و سفارشی‌سازی تقویم 1401 نمایند. چه چیزی باعث می‌شود که افراد بخواهند از تقویم تبلیغاتی شما استفاده کنند و تقویم‌های دیگر را در گوشه‌ای قرار دهند؟ درست است. کمی خلاقیت با چاشنی جذابیت و بامزه بودن می‌تواند کلید برد شما در این رقابت تنگاتنگ باشد. در ادامه به معرفی برخی از ایده‌های جذاب برای تقویم سال 1401 می‌پردازیم.

 

  • مناظر طبیعی و بناهای تاریخ جذاب ایران و جهان

این ایده کاملاً مناسب هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی است.

  • ماشین‌های جذاب

این ایده ناب می‌تواند مناسب شرکت‌های مرتبط با ماشین‌آلات، فروشگاه‌های خودرو، نمایشگاه داران خودرو و شرکت‌های بیمه‌کننده خودرو باشد.

  •   جملات انگیزشی و اشعار دلربا

ایده‌ای بکر برای باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های تناسب‌اندام، ارائه‌دهندگان خدمات و وسایل ورزشی و مراکز مشاوره‌ای و درمانی باشد.

  • حیوانات بامزه

با چنین تصاویری می‌توانید تقویم و سررسیدی جذاب برای دوستداران حیوانات، مراکز نگهداری از حیوانات، فروشگاه‌های وسایل حیوانات خانگی و باغ‌وحش‌ها آماده کنید.

  •    دنیای زیرآب و تفریحات آبی

اگر به دنبال جذب نظر دوستداران تفریحات آبی هستید یا می‌خواهید برای کسب‌وکارهای مرتبط با آکواریوم‌ها، رستوران غذاهای دریایی، دریاچه‌ها، سواحل و پارک‌های آبی تقویم و سررسیدی خارق‌العاده سفارش دهید؛ این ایده را از دست ندهید.

  •     غذا و خوراکی‌های خوشمزه

این نوع تصاویر برای کسب‌وکارهای مرتبط با رستوران‌ها، کافه‌ها، شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی و آماده‌سازی غذا، تالارها و سالن‌های ضیافت مناسب است.

این‌ها تنها تعدادی از ایده‌های خلاقانه و دوست‌داشتنی برای چاپ تقویم و سررسید تبلیغاتی هستند. دست شما برای انتخاب تصاویر باز است. شما می‌توانید از تصاویر جذاب دیگر همچون پرندگان، اسب، هواپیما، دانشمندان و شعرای سرشناس، گل و گیاه، جاده‌های معروف جهان در فصول مختلف سال و حتی چاپ جملات خنده‌دار و فاخر برای هر روز از ماه در هدایای تبلیغاتی سفارشی خود استفاده کنید.

استفاده از تم خلاقانه و بامزه

نمونه‌ای از ایده خلاقانه برای تقویم دیواری

 

 

شماره 3- انتخاب شیوه چاپی و رنگ جوهر


بسته به اینکه می‌خواهید تقویم تبلیغاتی آماده کنید یا سررسید تبلیغاتی می‌توانید شیوه چاپی موردعلاقه و مناسب خود را انتخاب کنید. برای چاپ تقویم تبلیغاتی 1401 می‌توانید به سراغ روش‌های چاپ صفحه‌ای و سابلیمیشن استفاده کنید. در خصوص تکنیک‌های چاپ بر روی سررسید تبلیغاتی نیز بسته به جنس به کاررفته در سررسید می‌توانید از میان روش‌های چاپ سیلک، لیزر، چاپ داغی و طلاکوب انتخاب نمایید.

 

شماره 4- سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی


تقویم‌ها عموماً برای تنها یک سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، سررسیدها را می‌توان تا مدت‌ها استفاده کرد. از این رو، پس از اینکه تصمیم به انتخاب گزینه مناسب تبلیغاتی خود گرفتید، بهتر است هدایای تبلیغاتی موردنظر خود را در بهترین زمان ممکن به صورت سفارشی آماده کرده و در مناسب‌ترین زمان به دست مخاطبان خود برسانید. از این رو، انتخاب یک شرکت چاپی و شرکت هدایای تبلیغاتی قابل‌اعتماد، معتبر و وقت‌شناس برای آماده‌سازی این حجم از هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است.

سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی

با انتخاب یک شرکت تبلیغاتی مناسب، هدایای تبلیغاتی عالی سفارش دهید

 

 

در هنگام سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی چه مواردی را باید رعایت کرد؟


اکنون که تصمیم گرفته‌اید از این هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار برای توسعه کسب‌وکارهای خود استفاده کنید؛ بهتر است موارد زیر را در هنگام سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی رعایت کنید.

 

دوخته شده یا سیمی


تقویم‌ها و سررسیدهای سیمی از انواع محبوب، حرفه‌ای و دوست‌داشتنی هستند. با این حال، نوع دوخته شده این هدایای تبلیغاتی نیز می‌توانند هدایای ارزشمندی برای هدیه دادن به مخاطبان باشند.

در هنگام سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی چه مواردی را باید رعایت کرد؟

خرید هدایای تبلیغاتی مرغوب بسیار مهم است

 

 

تعداد مناسب


آیا در سال‌های قبل نیز اقدام به سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی کرده‌اید؟ آیا تعداد آن‌ها مناسب بوده است؟ اگر نمی‌خواهید تعداد زیادی از تقویم تبلیغاتی 1401 و سررسید تبلیغاتی 1401 در دستان شما بماند، بهتر است تعداد مناسب و کافی از این اقلام تبلیغاتی را به صورت سفارشی آماده کنید.

 

زمان تحویل


اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی سفارشی و بی‌نظیر خود را در زمان مناسب به مخاطبان خود تحویل دهید، بهتر است از مدت قبل از رویداد موردنظر خود اقدام به تهیه و سفارشی‌سازی کنید. علاوه بر این، اگر قبل از تاریخ‌های مهم همچون سال نو، اقدام به سفارش این هدایای تبلیغاتی کنید، نه تنها در صف انتظار قرار نمی‌گیرید، بلکه ممکن است از تخفیف هم برخوردار شوید.

 

تولید ایران


حمایت از تولید داخل و استفاده از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی ایرانی، به توسعه تمامی کسب‌وکارها و رونق اقتصادی جامعه کمک می‌کند.

 

هزینه


هر برند و شرکتی برای تبلیغات خود، بودجه مشخصی را تعیین کرده است. بنابراین بهتر است برای سفارش هدایای تبلیغاتی خود بر اساس بودجه‌تان عمل کنید تا ضربه اقتصادی به کسب‌وکارتان وارد نشود.

 

چرا باید تقویم و سررسید تبلیغاتی سفارش داد؟
 

هر کسب‌وکاری برای دیده شدن نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد. بنابراین چه بهتر که به سراغ تبلیغاتی بروند که با یکبار هزینه کردن، می‌توانند برای مدت حداقل 365 روز سال به صورت روزانه نام خود را در برابر دیدگان مخاطبان خود قرار دهند. علاوه بر این، در کنار مخاطبانی که این هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده‌اند، اطرافیان آن‌ها نیز می‌توانند از این هدایای تبلیغاتی کارا و دوست‌داشتنی استفاده کنند و با نام برند شما آشنا شوند. تبلیغات مستمر رمز موفقیت در بازاریابی است. از همین رو، تقویم و سررسید تبلیغاتی می‌تواند در این زمینه به صورت ایده آل عمل کند.

چرا باید تقویم و سررسید تبلیغاتی سفارش داد؟

سررسید هدیه است که همگان از دریافت آن خوشحال می‌شوند

 

 

سخن آخر


تنوع هدایای تبلیغاتی بی‌نظیر است و هر برندی می‌تواند متناسب با سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کند. تقویم تبلیغاتی و ست سررسید تبلیغاتی از گزینه‌های پرطرفدار و رایج برای تبلیغات در آخر سال و ابتدای سال نو هستند. این هدایای تبلیغاتی شاید به اندازه پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی یا ست مدیریتی جذاب و منحصربه‌فرد به نظر نمی‌رسند؛ با این حال، افراد بسیاری منتظر دریافت و استفاده از این هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند. با رعایت نکات سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی و استفاده از ایده‌های جالب و جذاب می‌توانید محصولات تبلیغاتی دوست‌داشتنی را خلق کرد.


13/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف