WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی بانک‌ها

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک‌ها

13/ دی/1400

تهیه هدیه‌ای مناسب برای کارمندان به مناسبت‌های مختلف از چالش‌های بخش منابع انسانی و تیم‌های بازاریابی هر شرکتی است. اگر شرکت شما نیز به دنبال یافتن بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانکداران است تا ایام پایانی سال را با خیال راحت سپری کنند و هدایای شگفت‌انگیزی را برای قدردانی از این افراد تدارک ببیند؛ بهتر است این مطلب را از دست ندهید.


کارمندان بانک‌ها در تمام طول سال تلاش می‌کنند تا تراکنش‌های مالی شرکت‌ها را به بهترین نحو سروسامان دهند. از همین رو، اهدای هدایای تبلیغاتی به کارمندان در ترغیب آن‌ها برای همکاری بیشتر و استفاده از خدمات این شرکت‌ها نسبت به سایر شرکت‌ها بسیار مفید است. به این ترتیب شرکت‌ها می‌توانند به این کارمندان نشان دهند که به فکر آن‌ها هستند و به آن‌ها اعتماد دارند.

طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان بانک‌ها وجود دارد که با کمی خلاقیت و سفارشی‌سازی می‌تواند به هدایای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی تبدیل شوند. در ادامه این مطب تعدادی از محصولات تبلیغاتی که بر اساس تجربه کاری ما برای این دسته از کارمندان کاربردی است و با استقبال آن‌ها مواجه می‌شود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

شماره 1- ست روان نویس تبلیغاتی


امضا کردن اسناد بانکی مهم با یک خودکار شکیل، احساس غرور و اعتماد بالایی دارد. با اهدای ست روان نویس تبلیغاتی که با آرم و نشان تجاری شما به صورت سفارشی آماده شده است، احساس اعتماد را در بین کارمندان بانک‌ها تقویت کنید و همراه آن‌ها در تمام طول سال باشید. علاوه بر این، امضا کردن و استفاده از این خودکارهای تبلیغاتی توسط بانکدارها از دید مشتریان دیگر پنهان نمی‌ماند و نام تجاری شما همیشه در دستان آن‌ها می‌درخشد و چشمان بسیاری را با شما آشنا می‌سازد.

در کنار خودکار تبلیغاتی، امروزه قلم‌های استایلوس نیز به هدایای تبلیغاتی محبوبی تبدیل شده‌اند که هر فردی با دریافت آن، شگفت‌زده می‌شود. با انتخاب خودکارهای تبلیغاتی که یک سر آن خودکار و سر دیگر آن مجهز به قلم لمسی تبلیغاتی است؛ می‌توانید در هرلحظه از زندگی کارمندان همراه آن‌ها باشید.

 

شماره 2- ماسک تبلیغاتی


این روزها که دوباره ترس از بیماری کرونا در جامعه فراگیر شده است؛ اهدای ماسک تبلیغاتی به کارمندان بانک‌ها می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت شما به سلامتی آن‌ها باشد. با انتخاب ماسک‌های تبلیغاتی که استاندارد بوده و به صورت بهداشتی و چند لایه آماده شده‌اند و نام تجاری شما بر روی آن نقش بسته است، می‌تواند نه تنها سلامتی بانکدارها را تضمین کنید؛ بلکه می‌توانید نام تجاری خود را در مقابل چشمان مشتریان بانک‌ها نیز قرار دهید و بر ارزش برند خود بی افزایید.

ماسک تبلیغاتی

این روزها همگان از دریافت ماسک بسیار خوشحال می‌شوند

 

 

شماره 3- پاوربانک تبلیغاتی


شلوغ بودن بانک‌ها در تمام ساعت اداری، فرصت کافی برای توجه به میزان شارژ مناسب گوشی را از کارمندان بانک‌ها می‌گیرد. علاوه بر این، خستگی روزهای کاری سبب می‌شود تا زمانی که به منزل می‌رسند، دوست داشته باشند استراحت کنند و وقت خود را به صورت بهینه استفاده نمایند. از این رو، یک پاوربانک تبلیغاتی می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی به کارمندان فعال بانک‌ها باشد.

 

شماره 4- ست سررسید تبلیغاتی


سررسید تبلیغاتی و تقویم از اصلی‌ترین و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی است که هر برندی به بانکدارها ارائه می‌کند. با ارائه تقویم 1401 و ست سررسید تبلیغاتی 1401 در ماه‌های پایانی سال 1400 به کارمندان بانک‌ها، آن‌ها را برای آغاز سال نو و برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه سال جدید همراهی کنید.

 

شماره 5- پوشاک تبلیغاتی


کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی و جوراب تبلیغاتی ازجمله محبوب‌ترین پوشاک تبلیغاتی هستند که هر شخصی با دریافت آن خوشحال می‌شود. پوشیدن لباس‌های رسمی در طول ساعت اداری می‌تواند خسته‌کننده باشد. از این رو، با ارائه این هدایای تبلیغاتی مهیج به آن‌ها، در زمان استراحت این کارمندان همراه آن‌ها خواهید بود و لحظات آرامش بخشی را برای آن‌ها رقم خواهید زد.

پوشاک تبلیغاتی

نمونه‌ای از لباس تبلیغاتی کارمندان یک مجموعه

 

 

شماره 6- شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی


پیشرفت تکنولوژی در تمام جنبه‌های زندگی امروزی خود را نشان می‌دهد. وسایل الکترونیکی متعدد، نیاز به استفاده از رابط‌های فراوان را می‌طلبد. به همین دلیل، ارائه کابل تبلیغاتی می‌تواند تمام این جریان‌های زندگی را به هم مرتبط کند و خیال افراد را از هماهنگی این وسایل الکترونیکی راحت کند. شارژر فندکی نیز امکان شارژ کردن وسایل برقی را به کمک فندک ماشین فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن‌ها، از این وسایل استفاده کنند.

 

شماره 7- لیوان تبلیغاتی


نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه می‌تواند آرامش عجیبی را به همراه آورد. استرس انجام امور مالی، بانکداران را با خستگی‌ها و تنش‌های فراوانی روبه‌رو می‌کند. با انتخاب و سفارشی‌سازی لیوان تبلیغاتی به شیوه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی برای کارمندان بانک‌ها می‌توانید خستگی روزانه را از بدن آن‌ها بزدایید و ذهن آرامی را برای انجام بهتر مسئولیت‌هایشان فراهم کنید.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی را باید از هدایای تبلیغاتی محبوب نامگذاری کرد

 

 

شماره 8- جا کارتی تبلیغاتی


زندگی امروزی ما، کارت‌های متعددی را در کیف‌های ما قرار داده است. از کارت مترو و کارت ماشین گرفته تا انواع کارت‌های اعتباری، کارت ویزیت، کارت‌های شناسایی، گواهینامه و بسیاری از موارد دیگر ازجمله کارت‌هایی هستند که در کیف هر یک از ما وجود دارند. با ارائه جا کارتی‌های شکیل به کارمندان بانک‌ها می‌توانید آن‌ها را به داشتن نظم بیشتر ترغیب کنید. علاوه بر این، با اینجا کارتی‌های زیبا و منحصربه‌فرد می‌توانید نام برند خود را به شکلی جذاب در هر مکانی درخشان سازید.

 

شماره 9- ست مدیریتی


ست مدیریتی هدیه‌ای منحصربه‌فرد و خاص برای ارائه به کارمندان خاص و مدیران عالی‌رتبه است. اگر قصد ارائه هدیه‌ای ویژه به مدیران بانک‌ها یا کارمندان خاصی را دارید، بهتر است به سراغ ست‌های مدیریتی شیک و محبوب بروید تا ارزش هدیه خود را به صورت مشخص و برازنده‌ای نشان دهید. ست‌های مدیریتی در بسته‌های چشم‌نواز و لوکس آماده می‌شوند که بسته به سلیقه و بودجه می‌توان داخل آن‌ها را با هدایای تبلیغاتی مختلف که نام تجاری شما بر روی آن حک شده است، پر کنید.

از محبوب‌ترین انواع ست مدیریتی تبلیغاتی می‌توان به ست مدیریتی افرا اشاره کرد که شامل پاوربانک تبلیغاتی، شارژر فندکی و خودکار فلزی است. این ست بی‌نظیر با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای قابل سفارشی‌سازی است و ارزشی چندین برابر اقلام درون آن را به مخاطبان ما القا می‌کند. ست مدیریتی آریا از دیگر انواع ست‌های مدیریتی دوست‌داشتنی و پر سفارش است که از اسپیکر بلوتوثی، فلش مموری تبلیغاتی، ابزار چندکاره و خودکار تبلیغاتی در یک بسته‌بندی حرفه‌ای و خاص قرار گرفته است و دل دریافت‌کننده آن را می‌رباید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ست مدیریتی برای مخاطبان خاص خود ازجمله مدیران بانک و کارمندان بانک‌ها می‌توانید به وب‌سایت پیشکش مراجعه کنید و با تنوع بالای این هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز آشنا شوید. ناگفته نماند ست‌های مدیریتی را می‌توان به صورت مجزا برای بانوان و آقایان سفرشی سازی نمود تا به شکل صحیحی نشان‌دهنده حس احترام و قدردانی تیم بازاریابی و برند شما باشد.

 

شماره 10- فلش  تبلیغاتی


استفاده از فلش تبلیغاتی تنها محدود به یک شغل خاص یا افراد خاصی نمی‌شود. فلش مموری تبلیغاتی با میزان حافظه مناسب از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان کارمندان بانک‌هاست. با ارائه یک فلش ممور تبلیغاتی خلاقانه در یک بسته‌بندی جذاب به کارمندان بانک‌ها می‌توانید لبخند رضایت را بر روی لبان آن‌ها ببینید.

فلش تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی همه پسند

 

 

شماره 11- کتب نفیس تبلیغاتی


سروکار داشتن با ارقام و اعداد و تمرکز بر روی اسناد مالی مهم بسیار خسته‌کننده است. با ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه‌ای که بتواند این احساس خستگی را از تن کارمندان بانک‌ها کم کند، می‌توانید نام خود را در ذهن آن‌ها ثبت کنید. کتب نفیس تبلیغاتی همچون اشعار حافظ، رباعیات خیام یا یک کتاب قرآن نفیس می‌تواند هدیه‌ای بی‌نهایت ارزشمند و خاص برای مخاطبان ویژه شما باشد. این هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز تنها در قفسه کتابخانه کارمندان و مدیران خاک نخواهد خورد. بلکه به هر مناسبتی با دستان آن‌ها ورق می‌خورد و آرامش و شکوهی خاص به لحظات آن‌ها می‌بخشد. کتب نفیس تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی و لوکس است که تا چند نسل در میان اعضا خانواده حفظ می‌شود.

 

شماره 12- صنایع دستی


همیشه نباید هدایای تبلیغاتی که به کارمندان ارائه می‌شود، مربوط به حوزه فعالیت و کاری آن‌ها باشد. یک ست شکیل صنایع دستی همچون بشقاب و گلدان میناکاری یا سفالینه‌های روستای کلپورگان می‌تواند هدایای تبلیغاتی خاص و مسحورکننده‌ای باشند که هر برند و شرکتی برای قدردانی از زحمات کارمندان بانک‌ها به آن‌ها ارائه می‌کند.

صنایع دستی

نمونه‌ای از جعبه خاتم کاری شده

 

 

شماره 13- موس پد تبلیغاتی


کارمندان بانک‌ها نیز مانند کارمندان بسیاری از ادارات، امور کاری خود را با کامپیوتر یا لپ‌تاپ انجام می‌دهند. موس پد تبلیغاتی هدیه‌ای کارا و جذاب برای آن‌ها است تا به صورت دورکاری یا حضوری خدمات بانکی خود را به مشتریان ارائه کنند. اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما علاوه بر ظاهر زیبا و چشم‌نوازش، حامی سلامتی دستان کارمندان بانک‌ها باشد، بهتر است به سراغ موس پدهای ژله‌ای با وتجل بروید. این نوع موس پدهای تبلیغاتی از مچ دستان کارمندان در حین کار کردن با موس حفاظت می‌کنند تا فشار کمتری به دست وارد شود.

 

سخن آخر


فصل زمستان تازه آغاز شده است. با این حال، شرکت‌ها و برندهای معتبر از حالا برای تبلیغات آخر سال برنامه‌ریزی می‌کنند و تلاش می‌کنند مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی کارمندان را بیابند. با سفارشی‌سازی و ارائه هدایای تبلیغاتی همچون موس پد تبلیغاتی، ماسک تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و بسیاری از هدایای دیگر از این قبیل، می‌توانید نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید.

بخشی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانکدارها در این مطلب برای شما گردآوری شده بود تا راهنمای مناسبی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار باشد. علاوه بر این محصولات، شما می‌توانید هر هدیه تبلیغاتی دیگری را به صورت سفارشی با نام شرکت خود آماده کرده و مخاطبان ویژه ارائه کنید.


13/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف