WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
تبلیغات حرفه‌ای همراه با روز جهانی کلاه

تبلیغات حرفه‌ای همراه با روز جهانی کلاه

24/ دی/1400

مناسبت‌های فراوانی را می‌توان در تقویم جهانی پیدا کرد؛ از روز جهانی شکلات گرفته تا روز جهانی پیتزا، روز جهانی کتاب و روز جهانی کلاه. از آنجایی که کلاه تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی است، روز جهانی کلاه فرصتی مناسب برای تبلیغات حرفه‌ای و بهره بردن از این هدیه شگفت‌انگیز است.


تاریخ 25 دی ماه مصادف با 15 ژانویه، روز جهانی کلاه است. این روز برای یادبود یکی از قدیمی‌ترین نوع پوشاک یعنی کلاه برگزار می‌شود. کلاه از دیرباز نمادی برای هویت و موجودیت بوده است. البته در گذشته، کلاه نمادی برای یک فرهنگ، ملیت یا قومیت بوده اما اکنون بیشتر به عنوان یک پوشش تزئینی استفاده می‌شود. با این حال، همچنان کلاه‌ها توانسته‌اند بعد هویتی خود را حفظ کنند و با سفارشی‌سازی به هدایای تبلیغاتی شرکتی تبدیل شوند که نام هر برند را در معرض تماشای مخاطبان بی‌شماری قرار می‌دهد. حال بهتر است شما هم کلاه خود را قاضی کنید و برای به دست آوردن موقعیت تجاری خود و پیش از آنکه کلاهتان پس معرکه باشد، هدایای تبلیغاتی مخصوص روز جهانی کلاه را سفارشی‌سازی کنید.

 

معرفی روز جهانی کلاه


از زمان‌های بسیار دور، کلاه به عنوان بخشی از پوشاک افراد قرار داشت. تنوع بی‌نظیر در کلاه‌ها نشان‌دهنده اهمیت این پوشاک از آن زمان بوده است. به هر گوشه از جهان که نگاه کنید، هر قوم و ملتی، کلاه مخصوص خود را داشته‌اند. برخی از کلاه‌ها نماد اشخاص جامعه بوده‌اند؛ برخی برای مراسم‌های دینی مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ برخی برای محافظت و برخی دیگر برای مد و ایمنی و.... به عنوان مثال در ارتش‌ها و استفاده‌های نظامی از دیرباز، کلاه‌ها با نشان‌ها و طراحی‌های مختلفی ساخته می‌شدند تا نشان‌دهنده شاخه فعالیت، درجه یا کشور افراد باشد.

عمامه سبز، کلاه بختیاری، کلاه قشقایی و کلاه پهلوی از شناخته‌شده‌ترین انواع کلاه در میان ایرانیان است که تاریخچه طولانی را با خود به همراه دارند.

با وجود اینکه امروزه کلاه‌ها بیشتر جنبه تزئینی پیدا کرده‌اند؛ با این حال، انتخاب کلاه می‌تواند نشانه سبک زندگی و عقاید افراد باشد. در کنار این موضوع نمی‌توان از تأثیر مد نیز بر نحوه استفاده از کلاه غافل شد. بنابراین اگر به دنبال یک تبلیغات حرفه‌ای هستید، می‌توانید به سراغ کلاه‌های تبلیغاتی پرطرفدار در صنعت مد بروید و نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید.

 

کلاه تبلیغاتی چیست؟


تنوع بی‌کران در ساخت و طراحی کلاه‌ها و نام‌های گوناگونی که بر آن‌ها می‌گذارند، نشان‌دهنده اهمیت و محبوب بودن این پوشاک دوست‌داشتنی است. کلاه تبلیغاتی با آرم و نشان تجاری هر برندی می‌تواند به صورت سفارشی آماده شود و هدایای تبلیغاتی بی‌نظیری را خلق کنند. در حقیقت، هر شرکتی که به سراغ سفارشی‌سازی این پوشاک تبلیغاتی محبوب برود، می‌تواند با صرف هزینه اندکی، توجهات فراوانی را به سوی خود جذب کند و به نامی شناخته شده در اذهان عمومی تبدیل شود. 

 

با اهدا پوشاک تبلیغاتی، به کسب‌وکار خود رونق دهید

 

 

از کدام کلاه تبلیغاتی می‌توانید برای بازاریابی استفاده کنید؟


کلاه تبلیغاتی علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی نام برند شما را در معرض دید عموم قرار دهد؛ بلکه می‌تواند نشان‌دهنده هویت برند شما نیز باشد. از این رو، انتخاب نوع کلاه تبلیغاتی، استفاده از مواد باکیفیت در ساخت آن، سفارشی‌سازی مناسب و رنگ آن می‌تواند عوامل تأثیرگذاری بر کسب بیشتر توجهات و ایجاد وجهه‌ای اثربخش در باور افراد جامعه داشته باشد. بر همین اساس، در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین کلاه‌ها می‌پردازیم تا در زمان سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی به مناسبت روز جهانی کلاه با دستانی پر به استقبال از مخاطبان خود بروید.

 

کلاه کپ


زمانی که صحبت از یک کلاه محبوب میان افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود، همه کلاه کپ را پیشنهاد می‌دهند. کلاه کپ یک اکسسوری جذاب و در عین حال ارزان قیمت است که هر برندی با صرف بودجه تبلیغاتی کمی می‌تواند آن را سفارشی‌سازی نماید. علاوه بر این، کلاه کپ را هم آقایان و هم بانوان می‌توانند استفاده کنند و از این رو دست شما برای تبلیغات باز است.

کلاه کپ

این کلاهی است که هر فردی دستکم یکبار آن را استفاده کرده است

 

 

کلاه نیوزبوی


حتی اگر شما هم از طرفداران تماشای سریال‌های خارجی نباشید؛ امکان ندارد که نام تامی شلبی و گروه پیکی بلایندرز را در این چند سال نشنیده باشید. تب بالای این سریال در جامعه و پوشش خاص بازیگران آن سبب شده است تا استفاده از کلاه به ویژه کلاه نیوزبوی به یک بخش جذاب در پوشاک به ویژه پوشاک آقایان تبدل شود. اگر قصد دارید نام برند خود را به سرعت بر سر زبان‌ها بیاندازید و مخاطبان خود را هیجان‌زده نمایید، بهتر است به سراغ کلاه نیوزبوی بروید.

کلاه نیوزبوی

کلاهی که سبب ایجاد متفاوت شما می‌شود

 

 

کلاه برتون


اگر به دنبال یک تبلیغات حرفه‌ای در میان بانوان هستید و می‌خواهید آن‌ها را به وجد آورید؛ بهتر است به سراغ کلاه کاپیتانی یا کلاه برتون بروید.

کلاه برتون

یک کلاه جذاب برای استفاده روزانه

 

 

کلاه فلامنت نقاب دار


درست است که از نظر بسیاری از افراد بهترین زمان استفاده از کلاه‌های نقاب دار، فصل تابستان است؛ با این حال، محبوبیت بالای این نوع کلاه سبب می‌شود تا اغلب برندها و شرکت‌ها در هر فرصتی که به دست می‌آورند از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی محبوب خود استفاده کنند. حال چه زمانی بهتر از روز جهانی کلاه!

 

از کدام رنگ کلاه تبلیغاتی برای روز جهانی کلاه استفاده کنیم؟


تمام رنگ‌ها جذاب هستند؛ با این وجود انتخاب یک رنگ مناسب برای هدایای تبلیغاتی که بتواند تأثیر دریافت هدیه را چندین برابر کند و نگرش مثبتی را در خاطر دریافت‌کنندگان و مخاطبان ایجاد کند، امری چالش‌برانگیز است. به صورت کلی، هر برند و شرکتی می‌تواند در هر زمانی بسته به سلیقه، بودجه  و اهداف تبلیغاتی خود، رنگ مناسب کلاه تبلیغاتی را انتخاب کند. اما اگر دوست دارید قدرت رنگ‌ها را نیز در بازاریابی خود دخیل کنید و تبلیغاتی حرفه‌ای خود را رنگ و بوی دیگری ببخشید بهتر است نگاهی به مطالب هدایای تبلیغاتی و روانشناسی رنگ‌ها و از نظر روانشناسی چه رنگی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟ در وبلاگ پیشکش بیاندازید.

 

سخن آخر


هر کدام از مناسبت‌های تقویمی فرصتی با ارزش برای تبلیغات هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نام خود را در ایام سال معتبرتر و شناخته شده تر کنید. روز جهانی کلاه نیز فرصتی عالی برای تبلیغات حرفه‌ای است. کسب‌وکارها می‌توانند از میان انواع کلاه‌های تبلیغاتی در کنار سایر هدایای تبلیغاتی همچون دفترچه یادداشت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی برای استقبال از این روز دوست‌داشتنی بروند و مخاطبان خود را غافلگیر کنند.


24/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف