WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای سفارش بنر تبلیغاتی خلاقانه برای رویدادها و محبوبیت کسب‌وکار شما

راهنمای سفارش بنر تبلیغاتی خلاقانه برای رویدادها و محبوبیت کسب‌وکار شما

28/ دی/1400

همه ما تابه‌حال بارها و بارها در رویدادهای تجاری مختلف یا به مناسبت‌های گوناگون، بنرهای متنوعی را دیده‌ایم؛ برخی از آن‌ها بسیار چشمگیر و خیره‌کننده بوده‌اند و برخی با ظاهر و طراحی نامناسب خود باعث دل‌زدگی مخاطبان شده‌اند. آیا تابه‌حال به استفاده از یک راهنمای سفارش بنر تبلیغاتی خلاقانه برای رویدادها و محبوبیت کسب‌وکار خود فکر کرده‌اید؟


بنرهای تبلیغاتی عموماً به صورت دیواری نصب می‌شوند یا در جلوی غرفه‌ها یا فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند تا توجه مخاطبان و مشتریان را به‌سوی خود جلب کنند. این شیوه تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی مؤثر و ارزان‌قیمت است که بسیاری از کسب‌وکارها در رویدادهای مختلف در طول سال، به سراغ آن می‌روند. به همین خاطر، بسیاری از برندها برای درست کردن یک بنر جذاب و چشم‌نواز به سراغ طراحان گرافیک خبره می‌روند. اگر امکان استفاده از تجربه این افراد را ندارید، نیازی نیست نگران باشید. می‌توانید نکات زیر را در زمان طراحی بنر تبلیغاتی خود رعایت کنید تا در نهایت بنری باورنکردنی و دوست‌داشتنی را خلق کنید.

 

شماره 1- انتخاب اندازه و استایل مناسب بنر

 

بنرها در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگونی وجود دارند که شما بسته به نیاز خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از انواع بنرهای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنر ایستاده
  • بنر آویز
  • بنر پرچمی
  • بنر دوطرفه

 

انتخاب اندازه و استایل مناسب بنرتنوع اندازه و نوع بنرهای تبلیغاتی دست شما را برای تبلیغات حرفه‌ای باز می‌گذارد

 

 

 

بنر کوچک

 

اگر میزبان یک فستیوال یا رویداد کوچک با تعداد کمی مخاطب هستید، بهترین انتخاب برای شما بنرهای تبلیغاتی کوچک است. همچنین این نوع بنرها می‌توانند بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بزرگ نیز باشند و هیجان بیشتری را برای مخاطبان ایجاد کنند.

 

بنر متوسط

 

اگر به دنبال انتخابی مقرون‌به‌صرفه هستید، بنرهای تبلیغاتی متوسط گزینه‌ای مناسب برای شما است.

 

بنر بزرگ

 

این نوع بنر بزرگ‌تر است و مساحت بیشتری را برای چاپ طرح‌های بزرگ فراهم می‌کند. این بنرهای تبلیغاتی به ‌اندازه‌ای بزرگ هستند که به خوبی دیده شوند و توجهات بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

 

شماره 2- تصاویر بنر خود را به صورت طرح‌های وکتوری آماده کنید

 

طرح‌های گرافیکی برداری (وکتور) برخلاف تصاویر پیکسلی با تغییر اندازه، کیفیت آن‌ها را به هم نمی‌ریزد یا تصویر تار ایجاد نمی‌کند. با ایجاد تصاویر برداری، متن و تصاویر به‌راحتی قابل‌مشاهده هستند.

 

شماره 3- درج اطلاعات مهم

 

خلاق بودن بسیار جذاب است اما فراموش نکنید به بهانه خلاقیت، بنری بدون محتوا و گمراه‌کننده طراحی نکنید. بهتر است در زمان طراحی بنر تبلیغاتی موارد زیر را در بنر خود قرار دهید.

 

پیام موردنظر

 

بنر تبلیغاتی تنها یک بنر برای ایجاد ظاهری زیبا و فریبنده نیست. بلکه، در بنر تبلیغاتی باید نام شرکت و برند، اطلاعیه‌های مهم مانند تخفیف یا قرعه‌کشی و مواردی از این دست نوشته شود. نکته مهم دیگر این است که حداکثر 50 کلمه در بنر خود استفاده کنید تا خسته‌کننده نباشد.

 

استفاده از تصویر مرتبط

 

تصاویر قدرتی به‌مراتب بیشتر از کلمات دارند. تحقیقات نشان داده است که مغز می‌تواند عکس را حدود 60 هزار برابر سریع‌تر از کلمات تجزیه‌وتحلیل کند. به همین دلیل، استفاده از یک تصویر مرتبط، مناسب و جذاب می‌تواند بر تأثیرگذاری تبلیغات شما کمک کند. تنها کافی است به پیامی که قصد انتقال آن را دارید، بی اندیشید و تصویر بصری مناسب آن را ایجاد کنید.

 

تصویر مناسبتصویری باکیفیت و جذاب برای ترغیب بیشتر افراد به سوی یک کسب‌و‌کار

 

 

 

نام تجاری خودتان

 

هر برندی با لوگو خود شناخته می‌شود. بنابراین، برای اینکه هرچه سریع‌تر لوگو و نام تجاری شما در ذهن مخاطبانتان نقش ببندد، بهتر است بر روی هر چیزی که مرتبط با شماست، آن را چاپ کنید؛ از بنر تبلیغاتی گرفته تا هدایای تبلیغاتی.

 

مشخصات

 

تبلیغات آنلاین به یکی از شیوه‌های تبلیغاتی جذاب و پررونق امروزی تبدیل شده است. به‌عنوان‌مثال، در کشور آمریکا، در سال 2020 بیش از 129 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتالی از سوی کسب‌وکارهای مختلف هزینه شده است. اما در هر صورت، چه بنر تبلیغاتی مجازی باشد، چه بنر تبلیغاتی چاپی؛ همگی به مشخصات کسب‌وکار شما برای دسترسی آسان نیاز دارند. سعی کنید از شناخته‌شده‌ترین مسیرها به محل شرکت خود استفاده کنید تا مخاطبان شما بدون صرف وقت زیاد، شما را پیدا کنند.

 

 

 

شماره 4- لوگو خود را در بالاترین قسمت چاپ کنید

 

لوگو نماد شناخت برند شماست. برای اینکه مخاطبان به سرعت شما را بشناسند، بهتر است لوگو خود را در بهترین قسمت بنرهای تبلیغاتی چاپ کنید. قرار دادن لوگو در قسمت بالایی بنر باعث می‌شود در رویدادهای تجاری شلوغ مانند نمایشگاه‌ها، لوگو شما به‌راحتی دیده شود و علاوه بر این، نشان تجاری شما تداخلی با متن یا تصویر موجود در بنر نداشته باشد.

 

شماره 5- فونت خوانا

 

استفاده از یک فونت و خط خوانا کمک می‌کند تا تمامی افراد جامعه به‌راحتی متن درون بنر تبلیغاتی شما را بخوانند و متوجه اطلاعات درون آن شوند. شما محدودیتی در استفاده از فونت‌ها ندارید؛ اما به خاطر داشته باشید، خط نستعلیق شکسته با تمامی جذابیت‌ها و زیبایی‌های مسحورکننده خود، خط مناسبی برای تبلیغات در بین کودکان و افراد سالخورده جامعه که چشمان ضعیفی دارند، نیست.

 

فونت خوانااز خط درشت و خوانا برای نوشتن استفاده کنید

 

 

 

شماره 6- رعایت تقارن

 

همیشه برقراری توازن و هماهنگی بین اجزای مختلف جذاب است. اگر شما هم به بنر تبلیغاتی خود به چشم یک پروانه زیبا نگاه کنید که بال‌های خود را برای پرواز به‌سوی چشمان و قلب مخاطبان باز کرده است، می‌توانید تقارن و توازن بهتری را در طراحی بال‌های این پروانه دوست‌داشتنی رعایت کنید.

 

شماره 7- انتخاب رنگ مناسب

 

رنگ عامل بسیار مهمی در تبلیغات و جذب مخاطب است. بنرهای تبلیغاتی باید با صدای رسایی به تبلیغ کسب‌وکار شما بپردازند؛ بنابراین بهتر است به سراغ رنگ‌های جذاب و خیره‌کننده همچون قرمز، زرد، صورتی و بنفش بروید و توجهات را به‌سوی خود جذب کنید. فراموش نکنید تبلیغات رنگی می‌توانند 40 درصد بیشتر از تبلیغات سیاه‌وسفید جلب‌توجه کنند. به همین دلیل بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن و جذاب بروید و با یک هارمونی زیبا، بنری خارق‌العاده خلق کنید.

 

انتخاب رنگ مناسباز رنگ‌های اثربخش و خیره‌کننده برای بنرهای تبلیغاتی خود استفاده کنید

 

 

 

شماره 8- رعایت فاصله در بنر

 

برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی جذاب نباید از تمامی فضای موجود در بنر استفاده کنید. کمی هم فضای خالی بین متن‌ها و تصاویر بگذارید تا انتقال پیام راحت‌تر انجام شود. همچنین، بهتر است از قبل درباره افقی یا عمودی بودن بنر خود تصمیم بگیرید و بر اساس آن محتوای بنر را آماده کنید.

 

شماره 9- جذاب باشید

 

اگر شما هم مانند برندهای دیگر باشید، چه دلیلی برای انتخاب شما وجود دارد؟ برای آماده‌سازی بنر تبلیغاتی به خاطر داشته باشید که قصد شما ترغیب افراد به انتخاب شماست. بنابراین با استفاده از جملات جذاب و سرگرم‌کننده آن‌ها را به‌سوی خود بکشانید.

 

شماره 10- نشان‌دهنده ماهیت برند خود باشید

 

استفاده از تصاویر کودکان برای بنر تبلیغاتی آتلیه‌های عکاسی و فروشگاه‌های پوشاک کودکانه جذاب است و نشان‌دهنده ماهیت و حرفه این کسب‌وکارها است. حال تصور کنید یک شرکت ابزارهای صنعتی برای تبلیغات خود از تصویر کودکان استفاده کند؛ به نظر شما هم عجیب و مسخره است؟!

بهتر است در طراحی بنر تبلیغاتی خود از رنگ‌ها و تصاویر ساده استفاده کنید و از موضوعاتی که مرتبط با کسب‌وکار شماست برای تبلیغات خود بهره ببرید.

 

نشان‌دهنده ماهیت برند خود باشید

اثربخشی بالای انتخاب تصویر مناسب با تبلیغ

 

 

 

شماره 11- تخفیف بدهید

 

شرایط اقتصادی فعلی جامعه، روزهای سختی را هم برای افراد جامعه و هم کسب‌وکارها رقم‌زده است. متأسفانه کسب‌وکارهای فراوانی در طول همه‌گیری کرونا در کشور ما و در سراسر جهان با بحران روبه‌رو شده و تعطیل شده‌اند. با ارائه تخفیف‌های مناسبی که به کسب‌وکار شما صدمه نزند و درعین‌حال، کمک‌کننده مخاطبان شما باشد، می‌توانید به رونق اقتصادی جامعه و کسب‌وکار خود کمک کنید.

 

سخن آخر

 

در کنار ارائه هدایای تبلیغاتی محبوبی همچون خودکار تبلیغاتی و فلش تبلیغاتی، استفاده از بنرهای تبلیغاتی خلاقانه یکی از شیوه‌های اثرگذار بر رونق کسب‌وکارها است. با سفارشی‌سازی بنرهای تبلیغاتی برای رویدادهای مختلف می‌توانید با یک روش مقرون‌به‌صرفه، نام تجاری خود را بر سر زبان‌ها بی اندازید و مخاطبان خود را برای یک رویداد ویژه آماده کنید. با استفاده از راهنمای سفارش بنر تبلیغاتی خلاقانه می‌توانید نکات طراحی را برای اثربخشی بیشتر بنرهای خود به کار ببرید و نمایشی جذاب از قدرت تبلیغات خود را به راه اندازید.


28/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف