WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برای تبلیغات حرفه‌ای باید پنیری شوید

برای تبلیغات حرفه‌ای باید پنیری شوید

29/ دی/1400

نون و پنیر و سبزی تازه برای صبحانه؛ پاستا با پنیر فراوان برای ناهار و یک همبرگر غول‌پیکر با دیپ چیز برای شام از جذاب‌ترین بخش‌های زندگی عاشقان پنیر است. اگر شما هم قصد دارید عاشقان پنیر را شیفته خود کنید بهتر است این فرصت را از دست ندهید و پنیری شوید.


20 ژانویه مصادف با 30 دی ماه، روز جهانی عاشقان پنیر است. در این روز می‌توانید به تمجید از مزه لذیذ این خوراکی خوشمزه و شناخته‌شده در سراسر دنیا بپردازید و سفره زندگی خود را پنیری کنید. هنوز مشخص نشده است که اولین پنیر را چه کسی اختراع کرده است بااین‌حال، تنوع فراوان این خوراکی بی‌نظیر در سراسر جهان نشان از محبوبیت بالا و قدمت طولانی آن دارد.

در هر کجای این کره خاکی که قدم بگذارید، با تنوع فراوان پنیر روبه‌رو می‌شوید که نامی آشنا برای تمام افراد است. از پنیر گودا و پارمسان گرفته تا پنیر تبریز و فتا؛ همگی با طعم شگفت‌انگیز خود افراد بی‌شماری را مسحور کرده‌اند. اگر شما هم دوست دارید در این روز باشکوه همراه عاشقان پنیر شوید و کسب‌وکار خود را رونق ببخشید، بهتر است عجله کنید و از دستورالعمل‌های زیر برای بازاریابی برند خود استفاده کنید.

 

شماره 1- کمی پنیر بخورید

 

خوردن خوراکی‌های خوشمزه اولین قدم در برگزاری یک جشن بزرگ است. بنابراین، بهترین هدیه برای عاشقان پنیر، کمی پنیر تازه و لذیذ است تا این روز را از یاد نبرند. پنیرهای بسته‌بندی‌شده در یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی شیک همراه نام برند شما یک هدیه فراموش‌نکردنی از روز جهانی پنیر است. اگر از صاحبان کافه و رستوران‌ها هستید، می‌توانید با پنیر اضافی در ظرف‌های مخصوص خود از مخاطبانتان پذیرایی کنید.

 

هدیه روز پنیر

 

 

شماره 2- زیرلیوانی پنیری

 

عاشقان پنیر هیچ‌گاه از خوردن پنیر خسته نمی‌شوند. بنابراین، با ارائه زیرلیوانی‌های جذاب با طرح پنیر می‌توانید نام و نشان تجاری خود را تا مدت‌ها در خاطر آن‌ها ثبت کنید.

 

زیرلیوانی تبلیغاتی

زیرلیوانی با طرح‌های جذاب هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی به طرفداران پنیر است

 

 

 

شماره 3- تی شرت تبلیغاتی

 

تی شرت تبلیغاتی در تمامی مناسبت‌ها از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. با چاپ یک تصویر به‌یادماندنی از پنیر، به عاشقان پنیر یادآوری کنید که در تمام طول سال فرصت لذت بردن از طعم شور و دل‌چسب این خوراکی بی‌نظیر را خواهند داشت.

 

تی شرت هدیه به مناسبت روز عاشقان پنیر

 

شماره 4- سررسید تبلیغاتی

 

تقویم و سررسید تبلیغاتی تنها هدیه‌ای برای موقعیت‌های رسمی نیستند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند باید هدایای تبلیغاتی همچون سررسید را در انتهای سال به مخاطبان ارائه کرد. بااین‌حال، ما به شما قول می‌دهیم مخاطبان شیفته پنیر شما از دریافت تقویم و سررسید 1401 با طرح‌های جذاب از خوراکی و پنیر، بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهند شد.

 

سررسید

 

 

شماره 5- شمع با عطر پنیر

 

شاید کمی عجیب باشد که بخواهیم چنین چیزی را هدیه دهیم اما مطمئن باشید برای موفق شدن کمی ریسک کردن لازم است. برند موفقی همچون برگر کینگز با شمع‌های با روایح عجیب و خارق‌العاده خود همچون پنیر، برگر و سوخاری توانسته است مخاطبان خاصی را برای خود رقم بزند. شما هم با ارائه شمع با عطر به پنیر به عاشقان پنیر، خود را برای قدم زدن در مسیر موفقیت آماده کنید.

 

شماره 6- لیوان تبلیغاتی

 

یک ماگ تبلیغاتی با شعار روز جهانی پنیر یا تصویر یک برش از همبرگر غوطه‌ور در پنیر، اشتهای انسان را چندین برابر می‌کند. اگر از صاحبان کافه و رستوران‌ها هستید می‌توانید پنیر آب‌شده کنار خوراکی مشتریان خود را در این ماگ‌ های تبلیغاتی ویژه سرو کنید و در آخر، این هدایای شگفت‌انگیز را به عنوان یادگاری به آن‌ها ارائه کنید.

 

لیوان هدیه

 

 

شماره 7- ساک دستی با طرح پنیر

 

کسب‌وکارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند در روز جهانی پنیر، عاشقان پنیر را به‌سوی خود جذب کنند. ساک دستی تبلیغاتی با طرح‌های ویژه این روز از هدایای تبلیغاتی محبوبی است که فارغ از نوع شرکت‌ها می‌توان به مخاطبان ارائه کرد و همراه آن‌ها در این روز بی‌نظیر بود.

 

ساک دستی با طرح پنیر

نمونه‌ای از ساک دستی تبلیغاتی با طرح پنیر

 

 

 

شماره 8- فلش تبلیغاتی

 

فلش مموری های تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی جذابی هستند که با طرح‌های شگفت‌انگیز خود در هر مناسبتی افراد را غافلگیر می‌کنند. با انتخاب فلش مموری های با طرح پنیر یا خوراکی‌های خوشمزه همچون همبرگر و پیتزا می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را صد برابر مهیج‌تر سازید.

 

فلش مموری

 

شماره 9- دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

طرح پنیر بر روی هر چیزی بیاید، صد برابر زیباتر و جذاب‌تر و حتی خوشمزه‌تر می‌شود! با سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت های تبلیغاتی با طرح‌های پنیری و خوراکی‌های دل‌چسب مرتبط با آن، عاشقان پنیر را از همراهی با شما شگفت‌زده کنید.

 

شماره 10- موس پد حرفه‌ای

 

تصور اینکه عاشقان پنیر در حال کار کردن با لپ‌تاپ و غرق در انجام امور کاری خود هستند؛ در همین زمان چشمشان به طرح‌های خوشمزه پنیری بر روی موس پد تبلیغاتی زیر دستشان می‌افتد، بسیار جذاب و جالب است. در میان این تصاویر اشتها برانگیز، نام تجاری و لوگو برند شما نیز می‌درخشد. مطمئن باشید از آن به بعد، هر زمان این افراد به یاد پنیر و خوراکی‌های خوشمزه بیافتند، نام شما را نیز به خاطر خواهند آورد.

 

شماره 11- پاپ سوکت به شکل پنیر

 

پاپ سوکت ها از هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که می‌توان آن‌ها را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه سفارشی‌سازی و آماده کرد. این هدایای بی‌نظیر در نزد جوانان و نوجوانان که خود از اصلی‌ترین طرفداران و شیفتگان پنیر هستند، بسیار محبوب و مورد استفاده است. با انتخاب طرح مناسب برای چاپ بر روی پاپ سوکت می‌توانید تا مدت‌ها همراه این مخاطبان باشید و نام خود را در معرض دید طیف بی‌شماری از افراد قرار دهید.

 

پاپ سوکت به شکل پنیر

پاپ سوکت‌ها یکی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی به شمار می‌آیند

 

 

 

خوشمزه و به‌یادماندنی؛ همچون پنیر

 

تبلیغات حرفه‌ای نیازمند پویایی و استفاده از زمان‌های تأثیرگذار برای اثربخشی بیشتر بر مخاطبان است. زمان‌های مختلف سال همچون روز جهانی عاشقان پنیر از فرصت‌های خوب برای تبلیغات حرفه‌ای کسب‌وکارهای گوناگون است. فارغ از نوع شغل، هر کسب‌وکاری می‌تواند در چنین روزهایی با اهدای هدایای تبلیغاتی مهیج و خاطره‌انگیز به بخشی از خاطرات خوب مخاطبان تبدیل شود. شما نیز می‌توانید با سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی جذابی مانند فلش مموری تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی همچون پنیر بر دل‌های عاشقان این روز آب شوید!


29/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف