WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای دوست‌داشتنی روز مادر و روز زن

هدایای دوست‌داشتنی روز مادر و روز زن

1/ بهمن/1400

هدیه دادن به مادران دوست‌داشتنی سرزمین ما که با محبت‌ها و دلسوزی‌های خود روشنی‌بخش مسیرهای سخت زندگی هستند، بسیار شیرین و به‌یادماندنی است. بزرگداشت روز مادر و روز زن بهترین زمان برای هر کسب‌وکاری است تا در کنار نشان دادن احترام خود نسبت به بانوان، تصویری مثبت از برند خود در ذهن آن‌ها ایجاد کنند.


روز مادر بهانه‌ای برای ابراز علاقه و قدردانی خالصانه از  حضور مادران در زندگی همه ما است. روزی که به بهانه تولد حضرت فاطمه جشن گرفته می‌شود تا بر ارزش والای این فرشته زندگی‌بخش تأکید کند. نه‌تنها کسب‌وکارهای مختلف در این روز اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی و پیام‌های تبریک گوناگون به کارمندان خانم و مخاطبان خود می‌کنند؛ بلکه روز مادر فرصتی عالی برای تمامی افراد جامعه است تا حتی با یک هدیه کوچک روز زن را به بانوان دوست‌داشتنی زندگی خود تبریک بگویند.

انتخاب هدیه همیشه موضوعی چالش‌برانگیز است؛ به‌ویژه خاص بودن و داشتن سلیقه منحصربه‌فرد خانم‌ها، همیشه انتخاب و خرید هدیه برای بانوان را سخت می‌کند. اما نیازی نیست که نگران هدایای تبلیغاتی روز مادر باشید. ما با بررسی نظرات کاربران و مخاطبان خانم، فهرستی از بهترین هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی روز مادر و روز زن را برای شما آماده کرده‌ایم تا بدون هیچ نگرانی خود را برای این روز بزرگ آماده کنید.

 

شماره 1- هدایای تبلیغاتی بی‌نظیر برای بانوان عاشق چای و قهوه

 

در هر لحظه از زندگی را که فکر کنید نوشیدن یک لیوان چای، قهوه یا دم‌نوش‌های گیاهی می‌تواند بدن را دوباره شارژ کند و قدرتی اضافی برای انجام امور زندگی ببخشد. شروع صبح با یک لیوان چای یا قهوه؛ نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه بعد از تمام کردن کارهای خانه و رسیدگی به درس بچه‌ها؛ یک لیوان چای خوش‌رنگ در کنار اعضای خانواده؛ نوشیدن یک لیوان قهوه یا دم‌نوش آرامش‌بخش پیش از رفتن به رختخواب؛ همگی نشان‌دهنده علاقه وافر به این نوشیدنی گوارا هستند. ایرانیان از زمان‌های دور تا به امروز، عادت به نوشیدن مکرر چای و دم‌نوش‌های مختلف در طول روز دارند. از همین رو، هدایای تبلیغاتی زیر می‌تواند هدیه شگفت‌انگیز روز مادر از سوی شما به این افراد باشد.

 

شماره 1- هدایای تبلیغاتی بی‌نظیر برای بانوان عاشق چای و قهوه یک ماگ جذاب هدیه‌ای خاص برای مادران است

 

 

 

ماگ تبلیغاتی

 

یک ماگ خوش‌رنگ با جملات انگیزشی و شاد کننده همراه با لوگو کسب‌وکار شما می‌تواند هدیه‌ای عالی به مناسبت روز زن باشد.

 

لیوان تبلیغاتی

 

یک لیوان تبلیغاتی با اندکی شکلات یا آب‌نبات درون آن به همراه یک پیام دلگرم‌کننده، هدیه غیرمنتظره و خوشحال‌کننده‌ای برای روز مادر خواهد بود.

 

لیوان دم‌نوش تبلیغاتی

 

مادران ایرانی عاشق درست کردن انواع دم‌نوش‌های گیاهی هستند. با هدیه دادن یک لیوان دم‌نوش تبلیغاتی زیبا همراه با نام تجاری خود، لبخند رضایت را بر لبان آن‌ها بنشانید.

 

یک جعبه پذیرایی پر از دم‌نوش گیاهی، قهوه و چای ایرانی

 

همیشه نیازی نیست هدیه خارق‌العاده را با صرف هزینه‌های هنگفت آماده کرد. یک جعبه پذیرایی شکیل با نام تجاری شرکت شما به همراه بسته‌های دم‌نوش‌های گیاهی، قهوه و چای به همراه کمی آب‌نبات و پیام تبریک، هدیه‌ای غافلگیرکننده و دوست‌داشتنی به بانوان است که سال‌ها از خاطر آن‌ها بیرون نمی‌رود.

 

شماره 2- هدایای تبلیغاتی غافلگیرکننده برای بانوان احساساتی

 

باوجوداینکه تمامی بانوان از روحیه ظریف و احساسات لطیف‌تری برخوردار هستند؛ برخی از بانوان به‌ویژه مادرانی که فرزندان کوچک‌تری دارند احساسات قوی‌تر و لطیف‌تری را از خود نشان می‌دهند. این دسته از بانوان عاشق هدایای تبلیغاتی و بازاریابی‌هایی هستند که معانی خاصی را در خود نهفته باشند و به نحوی اشاره به روحیه جذاب و لطیف این افراد داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، استفاده از تصاویری مرتبط با نوزادان تازه متولدشده یا تصویر رد پای کودکان نوپا برای آن‌ها زیباترین و تأثیرگذارترین خاطرات را زنده می‌کنند. موارد زیر از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز زن هستند که با همراه کردن احساسات گرم و شیرین، تأثیر به سزایی را در نگرش این افراد نسبت به شما ایجاد می‌کند.

 

شماره 2- هدایای تبلیغاتی غافلگیرکننده برای بانوان احساساتیتقویم و سررسید هدیه‌ای کاربردی و جذاب است

 

 

 

ست سررسید تبلیغاتی

 

ست سررسید تبلیغاتی با تصاویری از کودکان و مادران به همراه جملات شیرین و آموزنده می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی و خارق‌العاده برای جشن گرفتن روز مادر باشد.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

پوشاک تبلیغاتی همیشه طرفداران پروپاقرص خود را دارد. حال اگر، تی شرت تبلیغاتی را به صورت ویژه برای روز زن سفارشی‌سازی کنید و آن را درون یک ساک دستی تبلیغاتی شیک با یک پیام دلگرم‌کننده به خانم‌ها ارائه کنید، مطمئن باشید لبخند شیرین روی لب‌های آن‌ها را فراموش نخواهید کرد.

 

شماره 3- هدایای تبلیغاتی سفارشی برای بانوان اسپرت و ورزش دوست

 

داشتن بدنی سالم با روحیه‌ای سخت‌کوش، اصلی‌ترین ویژگی مادران و زنان ایرانی است. ارائه هدایای تبلیغاتی مرتبط با ورزش به مادران به مناسبت روز مادر و روز زن، آن‌ها را ترغیب می‌کند تا کمی هم به فکر سلامتی و جسم خود باشند و فرصتی را برای رسیدگی به خود در نظر بگیرند. هدایای تبلیغاتی زیر نه‌تنها سرگرم‌کننده هستند؛ بلکه هدایای تبلیغاتی به‌یادماندنی هستند که تا مدت‌ها همراه آن‌ها باقی می‌ماند.

 

 قمقمه آب

 

نوشیدن میزان کافی آب در طول روز و در باشگاه‌های ورزشی، از اصلی‌ترین عوامل حفظ سلامتی بدن است.

 

کلاه تبلیغاتی

 

یک کلاه تبلیغاتی زیبا با نام تجاری شما می‌تواند هدیه‌ای به‌یادماندنی در کمد لباس و باشگاه بانوان باشد تا در زمان ورزش کردن همراه آنان باشد.

 

حوله ورزشی

 

یک حوله باکیفیت و سفارشی که نام برند شما به زیبایی بر روی آن گلدوزی شده باشد، هدیه‌ای کاربردی و دوست‌داشتنی برای بانوان است.

 

ساک ورزشی

 

کیف و ساک ورزشی ازجمله وسایل موردنیاز برای قرار دادن وسایل باشگاه است. با انتخاب یک کیف جذاب و باکیفیت و سفارشی‌سازی آن، هدیه‌ای ماندگار و خارق‌العاده به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

ساک ورزشی

نمونه‌ای از ساک ورزشی محبوب در میان بانوان

 

 

 

شماره 4- هدایای تبلیغاتی جذاب برای مادران عاشق گل و گیاه

 

روح لطیف و پاک مادران را می‌توان در علاقه فراوان آن‌ها به زیبایی‌ها و گل و گیاه مشاهده کرد. هدیه دادن یک شاخه گل به‌تنهایی نیز می‌تواند احساس شور و نشاط فراوانی را در آن‌ها ایجاد کند. با این‌حال، با انتخاب هدایای تبلیغاتی زیر می‌توانید این دسته از بانوان را برای مدت طولانی‌تری خوشحال کنید.

 

ست گلدان

 

گلدان‌ها چه با گل و چه بدون گل، همیشه زیبا هستند و انرژی خوبی را از خود به محیط ساطع می‌کنند. با انتخاب گلدان‌های رنگی و جذاب به همراه یک جمله انرژی‌بخش می‌توانید روز مادر خاصی را برای مخاطبان خود رقم بزنید.

 

شمعدان

 

شمع و رایحه دل‌نشین برخاسته از آن، از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان طرفداران گل و گیاه است. اگر قصد دارید هدیه‌ای کاربردی و درعین‌حال فراموش‌نشدنی به مخاطبان خود اهدا کنید، بهتر است به سراغ رایحه‌های دوست‌داشتنی و شمعدان‌های جذاب بروید. به این ترتیب، حتی اگر شمع درون شمعدان نیز آب شود، نام تجاری شما همچنان فروزان در خاطرات باقی می‌ماند.

 

شماره 5- هدایای تبلیغاتی ویژه مادران شیفته سفر

 

اگر کسب‌وکاری مرتبط با سفر، آژانس مسافرتی، هتل یا مواردی از این دست دارید، بهتر است به سراغ هدیه‌ای ویژه برای بانوان عاشق سفر باشید. تنوع هدایای تبلیغاتی برای این دسته از مشاغل بسیار زیاد است؛ بااین‌حال، بهتر است از هدایای چشم‌گیر و کاربردی استفاده کنید. زیرا بانوان در سفرهای بعدی خود حتماً از این وسایل استفاده خواهند کرد و همچون یک بیلبورد تبلیغاتی آن‌ها را در معرض دید سایرین قرار می‌دهند.

 

شماره 5- هدایای تبلیغاتی ویژه مادران شیفته سفر

تنوع بالای فلاسک تبلیغاتی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد

 

 

 

فلاسک تبلیغاتی

 

ماگ سفری و فلاسک تبلیغاتی فلزی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که به‌تنهایی برای خوشحال کردن بانوان در روز زن کافی هستند.

 

ماسک تبلیغاتی

 

هنوز هم همه‌گیری کرونا در سراسر دنیا پایان نیافته است. با ارائه ماسک تبلیغاتی بهداشتی به مناسبت روز زن می‌توانید از سلامتی بانوان در سفرها اطمینان حاصل کنید.

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

سفر رفتن‌های طولانی و گشت‌وگذارهای فراوان، فرصت دسترسی به یک منبع تغذیه مناسب برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی به‌ویژه گوشی‌های هوشمند را می‌گیرد. یک پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت مناسب می‌تواند هدیه‌ای کاربردی و هیجان‌انگیز به بانوان به مناسبت روز زن باشد.

 

شماره 6- هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان هنردوست

 

هنر برای همه زیباست. بااین‌حال، نگاه کردن به وسایل رنگی و لوازم‌التحریر برای خانم‌ها در هر سنی هم که باشند جذاب است. شاید شما دیده باشید که هدیه گرفتن یک ست ماژیک رنگی زیبا، برخی از بانوان را چنان به وجد می‌آورد که گویی یک کلکسیون بی‌نظیر از گنجینه‌های باستان را به دست آورده‌اند. با انتخاب هدایای تبلیغاتی زیر و سفارشی‌سازی آن‌ها با رنگ‌های جذاب به همراه کمی خلاقیت می‌توانید هدایای باورنکردنی و متمایز به مناسبت روز زن به بانوان هنردوست اهدا کنید.

  • خودکار تبلیغاتی خلاقانه
  • دفترچه یادداشت باکیفیت و با ظاهری جذاب
  • ماژیک رنگی سفارشی
  • کتب نفیس تبلیغاتی
  • سفالینه‌های زیبا و خاص
  • ظروف میناکاری
  • جعبه پذیرایی های شکیل و خاص
  • رومیزی‌های ترمه
  • بوکمارک‌های تزئینی و شیک

 

شماره 6- هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان هنردوست

نمونه‌ای از لوازم‌التحریر لوکس برای بانوان

 

 

 

شماره 7- هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای بانوان هوشمند

 

دنیای مدرن امروزی همه افراد را به سوی استفاده از وسایل الکترونیکی سوق داده است. این وسایل به‌سرعت جای خود را در قلب ما باز کرده‌اند و تصور زندگی بدون حضور آن‌ها سخت است. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی با تنوع فراوان خود از بهترین هدایای روز مادر هستند که هر زنی شیفته آن‌ها می‌شود. کافی است با کمی خلاقیت در زمان سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی زیر، هدایای خیره‌کننده و فراموش‌نشدنی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.

 

قلم استایلوس

 

خودکار تبلیغاتی همیشه در جایگاه اول هدایای تبلیغاتی قرار دارد. بااین‌حال، قلم لمسی نیز امروزه به همراه آن دل‌های بسیاری را شیفته خود نموده است تا با هم در رتبه یک هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و کاربردی قرار بگیرند.

 

فلش مموری تبلیغاتی

 

یک فلش مموری با ظاهری جذاب و دوست‌داشتنی می‌تواند در هر موقع از سال هدیه‌ای بی‌نظیر برای بانوان باشد. با انتخاب فلش مموری در طرح‌های خلاقانه و خاص، برند خود را با ارائه خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی به مناسب روز زن، بر سر زبان‌ها بی اندازید.

 

ست مدیریتی

 

ست مدیریتی زنانه با اقلام کاربردی و جذاب همچون جاکلیدی تبلیغاتی، کیف پول چرمی، سررسید تبلیغاتی، ست مانیکور تبلیغاتی و خودکار فلزی شکیل از بهترین هدایای تبلیغاتی روز زن هستند که می‌توانید به مدیران برتر شرکت‌ها و مخاطبان خاص خود اهدا کنید.

 

اسپیکر تبلیغاتی

 

گوش دادن به نوای یک موسیقی آرام‌بخش و دوست‌داشتنی پس از یک روز پر از مشغله و طولانی، لذتی بی‌پایان را به همراه دارد. با ارائه اسپیکر تبلیغاتی سفارشی به مخاطبان خود به مناسبت روز زن، آن‌ها را شگفت‌زده نمایید.

 

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکرهای تبلیغاتی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی وجود دارند

 

 

 

روز مادر، روز قدردانی از ارزش‌ها

 

ارج نهادن به ارزش بالای مادران و بانوان در زندگی، تنها معطوف به یک روز از سال و روز زن نمی‌شود. هر کسب‌وکاری که بتواند با خدمات و ارزش گذاشتن به این قشر از جامعه، توجهات را به‌سوی خود جلب کند؛ پله‌های ترقی را به سرعت طی خواهد کرد و به نامی شناخته‌شده و معتبر در میان بانوان تبدیل می‌شود. با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب روز زن و ارائه آن‌ها به شیوه‌ای تأثیرگذار می‌توانید قدم‌های اولیه کسب‌وکار خود را برای شناخته شدن با اطمینان بردارید.


1/ بهمن/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف