WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با این هدایای تبلیغاتی، کیک موفقیت بهمن‌ماه خود را شکلاتی ببُرید

با این هدایای تبلیغاتی، کیک موفقیت بهمن‌ماه خود را شکلاتی ببُرید

4/ بهمن/1400

استفاده از هدایای تبلیغاتی همیشه باعث جلب‌توجه مخاطبان می‌شود؛ بااین‌حال، برخی از هدایای تبلیغاتی در برخی از ماه‌های سال با استقبال بیشتری از ماه‌های دیگر سال مواجه می‌شوند. یکی از دلایل اصلی این موضوع، مناسبت‌هایی است که در آن ماه قرار دارد و انتظاراتی که از برند شما برای این رویدادها می‌رود.


ماه بهمن با روز مادر و روز زن آغاز شد و با تنوع بی‌نظیری از مناسبت‌های شاد و جذاب طی می‌شود و در نهایت با روز پدر و شکلات نعنایی به پایان می‌رسد. با توجه به مناسبت‌ها و رویدادهای جذاب این ماه، شاید بتوان ماه بهمن را ماه شکلات و کیک نامید. از روز گرانولا بار گرفته تا روز کره بادام‌زمینی، روز کیک شکلاتی و روز شکلات داغ همگی این مناسبت‌ها، بهمن‌ماه را به ماهی شیرین و دل‌چسب تبدیل کرده‌اند. همین مناسبت‌های جذاب می‌توانند فرصت‌های عالی را برای هر کسب‌وکار و برندی فراهم کنند تا با یک بازاریابی هدفمند و استفاده از هدایای تبلیغاتی سفارشی، فروش و نام تجاری خود را توسعه دهند. اگر شما هم آماده‌اید تا در آخر این ماه کیک موفقیت خود را برش بزنید و پله‌های موفقیت را با خیالی آسوده طی کنید، در این مطلب همراه ما باشید.

 

کدام‌یک از روزهای بهمن‌ماه، زمان خوبی برای تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی هستند؟

 

ماه بهمن، مناسبت‌های شاد و جذاب بسیاری را در خود جای داده است. از روز مادر 1400 که چند روزی از آن گذشته است تا روز پدر 1400 روزهای شیرین بسیاری در تقویم 1400 وجود دارند که همگی نوید روزهای عالی برای تبلیغات را می‌دهند. بااین‌حال، در ادامه به معرفی تعدادی از روزهای خوشمزه و شکلاتی بهمن‌ماه که زمان عالی برای بازاریابی هستند، می‌پردازیم.

  • 7 بهمن‌ماه مصادف با روز کیک شکلاتی
  • 8 بهمن‌ماه مصادف با روز پنکیک بلوبری
  • 10 بهمن‌ماه مصادف با روز کروسان
  • 11 بهمن‌ماه مصادف با روز شکلات داغ
  • 12 بهمن‌ماه مصادف با روز شکلات تلخ، روز تزئینات شکلاتی و روز بستنی سرخ‌شده
  • 14 بهمن‌ماه مصادف با روز کیک هویج
  • 15 بهمن‌ماه مصادف با روز قارچ شکم پر و روز سوپ خانگی
  • 16 بهمن‌ماه مصادف با روز نوتلا و روز آدامس بادکنکی
  • 17 بهمن‌ماه مصادف با روز ماست بستنی
  • 18 بهمن‌ماه مصادف با روز گل سرخ
  • 20 بهمن‌ماه مصادف با روز پیتزا و روز شکلات
  • 23 بهمن‌ماه مصادف با روز پودینگ آلو و شروع سال نوی چینی
  • 25 بهمن‌ماه مصادف با روز ولنتاین و روز شکلات مغز دار
  • 26 بهمن‌ماه مصادف با ولادت حضرت علی و روز پدر 1400
  • 27 بهمن‌ماه مصادف با روز بادام
  • 30 بهمن‌ماه مصادف با روز شکلات نعنایی

 

کدام‌یک از روزهای بهمن‌ماه، زمان خوبی برای تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی هستند؟نمونه‌ای از انواع هدایای تبلیغاتی مناسب رویدادهای شکلاتی بهمن‌ماه

 

 

 

کدام کسب‌وکارها در ماه بهمن در تبلیغات موفق‌تر هستند؟

 

بهمن‌ماه یکی از مهم‌ترین ماه‌های کاری سال است. ماهی که در آن بسیاری از قراردادهای مهم تجاری برای سال آینده امضا می‌شوند؛ شرکت‌ها برای تبلیغات آخر سال و شروع سال نو خود را آماده می‌کنند و بخش مالی، سخت مشغول حسابرسی فروش سال هستند. از همین رو، هر کسب‌وکاری که بتواند در این ماه، تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای و موفقی داشته باشد، خیال خود را از بابت برتری نسبت به رقبای خود آسوده می‌کند. رویدادهای مناسبتی جذاب در بهمن‌ماه، دست کسب‌وکارهای بسیاری را برای بازاریابی باز گذاشته است. از مناسبت‌های مهمی همچون روز مادر و روز پدر 1400 گرفته تا روز ولنتاین و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ همگی از فرصت‌های عالی برای بازاریابی در این ماه هستند که هر برندی به فراخور ماهیت و آمادگی خود می‌تواند از آن استفاده کند.

روزهای شکلاتی و شیرینی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، از روزهای جذاب و خاص بهمن‌ماه هستند که هر برندی با سلیقه خود می‌تواند از آن برای تبلیغات خود استفاده کند. بااین‌وجود، این روزها از بهترین زمان‌ها برای کافه‌ها، رستوران‌ها، بلاگرهای غذا، صنایع غذایی، تالارها، قنادی‌ها و کافی‌شاپ‌ها هستند تا فروش خود را رونق ببخشند.

 

کدام هدایای تبلیغاتی مناسب بهمن‌ماه هستند؟

 

ارائه هدایای تبلیغاتی در هر موقع از سال، جذاب و چشمگیر است. بااین‌وجود، روزهای شیرین و خوشمزه ماه بهمن، برخی از هدایای تبلیغاتی را خاص‌تر و خیره‌کننده‌تر می‌کند. از جمله این هدایای تبلیغاتی ویژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ماگ تبلیغاتی

 

یک ماگ تبلیغاتی با شعاری دل‌نشین و زیبا بر روی آن به همراه یک لیوان شکلات داغ، هدیه‌ای عالی به مناسبت روز جهانی شکلات داغ است. البته این هدیه زیبا را می‌توان با سفارشی‌سازی و چاپ طرح‌های بی‌نظیر بر روی آن برای سایر رویدادهای خاص بهمن‌ماه نیز آماده کرد تا به مخاطبان دوست‌داشتنی خود ارائه کنید. ماگ هیتردار تبلیغاتی نیز یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی این ماه است که باعث شگفتی و هیجان دریافت‌کننده آن می‌شود.

 

ماگ تبلیغاتینمونه‌ای از ماگ تبلیغاتی خلاقانه برای طرفداران شکلات

 

 

 

سررسید و تقویم 1401

 

شاید با خود بگویید این چه هدیه بی‌معنی برای چنین روزهای خوشمزه‌ای است! اما مطمئن باشید، اشتباه می‌کنید! امکان چاپ طرح‌های خوشمزه و چشمگیر بر روی تقویم و سررسید 1401 آن را به هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیزی تبدیل می‌کند که شما پیش از آغاز سال نو به مخاطبان خود ارائه کرده‌اید. استفاده از طرح‌های جذابی همچون شکلات، پیتزا، انواع غذا و کیک بر روی تقویم و سررسید 1401، از تأثیرگذارترین و به‌یادماندنی‌ترین هدایای تبلیغاتی این سال است که تا پایان سال 1401 همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند و یادآور نام تجاری شما در تمامی ایام سال است.

 

جعبه پذیرایی

 

مگر می‌شود روزهای شکلاتی را بدون شکلات و شیرینی جشن گرفت. یک جعبه پذیرایی شکیل با نام تجاری شما که درون آن با انواع شکلات و آب‌نبات پر شده است، هدیه‌ای شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی از مناسبت‌های خوشمزه بهمن‌ماه به مخاطبان خاص شما است. جعبه‌های پذیرایی در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها، دست شما را برای تبلیغات حرفه‌ای باز می‌گذارد.

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

اگر به دنبال یک هدیه لوکس به مخاطبان خاص خود هستید، پاوربانک تبلیغاتی را از یاد نبرید. کارایی و جذابیت بالای پاوربانک تبلیغاتی آن را به هدیه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کرده است که هر زمان از سال می‌توانید به مخاطبان خود ارائه کنید. مطمئن باشید هیچ رقیبی توانایی رقابت با یک پاوربانک تبلیغاتی خوب را ندارد.

 

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی به شکل بیسکوئیت شکلاتی

 

 

 

آفتابگیر تبلیغاتی

 

هنوز گرمای تابستان آغاز نشده است اما یک آفتابگیر تبلیغاتی با طرحی زیبا و خاص می‌تواند با گرمای دل‌نشین خود، سرمای بهمن‌ماه را از بین ببرد. یک شعار خوشمزه یا انگیزشی بر روی آفتابگیر تبلیغاتی به همراه یک رنگ شاد، نویدبخش سالی جذاب است که از ماه بهمن شروع می‌شود.

 

شمع و شمعدان

 

رایحه شکلات از خاص‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین روایحی است که هیچ سن و جنسیتی را نمی‌شناسد و همه عاشق آن هستند. با ارائه شمع با رایحه شکلات درون جعبه‌های سفارشی یا درون جعبه های پذیرایی جذاب، روزهای شکلاتی را به شیرین‌ترین شکل ممکن در خاطر مشتریان خود ثبت کنید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

همیشه از دفترچه یادداشت تبلیغاتی به‌عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و محبوب یاد می‌شود. بااین‌حال، این بار یک پیشنهاد ویژه برای جشن گرفتن بهمن‌ماه برای شما داریم. با سفارشی‌سازی دفترچه های تبلیغاتی با طرح خوراکی‌های جذاب و لذیذ همچون پیتزا و شکلات، مخاطبان را شیفته برند خود سازید. یکی از ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات شکلاتی بهمن‌ماه، سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت‌های با رایحه شکلات هستند. به‌این‌ترتیب، نه‌تنها چشم‌ها، بلکه حس بویایی مخاطبان را با خود همراه ساخته و آن‌ها را شیفته نام برند خود می‌کنید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتیدفترچه یادداشت با شکل و رایجه شکلات ازجمله هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز به شمار می‌آید

 

 

 

موس پد تبلیغاتی

 

تماشای روزانه نام برند شما به همراه تصویری جذاب، قدرت بازاریابی شما را صدچندان می‌کند. با ارائه موس پد تبلیغاتی به رنگ‌های دل‌نشین و با طرح‌های جذاب از شکلات و کیک، روز جهانی شکلات تلخ را شیرین کنید.

 

زیرلیوانی تبلیغاتی

 

یک زیرلیوانی به شکل برش پیتزا و کیک در کنار یک لیوان با نام تجاری شما، موفقیت تبلیغات شما را به شکل خارق‌العاده‌ای پیش می‌برد. این هدایای تبلیغاتی زیبا و هیجان‌انگیز از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز جهانی پیتزا و روز شکلات هستند. اگر به دنبال تبلیغاتی وسوسه کننده و خاص به مناسبت روز ولنتاین هستید، می‌توانید زیرلیوانی تبلیغاتی را با طرح‌هایی همچون قلب، شکلات، فرشته و مشابه آن سفارشی‌سازی کنید و به‌عنوان هدایای تبلیغاتی اهدا یا به فروش برسانید.

 

زیرلیوانی تبلیغاتیزیرلیوانی با طرح پیتزا، هدیه تبلیغاتی هیجان‌انگیز به مناسبت روز جهانی پیتزا

 

 

 

تی شرت تبلیغاتی

 

تی شرت تبلیغاتی را به جرئت می‌توان از منحصربه‌فردترین هدایای تبلیغاتی ماه بهمن دانست. مهم نیست شما قصد دارید در چه زمانی تبلیغات خود را انجام دهید، تی شرت تبلیغاتی با قدرت، بازاریابی شما را پیش می‌برد. یک جمله جذاب برای روز پدر، تصویری زیبا از یک پیتزا لذیذ یا برشی از یک کیک شکلاتی به همراه نام تجاری شما، همگی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی برند شما خواهند بود.

 

کتب نفیس تبلیغاتی

 

وقت آن رسیده است که به‌جای هدیه تکراری روز پدر، هدیه‌ای شگفت‌انگیز و ناب را به مردان سرزمینمان هدیه دهیم. کتب نفیس تبلیغاتی همچون رباعیات خیام، اشعار حافظ و قرآن مجید در اندازه‌های گوناگون با ظاهری وزین و گران‌بها از باارزش‌ترین و چشمگیرترین هدایای تبلیغاتی روز پدر 1400 است. این هدایا نفیس را می‌توان در جعبه‌ای چوبی یا مسی به‌صورت سفارشی آماده کرده و با نام تجاری شما که به شکلی چشم‌نواز بر روی آن حک‌شده است، به مخاطبان خاص خود ارائه کنید.

 

کتب نفیس تبلیغاتیکتب نفیس از هدایای دوست‌داشتنی و محبوب در میان تمامی افراد هستند

 

 

 

تبلیغات شیرین همچون کیک شکلاتی

 

مناسبت‌های فراوان در ماه بهمن، تمامی روزهای این ماه را به زمانی عالی برای تبلیغات حرفه‌ای تبدیل کرده است. هدایای تبلیغاتی با طرح‌های مرتبط به شکلات، کیک و پیتزا از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی این ماه هستند که مخاطبان را شیفته خود می‌کند. در کنار محصولات تبلیغاتی نام‌برده شده، فلش تبلیغاتی، ساک دستی و فولدر تبلیغاتی نیز از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه بهمن‌ماه هستند که برندهای گوناگونی اقدام به سفارشی‌سازی آن‌ها می‌نمایند.


4/ بهمن/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف