WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
موفقیت خود را با تلخی شکلات، شیرین کنید

موفقیت خود را با تلخی شکلات، شیرین کنید

12/ بهمن/1400

شکلات به‌عنوان هدیه تبلیغاتی یا به‌عنوان همراه همیشگی شادی‌ها همواره از گزینه‌های روی میز بوده است. حال زمان آن رسیده است تا کام خود را با شکلات تلخ شیرین کنید و به سوی موفقیت گام بردارید. در ادامه این مطلب به شما راهکارهای جذاب برای تأثیرگذاری بر مخاطبانتان را با این شیوه ارائه می‌کنیم.


همان‌طور که در مطلب با این هدایای تبلیغاتی، کیک موفقیت بهمن ماه خود را شکلاتی ببُرید بیان شد، ماه بهمن سرشار از روزهای جذاب و مرتبط با شکلات است. به همین خاطر، ماه بهمن فرصت عالی برای به دست آوردن دل طرفداران شکلات است. در همین راستا، دوازدهمین روز از ماه بهمن مصادف با روز شکلات تلخ در سراسر جهان است. هر برندی در این روز جذاب با ارائه هدایای تبلیغاتی چشمگیر و مرتبط با شکلات می‌تواند هر فردی را شیفته خلاقیت و نام برند خود نماید. اگر شما هم دوست دارید در رقابت بازاریابی به شکلی اثرگذار وارد شوید و برتری خود را نسبت به رقبایتان به نمایش بگذارید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و با ایده‌های زیر تبلیغات حرفه‌ای برندتان را گسترش دهید.

 

هدایای تبلیغاتی روز جهانی شکلات تلخ


تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی دست شما را برای تبلیغات در هر زمان و رویدادی باز گذاشته است. تنها کافی است به رویداد موردنظر خود توجه کنید و هدایای تبلیغاتی متناسب با آن را از چند روز قبل به صورت سفارشی آماده‌سازی نمایید و در روز موعود آن را به مخاطبان خود ارائه کنید. برخی از بهترین و جذاب‌ترین ایده‌های هدایای تبلیغاتی روز جهانی شکلات تلخ عبارت‌اند از:

 

فلش تبلیغاتی


ظرفیت‌های بی‌پایان فلش تبلیغاتی در هر رویدادی، شما را متمایز از سایر رقیبان می‌سازد و چهره‌ای استوار و اثرگذار از برند شما را به تصویر می‌کشد. با کمی خلاقیت و سفارش فلش مموری تبلیغاتی به شکل شکلات می‌توانید خلاقیت و خاص بودن برند خود را نیز به همگان اثبات کنید. مطمئن باشید این شیوه بازاریابی خلاقانه، در زمان کوتاهی نام شما را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

قلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی جالب با طرح تکیه‌های شکلات

 

 

ساک دستی تبلیغاتی


همیشه نیازی نیست از هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت برای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرد. ساک دستی تبلیغاتی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در هر رویدادی به شمار می‌آید. این هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را می‌توانید با طرح‌های جذاب مرتبط با شکلات سفارشی‌سازی نمایید و به مخاطبان خود ارائه کنید. با سفارش عمده و تعداد بالای ساک دستی تبلیغاتی با طرح شکلات، نه‌تنها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ بلکه، در سایر رویدادها و ایام مختلف سال نیز می‌توانید از این هدایای تبلیغاتی چشمگیر برای مطرح ساختن نام برند خود استفاده کنید.

 

فلاسک تبلیغاتی


یک هدیه پرکاربرد که در هر زمان از سال می‌توان از آن استفاده کرد و با ظاهر چشمگیر خود چشمان بی‌شماری را به خود خیره سازد، از بهترین هدایای تبلیغاتی خواهد بود. فلاسک تبلیغاتی با جنس‌های استیل ضدزنگ، پلاستیکی و قمقمه اسپری دار از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای هر مناسبتی هستند. با چاپ طرح‌های دوست‌داشتنی از شکلات به همراه نام برند خود بر روی این هدایای محبوب، سالیان طولانی در خاطر مخاطبان خود و حتی اطرافیان آن‌ها باقی خواهید ماند. اگر به دنبال یک هدیه لوکس و جذاب هستید تا اثرگذاری خود را چندین برابر نمایید، می‌توانید اقدام به سفارشی‌سازی فلاسک درجه‌دار تبلیغاتی کرده و آن را به مخاطبان خاص خود ارائه کنید.

 

ماگ هیتردار


چه چیزی جذاب‌تر از اینکه روز شکلات را با خوردن یک لیوان شکلات داغ که در پیش روی خودتان آماده می‌شود، جشن بگیرید. ماگ هیتردار از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین هدایای تبلیغاتی این روزها است که به سرعت علاقه‌مندان فراوانی را به سوی خود جذب نموده است. یک ماگ سفارشی با طرح‌های جذاب از هدایای خاصی است که مخاطبان شما را در روز جهانی شکلات تلخ شگفت‌زده می‌کند.

ماگ هیتردار

ماگ هیتردار تبلیغاتی

 

 

شارژر وایرلس تبلیغاتی


یک پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت مناسب و با طرح شکلات هدیه‌ای باورنکردنی از روز جهانی شکلات تلخ است. حال تصور کنید اگر شما به مناسبت این روز، شارژر وایرلس به مخاطبان خاص خود اهدا کنید، آن‌ها چقدر خوشحال و مسحور خواهند شد. این نوع شارژرها قابلیت شارژ کردن گوشی‌های اندرویدی و آیفون را دارا هستند و از این رو، با خیال راحت می‌توانید آن را به هر مخاطب خاصی که دوست دارید، ارائه کنید.

 

پاپ سوکت تبلیغاتی


اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستید تا آن را به صورت عمده سفارش دهید؛ پاپ سوکت تبلیغاتی را فراموش نکنید. پاپ سوکت‌های تبلیغاتی با اندازه کوچک خود، قدرت خارق‌العاده‌ای در تبلیغات دارند و همچون یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک نام برند شما را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. با سفارشی‌سازی پاپ سوکت تبلیغاتی با طرح‌های مرتبط با شکلات، نه‌تنها ماه بهمن و مناسبت‌های شیرین و جذاب این ماه را می‌توانید پشت سر بگذارید؛ بلکه هدایای عالی و تأثیرگذاری برای روزهای دیگر سال همچون سال نو و روز ولنتاین نیز می‌باشند.

پاپ سوکت تبلیغاتی

طرح جالب کوکی شکلاتی روی پاپ سوکت

 

 

کلاه تبلیغاتی


بارها در مطالب مختلفی ازجمله تبلیغات حرفه‌ای همراه با روز جهانی کلاه و کلاه تبلیغاتی یک هدیه بسیار تاثیرگذار بر محبوبیت و اهمیت این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی اشاره کرده‌ایم. با چاپ و گلدوزی جملات و طرح‌های مناسب و مرتبط با روز جهانی شکلات تلخ بر روی کلاه تبلیغاتی می‌توانید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و محبوبی را آماده کنید تا مخاطبان خود را غافلگیر نمایید. تنوع فراوان در ظاهر و جنس کلاه‌های تبلیغاتی درهای موفقیت بسیاری را به روی شما می‌گشاید تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهید.

 

در کنار موفقیت برند خود، کام مخاطبان را شیرین کنید


یکی از کلیدهای موفقیت، همراه ساختن مخاطبان با خود است تا در کنار رضایت مخاطبان، شما بتوانید پله‌های ترقی را طی کنید و هر دو لبخند رضایت شیرینی را بر لب داشته باشید. به این ترتیب، مخاطبانتان در تمام روزهای فعالیت شما همراه شما خواهند بود و برندتان را تنها نمی‌گذارند. با ارائه هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی مانند فلش مموری تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی می‌توانید در تمامی لحظات زندگی همراه آن‌ها باشید و کام مخاطبان خود را شیرین کنید.

 


12/ بهمن/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف