WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
در آخرین افطار، چه هدایای ارائه دهیم؟

در آخرین افطار، چه هدایای ارائه دهیم؟

6/ اردیبهشت/1401

کم‌کم به روزهای پایانی ماه رمضان نزدیک می‌شویم. این ماه معنوی که ارزش و توجه فراوانی را نه تنها از سوی ایرانیان، بلکه بسیاری از کشورهای مسلمان به خود جلب کرده است؛ به زودی به پایان می‌رسد. اگر تاکنون موفق نشده‌اید از روزهای ارزشمند این ماه برای قدردانی از همراهی مخاطبانتان یا تبلیغات برند خود استفاده کنید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و با آخرین افطار، مخاطبان خود را شگفت‌زده نمایید.


همیشه اولین و آخرین لحظات در هر موضوعی به‌یادماندنی هستند. از اولین زمان ملاقات با یک همکار تا آخرین خداحافظی‌های بازنشستگی؛ اولین روز آشنایی با نام یک برند تا اولین تجربه استفاده از محصولات آن‌ها؛ اولین روز مدرسه تا آخرین روز فارغ‌التحصیلی از دانشگاه؛ آیا شما هم تا به حال خالق آخرین لحظات شیرین برای مخاطبانتان بوده‌اید؟

روزهای ماه رمضان ازجمله ایامی از سال هستند که برای اغلب افراد جامعه خاطره‌انگیز هستند؛ از همین رو، اغلب خاطراتی را که در این روزها اتفاق می‌افتد تا سالیان بعد نیز در خاطر خواهند داشت. یکی از شیرینی‌های ماه رمضان، دریافت هدیه است. هدایایی که در این ماه دریافت می‌شوند حتی از سوی افرادی که روزه هم نمی‌گیرند، جالب و به‌یادماندنی است. به همین دلیل، بهتر است تا ارائه هدایای تبلیغاتی مخصوص ماه رمضان را از خاطر نبرید.

هدایای تبلیغاتی ماه رمضان همچون دیگر مناسبت‌های ایام سال، دربرگیرنده هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند که به تناسب این ماه سفارشی‌سازی می‌شوند. اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص ماه رمضان برای ارائه به کارمندان و مخاطبان خود هستید تا آخرین افطار امسال را در کنار آن‌ها باشید؛ با ادامه این مطلب همراه ما بمانید.  

 

بهترین هدایای تبلیغاتی ماه رمضان

 

محصولات کاربردی و محبوب همیشه از انتخاب‌های اول و پرطرفدار در میان بازاریابان حرفه‌ای برای هر موقعیت و مناسبتی می‌باشند. تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی دست هر کسب‌وکاری را برای تبلیغات باز می‌گذارد تا بسته به بودجه و سلیقه خود، مناسب‌ترین و بهترین محصولات را انتخاب کرده و پس از سفارشی‌سازی با نام تجاری برند خود به مخاطبان ارائه کنند.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی ماه رمضان

پک ماه رمضان را می‌توان با هدایای کاربردی و جذاب کامل کرد

 

 

 

از بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص ماه رمضان که می‌توانید به صورت مجزا یا به صورت پک افطاری آماده کرده و به مخاطبان خود ارائه کنید؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کتاب قرآن نفیس

 

ارزش و جذابیت کتاب قرآن بر کسی پوشیده نیست. با این حال، یک کتاب نفیس قرآن که بر روی صفحات گلاسه و با خطی روان و زیبا، آیات قرآن نوشته شده باشد و درون جعبه‌ای از جنس چرم طبیعی، مس و جیر قرار گرفته باشد؛ جذابیت غیرقابل‌انکاری برای تمام افراد دارد. این هدیه نفیس و فاخر می‌تواند سالیان سال همراه دریافت‌کننده آن باقی بماند و حتی به عنوان یک یادگاری گران‌بها از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

شاید قرار دادن نام چنین هدیه لوکسی در ابتدای این فهرست، شما را درباره بودجه تبلیغاتی خود نگران سازد. شما می‌توانید این هدیه جذاب را به مدیران رده‌بالا و مخاطبان خاص و کارمندان نمونه ارائه کنید تا ارزش بالای آن‌ها را برای مجموعه خود یادآور شوید.

 

جعبه پذیرایی

 

یک جعبه ساده هم به‌تنهایی می‌تواند هدیه‌ای شیرین و بامعنی از سوی هر برندی باشد. با این حال، با انتخاب یک جعبه با اندازه مناسب و سفارشی‌سازی آن با نام تجاری خود به همراه برخی از اقلام جذاب یا خوراکی، هدیه‌ای به‌مراتب جذاب‌تر و فراموش‌نشدنی‌تر را برای مخاطبان خود خلق کنید. خوراکی‌های درون جعبه روزی به پایان می‌رسند؛ اما نام تجاری شما بر روی این جعبه‌های پذیرایی چوبی تا مدت‌های طولانی می‌تواند همراه مخاطبان شما باقی بماند و یادآور آخرین افطاری باشد که شما هدیه دادید.

 

جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی انتخابی زیبا و درست برای ارائه در ماه رمضان است

 

 

 

ماگ تبلیغاتی

 

لیوان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و لیوان دم‌نوش از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را بسته به هر رویداد و مناسبتی به صورت سفارشی آماده کرد. با انتخاب یک طرح مناسب این ماه و چاپ لوگوی خود بر روی بدنه لیوان، همراهی خود را از آخرین افطار امسال آغاز کنید و تا مدت‌ها بعد همراه آن‌ها باقی بمانید.

از جدیدترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی در این دسته می‌توان به ماگ هیتردار اشاره کرد که به تنهایی هدیه‌ای چشمگیر و منحصربه‌فرد می‌باشد.

 

فلاسک

 

قمقمه و فلاسک از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی در تمامی طول سال هستند. فلاسک های فلزی، پلاستیکی، فلاسک های درجه‌دار تبلیغاتی و لیوان هوشمند همگی از انواع فلاسک هستند که هر کدام جذابیت و کارایی خاص خود را دارند. این هدایای تبلیغاتی کاربردی و دوست‌داشتنی را می‌توان با یک جمله زیبا در مورد آخرین افطار و ماه رمضان به صورت سفارشی آماده کرد تا به مخاطبان خود در روزهای پایانی این ماه ارائه کنید.

 

ساک دستی

 

همیشه هدایای تبلیغاتی نباید محصولات لوکس و گران‌قیمت باشند. یک هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت و کارا همچون ساک دستی نیز می‌تواند با قدرت باورنکردنی و سحر گونه‌ای نظرات مثبت مخاطبان و کارمندان را به‌سوی شما جذب کند. درون این هدایای تبلیغاتی ساده و درعین‌حال هیجان‌انگیز را می‌توانید با محصولات دیگری مانند انواع خوراکی‌ها، تی شرت تبلیغاتی، دفترچه یادداشت سفارشی‌سازی شده، خودکار، لیوان و سررسید پر کنید تا محبت و خلاقیت خود را بیش‌ازپیش در معرض تماشای مخاطبان خود قرار دهید.

 

ساک دستی

نمونه جذابی از یک ساک دستی تبلیغاتی مخصوص ماه رمضان

 

 

 

آخرین خاطرات خوش را شما خلق کنید

 

اولین و آخرین لبخندها هیچ‌گاه از خاطر کسی پاک می‌شوند. شیرینی آخرین لحظاتی که همراه مخاطبان خود بوده‌اید، لذت دل‌چسبی است که تا مدت‌ها از خاطرات زدوده نمی‌شوند. با انتخاب هدایای تبلیغاتی مخصوص ماه رمضان و ارائه آن‌ها به مخاطبان و کارمندان خود به عنوان پک آخرین افطاری می‌توانید آن‌ها را شگفت‌زده کرده و با موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را به پایان برسانید.


6/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف