WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
تفاوت پدفولیو با پورتفولیو چیست؟

تفاوت پدفولیو با پورتفولیو چیست؟

14/ اردیبهشت/1401

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سایت‌های مختلف با کلماتی آشنا شوید که معنی یا تفاوت آن‌ها را ندانید. کلمات پدفولیو و پورتفولیو نیز از این دسته کلمات هستند. آیا می‌دانید تفاوت پدفولیو با پورتفولیو در چیست و استفاده از کدام یک از این محصولات در تبلیغات تأثیر بهتری بر مخاطبان دارد؟


خواه یک دانش‌آموز باشید یا یک مدیرعامل؛ به احتمال زیاد برای یک بار هم که شده است از پدفولیو یا پورتفولیو استفاده کرده‌اید. این محصولات تبلیغاتی که نامی مشابه یکدیگر دارند، از تفاوت‌های آشکاری نیز با همدیگر برخوردار هستند. در ادامه این مطلب به تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو هدایای تبلیغاتی با یکدیگر اشاره می‌کنیم تا در زمان انتخاب و سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی برند خود، آگاهانه عمل کنید.

 

پورتفولیو چیست؟

 

پورتفولیو از نظر ظاهری، بسیار شبیه کیف است. در ساخت پورتفولیو، عموماً یک دسته یا بند برای حمل آسان آن تعبیه می‌شود. علاوه بر این، این هدیه تبلیغاتی در اندازه‌های مختلف برای طیف گسترده مخاطبان طراحی می‌گردد. به عنوان مثال، اندازه‌های بزرگ‌تر آن برای طراحان و نقاشان استفاده می‌شود تا وسایل بزرگ خود همچون تخته شاسی را درون آن قرار دهند. 

 

پورتفولیو چیست؟

پورتفولیو با جنس چرم طبیعی از دوام و زیبایی بی‌نظیری برخوردار است

 

 

 

چه اقلامی را می‌توان درون پورتفولیو قرار داد؟

 

همان‌طور که گفته شد، پورتفولیو را می‌توان در ابعاد گوناگون طراحی کرد؛ از این‌رو، فضای متنوعی را می‌تواند برای حمل اشیا مختلف فراهم کند. با این حال، اگر قصد سفارشی‌سازی یک پورتفولیو جذاب را دارید می‌توانید اقلامی همچون موارد زیر را درون آن قرار دهید.

 

  • کابل شارژ تبلیغاتی
  • دفترچه یادداشت
  • لوازم‌التحریر همچون مداد، خودکار، پاک‌کن
  • کارت ویزیت شرکت خود
  • ماشین‌حساب
  • دستمال‌کاغذی

 

پدفولیو چیست؟

 

پدفولیو را می‌توان نمونه‌های کوچک‌تر پورتفولیو دانست. در حقیقت، پدفولیوها همچون پوشه‌های تبلیغاتی هستند که می‌توان آن‌ها را درون کیف قرار داد. همچنین، به دلیل عدم برخورداری این محصولات از دسته یا بند برای حمل‌ونقل، می‌توان آن‌ها را به دست گرفته و به این ترتیب آن‌ها را حمل کرد. وزن کم، اندازه کوچک و قیمت مناسب ازجمله عواملی هستند که سبب شده است بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای تبلیغات خود به سراغ این محصول تبلیغاتی دوست‌داشتنی بروند.

 

چه اقلامی را می‌توان درون پدفولیو قرار داد؟

 

از جمله مواردی که می‌توان درون پدفولیو قرار داد، به محصولات زیر اشاره کرد.

  • خودکار تبلیغاتی
  • دفترچه یادداشت تبلیغاتی
  • کارت ویزیت کسب‌وکار شما
  • کاغذ یادداشت برچسبی
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • سررسید

 

چه اقلامی را می‌توان درون پدفولیو قرار داد؟

نمونه جذاب و خوش‌رنگی از یک پدفولیو کاربردی

 

 

 

شباهت پدفولیو با پورتفولیو در چیست؟

 

علی‌رغم تفاوت‌هایی که پدفولیو و پورتفولیو با یکدیگر دارند، این محصولات شباهت‌هایی با همدیگر نیز دارند. اصلی‌ترین شباهت این هدایای تبلیغاتی با یکدیگر این است که به کمک این وسایل می‌توان کاغذ، فلش مموری، لوازم‌التحریر و کارت ویزیت را همیشه به صورت مرتب با خود حمل کرد. از دیگر مشابهت‌های این محصولات کارا با یکدیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • هر دو محصول را می‌توان از موادی همچون چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا پلاستیک سفارش داد
  • هر دو دارای محفظه‌ای برای قرار دادن اسناد، کاغذ، خودکار و سایر اقلام هستند
  • محفظه‌ای برای قرار دادن کارت شناسایی و کارت ویزیت
  • دارای جیب‌های جلو و داخل کیف
  • دارای فضایی که با زیپ از آن محافظت می‌شود

 

گاهی اوقات افراد مجبور هستند بسیار از اقلام ضروری درون اتاق کارهای خود را برای یک جلسه مهم بیرون از خانه یا شرکت، با خود حمل کنند. در همین زمان است که اهمیت یک پدفولیو یا پورتفولیو آشکار می‌شود. هر دو این محصولات تبلیغاتی کارا به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند بیشتری میزان وسایل را درون خود برای جلسات، مصاحبه‌ها یا همایش‌ها جای دهند. به همین دلیل، پدفولیو و پورتفولیو در رأس هدایای تبلیغاتی شرکتی سازمان‌ها برای مشتریان و کارمندان قرار دارند.

 

تفاوت پدفولیو با پورتفولیو در چیست؟

 

با وجود شباهت‌هایی که از این محصولات تبلیغاتی بیان شد، این هدایای تبلیغاتی می‌توانند کاربردهای متفاوتی از یکدیگر داشت باشند. پدفولیو هدیه مناسبی برای یادداشت‌برداری در جلسات و همایش‌ها می‌باشد؛ از این‌رو، پوشه تبلیغاتی یا پدفولیو، هدیه‌ای جذابی برای استفاده در دفتر کار است. از سوی دیگر، اگر به دنبال هدیه‌ای کاربری و منحصربه‌فرد برای محیط بیرون از دفتر کار هستید تا افراد وسایل خود را به آسانی با آن جابه‌جا کنند، بهتر است به سراغ پورتفولیو بروید.

 

پدفولیو:

 

  • حمل با دست یا به صورت گرفتن زیر بغلی
  • اندازه مناسب آن در حدود تبلت‌های کوچک
  • محفظه اصلی از طریق زیپ، بند یا دکمه بسته می‌شود
  • دسته ندارد
  • سبک و عموماً نازک هستند

 

پورتفولیو:

 

  • دارای دسته یا بندی برای حمل آسان
  • ظاهر شبیه کیف
  • اندازه مناسب در حدود لپ‌تاپ
  • دهانه کیف با زیب بسته می‌شود
  • حاوی محفظه‌های مجزا برای قرار دادن اشیا گوناگون
  • مناسب حمل بیرون از محیط‌های اداری و درسی
  • دارای فضا و جیب‌های بیشتر برای قرار دادن اقلام بیشتر

 

پورتفولیو:

نمونه‌ای از یک پدفولیو در کنار یک پورتفولیو

 

 

 

پدفولیو را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟

 

با دانستن تفاوت‌ها و شباهت‌های این هدایای تبلیغاتی با یکدیگر، اکنون زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید، این هدایای تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد. بهترین مخاطبان برای دریافت پدفولیو عبارت‌اند از:

 

در جلسات مصاحبه و همایش‌ها

 

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای جلسات استخدامی یا همایش‌های خود به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسبی برای ارائه به مخاطبان خود هستند. پدفولیو تبلیغاتی یک انتخاب عالی برای چنین محیط‌هایی می‌باشد و مطمئناً مخاطبان نیز از دریافت چنین هدایای تبلیغاتی کاربردی بسیار خوشحال می‌شوند.

 

مؤسسات کنکوری یا آموزشی

 

بسیاری از مؤسسات آموزشی به دنبال یافتن هدایای تبلیغاتی جذاب و کاربردی  برای دانش‌آموزان خود هستند. این وسیله دوست‌داشتنی از همان روز اول، همراه دانش‌آموزان باقی می‌ماند و همراه خوبی برای یادداشت‌برداری از نکات در کلاس‌ها است.

 

پورتفولیو را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟

 

همان‌طور که گفته شد، پورتفولیو همچون کیف می‌باشد و افراد را از حمل کیف راحت می‌کند. این هدایای تبلیغاتی از ابعاد مناسبی برخوردار هستند و جای بسیاری نمی‌گیرند. از این‌رو، وسیله‌ای جذاب برای ارائه در محیط‌های زیر می‌باشند:

 

سفرها

 

سفرهای کاری می‌تواند یک چالش بزرگ باشند. پورتفولیو می‌تواند تمام وسایل ضروری کاری را درون خود جای داده و بدون نگرانی همراه مخاطبان شما باشد. علاوه بر این، محفظه‌های زیاد درون این کیف‌ها، امکان قرار دادن وسایل موردنیاز در طول پرواز را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

 

محیط‌های آموزشی

 

حمل‌ونقل کوله‌پشتی‌های سنگین کاری دشوار است. با این حال، یک پورتفولیو زیبا و جادار می‌تواند مشقت حمل جزوات، کتاب‌ها و وسایل را به کلاس‌های درسی را هموار سازد. اندازه مناسب این کیف‌های تبلیغاتی امکان قرار دادن لپ‌تاپ را به همراه سایر وسایل فراهم کرده است.

 

محیط‌های آموزشی

پورتفولیو هدیه‌ای جذاب به دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان هنرستانی است

 

 

 

هدیه به کارمندان

 

یک پورتفولیو زیبا می‌تواند هدیه‌ای چشم‌نواز و خارق‌العاده به کارمندان و حتی مشتریان باشد. همراه ساختن این هدایای کاربردی با سایر هدایای تبلیغاتی یا یک جعبه شکلات، می‌تواند تبدیل به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در اذهان مخاطبان شما شود.

 

سخن آخر

 

پدفولیو و پورتفولیو هر کدام با ویژگی‌های خاص و بی‌نظیر خود می‌توانند هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیزی برای ارائه به مخاطبان باشند. فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی که این محصولات کارا پدید می‌آورند، ساماندهی جزوات، یادداشت‌ها و حتی وسایل را برای شرکت در جلسات، همایش‌ها و نیز سفرهای کاری میسر می‌سازد. با در نظر گرفتن تفاوت‌های این محصولات با یکدیگر، می‌توانید همچون یک بازاریاب حرفه‌ای، هدیه‌ای خارق‌العاده و به‌یادماندنی را برای مخاطبان خود آماده کرده و در زمان مناسب به آن‌ها ارائه کنید.


14/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف