WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
پیش به سوی شباهنگ شدن برند در میان آسمان پرستاره

پیش به سوی شباهنگ شدن برند در میان آسمان پرستاره

18/ اردیبهشت/1401

ستاره‌های بی‌شمار آسمان در نگاه اول، همه را مجذوب خود می‌کنند؛ با این حال، پس از گذشت مدت زمانی، افراد به دنبال یافتن پرنورترین ستاره آسمان یعنی شباهنگ هستند. در عرصه تبلیغات نیز همین‌گونه است. آیا دوست دارید که برند خود را تبدیل به شباهنگ پرنور آسمان تبلیغات نمایید؟


تبلیغات ابزاری کارآمد در دنیای امروزی هستند که توجه هر شخصی را به نام تجاری یک برند جذب می‌کنند. از کارآمدترین دست‌های این ابزار کارا، می‌توان هدایای تبلیغاتی را نام برد. طیف گوناگون هدایای تبلیغاتی دست هر برند و کسب‌وکاری را برای شناخته‌شده‌تر نمودن نام برند خود باز می‌گذارد. تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید و هم‌نوا با روزهای دل‌چسب و دوست‌داشتنی به سوی موفقیت حرکت کنید.

یکی از روزهای دوست‌داشتنی و جذاب به‌ویژه در میان رده سنی کودکان تا میان‌سالان، روز ستاره شناسی است. روز و هفته جهانی نجوم عموماً از 26 فروردین‌ماه تا 25 اردیبهشت در کشورهای خارجی برگزار می‌شود. با این حال، روز نجوم 1401 در کشور ما، ایران، مصادف با 16 اردیبهشت‌ماه بود. هفته نجوم نیز از 12 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 18 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. این روز فراموش‌نشدنی برای ستاره‌شناسان غیرحرفه‌ای (آماتور)، فرصتی ارزشمند است تا زیبایی‌های نامتناهی آسمان را به نظاره بنشینند و غرق شکوه و بزرگی آن شوند.

روز جهانی نجوم و هفته نجوم، فرصتی ارزشمند برای اغلب کسب‌وکارها است تا به همراه دوستداران آسمان زیبا و ستاره‌های پرفروغ آن، خود نیز به ستاره‌ای فراموش‌نشدنی در آسمان ذهن مخاطبان خود شوند. از این‌رو، بسیاری از کسب‌وکارها این زمان را مغتنم شمرده و اقدام به ارائه انواع هدایای تبلیغاتی هماهنگ با این روز به مخاطبان خود می‌نمایند.

 

کدام هدایای تبلیغاتی را برای روز جهانی نجوم ارائه کنیم؟

 

انواع گوناگون هدایای تبلیغاتی برای ارائه به مخاطبان در روز و هفته نجوم 1401 وجود دارد. با این حال، موارد زیر می‌توانند راهنمایی خوبی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی برای مخاطبان شما باشد.

 

ماگ تبلیغاتی

 

یک لیوان خوب هیچ‌وقت خسته‌کننده نمی‌شوند. لیوان تبلیغاتی هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و به هر مناسبتی و برای هر رویدادی می‌توان آن را به صورت سفارشی آماده کرده و به مخاطبان ارائه نمود. با انتخاب طرحی دل‌نشین و چشم‌نواز از آسمان و ستاره‌ها یا همراه ساختن یک جمله شیرین به همراه تصویر یک تلسکوپ، می‌توانید هدیه‌ای فراموش‌نشدنی و جذاب را به مخاطبان خود برای پاسداشت آسمان پرستاره ارائه کنید.

 

ماگ تبلیغاتی

نمونه‌ای از ماگ حرارتی بی‌نظیر و خارق‌العاده برای شگفت‌زده نمودن طرفداران دنیای نجوم

 

 

 

پاپ سوکت

 

همیشه برای تأثیرگذار بودن نباید هزینه هنگفتی را خرج کرد. یک پاپ سوکت جذاب با طرحی خارق‌العاده از آسمان بیکران و ستاره‌های درخشان آن می‌تواند هدیه‌ای شگفت‌انگیز برای تمام مخاطبان فارغ از سن ‌و سال و جنسیت آن‌ها باشد. این هدیه دوست‌داشتنی را هر زمان از سال می‌توانید به مخاطبان خود هدیه دهید و مطمئن باشید حتماً مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

سررسید تبلیغاتی

 

یک سررسید تبلیغاتی با معرفی ستاره‌های خاص و معروف آسمان، به همراه تصاویر خارق‌العاده از کهکشان و ستاره‌های جذاب آن، یک هدیه منحصربه‌فرد به دوستداران ستاره است. این هدیه بی‌نظیر را می‌توانید در گردهمایی‌های دوستداران ستاره‌شناسی یا به بازدیدکنندگان رصدخانه‌های سراسر کشور در تمام ایام سال اهدا کنید و مطمئن باشید حتی با گذشت سالیان سال از دریافت آن، همچون کتابی گران‌بها در کتابخانه مخاطبان شما باقی می‌ماند.

 

تقویم تبلیغاتی

 

هنوز از آغاز سال جدید، روزهای بسیاری نگذشته است. یک تقویم زیبا با تصویر ستاره‌ها و آسمان شب هدیه‌ای دل‌نشین است که دست رد به آن زده نمی‌شود. تقویم با قطع جیبی، رومیزی یا پالتویی انتخاب‌های عالی برای چنین هدف‌هایی هستند.

 

ساک دستی

 

 ساک دستی به ظاهر هدیه‌ای ارزان‌قیمت و ساده ب نظر برسد؛ با این حال، کارایی بی‌نهایت این هدیه تبلیغاتی سبب شده است جذابیت ساک دستی کمتر از هدایای تبلیغاتی لوکس همچون پاوربانک وایرلس تبلیغاتی نباشد. یک ساک دستی زیبا که در کنار نام تجاری برند شما، تصویری خیره‌کننده از آسمان و ستاره‌های خارق‌العاده آن را به تصویر کشیده، هدیه‌ای جذاب و کارآمد برای مخاطبان است.

 

ساک دستی

نمونه‌ای از ساک دستی کنفی با تصاویر الهامی از ماه و خورشید

 

 

 

پتو گلدوزی شده

 

هدایای تبلیغاتی حتماً نباید دربرگیرنده تصویر آسمان و ستاره‌ها باشند تا هدیه‌ای بی‌نظیر برای ستاره‌شناسان باشد. یک پتو سفری نرم و راحت که نام تجاری شما بر روی آن گلدوزی یا حک شده است، هدیه‌ای عالی به آن‌هاست تا در روزهای سرد پاییزی یا هنگام وزیدن نسیم شبانه در دل طبیعت، به تماشای آسمان شب و ستاره‌های چشم‌نواز آن بنشینند.

 

موس پد تبلیغاتی

 

همیشه نباید سر را به بالا گرفت تا آسمان و ستاره‌های زیبا آن را دید. گاهی می‌توان ستاره‌های شگفت‌انگیز و آسمان آرامش‌بخش را بر روی زمین کشید. یک موس پد تبلیغاتی با تصاویری خارق‌العاده از ستاره‌ها و آسمان می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی به طرفداران ستاره‌ها و دنیای نجوم باشد. شما می‌توانید قسمت ژله‌ای موس پدهای ژله‌ای را با گرانول‌هایی به شکل ستاره پر کنید تا در کنار حفظ سلامتی مخاطبان، آرامش و زیبایی را نیز برای آن‌ها به ارمغان آورد.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

در کارایی و محبوبیت تی شرت های تبلیغاتی هیچ شکی نیست. حال تصور کنید یک گروه ستاره‌شناسی با لباس‌های متحدالشکل و زیبا که نام تجاری برند شما بر آن نقش بسته است، به تماشای آسمان شب نشسته‌اند. روش‌های متفاوت و جذابی برای طراحی یک تی شرت تبلیغاتی منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی برای روز نجوم وجود دارد. یک جمله به‌یادماندنی، یک تصویر زیبا از ستاره‌ای خاص، تصویری تابان از خورشید و سیارات منظومه شمسی و بسیاری از ایده‌های دیگر، همگی انتخاب‌های عالی برای خلق یک تی شرت تبلیغاتی منحصربه‌فرد هستند.

 

تی شرت تبلیغاتی

تصویری ساده بر روی یک تی شرت تبلیغاتی مناسب دوستداران ستاره‌شناسی

 

 

 

سخن آخر

 

تاریخ‌های فراوانی در تقویم وجود دارند که لذت تبلیغات و رونق فروش را چندین برابر می‌کنند. یکی از به‌یادماندنی روزهای تقویم، روز جهانی نجوم است. برندهای مختلف می‌توانند با انتخاب طیف متنوعی از هدایای تبلیغاتی با تصاویر متناسب با آن، این روز زیبا را همراه با دوستداران روز ستاره‌شناسی جشن بگیرند و نام خود را در آسمان تبلیغات پرنورتر نمایند.


18/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف