WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
در نمایشگاه کتاب پیش‌رو کتاب موفقیت خود را ورق بزنید

در نمایشگاه کتاب پیش‌رو کتاب موفقیت خود را ورق بزنید

20/ اردیبهشت/1401

به‌زودی درهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به سوی علاقه‌مندان به کتاب و آثار فرهیختگان ادبی گشوده می‌شود. آیا شما برای این رویداد بزرگ آماده هستید؟ آیا توانسته‌اید با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی محصولات تبلیغاتی گوناگون، در جهت موفقیت آینده کسب‌وکار خود در این نمایشگاه حرکت کنید؟


ماه اردیبهشت از ماه‌های جذابی از سال است که رویدادهای متنوع و خاصی در آن برگزار می‌شود که هر کدام هیجان مخصوص به خود را دارد. از روزهای شیرین و دل‌نشینی همچون روز شیراز و روز بزرگان شعر و ادبی پارسی (همچون سعدی و فردوسی) گرفته تا روز نجوم، روز معلم، روز کارگر، روز روابط عمومی و حتی روز اهدای عضو؛ همگی از مناسبت‌های خاص این ماه هستند. با این حال، این ماه رؤیایی و تمام‌نشدنی، سرآغاز برپایی نمایشگاه‌های بزرگ و مهم بسیاری است. از نمایشگاه قرآن گرفته تا نمایشگاه مواد شوینده، نمایشگاه رنگ و رزین، نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی، نمایشگاه نفت و پتروشیمی و نمایشگاه آبزیان و دام و طیور در استان فارس؛ تنها بخشی از نمایشگاه‌های تأثیرگذار و مهم این ماه هستند.

شاید بتوان اصلی‌ترین و منحصربه‌فردترین رویداد ماه اردیبهشت را برگزاری نمایشگاه کتاب دانست. نمایشگاهی که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سوی خود فرا می‌خواند. افراد مختلفی از زن و مرد با محدوده سنی متفاوت و از سراسر ایران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا علاوه بر بازدید از غرفه‌های فرهنگی، کتاب‌های موردعلاقه خود را تهیه کنند.

اهمیت بسیار بالای نمایشگاه کتاب سبب شده است تا در کنار انتشارات معتبر و بزرگی که در این نمایشگاه شرکت کرده و به تبلیغ محصولات خود می‌پردازند؛ برندهای مختلف دیگری نیز از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. کسب‌وکارهای فراوانی از این فرصت طلایی تبلیغات برای برند خود استفاده می‌کنند و در طول روزهای برپایی مراسم با نصب بنر تبلیغاتی، اهدای بروشورهای تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی، نام خود را در اذهان علاقه‌مندان به کتاب، ثبت می‌کنند.

 

در نمایشگاه کتاب پیش‌رو کتاب موفقیت خود را ورق بزنید

نصب بنرهای خلاقانه یکی از راه‌های جذب مخاطبان است

 

 

 

چرا باید در نمایشگاه کتاب 1401 به مخاطبان هدایای تبلیغاتی ارائه کرد؟

 

پس از چند سال سایه سنگین کرونا از سر جامعه و کسب‌وکارها عقب رفته است و فرصت دیدار رودرروی مجدد فرا رسیده است. نمایشگاه کتاب 1401 به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. از این‌رو، بسیاری از شرکت‌ها از همین حالا برای شیوه‌های تبلیغاتی مختلف خود برنامه‌ریزی نموده‌اند. یکی از مؤثرترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی که همیشه با نتیجه مثبت همراه بوده است، اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان است. هدایای تبلیغاتی را هم می‌توان به علاقه‌مندان کتاب که به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب حاضر شده‌اند، ارائه کرد؛ و هم به خریداران مجازی.

مزیت اصلی ارائه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری به‌ویژه نمایشگاه کتاب این است که در زمان حضور در نمایشگاه، افراد بخش اصلی توجه خود را معطوف به خود کتاب‌ها و نام غرفه‌ها می‌نمایند. از این‌رو، ممکن است متوجه بنرهای تبلیغاتی موجود در نمایشگاه نشوند. علاوه بر این، ممکن است افراد بروشورهای کاغذی دریافتی را پس از یک مطالعه کوتاه، دور بی اندازند. اما مطمئن باشید هیچ‌کس یک هدیه تبلیغاتی را دور نمی‌اندازد و آن را با خود به خانه می‌برد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب 1401

 

همان‌طور که می‌دانید طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی وجود دارد که برندهای مختلف می‌توانند آن‌ها را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به صورت عمده سفارش داده و به مخاطبان خود در نمایشگاه کتاب ارائه دهند. هدایای تبلیغاتی جذابی همچون پاوربانک بی‌سیم، هندزفری تبلیغاتی، شارژر خودرو و اسپیکر تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس و منحصربه‌فرد قرار می‌گیرند که هر کسب‌وکاری می‌تواند آن را به عنوان هدیه ویژه به برندگان مسابقات خود یا مخاطبان خاص در نمایشگاه ارائه کند.

با این حال، هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت‌تری نیز وجود دارند که محبوبیت بالایی در نزد مردم دارند و درعین‌حال، هزینه گزافی را بر دوش شرکت‌ها اعمال نمی‌کند. ازجمله این هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

خودکار تبلیغاتی

 

مگر می‌شود نام نمایشگاه کتاب بی آید و حرفی از خودکار تبلیغاتی در میان نباشد. خودکارهای تبلیغاتی با ظاهر ساده و درعین‌حال، کاربردی بودن خود هدیه محبوب در روزهای برپایی نمایشگاه هستند. با این وجود، اگر به دنبال یک هدیه مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال جذاب‌تر هستید که هیچ‌کس در مقابل آن تردید نکند، بهتر است به سراغ خودکارهای لمسی بروید. این نوع از خودکارهای تبلیغاتی امروزه طرفداران بی‌شماری دارند.

 

خودکار تبلیغاتی

خودکار لمسی هدیه‌ای جذاب و زیبا است

 

 

 

ماسک تبلیغاتی

 

شاید درهای نمایشگاه به صورت حضوری به روی علاقه‌مندان به کتاب و بازدیدکنندگان گشوده شده باشد؛ اما این معنای تمام شدن کرونا و پایان این بیماری منحوس نیست. یک ماسک تبلیغاتی جذاب با رنگی شاد و دل‌نشین می‌تواند روحیه‌ای تازه به افراد در این روزهای سخت بدهد و آن‌ها را بیشتر به رعایت بهداشت ترغیب کند. ناگفته نماند این ماسک های بهداشتی می‌توانند کمک خوبی برای جلوگیری از تنفس هوای آلوده و گردوغباری که این چند وقت شاهد آن هستیم، باشد.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

تی شرت تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی کاربردی است که در روزهای برپایی نمایشگاه جنجال به پا می‌کند. تصور کنید غرفه‌ای که تمام کارکنان آن لباس‌های متحدالشکلی پوشیده‌اند، از نظر بصری چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد. علاوه بر این، برندهای مختلف می‌توانند با سفارشی‌سازی تی شرت های تبلیغاتی با یک شعار بامزه یا تصویری متناسب نمایشگاه کتاب همراه با نام تجاری خود، مخاطبان بسیاری را شیفته نام خود نمایند.

 

ساک دستی

 

هیچ زمانی به اندازه یک نمایشگاه تجاری نمی‌توان پی به اهمیت و کارایی بی‌نظیر یک ساک دستی تبلیغاتی شد. ساک های دستی در رنگ‌های مختلف با جملات گوناگون از ادیبان برجسته جهان می‌توانند هدیه‌ای دوست‌داشتنی به علاقه‌مندان کتاب باشد. هر انتشاراتی می‌تواند کتاب‌های خریداری‌شده را درون این ساک های دستی جذاب قرار دهد و به مخاطبان خود اهدا کند. مطمئن باشید چنین هدیه‌ای مدت‌ها در نزد مخاطبان شما باقی می‌ماند.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

همیشه برای مطالعه میزان نور کافی برای خواندن نیاز است. یکی از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه 1401 چراغ مطالعه تبلیغاتی است. امروزه طیف متنوعی از چراغ های مطالعه وجود دارد که بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

شاید بتوان ساده‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین نوع چراغ مطالعه را چراغ مطالعه های سیلیکونی دانست. این نوع چراغ مطالعه در رنگ‌های مختلف و جذابی تولید می‌شوند که گاهی با نام چراغ مطالعه مسواکی نیز شناخته می‌شوند. چراغ مطالعه های سیلیکونی دارای درگاه USB هستند و آن را به هر منبع تولید انرژی با درگاه USB می‌توان متصل کرد. عموماً طول این محصولات 10 سانتی‌متر است و از بدنه‌ای انعطاف‌پذیر برخوردار هستند.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی

نمونه‌ای از چراغ مطالعه سیلیکونی در پنج رنگ

 

 

 

کلاه تبلیغاتی

 

پوشاک تبلیغاتی همیشه جزو هدایای تبلیغاتی محبوب هستند و در هر نمایشگاهی، به سرعت به پایان می‌رسند. کلاه تبلیغاتی نیز از همین دسته محصولات می‌باشد. انواع گوناگون کلاه تبلیغاتی از کلاه پارچه‌ای گرفته تا کاغذی، پلاستیکی و فلامنت دار را می‌توان به صورت سفارشی و عمده سفارش داد. فراموش نکنید با سفارش عمده و تعداد بالا از این محصول، می‌توان در هزینه‌های تبلیغاتی به میزان زیادی صرفه‌جویی نمود.

 

ست مدیریتی

 

یک سررسید تبلیغاتی، یک فلش مموری، یک خودکار تبلیغاتی به همراه یک جا کارتی زیبا درون یک بسته شکیل، هدیه‌ای منحصربه‌فرد و لوکس به نظر می‌رسد. از این‌رو به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید یک پله بالاتر از رقبای خود در نمایشگاه حاضر شوید، تعدادی هدیه خاص و شیک مانند ست مدیریتی که درون آن را با محصولی که دوست داشته باشید، می‌توانید پر کنید؛ به صورت مجزا سفارش دهید. زیرا افراد سرشناس و مهمی نیز در نمایشگاه کتاب 1401 شرکت می‌کنند و این فرصتی ارزشمند است تا آن‌ها را با نام تجاری خود آشنا سازید.

 

ماگ تبلیغاتی

 

یک کتاب خوب و یک لیوان قهوه داغ و دیگر هیچ. یک لیوان تبلیغاتی با ظاهری دوست‌داشتنی می‌تواند همراهی خوب برای اوقات مطالعه و استراحت باشد. با انتخاب طرحی شگفت‌انگیز برای چاپ بر روی ماگ تبلیغاتی می‌توانید در لحظه‌لحظه زندگی مخاطبانتان حضور داشته باشید و نام تجاری خود را در خاطر آن‌ها به یادگار بگذارید.

 

موس پد

 

درست است که افراد برای خرید کتاب چاپی به نمایشگاه کتاب می‌آیند؛ با این حال، برخی از افراد به ناچار یا از روی علاقه برخی از کتاب‌ها را به صورت الکترونیکی مطالعه می‌کنند. از این‌رو، انتخاب هدیه‌ای جذاب که برای این دسته از افراد نیز کارا باشد، انتخابی هوشمندانه است. موس پد تبلیغاتی از این دسته هدایای تبلیغاتی است که افراد را با ظاهر زیبای خود مسحور می‌سازد.

 

موس پد

در زمان انتخاب و سفارش موس پد تبلیغاتی به جنس و راحتی آن توجه کنید

 

 

 

سخن آخر

 

ماه اردیبهشت با نمایشگاه‌های فراوان خود از جذاب‌ترین و مهم‌ترین ماه‌های سال برای ارتقا هر کسب‌وکاری است. برپایی حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب 1401 نیز دلیل دیگری بر اهمیت این ماه است. هر برند و شرکتی می‌تواند با سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه کتاب و ارائه آن‌ها به مخاطبان و بازدیدکنندگان، نام تجاری خود را معتبرتر سازد. هدایای تبلیغاتی همچون فلش تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و ساک دستی از محبوب‌ترین و موفقیت‌آمیزترین محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه کتاب به شمار می‌آیند.


20/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف