WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
زبان پارسی را جشن بگیریم

زبان پارسی را جشن بگیریم

24/ اردیبهشت/1401

شیرینی زبان پارسی و تاریخچه کهن آن بر کسی پوشیده نیست. بی‌شک با شنیدن نام زبان پارسی، اولین نامی که به ذهن می‌رسد، نام حکیم ابوالقاسم فردوسی است. از همین رو، روز بزرگداشت این شاعر بزرگ به نام روز زبان پارسی نام‌گذاری شده است. آیا شما هم به شکرانه این روز بزرگ، کسب‌وکار خود را برای جشن گرفتن آماده کرده‌اید؟


از سال 1377 تاکنون، روز بزرگداشت ابوالقاسم حسن فرزند علی طوسی ملقب به حکیم ابوالقاسم فردوسی به عنوان روز بزرگداشت این شاعر ایرانی برجسته نام‌گذاری شده است. علاوه بر این، به پاس تلاش‌های این مرد بزرگ برای سرودن شاهنامه و زنده نگه‌داشتن زبان پارسی، این روز را به عنوان روز زبان پارسی نیز نام‌گذاری نمودند.

ای زبان فارسی، ای درّ دریای دَری        ای تو میراث نیاکان، ای زبان مادری

جاودانه زی، ای زبان دانش و فرزانگی     تا به گیتی، نور بخشد آفتاب خاوری

اهمیت و ارزش بالای این روز در میان فرهیختگان و پارسی‌زبانان، سبب شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای معتبر علاوه بر جشن گرفتن این روز فرخنده، با ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب روز زبان پارسی در میان مخاطبان، اقدام به تبلیغات خود نمایند. طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی مناسب روز زبان پارسی را می‌توان در میان خیل عظیم هدایای تبلیغاتی یافت. با انتخاب هدایای تبلیغاتی متناسب با بودجه و سلیقه برند خود و سفارشی‌سازی آن‌ها از طریق یک شرکت تبلیغاتی مطمئن می‌توانید این روز را در کنار مخاطبان خود جشن بگیرید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز زبان پارسی

 

هدایای تبلیغاتی کاربردی از بهترین و مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای هر مناسبت و رویدادی است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب روز زبان پارسی می‌پردازیم.

 

شماره 1- کتاب

 

اکنون که مصادف با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نیز است، اهدای یک کتاب دوست‌داشتنی به مناسبت پاسداشت روز زبان فارسی، اقدامی شیرین و به‌یادماندنی است. هر برندی می‌تواند با انتخاب یک کتاب جذاب یا مرتبط به حوزه فعالیت خود به مخاطبانش، اثر به سزایی در نگرش آن‌ها نسبت به کسب‌وکار خود ایجاد کند.

 

شماره 1- کتاب

کتاب هدیه‌ای به روح آدمی است

 

 

 

شماره 2- کتب نفیس

 

هر کتابی که با قلمی زیبا و معنایی عمیق و اثربخش نگاشته شود، نفیس است. با این حال، برخی از کتب به صورت فاخری با صفحات گلاسه و تزئینات چشم‌نوازی همچون استفاده از جیر و چرم و سنگ برای جلد آن به همراه یک قاب شیک که از مس و چوب آماده شده است؛ طراحی شده‌اند. چنین کتبی بیش از ارزش مادی خود، دارای ارزشی معنوی و یادگاری فراموش‌نشدنی هستند که می‌توان به مخاطبان خاص اهدا کرد. کتاب رباعیات خیام، کتاب شاهنامه فردوسی، کتاب حافظ، کتاب بوستان و گلستان سعدی و نیز قرآن کریم ازجمله کتب نفیسی هستند که هر شخصی با دریافت آن‌ها مسحور می‌شود.

 

شماره 3- لوازم آبخوری

 

لوازم آبخوری شامل طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌شود که هر کدام به نوبه خود طرفداران بی‌شماری دارند. هر کدام از این هدایای تبلیغاتی به همراه یک جمله یا پیام به مناسبت بزرگداشت روز زبان فارسی، هدیه‌ای خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی خواهد شد. لوازم آبخوری تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • لیوان تبلیغاتی
  • ماگ تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی
  • ماگ هیتر دار
  • لیوان دم‌نوش تبلیغاتی

 

شماره 4- سررسید تبلیغاتی

 

سررسید تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی کاربردی است که می‌توان با خلاقیت به شیوه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد برای روز زبان پارسی به مخاطبان ارائه کرد. این هدیه جذاب را می‌توان به صورت مجزا یا به صورت ست به مخاطبان اهدا نمود. ست های سررسید تبلیغاتی با توجه به اقلامی که به همراه آن قرار می‌گیرند، می‌توانند از یک هدیه چشم‌نواز به یک هدیه لوکس مخصوص مدیران رده‌بالا و کارمندان ویژه تبدیل شود.

 

شماره 4- سررسید تبلیغاتی

یک سررسید تبلیغاتی ساده جیبی با طرح مناسب می‌تواند طرفداران بسیاری را به سوی شما جذب کند

 

 

 

شماره 5- پوشاک تبلیغاتی

 

محبوبیت پوشاک تبلیغاتی در تمامی رویدادها و مناسبت‌ها به هر کسب‌وکاری اثبات شده است. با چاپ جملات و ابیات شیرین از فردوسی یا تصاویر زیبا مرتبط با آرامگاه فردوسی، به پیشواز بزرگداشت این مرد بزرگ زبان فارسی بروید. تی شرت تبلیغاتی و کلاه ازجمله هدایای تبلیغاتی محبوب این بخش هستند که نباید آن‌ها را از خاطر برد.

 

برای سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی باید چه کرد؟

 

پس از انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب و دلخواه، باید هدایای انتخابی را به شیوه‌ای جذاب و خلاقانه به صورت سفارشی آماده کرد. برای این منظور بهتر است موارد زیر را رعایت کنید.

 

شماره 1- درج نام تجاری و لوگو شرکت بر روی محصولات اهدایی

 

فراموش نکنید حتی اگر محصولات را به صورت بسته‌بندی به مخاطبان خود ارائه می‌کنید، بر روی خود محصولات تبلیغاتی نیز نام تجاری خود را چاپ کنید.

 

شماره 2- انتخاب رنگ مناسب

 

رنگ اولین عاملی است که در جذابیت و تأثیرگذاری هدایای تبلیغاتی حائز اهمیت است. با انتخاب رنگ‌های متناسب با هویت برند خود و نیز رنگ‌های جذاب که باعث بهتر دیده شدن و به یاد ماندن نام تجاری شما می‌شوند، اثرگذاری هدایای تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید.

 

شماره 3- استفاده از جملات زیبا

 

هدایای تبلیغاتی به‌خودی‌خود اقلامی ماندگار هستند که تا مدت‌ها یادآور کسب‌وکار شما خواهند بود. با این حال، اهدای این هدایا به همراه جملات زیبا و به‌یادماندنی اثربخشی محصولات را تقویت می‌کند. جملات و ابیات زیبای فراوانی در زبان پارسی وجود دارد که هر کدام حلاوت روز زبان پارسی را چندین برابر می‌کنند. با چاپ این جملات و ابیات بر روی محصولات تبلیغاتی ارزش هدایای تبلیغاتی خود را چندین برابر خواهید کرد. اگر امکان چاپ این پیام‌ها بر روی خود محصولات وجود نداشت، می‌توانید هدایای خود را به همراه یک کارت پستال به مخاطبان خود ارائه کنید. در ادامه به برخی از ابیات و جملات زیبای مناسب روز زبان پارسی می‌پردازیم.

 

شماره 3- استفاده از جملات زیبا

نمونه‌ای از یک ماگ ساده به همراه شعر

 

 

 

1-  "بسی رنج بردم در این سال سی                                    عجم زنده کردم به این پارسی"

2-  "پارسی را پاس بداریم"

3-  "روز پاسداشت زبان فارسی مبارک"

4-  "چو ایران نباشد، تن من مباد                                       در این بوم و بر زنده یک تن مباد"

5-  "نباشد همی نیک و بد پایدار                                        همان به که نیکی بود یادگار"

6-  "چون شکر، شیرین و چون گوهر زبان پارسی‌ست            فارسی، فرهنگ و آیین و نشان پارسی‌ست"

7-  "صد هرازان آفتاب و صد هزاران ماهتاب                        می‌درخشد در میان آسمان فارسی"

8-  "دل گلستان می‌شود از بوستان فارسی                          جان فدای مردم روشن روان فارسی"

9-  "جاودان زی، ای زبان دانش و فرزانگی                           تا به گیتی، نور بخشد آفتاب خاوری"

10- "سایه پر برکت این لفظ شیرین کم مباد                         از سر ایران و از همسایگان فارسی"

11- "آنچه از توفان و از باران نمی‌یابد گزند                            کاخ فردوسی، خدای شاعران پارسی‌ست"

 

سخن آخر

 

روز زبان پارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم اردیبهشت‌ماه است. هر برندی می‌تواند در کنار پاسداشت این روز ارزشمند، با ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبان خود، این روز زیبا را جشن بگیرد و به رونق کسب‌وکار خود کمک کند. از دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب این روز می‌توان به ساک دستی، فلش مموری، گلدان تبلیغاتی و موس پد تبلیغاتی اشاره کرد.


24/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف