WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ماگ تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی؛ مسئله این است

ماگ تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی؛ مسئله این است

30/ اردیبهشت/1401

افراد بسیاری هنگام سفارش ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی دچار یک اشتباه می‌شوند و این‌گونه تصور می‌کنند که ماگ و لیوان در حقیقت به یک شکل هستند، اما در واقع تفاوت‌های فاحشی میان لیوان و ماگ وجود دارد. مواد به کار رفته در ماگ متفاوت‌تر از مواد به کار رفته در لیوان است که به همین نحوه شکل ساختاری این دو نیز با یکدیگر متفاوت می‌شود. در این مطلب نگاهی به تفاوت‌های ماگ و لیوان می‌اندازیم تا هنگام سفارشی‌سازی این دسته از هدایای تبلیغاتی دچار مشکل نشوید.


لیوان یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب و فراگیر است که با گذشت زمان طولانی همچنان در زمره بهترین و محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی برندهای بزرگ دنیا جا دارد. لیوان تبلیغاتی فضا و امکان زیادی را به شما برای تبلیغات کسب‌وکارتان می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی روی بدنه آن برای معرفی کسب‌وکارتان استفاده کنید. بسیاری از کسب‌وکارها هنگام سفارشی‌سازی این هدیه کمی دچار مشکل می‌شوند و لیوان تبلیغاتی را با ماگ تبلیغاتی اشتباه می‌گیرند، اما تفاوت این دو در چه چیزی است؟

 

لیوان تبلیغاتی چست؟

 

قطع به‌یقین همه ما خوب می‌دانیم لیوان چیست و چه کاربردی دارد، اما شاید اطلاعات کمی از اهمیت لیوان در مسیر تبلیغاتی برند خود داشته باشیم. لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب کسب‌وکارهای گوناگون برای هدیه دادن است. لیوان تبلیغاتی فضای مناسبی را برای درج کردن اطلاعات برند شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید روی لیوان تبلیغاتی شعار برند خود را بنویسید، اطلاعات سایت خود را درج کنید، رنگ و لوگوی خود را روی آن چاپ کرده یا آن را برای گروه خاصی از افراد طرح ویژه بزنید.

افراد لیوان را با خود همه‌جا می‌برند و زمانی که از لیوان شما استفاده کنند بدین منظور است که به صورت ناخودآگاه برند شما را به دیگران معرفی و تبلیغ می‌کنند. این همان مزیت هدایای تبلیغاتی است که با یکبار هدیه دادن آن، هزاران بار ارزش تبلیغاتی دارند.

 

انواع لیوان تبلیغاتی

 

لیوان تبلیغاتی شامل انواع گوناگونی از لیوان‌ها با جنس ساختاری گوناگونی می‌شوند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

لیوان شیشه‌ای

 

لیوان‌های شیشه‌ای انواع گوناگونی دارند که در سایز، اندازه و طرح‌های گوناگونی تولید می‌شوند. شاید باید گفت لیوان‌های شیشه‌ای کمتر در مجموعه هدایای تبلیغاتی قرار دارد، زیرا شیشه سفید یا رنگی آن‌ها، نمی‌تواند نظر مخاطبان را آن‌طور که باید و شاید به خود جلب کند. همچنین نگهداری و حمل این دسته لیوان‌ها به نسبت بقیه لیوان‌های تبلیغاتی سخت‌تر است. اغلب این محصولات شکننده بوده و وزن زیادی دارند که نه کسب‌وکارها علاقه‌ای به هدیه دادن آن‌ها را دارند و نه مخاطبان و مشتریان از آن‌ها چندان استقبال می‌کنند. آخر و عاقبت لیوان‌های شیشه در کابینت تاریک و بدون دید است.

 

لیوان پلاستیکی

 

لیوان‌های پلاستیکی در جایگاه پراستفاده‌ترین هدیه تبلیغاتی قرار دارند. این دسته از لیوان‌ها دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ هستند. همچنین قیمت تمام شده این محصول حتی در تیراژ بالا نیز مقرون‌به‌صرفه بوده و کسب‌وکارهای بسیاری به این دسته از لیوان‌ها علاقه‌مند هستند.

شما می‌توانید با توجه به زمینه کسب‌وکار خود یک لیوان پلاستیکی تبلیغاتی سفارش دهید. به طور مثال کسب‌وکارهایی که مخاطبان و مشتریان آن‌ها شامل کودکان و نوجوانان می‌شوند؛ از لیوان‌های خرگوشی، شخصیت‌های انیمیشنی و غیره استفاده می‌کنند تا به میزان محبوبیت خودشان بی افزایند.

لیوان پلاستیکی

نمونه جالبی از لیوان‌های پلاستیکی

 

 

لیوان یخی

 

جالب است بدانید در این میان، لیوان‌های یخی جایگاهی به‌مراتب محبوب‌تر و پراستفاده‌تر از لیوان‌های شیشه‌ای دارند. این دسته از لیوان‌ها توسط شیشه‌های ضخیم ساخته شده که در اثر استفاده کردن یا شست‌وشو، به راحتی ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند. همچنین لیوان‌های یخی را می‌توان با طیف وسیعی از رنگ‌های مات یا شفاف رنگ‌آمیزی کرد که به زیبایی و جلوه هرچه بیشتر این محصول می‌افزاید. علاوه بر این، چاپ روی این محصول به صورت کوره‌ای بوده و هیچ‌گاه، چاپ تبلیغاتی از روی لیوان پاک نمی‌شود زیرا در کوره پخته شده و به خورد لیوان رفته است.

 

لیوان‌های کاغذی

 

سرمایه‌گذاری روی لیوان‌های کاغذی 50-50 است. این دسته از لیوان‌های تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر از آنچه فکرش را کنید، تمام می‌شود و شما می‌توانید به صورت انبوه آن‌ها را سفارش دهید، اما در مقابل این لیوان‌ها یکبار مصرف بوده و افراد بعد از استفاده آن‌ها را دور می‌اندازند و همراه خود به خانه یا محیط‌های دیگر نمی‌برند که در این صورت ممکن است اهداف تبلیغاتی شما برآورده نشود.

بهترین مکان استفاده از لیوان‌های کاغذی، همایش‌ها، رویدادها و نمایشگاه بزرگ است که شما می‌توانید اطلاعات مفید و کوتاهی را از کسب‌وکار خود روی آن چاپ کرده تا افراد هربار، با نوشیدن در این لیوان‌ها با اسم و رسم برند شما آشنا شوند.

لیوان‌های کاغذی

لیوان کاغذی از برند استارباکس

 

 

لیوان‌های دمنوش ساز

 

عمر لیوان‌های دمنوش ساز به چند سال اخیر می‌رسد. با توجه به روی آوردن افراد به نوشیدن دمنوش های گیاهی در محیط‌های گوناگون، استفاده از این دسته لیوان‌ها نیز مرسوم شد. لیوان دمنوش ازجمله هدایای بسیار کاربردی در منزل و محل کار بوده و جز هدایای ارزان قیمت هستند. شما می‌توانید با سفارشی‌سازی این هدیه تبلیغاتی، کمی متفاوت‌تر عمل کنید و مخاطبان خود را با یک هدیه جدید سورپرایز کنید.

 

ماگ تبلیغاتی چیست؟

 

بسیاری معتقدند که ماگ در همان دسته لیوان تبلیغاتی جای می‌گیرد، اما دنیای ماگ‌ها بسیار متنوع است و باید حساب آن را از لیوان‌های دیگر جدا کرد. ماگ یک لیوان ساخته شده از جنس سفال است و چاپی که روی این محصول استفاده می‌شود چاپ کوره و در بعضی موارد سابلیمیشن است که لوگوی شما رو بسیار زیباتر نشان می‌دهد. چاپ کوره در هنگام شست‌وشوی دستی یا ماشین ظرف‌شویی پاک نمی‌شود. اغلب ماگ‌ها قیمتی به‌مراتب بیشتر از لیوان‌های شیشه‌ای دارند، اما در مقابل محبوبیت آن‌ها بسیار بیشتر از لیوان‌های شیشه‌ای است.

ماگ نیز انواع گوناگونی دارد که شامل ماگ ساده، ماگ حرارتی، ماگ هیتردار، ماگ سرامیکی، ماگ چوبی و.. می‌شود.

ماگ تبلیغاتی چیست؟

ماگ تبلیغاتی بسیار زیبا

 

 


30/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف