WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با شارژرهای داخل خودرو، همیشه و همه‌جا شارژ باشید

با شارژرهای داخل خودرو، همیشه و همه‌جا شارژ باشید

3/ خرداد/1401

اگر اهل پیک‌نیک و سفرهای جاده‌ای باشید، خوب می‌دانید که برای طول سفر نیازمند وسایل مخصوصی هستید. وسایل مخصوص سفرهای جاده‌ای بسیار هستند، اما یکی از وسایل بسیار مهمی که همیشه و همه‌جا باید همراه شما باشد، شارژر است. بسیاری علاقه‌مند به استفاده از پاوربانک هستند و در مقابل بسیاری معتقدند که شارژر فندکی وسیله مطمئن‌تری برای سفر است. به همین خاطر است که کسب‌وکارهای فعال در حوزه سفر، روی شارژر فندکی تبلیغاتی حسابی ویژه باز می‌کنند.


با شارژر فندکی هیچ‌گاه در راه نمی‌مانید

 

امروزه تقریباً همه چیز به دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه وابسته است؛ پس جای تعجبی ندارد که از آنها در داخل ماشین و در طول مسیر استفاده کرد. این روزها همه برای پیدا کردن مقصد خود از اپیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپ و ویز استفاده می‌کنند تا به راحتی به مقصد برسند. همچنین افراد بسیاری آهنگ‌های مورد علاقه خود را در شبکه‌های پخش آنلاین موسیقی گوش می‌دهند؛ اما برای تمامی این کارها یک نگرانی وجود دارد و آن‌هم اتمام شارژ تلفن یا تبلت است، به ویژه اگر سفر طولانی در پیش داشته باشید. تمام این مشکلات یک راه‌حل دارد و آن‌هم استفاده از شارژر فندکی در ماشین است.

طیف گسترده‌ای از شارژرهای فندکی بی‌سیم و باسیم موجود است که با توجه به ظرفیت آنها، شما می‌توانید گوشی موبایل، تبلت یا حتی لپ‌تاپ خود را نیز شارژ کنید.  به دلیل اهمیت مصرف شارژرهای فندکی، باید آنها را یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان و مخاطبان هر برندی، به ویژه کسب‌وکارهای فعال در حوزه حمل‌ونقل و گردشگری دانست.

 

نکات مهم در خصوص خرید شارژر فندکی

 

ممکن است این‌طور به نظر بیاید که خرید شارژر فندکی کار خاصی ندارد و به راحتی می‌توان آن را سفارش داد، اما بهتر است بیشتر به این وسیله کاربردی نگاهی بی اندازید تا یک انتخاب خوب و خرید هوشمندانه‌ای داشته باشد. در ادامه به شما می‌گوییم که برای خرید شارژر فندکی باید به چه نکاتی دقت کنید.

 

تعداد پورت‌ها

 

حتماً هنگام خرید حواستان به تعداد پورت‌های شارژر فندکی باشد. مدل‌های زیادی از شارژر فندکی در بازار موجود است، اما بهتر است محصولی با دو یا چند پورت را خریداری کنید. از نظر قیمتی شارژر یک پورتی با چند پورتی تفاوت زیادی ندارد، اما با دارا بودن تعداد پورت بیشتر شما می‌توانید چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید و دیگر نگرانی و ناراحتی از بابت شارژ شدن وسایلتان نداشته باشید.

نکته بعدی که باید مدنظر داشته باشید آن است که شارژر دارای پورت‌های USB-A و USB-C یا ترکیبی از این دو باشد. پورت‌های USB-A بیشتر با دستگاه‌های قدیمی‌تر سازگار هستند، اما سرعت شارژ پایین‌تری دارند. پورت‌های USB-C از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و می‌توان دستگاه‌ها پرمصرفی مانند تبلت و لپ‌تاپ را هم به وسیله آنها شارژ کرد.

تعداد پورت‌ها

نمونه‌ای از یک شارژر فندکی با دو پورت

 

 

میزان توان خروجی

 

توان خروجی شارژر فندکی حداکثر توانی است که می‌تواند توسط یک شارژر به دستگاه شما منتقل شود. برای مصرف معمولی باید شارژر شما حداقل دارای توان خروجی 20 وات داشته باشد، اما اگر قصد شارژ کردن تبلت را دارید باید شارژری با توان خروجی 45 وات به بالا را خریداری کنید. برای لپ‌تاپ‌ نیازمند شارژرهای بزرگ‌تر با توان خروجی بین 65 تا 100 وات نیاز است.

توصیه می‌شود هنگام خرید شارژر فندکی، محصولی را بخرید که از USB Power Delivery پشتیبانی می‌کند که یک شارژ استاندار به حساب می‌آید و حتماً آنکه پورت USB-C برای شارژ سریع‌تر را نیز دارا باشد.

میزان توان خروجی

شارژرهای لپ‌تاپ معمولا اندازه بزرگی دارند

 

 

کابل

 

شارژرهای خودروی دارای کابل‌های جداشونده، راحت‌تر هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که کابل‌های مختلف را برای شارژر دستگاه‌های مختلف تعویض کنید. همچنین از خرید شارژرهای فندکی با کابل داخلی خودداری کنید، زیرا در صورت پاره شدن یا از کار افتادن کابل، باید کل شارژر را دور بی اندازید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که همه شارژرها با کابل ارائه نمی‌شوند و اگر کاربر آیفون باشید نیازمند کابل لایتنینگ نیز هستید.

کابل

بهتر است شارژر با سیم جدا تهیه کنید تا در صورت خرابی تنها سیم آن را تعویض کنید

 

 

کسب‌وکار خود را شارژ کنید

 

اینکه از چه نوع هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم، بستگی به هوشمندی و شناخت مخاطبان و مشتریان برند شما دارد. شارژر فندکی  مانند پاوربانک تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی نه چندان معمول اما مرسوم است. اگر صاحب یک کسب‌وکار فعال در حوزه صنعت حمل‌ونقل، تاکسی آنلاین، گردشگری، ورزشی و مشاغلی از این قبیل هستید؛ انتخاب شارژر فندکی تبلیغاتی برای هدیه دادن بسیار خوب است. مشتریان شما با هر بار شارژ شدن یادی از برند شما می‌کنند و یاد شما در ذهن آنها برای خرید بعدی یا استفاده از خدمات بعدی همیشه زنده می‌ماند.


3/ خرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف