WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
دستگاه بخور سرد تبلیغاتی، هوای برند شما را خواهد داشت

دستگاه بخور سرد تبلیغاتی، هوای برند شما را خواهد داشت

9/ خرداد/1401

آلودگی هوا، ریزگردها، انتشار بوی نامطبوع و این موارد واژه‌هایی هستند که این روزها افرادی که در کلان‌شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند بسیار می‌شنوند. پیش از این آلودگی هوا بیشتر مهمان نامیمون روزها سرد سال بود، اما حالا پدیده ریزگردها و طوفان خاک نیز گریبان شهروندان چندین شهر ایران را گرفته است. راهکارهای بسیاری برای فرار از این معضلات وجود دارد که یکی از بی‌دردسرترین و راحت‌ترین راه‌ها، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا و بخور است. به همین دلیل این روزها بخور سرد تبلیغاتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


زندگی در شهرهای بزرگ همراه با سختی و مشکلات عدیده‌ای بوده است. از این رو، شهروندان این شهرها برای فرار از مشکلات به وجود آمده راه‌حل‌هایی را می‌اندیشنند. یکی از مشکلاتی که چند سالی، حاکم در شهرهای صنعتی و بزرگ است، مربوط به وضعیت آب و هوایی است. معضلی که سالانه جان افراد زیادی را می‌گیرد.

یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین راه‌حل‌های درمانی برای این معضل استفاده از انواع دستگاه بخور در منزل یا محیط‌های کاری است. با استفاده از دستگاه‌های بخور سرد، هوای محیط تا حدود زیادی مرطوب و تلطیف می‌شود. از این رو، دستگاه بخور سرد تبلیغاتی این روزها حسابی مطرح شده و شرکت‌های پیشرو در زمینه هدیه، هدایای تبلیغاتی خاص از این دسته محصولات استفاده می‌کنند.

 

انواع دستگاه بخور تبلیغاتی

 

دستگاه‌های بخور تبلیغاتی به دو دسته دستگاه بخور تبلیغاتی سرد و گرم تقسیم می‌شوند، اما در حال حاضر دستگاه بخور سرد محبوبیت بیشتری نسبت به نوع دیگر خود دارد. اغلب افراد از دستگاه‌های مرطوب‌کننده برای مقابله با خشکی هوا استفاده می‌کنند که یک راه‌حل درمانی خانگی مفید برای درمان بیماری‌هایی مانند خشکی بینی، خشکی پوست و گرفتگی گلو استفاده از بخور است. استفاده از این دستگاه‌ها به ویژه برای سالمندان، بیماران تنفسی و کودکان مفید است. سؤال مطرح شده آن است که دستگاه بخور سرد با گرم چه تفاوتی دارد؟

 

دستگاه بخور گرم

 

قدمت استفاده از دستگاه بخور گرم به سالیان دور و درازی برمی‌گردد. شاید در زمان‌های بسیار دور دستگاهی تحت عنوان بخور وجود نداشت، اما یک قابلمه در حال جوش آب و یک پارچه کار همان بخور امروزی را انجام می‌داد. با پیشرفت علم همه چیز به سمت مثبت شدن تغییر کرد. دستگاه‌های بخور جایگزین همان قابلمه آب جوش شدند. دستگاه بخور گرم، شامل یک مخزن چند لیتری آب و یک دریچه جهت انتشار بخار گرم می‌شود. این دستگاه‌ها برقی بوده و با توجه به انرژی وارد شده آب را به نقطه‌جوش می‌رسانند تا به صورت بخار از دستگاه خارج شود.

دستگاه‌های بخور گرم به شدت جهت از بین بردن امراض گوناگون مؤثر است. به ویژه در زمان هوای سرد سال که بیمارهای ویروسی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا، سرفه، عطسه و.. شایع می‌شود. دستگاه بخور گرم همچون دارویی برای از بین بردن امراض است. همچنین در هوای سرد سال، هوا خشک شده و از میزان رطوبت هوا کاسته می‌شود. همین امر سبب خشکی پوست، چشم، گلوله و بینی می‌شود، اما بخار گرم میزان رطوبت مورد نظر را تامین می‌کند.

دستگاه‌های بخور جدید و امروزی، قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. برخی از دستگاه‌های جدید دارای یک مخزن مخصوص جهت ریختن ماده یا روغن خوشبوکننده هستند و شما می‌توانید از دستگاه خود استفاده دوکاره کنید.

دستگاه بخور گرم

دستگاه بخور گرم برای استفاده در زمستان بسیار مناسب است

 

 

دستگاه بخور سرد تبلیغاتی

 

عمر دستگاه‌های بخور سرد به سال‌های اخیر بازمی‌گردد. چرا که در گذشته افراد به فکر استفاده از بخور سرد جهت درمان امراض خود نبودند. غافل از آنکه که دستگاه بخور سرد شاید تا حدود زیادی پر کاربردتر از دستگاه بخور گرم باشد. دستگاه بخور سرد همچون دستگاه بخور گرم، برای درمان انواع امراض که ناشی از خشکی و مرطوب نبودن ایجاد می‌شود، مؤثر است. علاوه بر این‌ها دستگاه بخور سرد برای سلامت و شادابی پوست استفاده می‌شود. اگر به دنبال از بین رفتن خشکی و چین و چروک پوست صورت هستید، استفاده از بخار سرد تا حدود بسیار زیادی سبب بهبود این مسئله می‌شود و شما می‌توانید در بلند مدت شادابی پوست صورت خود را بازیابی کنید.

دستگاه بخور سرد تبلیغاتی

نمونه دستگاه بخور سرد با چراغ قوه

 

 

یکی دیگر از دلایل استفاده از بخور سرد، ایجاد یون منفی و تصفیه‌کردن هوا است. یون منفی سبب ایجاد خستگی، سردرد، خوابالودگی و استرس می‌شود. همچنین یون منفی به ذرات سنگین هوا که شامل ذرات آلوده است، می‌چسبد و با خود پایین می‌آورد. پس زمانی که یون منفی از بین برود شما می‌توانید در محیطی آرام و تمیز نفس بکشید.

 

مزیت استفاده از دستگاه بخور سرد

 

دستگاه بخور سرد به علت آنکه بخار سرد تولید می‌کند، توان مصرفی کمتری از دستگاه می‌گیرد. همین امر سبب کاهش مصرف انرژی و به‌صرفه شدن دستگاه می‌شود. وجود این مزیت باعث شده که بخور سرد تبلیغاتی هدیه کم هزینه‌ای باشد. علاوه بر این، دستگاه بخور سرد برای استفاده در اتاق کودکان مناسب‌تر است. زیرا آب در حال جوشی داخل آن وجود ندارد که خطرات احتمالی را برای کودکان ایجاد کند.

مزیت استفاده از دستگاه بخور سرد

نمونه‌ای از دستگاه بخور سرد

 

 

چرا بخور سرد تبلیغاتی هدیه مناسبی است؟

 

اهمیت هدایای تبلیغاتی به آن است که گیرنده‌های هدایای بتوانند به راحتی آن را با خود حمل کنند و به مکان‌های گوناگون که افراد جدیدی حضور دارند، ببرند. از این رو، بخورهای سرد تبلیغاتی باید اندازه قابل قبولی داشته باشد تا گیرنده‌ها علاقه‌ به حمل آن‌ها را داشته باشند.

بخورهای سرد تبلیغاتی برای در نظر گرفتن همین عوامل به شکل بسیار کوچک و سبک وزنی طراحی شده که در یک کیف به راحتی جای گیرد. این دستگاه‌ها معمولاً از طریق کابل به یک دستگاه هوشمند مانند موبایل، لپ‌تاپ و تبلت جهت تامین انرژی مورد نیاز متصل می‌شوند. همچنین این دسته از بخورها، قادر به تولید بخار سرد هستند که این بخار برای شادابی پوست، ایجاد حس آرامش، بهبود خشکی گلو، بینی و چشم بسیار مؤثر است. البته نباید از خاصیت تلطیف هوای محیط حتی در مقیاس کوچک این دستگاه‌ها غافل ماند.

شما هم می‌توانید با سفارشی‌سازی دستگاه بخور تبلیغاتی نام خود را به عنوان یک برند پیشتاز در صنعت هدیه دادن درخشان کنید. شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز کسب‌وکار خودتان را روی بدنه دستگاه با انواع روش‌های چاپی حک کنید.


9/ خرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف