WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
تجارت خود را به وسایل جانبی گوشی موبایل بچسبانید!

تجارت خود را به وسایل جانبی گوشی موبایل بچسبانید!

18/ خرداد/1401

دنیای امروزی ما دنیای گجت‌های هوشمند است که تمام زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است. این روزها میزان استفاده از ساعت، هندزفری، هدفون یا وسایل جانبی گوشی موبایل بسیار بیشتر از استفاده از گوشی موبایل شده است. نکته جالب این دسته وسایل آن است که به سادگی حتی بعد از خراب شدنشان، داخل سطل زباله پرت نمی‌شود؛ بلکه تا مدت‌های طولانی همراه افراد می‌مانند. پس این، یک مسیر هوشمندانه برای تبلیغات است. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی همیشه و همه‌جا همراه مشتریان شما خواهند ماند.


ممکن است این سؤال مطرح شود چرا باید لوازم جانبی موبایل را سفارش دهیم و از آن‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟ مشتریان شما هر قشری باشد، نانوا، پزشک، مکانیک، کارمند و... هر روز از گوشی موبایل خود استفاده می‌کند و شکی در آن نیست که گوشی موبایل خود را به مکان‌های جدید ببرند. در این حالت است که در کنار آن از لوازم جانبی یا گجت‌های هوشمند نیز استفاده می‌کنند. پس اگر لوگوی برند شما روی تمامی این وسایل باشد، هر روز با برند شما تجدید دیدار می‌کنند.

 

هدیه دادن وسایل جانبی موبایل به چه مخاطبانی مناسب است؟

 

از کوچک تا بزرگ‌سال، به صورت مداوم از وسایل جانبی موبایل استفاده می‌کنند، اما این دسته از هدایای تبلیغاتی برای برخی از مخاطبان عالی است. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

فروشگاه‌های فروش موبایل

 

فروشگاه‌های فروش موبایل معتبری وجود دارند که علاوه بر فروش موبایل، لوازم جانبی تلفن همراه را نیز ارائه می‌دهند. در این حالت است که شما باید وارد عمل شوید و خرید لوازم جانبی را برای خریداران راحت‌تر کنید. به طور مثال شما می‌توانید پاوربانک تبلیغاتی تهیه کرده و به خریداران موبایل از این فروشگاه‌ها هدیه دهید. با این حرکت شما به شکل خوشحال‌کننده‌ای در یاد این افراد می‌مانید.

 

اینفلوئنسرها

 

نوجوانان تنها کسانی نیستند که اینفلوئنسرها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. در حقیقت 49 درصد از مصرف‌کنندگان به توصیه‌های اینفلوئنسرها اعتماد دارد. پس بهتر است لوازم جانبی گوشی موبایل را به دست اینفلوئنسرها برسانید تا این افراد با به نمایش گذاشتنشان، مشتریان جدید را برای شما جذب کنند.

اینفلوئنسرها

هر هدیه تبلیغاتی به اینفلوئنسرها به تجارت شما کمک می‌کند

 

 

برنامه‌های خدمات رسان

 

تقریباً اکثر افراد جامعه در تلفن خود دسته کم یک برنامه درخواست ماشین را نصب کرده‌اند. بیشتر این افراد گوشی به دست هستند و از دریافت گجت های هوشمند لذت می‌برند. شما می‌توانید با ایجاد کمپین‌های جذاب و تعیین جایزه‌هایی این چنینی، افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید.

 

دانش آموزان و دانشجویان

 

می‌خواهید نام برند خود را از میزان توجه منفجر کنید؟ فقط کافی است یک هدیه تبلیغاتی از نوع گجت هوشمند به دانش آموزان یا دانشجویان بدهید. طبق آمار این دسته از افراد روزانه 9 ساعت از وقت خود را صرف گوشی موبایل می‌کنند.

 

نمایشگاه‌های تجاری

 

هیچ کجا بهتر از نمایشگاه‌های تجاری برای جولان هدایای تبلیغاتی نیست. افراد شرکت‌کننده کمتر به بیلبورد تبلیغاتی شما در نمایشگاه نگاه می‌اندازند، اما زمانی که بخواهید یک هدیه حتی کوچک بدهید، همه حضار به سمت شما می‌آیند. شما می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری از فلش تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و... استفاده کنید.

 

نکاتی برای سفارشی‌سازی لوازم جانبی موبایل

 

اگر قصد آن را دارید که لوازم جانبی موبایل را در رویداد یا نمایشگاه تجاری هدیه دهید، پس باید مد روز و همچنین نوع مخاطبان خودتان را در نظر بگیرید و سپس اقدام به سفارش این محصولات تبلیغاتی کنید. در ادامه به معرفی برخی از کالاها که مناسب هدایای تبلیغاتی است، معرفی می‌کنیم.

 

قاب گوشی موبایل

 

جالب است بدانید، طبق گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، 80 درصد کاربران گوشی موبایل آیفون، گوشی خود را با قاب‌های محافظتی می‌پوشانند. شما هم می‌توانید از قاب‌های ویژه برای کاربران آیفون و اندروید استفاده کنید.

قاب گوشی موبایل

نمونه از قاب گوشی مک دونالد

 

 

پای نگهدارنده گوشی موبایل

 

امروزه همه افراد تمام فعالیت‌ها روزانه خود را با گوشی موبایل خود انجام می‌دهند. به همین دلیل دست گرفتن ساعت‌های طولانی موبایل سبب اذیت و خسته شدن دست‌هایشان می‌شود. از این رو، افراد بسیاری تمایل دارند هنگام برگزاری جلسه آنلاین یا تماشای فیلم از پای نگهدارنده گوشی استفاده کنند.

 

کیف تلفن سیلیکونی

 

در دست گرفتن تلفن همراه آنهم در تمام روز کار سختی است. از طرفی اکثر افراد یک کیف کوچک همراه خود دارند. پس بهتر است با هدیه دادن کیف تلفن سیلیکونی که هم جای نگهداری گوش موبایل دارد و هم مناسب برای نگهداری کارت‌های اعتباری است؛ مخاطبان خود را خوشحال کنید.

 

پاپ سوکت

 

پاپ سوکت یکی از محبوب‌ترین کالاها در میان نوجوان است. پاپ سوکت ها اندازه کوچک و وزن کمی دارند. به همین دلیل سفارش دادن این محصول حتی در تعداد انبوه نیز مقرون‌به‌صرفه برای شما تمام خواهد شد.

 

قلم‌های هوشمند

 

شاید کمی باور هدیه دادن قلم‌های هوشمند برای کسب‌وکارها دور از ذهن باشد، زیرا این محصول اغلب گران قیمت است و سفارش آن در تعداد بالا با بودجه همخوانی ندارد. اگر شما صاحب یک کسب و کار در حوزه تکنولوژی هستید، می‌توانید در یک رویداد ویژه به مخاطبان خود قلم هوشمند هدیه دهید تا به حضار نشان دهید حتی در زمینه تهیه هدایای تبلیغاتی هوشمند و پیش رو هستید.

 

اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی

 

چه کسی از هدیه گرفتن یک اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی ناراحت می‌شود؟ مخاطب دریافت اسپیکر بلوتوثی هر فردی می‌تواند باشد زیرا این یک هدیه بسیار ارزشمند است که تقریباً افراد زیادی از هدیه گرفتن آن استقبال می‌کنند.

اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی

نمونه‌ای از اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی

 

 

هدفون بی‌سیم

 

دنیا دیجیتال مدام در حال تغییر است و بیشتر گوشی‌های هوشمند دیگر جک هدفون ندارند. شما می‌توانید با چاپ لوگوی خود روی هدفون‌های بی‌سیم، تبلیغات خود را به دنیای موسیقی هم بکشانید.

 

چه نوشته‌ای روی لوازم جانبی گوشی موبایل حک کنیم؟

 

مهم‌ترین هدف از هدیه دادن لوازم جانبی گوشی، بعد تبلیغاتی و شناساندن برند خود به دیگران است. مشتریان شما روزانه از این دسته هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند به همین دلیل طرح یا نوشتی که روی این محصولات می‌زنید، آن‌قدری باید جذاب و گیرا باشد که با هر بار دیدن آن‌ها، بی‌اختیار از شما صحبت کنند. دست شما برای چاپ متن یا تصویر باز است، اما مسیر خلاقانه بودن را فراموش نکنید. ازجمله نوشته‌های پیشنهادی روی لوازم جانبی موبایل تبلیغاتی همانند نمونه‌های زیر است:

  • لوگوی برند
  • مونوگرام
  • نقل قول بامزه یا خنده دار
  • شعار تبلیغاتی
  • شماره تلفن
  • طرح تصویری خلاقانه

چه نوشته‌ای روی لوازم جانبی گوشی موبایل حک کنیم؟

لوگوی برندها روی محصولات تبلیغاتی همیشه یک گزینه مناسب است

 

 

چرا باید با لوازم جانبی گوشی تبلیغ کرد؟

 

طبق تحقیقات صورت گرفته یک مشتری باید 5 تا 7 بار در معرض یک برند تجاری قرار گیرد تا آن را به خاطر بسپارد. بیلبوردها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، پیامک‌های تبلیغاتی و.. خوب هستند، اما اگر واقعاً قصد آن را دارید که در ذهن مردم بمانید باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. با استفاده از لوازم جانبی گوشی، نام تجاری شما به معنای واقعی کلمه در جیب همه خواهد رفت!


18/ خرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف