WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با استفاده از کاغذهای دیجیتالی عمر برند خود را زیاد کنید

با استفاده از کاغذهای دیجیتالی عمر برند خود را زیاد کنید

30/ خرداد/1401

زندگی امروزی بشر به صورت لحظه‌ای در حال تغییر و تحول است و هر روز یک محصول یا پدیده جدیدی وارد چرخه زندگی ما می‌شود. در زمانی که طبق گفته بلیک لموین یکی از مهندسان گوگل، هوش مصنوعی ساخته شده این شرکت دارای احساس است؛ نمی‌توان از تأثیر وسایل فوق هوشمند این دوره و زمان روی زندگی‌مان گذشت. تأثیر این چرخه پیشرفته باعث جایگزینی وسایل دیجیتالی به جای وسایل سنتی شده است. یکی از همین تحولات مربوط به ساخت کاغذهای دیجیتالی بوده که کم‌کم کاغذهای ساخته شده از درخت را کنار می‌گذارد. به همین دلیل است که کسب‌وکارهای هوشمند و خلاق، هدایای تبلیغاتی از منسوجات کاغذی را کنار زده و کاغذهای دیجیتالی را جایگزین جدیدی در سبد کالاهای تبلیغاتی خود کرده‌اند.


شما در کجا این چرخه دیجیتالی و دنیای هوشمند قرار دارید؟ زندگی بشر به صورت لحظه‌ای در حال تغییر و تحول است و این موضوع برای هیچ‌کس پوشیده نیست. افراد هوشمند خود را به سرعت با دنیای اطراف خود هماهنگ می‌کنند تا بتوانند بیشترین سود را از آن ببرند. به ویژه افرادی که صاحب کسب‌وکاری هستند، باید  خود را با تکنولوژی هماهنگ سازند. بسیاری از کسب‌وکارها در این خصوص، تبلیغات خود را همسو با تکنولوژی‌های نوین می‌کنند. به طور مثال تحول در سبد هدایای تبلیغاتی و جایگزین کردن کالاهای جدید نسبت به کالاهای سنتی یکی از همین روش‌ها است. در این مطلب برای شما درباره جایگزینی کاغذهای دیجیتالی به جای کاغذهای سنتی میگوییم تا به اهمیت به روز کردن هدایای تبلیغاتی خود واقف شوید.

 

با کاغذ دیجیتالی ماندگار شوید

 

هدف مهم هدایای تبلیغاتی ماندگاری آن در نزد مخاطبان است. پس تمامی کسب‌وکارها تلاش خود را می‌کنند تا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند که مدت‌های طولانی نزد افراد باقی بماند تا با هر دفعه استفاده از آن، یاد آن کسب‌وکار بیافتند.

بگذارید کمی به عقب‌تر بیاییم؛ کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی با گذشت سالیان متمادی و به روز شدن دنیای اطراف از حالت آنالوگ به حالت دیجیتالی، هنوز هم علاقه‌مند به استفاده از روش‌های تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی سنتی هستند. این دسته از برندها، هنوز هم در پایان هر سال، به مشتریان و کارمندان خود سررسید تبلیغاتی، تقویم، خودکار تبلیغاتی و کاغذهای یادداشت هدیه می‌دهند. هیچ یک از این دسته کالاها بد نیستند، اما صحبت از آنجاست که در دنیایی که ابزارهای دیجیتالی بر ابزارهای سنتی پیش گرفته‌اند، بهتر است کمی تغییر در ساختار هدایای تبلیغاتی خود ایجاد کنند. به طور مثال، علاوه بر استفاده از این کالاها، به مشتریان خود می‌توانند فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و محصولاتی از این قبیل هدیه دهند تا خود را پیشرو و خلاق نشان دهند.

با کاغذ دیجیتالی ماندگار شوید

قلم لمسی از جمله هدایای تبلیغاتی جذاب و منحصربه‌فرد امروزی به شمار می‌آید

 

 

استفاده از کاغذ دیجیتالی، احترام به طبیعت

 

امروزه به علت مسائل زیست‌محیطی و احترام به محیط‌زیست، بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها، به سمت تولید وسایل دوستدار محیط‌زیست روی آورده‌اند. همچنین بسیاری استفاده از وسایلی را که به محیط‌زیست صدمه وارد می‌کنند را منع کرده‌اند. تولید کاغذ یکی از موادی است که آسیب‌های زیادی بر محیط‌زیست می‌گذارد که برخی از این آسیب‌ها جبران‌ناپذیر است. از این رو، کسب‌وکارهای متعددی استفاده از کاغذ را منع کرده‌اند.  در سال‌های اخیر نیز، کسب‌وکارهای زیادی در ایران، تولید سررسید و کاغذ آخر سال را قطع کرده و بودجه آن را صرف کاشتن نهال یا انجام کارهای محیط‌زیستی کرده‌اند. اما سؤال اینجاست با منع استفاده از سررسید تبلیغاتی، پس مسیر تبلیغاتی خود را با چه کالاهایی ادامه دهیم؟

جواب این سؤال ساده است. شما می‌توانید از کاغذهای دیجیتالی به جای سررسید و کاغذهای یادداشت استفاده کنید. سررسید و کاغذهای یادداشت بعد از استفاده و تمام شدن کاغذهای سفیدشان دور انداخته می‌شوند، اما این در حالی است که می‌توان تا مدت‌های طولانی از کاغذهای دیجیتالی استفاده کرد و تا چندین سال آن را نزد خود نگاه داشت.

استفاده از کاغذ دیجیتالی، احترام به طبیعت

کاغذ دیجیتالی برای هر شغل و مخاطبی جذاب و مناسب به نظر می‌رسد

 

 

کاغذ دیجیتالی چیست؟

 

کاغذهای دیجیتالی یک وسیله مانند لپ‌تاپ و تبلت هستند که دارای یک صفحه نمایش بوده که تولید نور نمی‌کند و شما می‌توانید به واسطه قلم آن روی صفحه آن طراحی کنید. مدل‌های گوناگونی از کاغذهای دیجیتالی در بازار موجود است که هر یک امکانات گوناگونی دارند. امکان طراحی و یادداشت‌برداری روی این نوع کاغذها موجود است و می‌توان محتوای آن را ذخیره کرده و به سیستم خود منتقل کنید.

کاغذ دیجیتالی چیست؟

نمونه‌ای از کاغذهای دیجیتالی

 

 

پیشرو و خلاق هدیه دهید

 

عمر مفید کاغذهای دیجیتالی بین یک تا چند سال می‌باشد. از این رو کاربران آن را مدت‌های طولانی نزد خود نگه می‌دارند و این امر یکی از بزرگ‌ترین اهداف کسب‌وکارها است. پس شما می‌توانید مرور مجددی روی هدایای تبلیغاتی خود انجام دهید و محصولات دیجیتالی جدید را جایگزین محصولات سنتی کنید.


30/ خرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف