WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401

کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401

9/ مرداد/1401

طیف متنوع هدایای تبلیغاتی دست بازاریابان و تیم‌های تبلیغاتی را برای انتخاب هدیه باز گذاشته‌اند. با این حال، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات تبلیغاتی را می‌توان هدایای تبلیغاتی کاربردی دانست. در این مطلب به معرفی کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 می‌پردازیم تا محصولی تأثیرگذارتر را برای ارائه به مخاطبانتان، انتخاب کنید.


هر شخصی برای یک بار هم که شده در طول سالیان زندگی و حضور خود در جامعه، یک محصول تبلیغاتی را از سوی یک برند یا نام تجاری دریافت کرده است. برخی از این هدایای تبلیغاتی به اندازه‌ای دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی بوده‌اند که یا در خاطر افراد نقش بسته‌اند و یا هنوز هم در گوشه‌ای از خانه یا محل کار خود آن را نگه داشته‌اند. هدایایی همچون ماگ تبلیغاتی، گلدان، فلش مموری، اسپیکر تبلیغاتی از این دسته هدایای منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیز هستند. با این وجود، برخی از هدایای تبلیغاتی علی رغم هزینه‌ای زیادی که در سفارشی‌سازی آن‌ها شده است، از نظر مخاطبان محبوب نیستند و بعد از مدت کوتاهی استفاده کردن، دور انداخته می‌شوند یا به اشخاص دیگری ارائه می‌گردند. عامل اصلی در این تمایز را می‌توان کارایی و جذابیت هدایای تبلیغاتی دانست. به همین دلیل، انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی به مخاطبان اهمیت به سزایی در تبلیغات و بازاریابی دارد.

هدایای تبلیغاتی بسیاری را می‌توان از طریق سایت‌های معتبر فروش و سفارش هدایای تبلیغاتی یافت. با این حال، برخی از این محصولات در نزد مخاطبان جایگاه ویژه‌تری نسبت به سایر اقلام دارند. از همین رو، در ادامه این مطلب تلاش شده است تا برخی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 از نظر مخاطبان و تیم‌های بازاریابی را برای شما فهرست کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت سفارشی‌سازی و ارائه محصولات تبلیغاتی برای موفقیت هرچه بیشتر کسب‌وکار خود اقدام کنید.

 

فلاسک تبلیغاتی کاربردی ترین وسیله سفر

 

زمانی که صحبت از یک وسیله کاربردی می شود، بی‌شک اولین فکر به سمت وسیله‌ای برای نوشیدن می‌رود. وسیله‌ای که چه در گرمای سوزان تابستان، چه در سرمای سخت زمستان؛ چه در روزهای سفر به ارتفاعات و کوهستان‌ها و چه پشت میز کار؛ بتواند یک نوشیدنی را دل‌چسب را در اختیار شما قرار دهد، از خارق‌العاده‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی خواهد بود. اگر قصد دارید چنین موهبتی فراموش‌نشدنی را به مخاطبان خود ارائه دهید و قلب آن‌ها را حتی در سفر نیز با خود همراه سازید، بهتر است به سراغ فلاسک تبلیغاتی بروید.

انواع گوناگون فلاسک‌های تبلیغاتی با ظاهر، رنگ، جنس و قیمت‌های مختلف وجود دارند که بسته به بودجه و برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

فلاسک تبلیغاتی کاربردی ترین هدیه

فلاسک تبلیغاتی هوشمند، هدیه بسیار کاربردی

 

 

 تراول ماگ، هدیه ای ویژه خودرو

 

همان‌طور که گفتیم وسایل نوشیدنی از به‌یادماندنی‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که یک شرکت یا برند می‌تواند به مخاطبان خود ارائه دهد. در همین راستا، تراول ماگ ها را می‌توان هدیه‌ای دوست‌داشتنی و جذاب در دسته هدایای ویژه خودرو و علاقه‌مندان به سفر قرار داد که دل‌های بسیاری را می‌رباید. البته این هدیه خاص و محبوب را به هر مخاطب با هر سن و جنسیتی می‌توان ارائه کرد. زیرا نه تنها در خودرو، بلکه در خانه، پشت میز کار، مدرسه و هر محیط دیگری نیز می‌توند یک همراه مطمئن برای حمل نوشیدنی موردعلاقه افراد باشد.

تراول ماگ نیز همچون فلاسک تبلیغاتی با برخورداری از عایق داخلی قادر به حفظ دمای نوشیدنی درون خود است. با این حال، قیمت مناسب، ظاهر متنوع و جذاب، ظرفیت کمتر برای نگهداری مایعات، حمل‌ونقل آسان‌تر و رنگ‌های گوناگون ازجمله وجه تمایزهای تراول ماگ با فلاسک تبلیغاتی است. از این رو، در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی برای ارائه به مخاطبان خود بهتر است این عوامل را در نظر گرفته و مناسب‌ترین گزینه را برگزینید.

 

تراول ماگ هدیه

تراول ماگ یکی از بهترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

 

 فلش مموری نیاز همه افراد

 

در این دنیای پیشرفته که حجم بالایی از اطلاعات به صورت الکترونیکی در حال جابه‌جایی هستند، آیا می‌توان از اهمیت و کارایی بالای فلش مموری و هاردهای اکسترنال چشم‌پوشی کرد؟ فلش مموری تبلیغاتی هدیه‌ای بی‌نهایت کاربردی و پرطرفدار در میان آحاد جامعه است. ظرفیت‌های متنوع در کنار مدل‌ها و رنگ‌های جذاب، فلش مموری را به هدیه‌ای هیجان‌انگیز برای تمام افراد تبدیل کرده است تا در هر لحظه از زندگی روزمره خود به سراغ آن بروند. از کودک خردسالی که برای شنیدن قصه قبل خواب خود و کارتون‌های دوست‌داشتنی‌اش به آن نیاز دارد تا محصلین و اساتید و معلمان که فابل‌ها و جزوات درسی خود را با آن منتقل می‌کنند یا زنان خانه‌داری که آهنگ‌ها، کتاب‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های موردعلاقه خود را در آن نگه‌داری می‌کنند؛ هر کسی به نوبه خود نیاز مبرمی به چنین هدایای تبلیغاتی کاربردی دارد.

 

 فلش مموری نیاز همه افراد

خلاقیت در انتخاب فلش مموری، تأثیر به سزایی در جذابیت نام یک برند دارد و بسیار کاربردی است

 

 

 

 چه کسی به پاوربانک نیاز ندارد؟

 

چه در سفر، چه در محیط کار، چه در زمان گشت‌وگذار با دوستان در طبیعت و صرف خوراکی در یک رستوران یا کافه؛ یک پاوربانک خوب و باکیفیت همراهی دوست‌داشتنی است. همه افراد در طول زندگی خود حداقل یک‌بار با کمبود شارژ وسایل الکترونیکی خود و نیاز فوری به یک منبع تغذیه مناسب برای آن‌ها مواجه شده‌اند. با ارائه یک پاوربانک با ظرفیت مناسب که از قیمت قابل‌قبولی نیز برخوردار است، علاوه بر ایجاد وجهه‌ای متمایز و خلاق برای برند خود، می‌توانید تا سالیان سال از طریق چنین هدایای تبلیغاتی کاربردی و لوکسی همراه مخاطبان خود در هر مکان و زمانی باشید. به این ترتیب، نام تجاری شما در برابر دیدگان بی‌شماری قرار خواهد گرفت و بازاریابی موفق‌تری را تجربه خواهید کرد.

پاوربانک‌های تبلیغاتی نیز همچون سایر هدایای تبلیغاتی کاربردی، متناسب با نوع نیاز کاربران طراحی می‌شوند. از این رو، می‌توانید انواع پاوربانک را در سه دسته با ظرفیت کم، ظرفیت متوسط و ظرفیت بالای شارژ در سایت‌های مختلف بیابید. فراموش نکنید که هرچه میزان ظرفیت پاوربانک افزایش یابد، آن پاوربانک گران‌قیمت‌تر می‌شود و عموما وزن آن بالاتر می‌رود.

 

پاوربانک تبلیغاتی هدیه کاربردی

چه هدیه تبلیغاتی کاربردی تر از پاوربانک سراغ دارید؟

 

ساعت هوشمند تبلیغاتی هدیه بسیار کاربردی

 

اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستید که در خاطر مخاطبان و شرکای تجاری شما باقی بماند و با هر بار استفاده نام تجاری شما بر روی آن بدرخشد؛ بهتر است به سراغ ساعت هوشمند تبلیغاتی بروید. ساعت هوشمند تبلیغاتی با توجه به امکانات و قابلیت‌های گوناگونی که دارد، بی‌شک در دسته هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار سال 1401 قرار دارد. ساعت هوشمند تبلیغاتی نه تنها برای طرفداران دنیای فناوری جذاب است؛ بلکه هر شخصی با هر سنی نیاز به چنین محصولی را در زندگی خود احساس می‌کند.

این هدیه خاص و لوکس را می‌توان به همراه هندزفری تبلیغاتی در یک بسته‌بندی شکیل و زیبا قرار داده و به مدیران عالی‌رتبه یا شرکای تجاری خود ارائه کنید. مطمئن باشید چنین هدیه‌ای هیچ گاه از یادها پاک نمی‌شود و با هر بار پاسخ دادن تماس‌های کاری و روزمره، یاد برند شما زنده می‌شود.

 

ساعت هوشمند تبلیغاتی هدیه بسیار کاربردی

نمونه‌ای از یک ساعت هوشمند تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی کاربردی

 

 

 

ایا به دنبال هدایای تبلیغاتی کاربردی دیگری هستید؟

 

همان‌گونه که گفته شد، طیف گسترده هدایای تبلیغاتی گاهی انتخاب هدیه مناسب را سخت می‌کند. با انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی و محبوب، راه تبلیغات و جذب مخاطب هموارتر می‌شود. علاوه بر محصولات تبلیغاتی نام‌ برده شده، برخی دیگر از هدایای تبلیغاتی کاربردی نیز وجود دارند که تیم‌های بازاریابی علاقه بسیاری برای ارائه آن‌ها به مخاطبان خود دارند. ازجمله این محصولات می‌توان به اسپیکر تبلیغاتی، چراغ مطالعه تبلیغاتی، ماگ و لیوان تبلیغاتی و ست مدیریتی اشاره کرد.


9/ مرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف