WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکار تبلیغاتی چیست؟

14/ مرداد/1401

حتی با دیجیتالی شدن دنیای مدرن امروزی نیز، خودکار جایگاه خود را از دست نداده است. هنوز هم اشکال گوناگون و خلاقانه‌ای از خودکارها در سراسر دنیا روانه بازار می‌شوند و طیف وسیعی از مخاطبان برای خرید آن‌ها اقدام می‌نمایند. با وجود محبوبیت بالای این وسیله کارا، آیا می‌دانید خودکار تبلیغاتی چیست و چگونه می‌توان آن را سفارش داد؟


همه ما از خودکار برای یادداشت کردن لیست خرید، پیگیری وظایف کاری، نوشتن شماره تلفن و آدرس و حتی یادداشت‌برداری از نکات درسی و تمرینات استفاده می‌کنیم. پس جای شگفتی نیست اگر بدانید  از این وسیله کاربردی و دوست‌داشتنی بالغ بر دو میلیارد به صورت سالانه در سراسر این کره خاکی تولید می‌شود.

تنوع بی‌نظیر در تولید انواع خودکار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف امکان استفاده از آن را برای هر دسته از مخاطبان در هر محدوده سنی امکان‌پذیر ساخته است. بازار پر رونق خودکار و محبوبیت فزاینده آن سبب شده تا ایده‌های خلاقانه و منحصربه‌فردی نیز در این راستا پا به عرصه وجود بگذارند. ازجمله این نوآوری‌ها می‌توان به خودکارهای لمسی اشاره کرد که به شکل اعجاب‌انگیزی مورد استقبال عموم مردم به ویژه طرفداران فناوری‌های نوین قرار گرفته است.

همین جذابیت بی‌نهایت خودکارها سبب شده است تا شرکت‌ها و برندهای گوناگونی در سراسر دنیا اقدام به طراحی و ارائه خودکارهای تبلیغاتی مخصوص خود نمایند. شاید با خود بگویید خودکار تبلیغاتی چیست و چه تفاوتی با خودکارهای ساده شرکتی که برای خرید آن‌ها از فروشگاه‌ها هزینه می‌کنید، دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است. هیچ تفاوت شاخصی با یکدیگر ندارند. با این حال، اگر می‌خواهید دقیق‌تر با خودکار تبلیغاتی آشنا شوید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکار تبلیغاتی ارزان‌قیمت اما اثرگذار

 

 

 

خودکار تبلیغاتی چیست؟

 

خودکار تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی شرکتی قرار می‌گیرند که به منظور بازاریابی و آشنایی بیشتر افراد با نام یک برند یا محصولات آن به مخاطبان مختلف ارائه می‌شود. خودکار تبلیغاتی در حقیقت همان خودکار ساده‌ای است که می‌توان از هر فروشگاهی، یک نمونه از آن را خریداری کرد. با این حال، نقطه قوت و اثربخشی این نوع خودکار، در طراحی و سفارشی‌سازی آن نهفته است.

خودکار به خودی‌خود یک محصول ساده و کاربردی است که با انتخاب یک رنگ جذاب برای آن و چاپ باکیفیت و خلاقانه لوگوی شرکتی بر بدنه خودکار، می‌توان ظاهری فریبنده و اثرگذار بدان بخشید. تنها کافی است یک نوع خودکار مناسب کمپین تبلیغاتی خود پیدا کنید و با استفاده از یک چاپ تمیز و باکیفیت، نام برند و نشان کمپین خود را بر روی آن درج کنید؛ بدین ترتیب خودکار تبلیغاتی منحصربه‌فرد خود را به صورت سفارشی آماده کرده‌اید.

 

انواع خودکار تبلیغاتی چیست؟

 

طیف گوناگونی از خودکارهای تبلیغاتی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید از میان آن‌ها گزینه موردنظر خود را پیدا کرده و به صورت سفارشی آماده نمایید.

 

خودکار با نوک توپی

 

اگر به دنبال خودکاری مناسب تمام افراد هستید، این گزینه کاملا ایده‌آل می‌باشد. نوک توپی این دسته از خودکارها امکان نوشتن طولانی مدت برای افراد فراهم می‌کند. از همین رو، خودکارهای تبلیغاتی با نوک توپی اننتخابی دوست‌داشتنی برای نویسندگان، خبرنگاران، کارمندان اداری، دانش‌آموزان و دانشجویان به شمار می‌رود.

مزایا: قیمت مقرون‌به‌صرفه، دوام بسیار بالا برای استفاده طولانی مدت

معایب: ظاهر قدیمی و غیر مدرن، بدنه این دسته از خودکارها عموما از پلاستیک ساخته می‌شوند

 

خودکار با نوک تیز

 

آیا به دنبال هدیه‌ای جذاب برای افرادی هستید که دست‌خط‌های زیبایی دارند یا افرادی که اسناد مهم بسیاری را امضا می‌کنند؟ پیشنهاد عالی برای شما انتخاب خودکار با نوک تیز یا اصطلاحا RollerBall است. این نوع از خودکارهای تبلیغاتی هنگام نوشتن بر روی کاغذ، به آسانی حرکت می‌کنند و باعث می‌شوند کلمات به زیبایی بر روی صفحه به نمایش درآیند.

مزایا: نگارش روان، استفاده از جوهر پررنگ در مغزی خودکار

معایب: قیمت کمی بالاتر نسبت به خودکارهای نوک توپی، احتمال پخش جوهر بر روی کاغذ، جوهر خودکار در صورت عدم استفاده از درپوش خشک می‌شود

 

خودکار با نوک تیز

خودکار با نوک تیز، دست‌خط روان و زیبایی را هنگام نوشتن ایجاد می‌کند

 

 

 

خودکار مدیریتی

 

خودکار مدیریتی نیز همچون سایر خودکارهای تبلیغاتی، یک خودکار است؛ با این حال، ظاهر لوکس و شگفت‌انگیز آن چنان ابهت و زیبایی به خودکار بخشیده است که تنها تصور آن در دست افراد رده بالا، نویسندگان، مدیران و خبرنگاران می‌تواند منعکس‌کننده وقار آن باشد. این دسته از خودکارهای شیک عموما از بدنه فلزی و براق که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، ساخته می‌شوند. از این رو، امکان چاپ لیزری برای هرچه جذاب‌تر کردن این هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد وجود دارد.

مزایا: ظاهر حرفه‌ای و خاص، ساخته شده از فلز، امکان چاپ لیزری خودکار  و حکاکی بر روی بدنه

معایب: قیمت گران‌تر نسبت به سایر انواع خودکار تبلیغاتی، محدودیت در انتخاب رنگ بدنه، محدودیت در انتخاب رنگ جوهر

 

خودکار لمسی

 

دسته جدید خودکارهای تبلیغاتی، خودکار لمسی یا قلم استایلوس است. بی‌شک این هدیه تبلیغاتی از جدیدترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی دنیای امروزی به شمار می‌رود. اغلب این قلم‌ها از گوشی‌های اندرویدی و نیز گوشی‌های آیفون پشتیبانی می‌کنند؛ علاوه بر این، افراد قادر هستند به کمک این خودکارهای تبلیغاتی چشم‌گیر، ایمیل خود را ارسال کنند؛ پیام‌های خود را چک کرده و پاسخ دهند و همچون یک خودکار بر روی صفحه گوشی خود یادداشت کنند. جذابیت خارق‌العاده این محصولات کاربردی، آن را به عنوان یک هدیه اثرگذار وارد ست مدیریتی و ست سررسید تبلیغاتی کرده است.

مزایا: قیمت مناسب، جذابیت چشم‌نواز و طراحی مدرن

معایب: تنها با جوهر مشکی می‌نویسد، به مرور زمان خراب می‌شود

 

خودکار لمسی

نمونه‌ای از یک قلم لمسی شیک و ساده

 

 

 

برای چاپ بر روی بدنه خودکار تبلیغاتی از چند رنگ می‌توان استفاده کرد؟

 

حال که با دانستن این‌که خودکار تبلیغاتی چیست، وقت آن رسیده است که خودکار انتخابی خود را برای سفارشی‌سازی آماده کنید. فراموش نکنید اصلی‌ترین روش برای تزئین و چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی، چاپ صفحه‌ای (screen printing) است؛ در همین راستا، انتخاب یک رنگ برای چاپ هزینه سفاشی‌سازی و چاپ را مناسب می‌کند. در صورت تمایل به استفاده از رنگ‌های بیشتر یا چاپ طرح و لوگو چند رنگ، باید هزینه بیشتری بدین منظور پرداخت شود. روش چاپی عالی و لوکس دیگری که می‌توانید استفاده کنید، حکاکی لیزری است که برای خودکارهای لوکس و مدیریتی پیشنهاد می‌شود.

 

سخن آخر

 

آشنایی با انواع خودکار، دانش شما را درباره این‌که خودکار تبلیغاتی چیست، افزایش می‌دهد. همچنین، با توجه به این‌که خودکار تبلیغاتی از پرطرفدارترین و پر فروش‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی است که در هر مناسبت و رویداد تجاری به مخاطبان ارائه می‌شود؛ یافتن راهکاری برای کاهش هزینه سفارشی‌سازی و انتخاب انواع ارزان‌قیمت‌تر و در عین حال جذاب‌تر خودکار تبلیغاتی، ضروری به نظر می‌رسد. اگر قصد ارائه هدیه‌ای فراموش‌نشدنی و اثرگذار به شرکای تجاری خود را دارید، بهتر است ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی را نیز فراموش نکنید.


14/ مرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف