WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برای روز پزشک کادوی مناسب تهیه کرده‌اید؟

برای روز پزشک کادوی مناسب تهیه کرده‌اید؟

17/ مرداد/1401

مدت زمان زیادی تا فرارسیدن روز پزشک 1401 و قدردانی از زحمات این قشر زحمت‌کش باقی نمانده است. آیا کادوی روز پزشک خود را انتخاب کرده‌اید؟ اگر هنوز هم در انتخاب خود با چالش مواجه هستید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای تهیه کنید؛ فهرستی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب روز پزشک را برای شما آماده کرده‌ایم.


همیشه انتخاب هدیه برای اشخاص مهم و دوست‌داشتنی کار دشواری است. با این حال، انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی و جذاب می‌تواند راه‌کاری مناسب و مطمئن برای انتخاب کادوی روز پزشک باشد. در ادامه به معرفی چند هدیه روز پزشک می‌پردازیم.

 

جعبه پذیرایی

 

انتخاب یک جعبه پذیرایی زیبا با ظاهری وزین و شیک که درون آن را با انواع خوراکی‌های دوست‌داشتنی همچون قهوه، چای، دم‌نوش و انواع مغز آجیل پر کرده‌اید، به همراه یک پیام تبریک، بی‌شک بهترین و به‌یادماندنی‌ترین کادوی روز پزشک 1401 خواهد بود.

 

کادوی روز پزشک جعبه پذیرایی

 

ست مدیریتی

 

چه برای تبریک روز پزشک به خانم دکترها، چه برای تبریک روز پزشک به آقایان؛ ست مدیریتی مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه روز پزشکی است که می‌توانید ارائه کنید. این هدیه چشم‌گیر و در عین حال ساده را با انواع هدایای تبلیغاتی موردعلاقه خود می‌توانید آماده کنید.

 

بهترین کادو برای روز پزشک ست مدیریتینمونه‌ای از یک ست هدیه روز پزشک لوکس

 

 

 

ست سررسید

 

از دیگر هدایای تبلیغاتی جذاب که فارغ از جنسیت مخاطبان می‌توانید به عنوان کادوی روز پزشک ارائه کنید، ست سررسید است. تنها تفاوت این نوع ست با ست مدیریتی این است که در این مجموعه یک سررسید تبلیغاتی زیبا نیز به همراه سایر اقلام انتخابی قرار می‌گیرد؛ که بی‌شک کارایی و محبوبیت ست را افزایش می‌دهد.

 

ست سررسید کادوی روز پزشک

 

ست خودکار روان‌نویس

 

حتی با وجود الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکی، هنوز هم یک دکتر را بدون یک خودکار نمی‌توان تصور کرد. کارایی بی‌نهایت خودکار در زندگی روزمره پزشکان از ثبت شرح حال بیماران در بیمارستان‌ها تا یادداشت موارد ضروری در دفترچه یادداشت، دریافت یک ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی شیک و منحصربه فرد را به عنوان کادوی روز پزشک دل‌پذیر می‌نماید.

 

کادوی روز پزشک ست خودکار روان نویس

 

 

ساعت هوشمند تبلیغاتی

 

چک کردن پیام‌های کادر درمانی، آگاهی از اعلان‌های ضروری، دقیق بودن و همیشه در دسترس بودن پزشکان از موضوعات مهم در نظر پزشکان است. از این رو، یک ساعت هوشمند تبلیغاتی می‌تواند کمک شایان توجهی به این عزیزان داشته باشد و حسن توجه شما را به این موضوعات به خوبی نشان دهد.

 

هدیه روز پزشک ساعت هوشمند

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

چراغ مطالعه هنوز هم هدیه‌ای جذاب و کاربردی به شمار می‌آید. با انتخاب چراغ مطالعه‌های مدرن که از قابلیت‌های جدید و فراوانی همچون بلوتوث، تنظیم شدت نور، اسپیکر دار و دارای نمایش‌گر ساعت و دمای محیط برخوردار هستند؛ می‌توانید کادوی روز پزشک به مراتب خاص‌تر و فراموش‌نشدنی‌تری را به پزشکان ارائه کنید.

 

کادو روز پزشک

 

کتب نفیس

 

کتابخانه‌های بزرگ و پر از کتاب پزشکان، همیشه جایی برای اضافه کردن کتاب‌های جدید دارد. و چقدر دل‌نشین‌تر است اگر کتابی نفیس در این میان به اثار درون کتابخانه افزوده شود. کتاب‌های نفیسی همچون قرآن، رباعیات خیام و اشعار حافظ، نه تنها جلوه‌ای باشکوه و چشم‌نواز به ظاهر کتابخانه می‌بخشند؛ بلکه آرامشی بی‌بدیل را در زمان ورق زدن و خواندن آن‌ها در دل مخاطبان پدید می‌آورند.

 

کتب نفیس

هیچ کس دست رد به کتاب نفیس نمی‌زند

 

 

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

یک شارژر همراه برای هر کسی با هر سنی و موقعیت شغلی مفید است. این وسیله کارا در اندازه‌ها و اشکال گوناگون می‌تواند همراه خوبی برای پزشکان و کادر درمانی باشد تا با خیالی آسوده به فعالیت‌های خوب بپردازند.

 

کادوی مناسب روز پزشک پاوربانک

 

فلاسک هوشمند درجه دار

 

نوشیدن یک فنجای چای گرم بعد از گذراندن یک شیفت کاری طولانی یا شب کاری‌های خسته‌کننده بسیار دل‌چسب است. فلاسک هوشمند درجه دار ازجمله هدایای تبلیغاتی شیک و خاصی است که این لحظات شیرین و دل‌نشین را رقم می‌زند. علاوه بر فلاسک هوشمند، ماگ هیتردار نیز انتخابی عالی به عنوان کادوی روز پزشک است.

 

کادوی مناسب روز پزشک فلاسک هوشمند درجه دار

 

اسپیکر بلوتوثی

 

تمدد اعصاب و شنیدن یک نوای روح‌بخش پس از ساعت‌ها سرپا ماندن و تلاش برای حفظ سلامتی بیماران، احساس خوشایندی را برای پزشکان و کادر درمانی رقم می‌زند. اگر به دنبال کادوی روز پزشک متفاوت اما دوست‌داشتنی هستید، اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی را فراموش نکنید.

 

کادو روز پزشک اسپیکر

 

صنایع دستی

 

یک بشقاب میناکاری؛ یک ترمه با طرحی چشم‌نواز؛ یک گلدان میناکاری درون جعبه‌ای شکیل؛ سفالینه‌های دست ساز روستای گلپورگان؛ هر کدام به تنهایی چنان شکوه و اعجابی را در خود نهفته‌اند که به تنهایی اوج قدردانی و احترام شما را به هر دریافت‌کننده این هدایا ابراز می‌کنند. مطمئن باشید چنین هدایای زیبایی به عنوان کادوی روز پزشک سالیان سال در خاطر افراد به یادگار باقی می‌ماند.

 

صنایع دستی ویژه کادوی روز پزشک

 

سخن آخر

 

روز پزشک از مناسبت‌های مهم در تقویم هر شرکت و دوست‌داران پزشکان پرمهر ایران‌زمین است. در این روز فرخنده با انواع محصولات به عنوان کادوی روز پزشک می‌توان به قدردانی از زحمات این عزیزان پرداخت. از پرطرفدارترین و به‌یادماندنی‌ترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک که هر کسی شیفته آن می‌شود، می‌توان به جعبه پذیرایی، دیوان حافظ نفیس و ست هدیه روز پزشک نام برد.


17/ مرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف