WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری

معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری

5/ شهریور/1401

جایگاه بالای برخی از مخاطبان، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای ارائه به آن‌ها را با چالش روبه‌رو می‌کند. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این دسته از افراد، هدایای تبلیغاتی لاکچری است. اگر نیاز به آشنایی با این هدایای جذاب را دارید، بهتر است با فهرست معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری زیر همراه ما باشید.


لاکچری بودن هدایای تبلیغاتی به معنی استفاده از زرق و برق طلایی یا هدیه دادن طلا و جواهرات به مخاطبان نیست. تنها کافی است هدیه‌ای جذاب و لوکس را به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود انتخاب کرده و آن را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و تأثیرگذار به صورت سفارشی آماده کنید.

شاید بتوان ویژگی اصلی هدایای تبلیغاتی لاکچری را بسته‌بندی خاص و شیک آن‌ها دانست. عموماً این هدایا درون جعبه‌هایی زیبا و چشم‌گیر قرار می‌گیرند تا در کنار جذابیت خود هدیه، از نظر بصری نیز القا کننده ارزش بالای هدیه در نظر مخاطبان باشد. از همین رو، اغلب هدایای تبلیغاتی لاکچری درون جعبه‌های فلزی، مقوایی محکم یا تلفیقی از چرم و پارچه قرار می‌گیرند.

ازجمله هدایای تبلیغاتی لاکچری محبوب و پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

ست مدیریتی

 

هیچ هدیه تبلیغاتی را مناسب‌تر از ست مدیریتی برای ارائه به مخاطبان خاص نمی‌توان یافت. برای انتخاب کردن یا نکردن هر هدیه‌ای دلایلی متعددی را می‌توان بیان کرد؛ اما هیچ دلیلی برای انتخاب نکردن ست مدیریتی به عنوان هدایای تبلیغاتی لاکچری وجود ندارد. زیرا هر هدیه‌ای را که مدنظر شما باشد، می‌توان درون آن قرار داد.

این مجموعه زیبا و چشم‌گیر را می‌توان با انتخاب هر محصولی به صورت انحصاری و سفارشی آماده کرد. علاوه بر این، اقلام درون ست را می‌توان به گونه‌ای انتخاب کرد که متناسب برای آقایان یا بانوان باشد. همچنین، می‌توان اقلام درون آن را متناسب با بودجه بازاریابی شما چید. به صورت کلی، اقلام درون ست مدیریتی می‌تواند دربرگیرنده موارد زیر باشد:

 

  • اسپیکر
  • خودکار یا روان‌نویس
  • پاوربانک
  • جا کارتی
  • جا کلیدی
  • کابل شارژ و شارژر فندکی
  • هندزفری بلوتوثی
  • سررسید
  • فلش مموری
  • ساعت هوشمند
  • ابزار چند کاره

 

قدرت انتخاب زیاد در محصولات منتخب درون ست مدیریتی، امکان آماده‌سازی آن را برای هر مخاطبی فراهم کرده است. به عنوان مثال، اگر به دنبال ست مدیریتی برای طرفداران فناوری هستید، می‌توانید مجموعه‌ای از ساعت هوشمند، اسپیکر و پاوربانک بی‌سیم را به عنوان هدایای تبلیغاتی لاکچری به آن‌ها انتخاب کنید.

 

ست مدیریتی

ست مدیریتی دیجیتالی یک هدیه تبلیغاتی لاکچری به حساب می‌آید

 

 

 

 فلش تبلیغاتی

 

فلش تبلیغاتی؛ سلام به دنیای جدید و گشودن دروازه‌های موفقیت! احتمالا شما نیز با شنیدن نام هدایای تبلیغاتی یا نمایشگاه‌ها اولین تصوری که در ذهنتان می‌آید، خودکار است. با ورود به دنیای دیجیتال و پیشرفت روزافزون محصولات فناورانه، هدایای تبلیغاتی نیز تغییرات شگرفی کرده‌اند. یکی از همین تغییرات، جایگزین شدن فلش مموری به جای انواع هدایای تبلیغاتی رایج و نمایشگاهی است.

فلش مموری تبلیغاتی با ویژگی‌های برجسته خود از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی لاکچری به شمار می‌آید که هیچ کس از دریافت و ارائه آن پشیمان نمی‌شود. شرکت‌هایی که اقدام به سفارشی‌سازی این هدیه جذاب و کاربردی کرده‌اند، همگی معتقد هستند که مخاطبان آن‌ها تحت تأثیر این هدیه قرار گرفته‌اند و بازاریابی آن‌ها موفق بوده است. تنوع بی‌نهایت در طراحی فلش مموری تبلیغاتی نیز مؤید این موضوع است.

از انواع فلش تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فلش تبلیغاتی فلزی

 

استفاده از بدنه فلزی در طراحی این دسته از فلش ها، احساس لوکس بودن آن‌ها را چندین برابر می‌کند. این هدایای تبلیغاتی لاکچری را می‌توان با حکاکی لیزری به صورت سفارشی با هر لوگو یا نوشته دل‌خواهی آماده کرد.

 

فلش OTG

 

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی لاکچری و پرفروش هستید که درون مجموعه هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید، فلش OTG را فراموش نکنید. امکان اتصال آسان گوشی به فلش مموری، کاربران را از استفاده کابل‌های متعدد یا دستگاه‌های گوناگون بی‌نیاز کرده است.

 

فلش مموری کریستالی

 

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی لاکچری هستید که به تنهایی شکوه و عظمت نام برند شما را به مخاطبانتان نشان دهد، فلش کریستالی را از خاطر نبرید. این فلش های کاربردی، امکان چاپ سه بعدی لوگو را دارند که در زمان اتصال به دستگاه‌های مختلف، نور آبی درون آن‌ها روشن شده و جلوه‌ای مسحورکننده به آن می‌بخشد.

 

فلش کارتی

 

فلش کارتی به خودی خود یک هدیه خاص و به یادمادنی است. امکان چاپ رنگی بر روی سطح زیاد این کارت‌ها، جلوه‌ای خاص و شیک به این هدایای تبلیغاتی لاکچری می‌بخشد.

 

فلش مموری دل‌خواه

 

احتمالا شما هم با طرح‌های خلاقانه و جالب فلش تبلیغاتی مواجه شده‌اید. شما هم با اندکی خلاقیت و نوآوری می‌توانید هر طرحی را به شکل فلش مموری سفارشی آماده کنید. بدنه فلزی یا سیلیکونی این دسته از فلش‌ها امکان ساخت و سفارشی‌سازی هر طرحی را فراهم می‌کند.

 

 فلش تبلیغاتی

امکان طراحی خلاقانه فلش مموری نیز وجود دارد

 

 

 

حافظ نفیس تبلیغاتی

 

مهم نیست مخاطبی که قصد ارائه هدایای تبلیغاتی لاکچری به آن را دارید، چه کسی است؛  همه عاشق کتب نفیس هستند. ارزش کتاب در وهله اول به محتوای ارزشمند نهفته در درون آن بستگی دارد. از همین رو، کتاب‌های ارزشمند و وزینی همچون کتاب حافظ، رباعیات خیام، قرآن و شاهنامه، ازجمله هدایایی هستند که در موقعیت‌های گوناگون می‌توان به هر شخصی ارائه کرد. اگر به دنبال هدیه‌ای به مراتب خاص‌تر و فراموش‌نشدنی‌تر هستید که جلوه‌ای چشم‌گیر داشته باشد، می‌توانید به سراغ کتب نفیس بروید.

این هدایای تبلیغاتی لاکچری در کنار محتوای غنی و با ارزش خود، از طراحی خیره‌کننده و ظریفی برخوردار هستند که در همان لحظه اول، دل مخاطبان شما را می‌رباید. تلفیقی از چوب و چرم و مس در کنار چاپ با کیفیت آثار هنری بر روی کاغذ گلاسه، ارزشی بی‌بدیل به این کتب نفیس بخشیده است که به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست.

امکان انتخاب کتاب حافظ نفیس در کنار سایر آثار نفیس دیگر در قطع‌های مختلف (وزیری، رقعی و رحلی) دست شما را در انتخاب و سفارشی‌سازی باز گذاشته است.

 

حافظ نفیس تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک کتاب حافظ نفیس

 

 

 

سخن آخر

 

هدایای تبلیغاتی لاکچری طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی را شامل می‌شوند. تنها کافی است که هدف خود از ارائه این هدایا و نیز مخاطبان و بودجه بازاریابی خود را مشخص کنید و پس از آن، هدیه مورد نظر خود را بیابید. در کنار موارد نام‌برده شده، هدایای تبلیغاتی لاکچری دیگری همچون ساعت هوشمند، اسپیکر، پاوربانک، ست سررسید و برخی هدایای تبلیغاتی خاص دیگر نیز وجود دارند.


5/ شهریور/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف