WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
تراول ماگ یا ماگ مسافرتی چیست؟

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی چیست؟

22/ شهریور/1401

هزاران دلیل وجود دارد برای این‌که اثبات کند همه افراد به یک تراول ماگ خوب نیاز دارند. بی شک مهم‌ترین دلیل داشتن آن را در یک روز طولانی که ساعت‌ها پشت ترافیک مانده‌اید، درک خواهید کرد. اما سوال اصلی اینجاست که تراول ماگ چیست و چه تفاوتی میان آن با فلاسک تبلیغاتی وجود دارد؟ انتخاب کدام یک از آن‌ها می‌تواند تأثیر بیشتری در تبلیغات و بازاریابی برندها داشته باشد؟


صبح، ظهر، شب؛ هیچ ساعتی از روز را نمی‌توان یافت که ترافیکی در کلان‌شهرهای ایران وجود نداشته باشد. ساعت‌ها گیر کردن در ترافیک در کنار ساعت‌های طولانی رانندگی کردن در جاده‌ها، علاوه بر خستگی بدن و چشم‌ها، آب بدن را نیز کم می‌کند. از این رو، به همراه داشتن یک لیوان نوشیدنی گرم یا سرد می‌تواند بدن افراد را دوباره هیدراته کند و جانی دوباره به کالبد خسته آن‌ها ببخشد. در چنین زمان‌هایی است که یک هدیه تبلیغاتی جذاب و کاربردی همچون تراول ماگ تبلیغاتی پابه عرصه می‌گذارد و مخاطبان شما را شیفته خود می‌نماید. این ماگ مسافرتی هدیه‌ای بی‌نظیر برای ارائه در نمایشگاه‌های تجاری پیش رو، هدیه شرکتی یا کمپین‌های تبلیغاتی آتی برند شماست تا همگان را مجذوب قدرت بازاریابی خود نمایید.

 

تراول ماگ چیست؟

 

شاید اولین سؤالی که با خواندن این مطلب به ذهنتان می‌رسد این باشد که تراول ماگ چیست. به زبان ساده، تراول ماگ نوعی وسیله آب‌خوری ایزوله است که در اندازه‌های گوناگون و اغلب کوچک برای حمل و نگه‌داری از مایعات و نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده می‌شود. جنس به کار رفته در ساختار این ماگ مسافرتی عموماً فلز می‌باشد. با این حال، مدل‌های سرامیکی و پلاستیکی آن را نیز می‌توان یافت. تراول ماگ دارای درپوشی که به راحتی حرکت می‌کند و امکان نوشیدن آسان مایعات را در حین حرکت و پشت فرمان ماشین فراهم می‌کند.

 

تراول ماگ چیست؟نمونه‌ای از یک تراول ماگ خاص و خیره‌کننده

 

 

 

ماگ مسافرتی چیست و چه تفاوتی با فلاسک تبلیغاتی دارد؟

 

شاید هر کسی نداند تراول ماگ چیست اما فلاسک تبلیغاتی، وسیله‌ای شناخته‌شده در بین مردم است. با این حال، شباهت‌هایی بین ماگ مسافرتی و فلاسک تبلیغاتی وجود دارد که باعث می‌شود افراد آن‌ها را با  هم اشتباه بگیرند. اصلی‌ترین شباهت آن‌ها با یکدیگر، نگه‌داری دمای مایعات درون آن‌ها است. اما نباید از تفاوت‌های آن‌ها با همدیگر غافل شد.

اصلی‌ترین تفاوت تراول ماگ و فلاسک را می‌توان مدت زمان نگه‌داری دمای مایعات درون آن‌ها دانست. با وجود این‌که این موضوع تا حدود زیادی به جنس مواد به کار رفته در ساختار آن‌ها بستگی دارد؛ اما تراول ماگ‌ها به صورت میانگین حدود 4 ساعت مایعات را گرم و حدود 13 ساعت نوشیدنی‌ها را خنک نگه می‌دارد. این در حالی است که فلاسک‌های تبلیغاتی قادر هستند تا به طور متوسط حدود 12 ساعت مایعات را گرم و برای بیش از 24 ساعت آن را سرد نگه دارد.

اگر بدانید تراول ماگ چیست، پس به خوبی می‌دانید که تفاوت دیگر آن با فلاسک، امکان حمل‌و قل راحت‌تر مایعات است. فلاسک‌های تبلیغاتی اغلب گنجایشی حدود 1 لیتر دارند که سبب می‌شود جای زیادی را بگیرند. اما تراول ماگ‌های تبلیغاتی اندازه‌های کوچک‌تری در حدود 500 میلی لیتر دارند که باعث می‌شود به راحتی در کیف جای بگیرند.

ظاهر جذاب و مدرن‌تر تراول ماگ نسبت به فلاسک عامل دیگری است که مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند؛ حتی اگر به صورت دقیق ندانند که ماگ مسافرتی چیست و از آن چه استفاده‌ای می‌توانند بکنند.

 

ماگ مسافرتی چیست و چه تفاوتی با فلاسک تبلیغاتی دارد؟

با توجه به اهداف تبلیغاتی خود می‌توانید تراول ماگ یا فلاسک تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب کنید

 

 

 

بهترین تراول ماگ تبلیغاتی کدام است؟

 

حال که پاسخ خود را در مورد تراول ماگ چیست، یافتید؛ زمان آن رسیده است که با بهترین تراول ماگ تبلیغاتی آشنا شوید. اگر تراول ماگی با خصوصیات زیر را پیدا کردید، مطمئن باشید بهترین انتخاب را انجام داده‌اید.

 

  • اندازه مناسب
  • استفاده از مواد باکیفیت در ساخت آن
  • عایق حرارتی بودن خوب
  • توجه به انتخاب نوع درپوش مناسب
  • ظاهر جذاب و خیره‌کننده

 

اگر در زمان انتخاب تراول ماگ به تمامی این نکات توجه کنید، در نهایت، ماگی شگفت‌انگیز و مطابق با جذابیت‌های برند خود را خلق خواهید کرد که هر شخصی را مسحور خود می‌کند.

 

سخن آخر

 

راحتی در حمل‌ونقل و اندازه به نسبت کوچک تراول ماگ‌ها آن‌ها به هدیه تبلیغاتی جذابی تبدیل کرده است که بسیاری از شرکت‌ها از آن برای بازاریابی و جذب نظر مثبت مخاطبان استفاده می‌کنند. از این رو، دانستن این‌که تراول ماگ چیست، آن را به کدام مخاطبان می‌توان ارائه کرد و نیز آشنایی با انواع تراول ماگ اهمیت به سزایی دارد.


22/ شهریور/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف