WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 گیفت شرکتی پرفروش سال 1401

5 گیفت شرکتی پرفروش سال 1401

10/ مهر/1401

هدایای تبلیغاتی و گیفت شرکتی از تآثیرگذارترین محصولات تجاری هستند که با قدرت بسیار خود بر آگاهی و شناخت افراد نسبت به یک برند و نیز رونق فروش و کسب‌وکار کمک شایان توجهی می‌کند. همین موضوع سبب شده است تا گیفت شرکتی به یکی از پرطرفداراترین روش‌های بازارایابی تبدیل شود. در ادامه به معرفی 5 گیفت شرکتی پرفروش سال 1401 می‌پردازیم تا شما نیز از آن‌ها برای رونق کسب‌وکار خود بهره ببرید.


تأثیرگذاری بالای هدایای تبلیغاتی بر آگاهی‌بخشی مخاطبان توجهات بسیاری را به این دسته از محصولات تبلیغاتی جذب کرده است. از این رو، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در برنامه‌ریزی‌های بازاریابی خود، استفاده از گیفت شرکتی را در کمپین‌های تبلیغاتی یا به عنوان هدیه تبلیغاتی در رویدادهای تجاری مختلف مدنظر قرار می‌دهند.

علاوه بر جذابیت این گیفت شرکتی برای مخاطبان، سهولت در سفارشی‌سازی و انتخاب محصولات تبلیغاتی نیز از دیگر دلایل محبوبیت این اقلام در میان شرکت‌ها و برندهای گوناگون است. تنوع بسیار زیاد در کنار هزینه‌های سفارشی‌سازی معقول که استفاده از محصولات باکیفیت را برای یک دوره طولانی تبلیغات مقرون‌به‌صرفه می‌کند؛ از دیگر دلایل مهم برای انتخاب گیفت شرکتی است.

از میان صد هدیه تبلیغاتی محبوب در میان مخاطبان و خریداران، برخی از هدایای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که کارایی و کیفت آن‌ها به مراتب در جایگاه بالاتری قرار دارد. 5 مورد از پرفروش‌ترین گیفت شرکتی سال 1401 شامل موارد زیر می‌شود.

 

تراول ماگ

 

وسایل آب‌خوری همچون لیوان، ماگ و تراول ماگ تبلیغاتی همیشه از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی و پرفروش‌ترین گیفت تبلیغاتی به شمار می‌روند. حمل آسان و بی‌دغدغه، وزن مناسب، بهره‌مندی از درپوش آسان بازشو در کنار ظاهر چشم‌گیر و خارق‌العاده، تراول ماگ تبلیغاتی را به گیفت شرکتی پرفروش سال 1401 تبدیل کرده است.

 

تراول ماگنمونه‌ای جذاب از تراول ماگ تبلیغاتی استارباکس

 

 

 

این ماگ‌های دوجداره، هدیه‌ای عالی برای طرفداران سفر و گردشگری در جاده‌ها است. علاوه بر این، این گیفت شرکتی بی‌نظیر را می‌توانید با حکاکی لیزری به محصول سفارشی شگفت‌انگیزی برای تبلیغ کسب‌وکارهای مرتبط با خودرو و سفر استفاده کرد.

تراول ماگ هدیه‌ای شیک است که با قابلیت حفظ دمای مایعات درون خود و ظاهر مدرن و جذاب خود توانسته‌ است به هدیه‌ای خلاقانه و باب میل اکثر افراد جامعه تبدیل شود. همین موضوع سبب شده است تا برندهای مطرح جهانی همچون استار باکس، مدل‌های مختلف و جذابی از تراول ماگ تبلیغاتی را برای مخاطبان خود به صورت نسخه‌های محدود طراحی کند.

 

فلاسک هوشمند

 

قدرت و کارایی باورنکردنی فلاسک تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. جذابیت و کارآمدی بالای این گیفت شرکتی سبب شده است تا فلاسک تبلیغاتی به یکی از اولین گزینه‌های سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی تبدیل شود. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارهای خلاق که به دنبال برتری یافتن نسبت به همتایان و رقبای خود هستند، به سوی گزینه به نسبت جدیدتر و خاص‌تری حرکت کرده‌اند. فلاسک هوشمند تبلیغاتی هدیه‌ای خارق‌العاده برای طرفداران نوآوری است.

لیوان یا فلاسک هوشمند در دسته هدایای تبلیغاتی خاص قرار می‌گیرند که علاوه بر نمایش دمای مایعات درون ظرف، درجه سلامتی آب را نیز نشان می‌دهند. این هدیه هوشمند قادر به تنظیم آلارم برای زمان نوشیدن نوشیدنی است تا همیشه بدن شما را هیدراته نگه دارد.

 

فلش مموری

 

فلش مموری تبلیغاتی؛ کاربردی، شیک و فراموش‌نشدنی! حتی اگر یک بازاریاب حرفه‌ای هم نباشید با اولین جستجو در صفحات مجازی متوجه می‌شوید که فلش مموری تبلیغاتی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گیفت شرکتی است که محدودیت سنی نمی‌شناسند و به هر شخصی و در هر صنف و فعالیتی ارائه شود، قدردان چنین هدیه باشکوهی خواهد بود.

کارایی بی حدوحصر این محصول تبلیغاتی و قدر بی‌پایان آن در زندگی تک تک افراد سبب شده است تا نام فلش مموری تبلیغاتی جزو 5 گیفت شرکتی پرفروش سال 1401 قرار بگیرد. این هدیه بی‌نظیر نه تنها برای طرفداران دنیای دیجیتال جذاب است؛ بلکه، می‌تواند نقش به سزایی در زندگی دانشجویان، محصلین، معلمان، عکاسان، کارمندان، سالخوردگان، کودکان و غیره داشته باشد.

اگر شما نیز به دنبال هدیه‌ای متفاوت و در عین حال جذاب و پرفروش هستید، بهتر است از میان فلش مموری کریستالی و کارتی، گزینه مورد نظر خود را بیابید. این گیفت شرکتی های متمایز ظاهری خیره‌کننده دارند و با هر بار استفاده نگاه‌های بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند.

 

فلش مموری

فلش مموری جزو پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی است

 

 

 

ست مدیریتی

 

به جرأت می‌توان ست مدیریتی را یک هدیه شیک، باکلاس و راحت دانست. تنها کافی است بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و سپس از میان صدها مدل گوناگون ست مدیریتی، گزینه مورد نظر خود را بیابید. علاوه بر این، شما می‌توانید تمامی اقلام درون این گیفت شرکتی خارق‌العاده را با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید و مجموعه‌ای ارزان‌قیمت یا لوکس را برای مخاطبان خود خلق کنید.

تمامی محصولات انتخابی به صورت سفارشی یا آرم تجاری شما درون یک جعبه محکم و شکیل قرار می‌گیرند که خود دارای جایگاه‌های برش خورده برای قرارگیری محصولات انتخابی است. از این‌رو،  ست مدیریتی، هدیه‌ای جذاب و ایده آل برای مدیران و افراد رده بالا شرکتی است.

 

خودکار

 

شاید دنیا روز به روز به سمت فناوری‌های نوین پیش برود؛ اما هیچ گاه از ارزش و قدرت بی‌نظیر یک خودکار کاسته نمی‌شود. خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی و دوست‌داشتنی است که توانسته است در تمامی ایام سال جزو 5 گیفت شرکتی پرفروش و پرطرفدار قرار بگیرد.

محبوبیت این گیفت شرکتی سبب شده است تا انواع خودکار تبلیغاتی با طراحی زیبا و کاربری آسان، در انواع کمپین‌های شرکتی و رویدادهای تجاری به عنوان اصلی‌ترین گیفت شرکتی به مخاطبان ارائه شود. خودکار تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت قرار دارد؛ با این حال، اگر به دنبال هدیه‌ای شیک و منحصربه‌فرد برای مخاطبان خاص خود هستید، می‌توانید به سراغ ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی بروید که در یک بسته‌بندی شکیل و چشم‌نواز قرار گرفته است.

 

سخن آخر

کارایی و زیبایی منحصربه‌فرد هدایای تبلیغاتی، آن‌ها را به تدریج وارد زندگی روزمره افراد می‌کند. مخاطبان فارق از این‌که این هدایای تبلیغاتی به صورت غیرمستقیم چه تأثیر شگرفی بر نگرش آن‌ها نسبت به آن برند می‌گذارد، از آن استفاده می‌کنند و گاهی حتی آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می‌دهند. علاوه بر 5 مورد گیفت شرکتی نام برده‌شده، هدایای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند که طرفداران پروپاقرصی برای خود به دست آورده‌اند. ازجمله این موارد می‌توان به ساعت هوشمند، ماگ تبلیغاتی، زیرلیوانی و کلاه تبلیغاتی اشاره کرد.


10/ مهر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف