WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی که در سال 2022 ترند شده‌اند

هدایای تبلیغاتی که در سال 2022 ترند شده‌اند

14/ مهر/1401

حرکت کردن در مسیر ترندها و همگام شدن لحظه‌ای با آن‌ها، کار دشوار و چالش‌برانگیزی است. به ویژه اگر دوست داشته باشید در مسیر ترندهای هدایای تبلیغاتی گام بردارید. علت این موضوع نیز جذابیت و تنوع بالای محصولات تبلیغاتی است که دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است. اگر شما هم دوست دارید مطابق با هدایای تبلیغاتی که در سال 2022 ترند شده‌اند، مخاطبان خود را شگفت‌زده کنید؛ همراه ما باشید.


همگام شدن با ترندها فرازونشیب‌های زیادی دارد. گاهی برخی از محصولات که تا دیروز بسیار جذاب و پرمتقاضی به شمار می‌رفتند، امروز به محصولی از مد افتاده و معمولی تبدیل می‌شوند. از این رو، اگر قصد دارید در ارائه هدایای تبلیغاتی همیشه مد روز باشید باید با ترندها به صورت لحظه‌ای آشنا شوید.

 

هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022

 

با کمی تحقیق و جستجو در زمینه هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022 متوجه می‌شوید که بازار هدایای تبلیغاتی محبوب و جذاب را می‌توان به 9 دسته کلی دسته‌بندی کرد تا شما برای تهیه و سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی ترند 2022 راهی آسان را در پیش داشته باشید. اکثر این هدایای تبلیغاتی دربرگیرنده محصولات کاربردی هستند که در عین ظاهر شیک و جذاب خود، برای استفاده در آینده نیز کارآمد هستند.

 

شماره 1- هدایای تبلیغاتی رویدادهای مجازی یا تلفیقی

 

با کمتر شدن بیماری همه‌گیر کرونا در سراسر دنیا، بسیاری از رویدادها دوباره به صورت حضوری آغاز به‌کار کرده‌اند. با این حال، تجربه موفقیت رویدادها و کمپین‌های مجازی و دسترسی آسان‌تر افراد به آن سبب شده است تا همچنان برخی از رویدادهای مجازی پابرچا باقی بمانند. همین موضوع باعث شده است تا کسب‌وکارهای خلاق از این استراتژی هشمندانه بازاریابی استفاده کنند و بخشی از رویداد خود را به صورت مجازی یا به صورت تلفیقی از هر دو نوع برگزار نمایند. در این چنین زمانی، هدایای تبلیغاتی می‌توانند ثمربخش بوده و به جذابیت هرچه بیشتر این رویدادها کمک کنند.

هدایای تبلیغاتی رویدادهای مجازی کمک می‌کنند تا حتی از راه دور نیز با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و خاطره‌ای خوش از خود برای آن‌ها به یادگار بگذارید. ازجمله هدایای تبلیغاتی ترند و جذاب برای رویدادهای مجازی عبارتند از:

 

  • کلاه تبلیغاتی
  • هندزفری تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی
  • خودکار و پایه نگه‌دارنده آن

 

شماره 1- هدایای تبلیغاتی رویدادهای مجازی یا تلفیقی

کلاه تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی ترند و جذاب هر سال می‌باشد

 

 

 

شماره 2- محصولات مرتبط با دورکاری

 

با آشکار شدن مزایای دورکاری و کار در خانه، بسیاری از شرکت‌ها و کارکنان علاقه‌مند به دورکاری شده‌اند. از این رو، برخی از شرکت‌ها سیاست کاری خود را بر اساس دورکاری یا ترکیبی کار کردن قرار داده‌اند. همین موضوع سبب می‌شود تا این روند برای مدت‌های طولانی ادامه داشته باشد و کسب‌وکارهای بیشتری به این سو، حرکت کنند. اهدا هدایای تبلیغاتی ترند در این حوزه می‌توانند از استرس کاری کارمندان بکاهد و محیط خانه را بیشتر شبیه محیط کار کند. ازجمله هدایای تبلیغاتی جذاب برای این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • موس پد تبلیغاتی
  • کابل تبلیغاتی و شارژر بی‌سیم
  • ماگ تبلیغاتی
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی

 

شماره 3- محصولات دوست‌دار محیط زیست

 

توجه به محیط زیست و تلاش برای حفظ آن جذابیت بسیاری زیادی برای آحاد افراد جامعه پیدا کرده است. اگر شما هم از هدایای تبلیغاتی ترند 2022که سازگار با محیط زیست هستند، استفاده کنید؛ نگرش مثبت مخاطبان خود را نسبت به برند خود به همراه خواهید داشت. زیرا هر کسب‌وکاری حداقل یکبار از هدایای تبلیغاتی برای معرفی برند خود استفاده کرده است؛ اما نشان دادن پایبندی شما به ارزش‌ها و تلاش‌تان برای حفظ محیط زیست، شما را دوست‌داشتنی‌تر و برتر از رقبایتان نشان می‌دهد. ازجمله محصولات سازگار با محیط زیست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • سفالینه‌ها
  • صنایع دستی
  • جعبه پذیرایی
  • ساک دستی با الیاف طبیعی یا بازیافت‌شده

 

شماره 4- وسایل شخصی

 

استفاده از وسایل شخصی احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را کاهش می‌دهد. با ارائه وسایل شخصی جذاب و ترند سال 2022 به کارمندان و مخاطبان خود آن‌ها را برای ارتقا سطح سلامتی خود و جامعه یاری دهید. در کنار محصولات بهداشتی همچون ماسک تبلیغاتی و ضدعفونی‌کننده‌های تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی جذاب و خاص دیگری نیز وجود دارند که همه را شیفته نام برند شما می‌سازند. ازجمله این وسایل عبارتند از:

 

  • لیوان تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی
  • ست مانیکور تبلیغاتی

 

شماره 4- وسایل شخصی

نمونه‌ای از ست مانیکور تبلیغاتی جذاب و دوست‌داشتنی

 

 

 

شماره 5- محصولات بی‌سیم

 

روش‌های برقراری ارتباط در حال پیشرفت هستند و هر لحظه تجربه جدیدی را وارد زندگی انسان‌ها می‌کند. استفاده از محصولات بی‌سیم یکی از جذابیت‌های دنیای امروزی است که از ریخت‌وپاش و آشفتگی اطراف ما می‌کاهد و استفاده آسان را به دنبال دارد. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است تا هر روز با محصول بی‌سیم و کاربردی جدیدی روبه‌رو شویم که لذت زندگی در دنیای مدرن را چندین برابر می‌کند.

اگر قصد شگفت‌زده کردن کارمندان و مخاطبان خود را دارید، می‌توانید از آخرین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022 در زمینه محصولات بی‌سیم استفاده کنید. ازجمله این موارد عبارتند از:

 

 

شماره 6- مطابق با نسل‌ها حرکت کنید

 

آشنایی با نیازها و علایق جمعیت هدف، از اصلی‌ترین و اثرگذارترین موارد در بازاریابی هوشمند است. از این رو، با دسته‌بندی مخاطبان خود و استفاده از هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022 مطابق با آن‌ها می‌توان بیش از هر زمان دیگری، آن‌ها را غافل‌گیر نمایید.

سالمندان و میان‌سالان جامعه به خانه و زندگی خانوادگی خود افتخار می‌کنند. از این رو، ارائه هدایای تبلیغاتی مطابق با ارزش‌های آن‌ها می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد. از بهترین هدایای تبلیغاتی ترند برای آن‌ها می‌توان به بخور سرد و زیرلیوانی تبلیغاتی اشاره کرد.

جوانان به مسائل اجتماعی و زیبایی و نوآوری اهمیت بیشتری می‌دهند. آن‌ها برخلاف نسل قبل خود به دنبال شبکه‌های اجتماعی و خریدهای آنلاین و محصولات مد روز هستند. فلش مموری، اسپیکر و کتب نفیس ازجمله هدایای تبلیغاتی ترند و دوست‌داشتنی برای این نسل به شمار می‌رود.

نوجوانان و کودکان هنوز به اندازه کافی بالغ نشده‌اند. با این حال، آن‌ها بیش از هر نسلی به دنبال محصولات فناورانه و پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات هستند. ساعت هوشمند، پاوربانک بی‌سیم و فلاسک هوشمند ازجمله هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در میان این نسل است.

 

شماره 7- جدیدترین و آخرین محصولات

 

افراد همیشه به سوی اقلامی کشیده می‌شوند که تا به حال نداشته‌اند یا به عبارت دیگر، محصولات جدید و ترندی به شمار آیند. همان‌طور که در موارد بالایی به جدیدترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022 اشاره شد، در این مورد نیز خود هدایای تبلیغاتی ترند و جدید، به تنهایی منحصربه‌فرد به شمار می‌ایند و می‌توانند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهند.

از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی ترند سال 2022 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 


14/ مهر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف