WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
10 هدیه لوکس که به مشتریان VIP پیشنهاد می‌شود

10 هدیه لوکس که به مشتریان VIP پیشنهاد می‌شود

17/ مهر/1401

خرید هدایای لوکس، همیشه حس متفاوت و خاص بودن را به همراه دارد. اما این موضوع سبب نمی‌شود که هر هدیه گران‌قیمتی، در دسته هدایای تبلیغاتی مناسب و تأثیرگذار به شمار آید. شما باید هدیه‌ای را انتخاب کنید که در عین کاربردی و جذاب بودن، چهره صمیمی و اثرگذار شما را به نمایش بگذارد. از این رو، در این مطلب به معرفی 10 هدیه لوکس که می‌توان به مشتریان VIP ارائه کرد، برای شما آماده شده است.


انتخاب هدیه هیچ گاه کار آسانی نیست. به خصوص اگر قصد انتخاب هدیه‌ای برای مشتریان VIP را داشته باشید که بخواهید آن‌ها برای کسب موفقیت کسب‌وکار خود تحت تأثیر قرار دهید. اصلی‌ترین معیار در چنین موارد این است که به سراغ هدایای تبلیغاتی کاربردی و دوست‌داشتنی بروید. زیرا با این کار می‌توانید به خوبی قدردانی خود از آن‌ها را نشان دهید. اما سؤال اصلی این است که به سراغ کدام هدایای تبلیغاتی لوکس برویم؟ در ادامه به معرفی 10 مورد از این هدایای تبلیغاتی لوکس و جذاب اشاره خواهیم کرد.

 

شماره 1- فلاسک هوشمند

 

فلاسک وسیله‌ای کاربردی و ضروری برای هر فردی به شمار می‌رود. از این رو، نمی‌توان در جذابیت و خاص بودن آن شک داشت. با این حال، اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت و لوکس برای مشتریان VIP خود هستید، بهتر است به سراغ فلاسک هوشمند بروید. فلاسک های هوشمند همچون همتایان ساده خود، به خوبی قادر به حفظ دمای مایعات درون خود است. همچنین، این وسایل هوشمند می‌توانند دمای مایعات درون خود را به همراه درجه کیفیت آب نمایش دهند.

نکته پیشنهادی دیگر به شما این است که در زمان انتخاب رنگ این محصول برای مشتریان خاص خود، بهتر است به سراغ رنگ فلزی، مشکی مات، سفید یا برنز بروید تا شکوه و ابهت هدیه تبلیغاتی خود را چندین برابر کنید.

 

شماره 2- لیوان تبلیغاتی

 

شاید شنیدن نام لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس، به نظر مسخره باشد. اما مطمئن باشید یک لیوان باکیفیت که درون یک بسته‌بندی شکیل قرار گرفته باشد، از نظر هر کسی هدیه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود.

برای هرچه خاص‌تر هدیه تبلیغاتی خود می‌توانید این هدیه جذاب را به همراه بسته قهوه یا درون یک جعبه پذیرایی زیبا به همراه کمی شکلات  و دم‌نوش به مخاطبان خاص خود ارائه کنید.

 

شماره 3- فلاسک تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی لوکس شرکتی حتما نباید محصولات گران‌قیمتی باشند. شما می‌توانید با انتخاب یک فلاسک تبلیغاتی فلزی باکیفیت که از بدنه دوجداره تشکیل شده است، هدیه‌ای کاربردی و جذاب به مشتریان VIP خود ارائه کنید. فراموش نکنید فلاسک های باکیفیتی که قادر به حفظ گرما برای بیش از 12 ساعت و سرما برای مدت 48 ساعت هستند را انتخاب کنید. همچنین با یک حکاکی لیزری خارق‌العاده جلوه‌ای بی‌نظیر به این هدیه شگفت‌انگیز ببخشید.

 

شماره 3- فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک فلاسک تبلیغاتی جذاب برای مشتریان VIP

 

 

 

شماره 4- هندزفری تبلیغاتی

 

هندزفری بلوتوثی یک هدیه بسیار جالب و کاربردی است که در دنیای مدرن امروزی ارزش والایی دارد. با انتخاب هندزفری که با رنگ لوگو برند شما همخوانی دارد، می‌توانید به جذابیت هدیه تبلیغاتی خود بیافزایید.

 

شماره 5- سررسید تبلیغاتی

 

تعریف شما از یک هدیه تبلیغاتی شرکتی کاربردی دقیقاً چیست؟ هدیه‌ای که هر روز از آن استفاده شود و هر لحظه نام برند شما در برابر دیدگان مخاطبان شما قرار داشته باشد. سررسید تبلیغاتی یک هدیه بی‌نظیر و فوق‌العاده است که می‌توانید برای حداقل یک‌سال همراه مخاطبان شما باقی بماند. اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و ایده آل برای مشتریان VIP خود هستید، می‌توانید به سراغ سررسیدهای با روکش چرمی، پارچه‌ای یا محکم در قطع پالتویی و خشتی بروید تا حتی در سفرهای کاری نیز نام تجاری شما بدرخشد.

 

شماره 6- شارژر بی‌سیم

 

اگر به دنبال ایده‌ای ناب و گران‌قیمت برای هدیه شرکتی هستید، شارژر بی‌سیم انتخابی خارق‌العاده است که نباید آن را از دست بدهید. این هدیه لوکس می‌تواند با  توجه به گزینه انتخابی شما، هم گوشی‌های آیفون و هم گوشی‌های اندرویدی را شارژ کند و از این حیث خیال شما را راحت کند.

 

شماره 7- جعبه تفریحات

 

شاید این نام کمی عجیب باشد؛ اما مطمئناً اقلام درون این جعبه بسیار شگفت‌انگیز است و هر کسی را شیفته خود می‌کند؛ حال یک مشتری VIP باشد یا یک مدیر رده بالا یا کارمند. این هدیه لوکس و خارق‌العاده از یک جعبه کادویی شیک به همراه انواع تنقلات و لوازم جانبی نوشیدنی مانند زیرلیوانی تبلیغاتی، فلاسک، لیوان تبلیغاتی و مخلوط کن تشکیل می‌شود. مطمئن باشید این هدیه دوست‌داشتنی به همراه یک کارت پستال با پیامی شیرین از طرف شما، دل مشتریان خاص شما را با قدرت می‌رباید.

 

شماره 7- جعبه تفریحات

اقلام درون جعبه پذیرایی را می‌توانید با موارد دل‌خواه پر کنید

 

 

 

برای این‌که شما در انتخاب راحت‌تر باشید، می‌توانید این جعبه را در سه سطح آماده‌سازی کنید.

سطح یک: شکلات، آبنبات، دم‌نوش گیاهی به همراه یک فلاسک یا ماگ تبلیغاتی لوکس سفارشی

سطح دو: شکلات، قهوه، دم‌نوش گیاهی، بیسکوئیت، مخلوط کن تبلیغاتی به همراه یک فلاسک یا ماگ تبلیغاتی لوکس سفارشی

سطح سه: شکلات، قهوه، دم‌نوش گیاهی، بیسکوئیت، مخلوط کن تبلیغاتی، زیرلیوانی، نوشیدنی‌های خاص به همراه یک فلاسک یا ماگ تبلیغاتی لوکس سفارشی

 

شماره 8- ست مدیریتی

 

مشتری VIP نیاز به هدیه خاصی نیز دارد. از این رو، شما باید ‌بتوانید هدیه‌ای کاملاً خاص را مطابق با آنچه سلیقه شما و مخاطبتان است و می‌تواند آن را شگفت‌زده کند، انتخاب کنید. ست مدیریتی مجموعه‌ای از هر هدیه تبلیغاتی جذاب و کاربردی است که با یک بسته‌بندی محکم و شیک به صورت سفارشی برای شما آماده می‌شود. محتویات درون این بسته از خودکار تبلیغاتی نفیس تا سررسید چرمی و اسپیکر تبلیغاتی می‌تواند باشد.

 

شماره 9- کتب نفیس

 

ارزش بالای کتاب، جایگاه والایی بدان بخشیده است. همین موضوع سبب شده است تا هر شخصی از کوچک و بزرگ وقتی یک کتاب به دست می‌گیرند، با اشتیاق صفحات آن را ورق بزنند. حال اگر هدیه نفیس شما یک کتاب گران‌بها باشد (هم از نظر ارزش معنوی و هم ارزش مالی)، ورق زدن صفحات آن چندین برابر دل‌نشین‌تر می‌شود.

 

شماره 10- خودکار

 

همیشه هدایای تبلیغاتی نفیس برای مشتریان VIP نباید یک هدیه بزرگ از نظر اندازه باشد. بلکه یک هدیه کوچک و کاربردی و در عین حال لوکس نیز می‌تواند تأثیر به سزایی بر آن‌ها و تعمیق روابط شما با آن‌ها داشته باشد. ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی لوکس ازجمله هدایای تبلیغاتی فاخری هستند که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و همه به آن علاقه دارند.

 

سخن آخر

 

در این مطلب به 10 هدیه تبلیغاتی برای مشتریان VIP اشاره شد که می‌تواند آن‌ها را شگفت‌زده نماید. در این کنار این موارد بهتر است به خاطر بسپارید که:

  • هدف در ارائه هدایای تبلیغاتی شرکتی به مشتریان VIP این است که آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهید تا رابطه تجاری قوی‌تری با آن‌ها برقرار کنید.
  • بالا بردن ارزش هدایای تبلیغاتی به این معنی است که شما درک کافی از مشتری VIP خود دارید. از این رو، شاید به‌یادمادنی‌ترین روش برای ارائه این هدایا این است آن را در زمانی که انتظارش را ندارد، مانند تولد یا سالگردی مهم در زندگی او، به او اعطا کنید.
  • انتخاب هدیه برای مشتریان VIP به این معنی نیست که بودجه کلانی را برای انتخاب هدیه صرف کنید. بلکه، با انتخاب درست هدایای تبلیغاتی لوکس و باکیفیت می‌توانید توجه خود را به آن‌ها نشان دهید.

17/ مهر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف