WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
فلش تبلیغاتی 4 گیگ هدیه بدهیم یا خیر؟

فلش تبلیغاتی 4 گیگ هدیه بدهیم یا خیر؟

23/ مهر/1401

همه ما بارها و بارها مقالات متعددی را درباره کارایی و جذابیت نامحدود فلش تبلیغاتی خوانده‌ایم. بی شک یکی از منحصربه‌فردترین هدایای تبلیغاتی امروزی همین فلش مموری است. تنوع بی‌کران این هدیه جذاب سبب شده است تا گاهی در انتخاب بهترین نوع آن به مخاطبان دچار شک و تردید شویم. از این رو، یکی از سؤالاتی که پیش می‌آید این است که آیا فلش تبلیغاتی 4 گیگ هدیه بدهیم یا خیر؟ یا فلش مموری با ظرفیت بالاتر بهتر است؟


دنیای هدایای تبلیغاتی محدودیتی برای خود نمی‌شناسد و طیف گسترده‌ای از محصولات را می‌توان در این دسته قرار داد. با این حال، کاربردی بودن و امکان استفاده از نوآوری و خلاقیت در سفارشی‌سازی فلش تبلیغاتی، فلش مموری را در صدر فهرست جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی قرار داده است. از این رو، برندها و شرکت‌های متعددی برای قدردانی، گسترش روابط تجاری یا آگاهی مخاطبان خود نسبت به نام برند و هدف ‌ها و محصولاتشان، اقدام به ارائه فلش تبلیغاتی به مخاطبان هدف خود می‌نمایند.

همان‌طور که می‌دانید فلش های تبلیغاتی از حافظه‌های مختلفی برخوردار هستند تا بسته به نیاز افراد نمونه مورد نظر انتخاب شود. ظرفیت حافظه فلش‌ها عبارتند از 2گیگ، 4 گیگ، 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ، 64 گیگ، 128 گیگ، 256 گیگ، 512 گیگ، 1024 گیگ و دو ترابایتی. هر کدام از این نوع حافظه‌ها کاربردهای خاص خودشان را دارند. با این وجود، فلش های تبلیغاتی که برای ارائه به مخاطبان انتخاب می‌شوند، عموماً از حافظه‌های 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ و 64 گیگ برخوردار هستند. علت این موضوع نیز به خوبی روشن است.

فلش های تبلیغاتی با ظرفیت حافظه کم (یعنی فلش‌های 2 گیگ و 4 گیگ) را عملاً دیگر نمی‌توان در بازار یافت و با توجه به حجم بالای داده‌های الکترونیکی، دیگر این نوع از فلش‌ها طرفداران زیادی ندارند. علاوه بر این، با توجه به این‌که هدف از ارائه فلش تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است، این میزان از حافظه کفاف حجم بالای انتقال داده‌ها را ندارد و با پاک کردن و انتقال دادن‌های متعدد اطلاعات، به نسبت سریع‌تر می‌سوزند.

 

فلش تبلیغاتی 4 گیگ هدیه بدهیم یا خیر؟

یک نمونه جذاب از فلش مموری تبلیغاتی

 

 

 

از سوی دیگر فلش مموری‌های با ظرفیت بالای حافظه، همچون فلش‌های 256 گیگ تا دو ترابایتی، هزینه به مراتب زیادی را برای برندها به دنبال دارد. به همین خاطر، شاید بتوان آن‌ها را در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس قرار داد که کمتر شرکتی به دنبال سفارشی‌سازی آن‌ها است.

فلش های تبلیغاتی با ظرفیت 8 گیگ تا 64 گیگ انتخابی ایده آل و جذاب به شمار می‌آید که ضمن برخورداری از میزان حافظه کافی برای تبادل اطلاعات، از قیمت مناسب‌ترین نیز برخوردار هستند. شاید بتوان تفاوت قیمتی میان فلش‌های 8 گیگ، 16 گیگ و حتی 32 گیگ را حدود 10 الی 15 هزار تومان دانست که مبلغ بسیار زیادی نیست.

 

از میان انواع فلش‌های موجود در بازار کدام را انتخاب کنم؟

 

با توجه به حجم بالای فلش‌های تولیدی متنوع در سراسر دنیا، هر برندی به دنبال استفاده از بهترین نوع فلش تبلیغاتی برای توسعه کسب‌وکار خود است. از این رو، این موضوع تا حودی زیادی به نوع مخاطبان هدف شما بستگی دارد. پس از مشخص کردن این موضوع، می‌توانید با خیال راحت از میان انواع فلش‌های موجود مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید.

 

ازجمله انواع فلش‌های تبلیغاتی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فلش OTG: امکان انتقال اطلاعات بدون نیاز به کابل شارژ از گوشی به فلش یا برعکس
  • فلش تبلیغاتی فلزی: ظاهر جذاب این فلش تبلیغاتی با حک لیزری، هدیه‌ای خارق‌العاده به هر مخاطبی خواهد بود
  • فلش کریستالی: امکان چاپ سه بعدی لوگو در قسمت کریستالی که با اتصال، رنگ آبی زیبایی بر روی لوگو شما می‌تابد
  • فلش کارتی: نمونه‌ای خلاقانه از تلفیق کارت ویزیت و فلش مموری که سطح چاپی گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد
  • فلش سیلیکونی یا فلزی که با خلاقیت شما می‌تواند به هر شکل و طرح دل‌خواهی تبدیل شود

 

از میان انواع فلش‌های موجود در بازار کدام را انتخاب کنم؟

استفاده از خلاقیت در طراحی فلش مموری، آن را به هدیه‌ی فراموش‌نشدنی و محبوب تبدیل می‌کند

 

 

 

سخن آخر

 

کاربردی بودن فلش مموری از دلایل اصلی انتخاب این محصول جذاب برای ارئه به مخاطبان است. از این رو، انتخاب حافظه مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. فلش مموری‌های بین 8 گیگ تا 64 گیگ نه تنها اختلاف قیمتی ملموسی با همدیگر ندارند؛ بلکه، از ظرفیت مناسبی برای انتقال اطلاعات برخوردار هستند و لبخند رضایت را لبان مخاطب شما می‌نشاند.


23/ مهر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف