WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
حکاکی لیزری مناسب چه هدایایی است؟

حکاکی لیزری مناسب چه هدایایی است؟

27/ مهر/1401

بدون شک بارها و بارها با انواع هدایای تبلیغاتی از سوی برندهای مختلف روبه‌رو شده‌اید. هدایایی زیبا که در کنار کاربردی بودن و ظاهر شکیل خود، نام یک برند تجاری یا پیامی دل‌نشین را با خود به همراه دارند. چاپ هر نمونه از این لوگوها بر روی محصولات به روش خاصی انجام می‌شود. با این حال، چاپ لیزری از محبوب‌ترین روش‌ها به شمار می‌آید. به نظر شما حکاکی لیزری مناسب چه هدایایی است؟


در مطالب پیشین و همچنین در قسمت‌های مختلف این سایت می‌توانید با انواع هدایای تبلیغاتی و محصولات کاربردی که طرفداران بی‌شماری دارند، آشنا شوید. هدایایی متنوع که از خودکار تبلیغاتی ارزان‌قیمت شروع می‌شود و تا ست‌های تبلیغاتی لوکس همچون ست مدیریتی فاخر ادامه پیدا می‌کند. در تمامی این موارد سلیقه و بودجه مورد نظر شما در انتخاب نوع محصول تبلیغاتی تأثیرگذار است. با این حال، وجه مشترک تمامی این محصولات تبلیغاتی را می‌توان امکان چاپ یک پیام تبلیغاتی دانست.

پیام تبلیغاتی می‌تواند دربرگیرنده نام تجاری، لوگو یا یک جمله ارزشمند و اثرگذار باشد. اهمیت و ارزشی که این پیام تبلیغاتی به هدایای شما می‌بخشد، همان علتی است که شما را به سوی سفارشی‌سازی محصولات تبلیغاتی کشانده است. از این رو، در کنار وقت و سلیقه‌ای که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب می‌گذارید باید برای طراحی پیام تبلیغاتی خود نیز هوشمندانه عمل کنید.

پس از انتخاب صحیح هدایای تبلیغاتی و پیام تبلیغاتی دوست‌داشتنی خود، نوبت به چاپ آن بر روی محصول می‌رسد. در این زمان است که شما مجدداً باید از میان گزینه‌های پیش‌روی خود، گزینه مناسبتان را انتخاب کنید. حکاکی لیزری، چاپ تامپو، چاپ سابلیمیشن و چاپ کوره ازجمله روش‌هایی هستند که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. اما در اینجا باید به دو نکته توجه کنید.

 

شماره 1- عامل تعیین‌کننده نوع چاپ، هدیه تبلیغاتی انتخابی است

 

درست که روش‌های چاپی متفاوتی وجود دارند؛ اما برخی از این روش‌ها را تنها می‌توان بر روی محصولات خاصی اعمال کرد. به عنوان مثال، گلدوزی ازجمله روش‌های مخصوصی است که برای محصولات پارچه‌ای همچون کلاه تبلیغاتی، تی شرت و کیف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شماره 2- هر روش، هزینه متفاوتی را برای شما خواهد داشت

 

جذابیت، کیفیت بهتر، امکان استفاده از رنگ‌های متعدد و طول عمر بالاتر روش چاپی ازجمله عواملی است که در نهایت بر روی هزینه سفارشی‌سازی شما اثر می‌گذارد.

 

شماره 2- هر روش، هزینه متفاوتی را برای شما خواهد داشت

روش‌های چاپی متفاوت، محصولات تبلیغاتی را شگفت‌انگیز می‌کنند

 

 

 

هر کدام از روش‌های چاپی را برای چه محصولی می‌توان استفاده کرد؟

 

همان‌طور که گفته شد، هر هدیه روش چاپی منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت. بعضی از این موارد در زیر آورده شده‌اند.

 

حکاکی لیزری

 

مناسب برای محصولاتی همچون:

  • فلش مموری
  • فلاسک
  • پاوربانک
  • خودکار فلزی
  • لیوان تبلیغاتی
  • تراول ماگ فلزی
  • ایرپاد
  • فندک تبلیغاتی
  • اغلب محصولاتی که از بدنه فلزی بررخوردار باشند
  • محصولات چرمی
  • محصولات چوبی

 

چاپ تامپو

 

  • خودکار پلاستیکی
  • لیوان شیشه‌ای
  • فلش مموری سیلیکونی
  • محصولاتی که از بدنه شیشه‌ای یا پلاستیکی ساخته شده‌اند

 

چاپ کوره

 

  • لیوان سرامیکی
  • شیشه‌ای
  • ماگ تبلیغاتی

 

چرا باید از حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

 

دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد. اما شاید بتوان اصلی‌ترین دلیل را به ماهیت حک لیزری مرتبط دانست.

حک لیزری روشی است که در آن انرژی نوری به سطح جسم مورد نظر که قابلیت حکاکی دارد، برخورد کرده و پس از تبدیل آن به گرما و ایجاد اثر روی محصول، طرح مورد نظر حک شود. به همین دلیل، تنها محصولات خاصی را که از جنس فلزی، چوبی یا چرمی هستند می‌توان با این روش، سفارشی‌سازی نمود. نکته حائز اهمیت بعدی این است که با توجه به این‌که عمل چاپ لیزری شامل مراحل پیشرفته تغییر شیمیایی سطح و فرسایش و بسیاری از مراحل دیگر می‌شود، امکان استفاده از جوهرهای رنگی در این روش میسر نمی‌باشد. به همین خاطر است که در نهایت، محصول چاپی، بی‌رنگ است.

عدم استفاده از رنگ در این روش، به معنای عدم جذابیت و ظاهر بی‌روح هدایای تبلیغاتی نمی‌شود. بلکه این روش خارق‌العاده سفارشی‌سازی از چنان کیفیت و طول عمری برخوردار است که پس از سال‌ها استفاده نام تجاری شما همانند روز اول بر روی هدیه تبلیغاتی باقی می‌ماند.

 

چرا باید از حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

نمونه‌ای خارق‌العاده از یک حکاکی لیزری زیبا

 

 

 

سخن آخر

 

اگر به دنبال استفاده از یک روش چاپی خاص برای هدیه تبلیغاتی خود هستید، بهتر است ابتدا امکان اعمال آن روش بر محصول منتخب را بررسی کنید. زیرا برخی از روش‌های چاپی قادر به اعمال بر روی جنس‌های خاصی نیستند. روش حکاکی لیزری ازجمله روش‌های ایده آل برای سفارشی‌سازی محصولات است که بر خلاف سایر روش‌های چاپی، طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی را دربرمی‌گیرد. محصولاتی که از بدنه فلزی، چوبی یا چرمی برخوردار باشند، می‌توانند با این روش چاپی منحصربه‌فرد به یک محصول بی‌نظیر و دل‌ربا تبدیل شوند.


27/ مهر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف