WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
خودکار تبلیغاتی فلزی بخریم یا پلاستیکی؟

خودکار تبلیغاتی فلزی بخریم یا پلاستیکی؟

2/ آبان/1401

خودکار از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت است که هر کسب‌وکاری در مسیر موفقیت خود حتماً به سراغ آن خواهد رفت. تنوع بی‌نظیر در طراحی خودکار تبلیغاتی گاهی انتخاب را برای بازاریابان دشوار می‌کند. تصمیمی بزرگ که باید خودکار تبلیغاتی فلزی بخریم یا پلاستیکی؟ پاسخ به این سؤال به عوامل متعددی بستگی دارد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.


استفاده از هدایای تبلیغاتی برای آگاهی‌بخشی به مخاطبان در خصوص نام یک برند یا یک کمپین جذاب، یکی از روش‌های موفق و متداول است که اغلب کسب‌وکارهای حرفه‌ای به سراغ آن می‌روند. تنوع در هدایای تبلیغاتی دست مخاطبان را برای انتخاب باز می‌گذارد تا هر کسب‌وکاری حتی فارغ از کلیشه‌های رایج به سراغ محصولی جذاب که مناسب مخاطبانشان است، بروند. شاید بتوان اصلی‌ترین عامل در انتخاب را بودجه تبلیغاتی و سلیقه هر برندی دانست. بودجه تبلیغاتی به میزان بسیار زیادی می‌تواند تعیین‌کننده نوع هدیه انتخابی باشد. اما این عامل نیز به تنهایی نمی‌تواند شما را محدود کرده و ملزم به استفاده از تنها یک محصول خاص کند.

خودکار تبلیغاتی یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی است که با صرف هزینه تبلیغاتی بسیار کم می‌توان آن را در تعداد بالا و منحصربه‌فرد به صورت سفارشی آماده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارهای خلاق، تعدادی خودکار تبلیغاتی انحصاری خود را طراحی می‌کنند تا تبدیل به امضای برند آن‌ها شود. سپس اقدام به ارائه آن‌ها در نمایشگاه‌های تجاری، کمپین‌های تبلیغاتی، جلسات مصاحبه و در زمان عقد قراردادهای کاری می‌کنند.

انواع خودکارهای فلزی و پلاستیکی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون را می‌توان در بازار یافت که با کمی خلاقیت در سفارشی‌سازی می‌توانند هدیه‌ای مجذوب‌کننده شوند. اما به راستی کدام یک از این خودکارها مناسب تبلیغات شما است و بهتر است شما آن را برای توسعه برند خود سفارشی‌سازی کنید؟

 

شماره 1- قیمت

 

اولین عاملی که در انتخاب میان خودکار فلزی و پلاستیکی می‌تواند بر نظر شما تأثیر بگذارد، قیمت آن است. با وجود آن که به صورت کلی خودکار هدیه‌ای ارزان‌یمت است اما خودکار فلزی به مراتب گران‌تر از خودکار پلاستیکی است. اگر بودجه شما بسیار محدود است، بهتر است به سراغ خودکار پلاستیکی بروید. خودکارهای پلاستیکی قیمت پایه حدود 3 هزار تومان دارند؛ در حالی‌که خودکارهای فلزی از قیمتی حدود 6 هزار تومان برخوردار هستند.

 

شماره 1- قیمت

خودکار فلزی از قیمت بالاتری نسبت به خودکار پلاستیکی برخوردار است

 

 

 

شماره 2- مخاطب

 

جمعیت هدفی که شما برای ارائه خودکار تبلیغاتی انتخاب می‌کند نیز عامل بسیار مهمی در انتخاب میان خودکار فلزی و پلاستیکی است. به عنوان مثال، تصور کنید که می‌خواهید به مدیر یک شرکت تجاری بزرگ که قصد همکاری با او را در آینده دارید، هدیه‌ای بدهید. مسلماً ارائه یک خودکار پلاستیکی به او کار درستی نیست و در شأن شما و او نمی‌باشد. بهتر است برای چنین موقعیت‌های به سراغ سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی همچون ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی بروید که مجموعه‌ای چشم‌نواز و به یادماندنی است.

 

شماره 3- روش چاپی

 

روش‌های چاپی متنوعی برای سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی وجود دارد. یکی از بهترین این روش‌ها، روش حکاکی لیزری است. با استفاده از این روش جذاب، هدایای تبلیغاتی به محصولی خارق‌العاده تبدیل می‌شوند که سالیان سال شکل ظاهری خود را حفظ کرده و همچنان زیبا و چشم‌نواز هستند. حکاکی لیزری بر روی سطوح مختلف فلزی، چوبی و چرمی و برخی از انواع پلاستیک‌ها انجام می‌شود. با این حال، این شیوه چاپی منحصربه‌فرد جلوه‌ای به یادماندنی بر روی محصولات فلزی پدید می‌آورد. در مقابل، چاپ تامپو شیوه چاپی دیگری است که بر روی خودکارهای پلاستیکی انجام می‌شود و امکان استفاده از یک تا چند رنگ را برای چاپ فراهم می‌کند.

نکته‌ای که نباید آن را فراموش کرد این است که هر کدام از این شیوه‌های چاپی، هزینه و مزیت‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در حک لیزری امکان استفاده از رنگ برای چاپ وجود ندارد اما با این حال، به نسبت روش جذاب و گران‌تری به شمار می‌رود.

 

شماره 4- طول عمر

 

خودکارهای تبلیغاتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی خراب نمی‌شوند. علت این موضوع نیز به جنس مغزی خودکار، جوهر و جنس بدنه خودکار باز می‌گردد. اما به صورت کلی، فلز نسبت به پلاستیک مقاوم‌تر است و به مراتب دیرتر خراب می‌شود یا ظاهر شکیل خود را از دست می‌دهد.

 

شماره 4- طول عمر

نمونه‌ای از یک خودکار فلزی جذاب که طول عمر و کیفیت بی‌نظیری دارد

 

 

 

سخن آخر

 

خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای رایج و در عین حال دوست‌داشتنی است که هیچ کس از دریافت آن امتناع نمی‌کند. با در نظر گرفتن جایگاه مخاطبان خود، محیط ارائه هدایای تبلیغاتی، بودجه بازاریابی و روش چاپی مورد نظر خود می‌توانید از میان خودکار پلاستیکی و فلزی گزینه مناسب کسب‌وکار خود را بیابید. فراموش نکنید که هر دو گزینه انتخاب‌های خوبی هستند؛ تنها مخاطب و بودجه شما است که در تصمیم‌گیری نهایی اثر می‌گذارد.   


2/ آبان/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف