WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای سازمانی نوروز 1402

هدایای سازمانی نوروز 1402

21/ آبان/1401

هنوز در اواسط روزهای پاییزی سال 1401 قرار داریم و تا آمدن نوروز 1402 روزهای بسیاری باقی مانده است. با این حال، کسب‌وکارهای آینده‌نگر که از همین حالا برای فردای خود و موفقیت‌های آتی خود برنامه می‌ریزند، به فکر هدایای سازمانی نوروز 1402 هستند تا در آخرین روزهای سال دغدغه تهیه و آماده سازی هدیه را نداشته باشند. این مطلب راهنمای ایده آلی برای چنین کسب‌وکارها است تا از همین حالا خود را برای نوروز 1402 آماده نمایند.


با آمدن روزهای پایانی سال بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با ارائه هدایای سازمانی به مخاطبان خود سعی می‌کنند تا لحظات شاد سال گذشته را در خاطر آن‌ها زنده نگه دارند و به آن‌ها نوید روزهای موفق و شاد آتی را بدهند. هدایای سازمانی انتخابی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها معمولاً با صرف هزینه و وقت بسیار آماده می‌شوند تا در شأن افرادی که هدیه را دریافت می‌کنند، باشد. از این رو، بسیاری از سازمان‌ها برای اینکه در فرآند آماده‌سازی هدایای آن‌ها مشکلی پیش نیاید و هدایای سازمانی آن‌ها به بهترین نحو و با مناسب‌ترین قیمت در زمان درست خود آماده شود، از همین حالا به فکر هدایای خود هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و زندگی، هدایای سازمانی نیز هر سال تغییرات شگرفی می‌کنند و رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرند. البته بسیاری از شرکت‌ها هستند که تغییری در روند ارائه و نوع هدیه ارائه شده خود نمی‌دهند و هر ساله همان هدایای سازمانی قبلی خود را به مخاطبان ارائه می‌کنند. توصیه ما به شما و سایر شرکت‌ها این است که برای تغییر روحیه کارمندان و مخاطبان خود، از هدایای سازمانی متنوع استفاده کنید تا هیجان آن‌ها را برای دریافت هدیه ببینید. علاوه بر این، این موضوع سبب می‌شود تا کارمندان شما متوجه شوند که شما برای آن‌ها ارزش قائل هستید و زمان و بودجه زیادی را برای انتخاب هدیه مناسب آن‌ها صرف کرده‌اید.

به همین جهت، اگر به دنبال هدایای سازمانی جذاب و دوست‌داشتنی هستید، می‌توانید برای هدایای سال 1402 خود به سراغ موارد زیر بروید.

 

ست مدیریتی

ست مدیریتی هدیه‌ای است که هیچ گاه نمی‌توان آن را از فهرست بهترین هدایای سازمانی خارج کرد. اگر هر سال به مدیران رده بالا و کارمندان نمونه خود ست مدیریتی ارائه می‌کنید، بهتر است امسال برای سفارشی‌سازی هرچه بهتر ست های خود برنامه‌ریزی کنید و به سراغ نمونه‌های جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر بروید. به عنوان مثال، ست مدیریتی لیندا یک ست مدیریتی خاص است که تمام نیازهای افراد را در دل خود جای داده است. اقلام درون این ست زیبا شامل پاوربانک 10 هزار میلی آمپری همراه با کابل‌های متفاوت، ساعت هوشمند و فلش 32 گیگی است که لبخند شوق را بر لبان هر دریافت‌کننده‌ای می‌نشاند.

 

ست مدیریتی

تصویری از ست مدیریتی و جذاب لیندا از گروه هدایای تبلیغاتی پیشکش

 

 

 

اگر هزینه این نوع ست برای شما گران است‌، می‌توانید به سراغ اقلام ساده‌تری همچون قلم لمسی، جا کارتی، جا کلیدی، پاوربانک با ظرفیت کم‌تر، فلش با ظرفیت کم‌تر و خودکارهای شیک بروید.

 

ست سررسید

ست سررسید نیز از دیگر هدایای سازمانی جذابی است که اغلب شرکت‌ها برای نشان دادن قدردانی و توجه خود به کارمندان محبوب خود ارائه می‌کنند. تفاوت این نوع ست ها در مقایسه با ست‌های مدیریتی، قرار داشتن یک سررسید زیبا در ابعاد قابل سفارشی‌سازی درون جعبه ست است. از این رو، شاید بتوان این نوع ست‌ها را کاربردی‌تر و مناسب‌تر برای آغاز سال نو دانست. فراموش نکنید که درون این ست های زیبا نیز می‌توان هر وسیله تبلیغاتی دیگر اعم از خودکار تبلیغاتی، ساعت هوشمند، کیف پول چرمی و... را قرار داد.

 

جعبه پذیرایی

یگ جعبه زیبا که با ظرافت طراحی شده باشد و محفظه‌ای جذاب را برای قرار دادن انواع محصولات آماده داشته باشد، هدیه‌ای بی‌نهایت دوست‌داشتنی خواهد بود که هیچ کس آن را دور نمی‌اندازد. با انتخاب یک جعبه پذیرایی شیک و منحصربه‌فرد می‌توانید در تمام طول سال همراه مخاطبان خود باقی بمانید و روزهای شاد بسیاری را در کنار هم بسازید.

 

ست زیرلیوانی و ماگ تبلیغاتی

شاید دیگر هدیه دادن یک ماگ تبلیغاتی به تنهایی، جذابیت خود را از دست داده باشد و همه کارمندان بدانند که در انتهای سال چیزی جز یک لیوان ساده انتظار آن‌ها را نمی‌کشد! با همراه ساختن ماگ های تبلیغاتی با سایر خوراکی‌ها همچون انواع نوشیدنی‌ها و قهوه در کنار زیرلیوانی‌های تبلیغاتی رنگارنگ می‌توانید بهاری پرنشاط را برای آن‌ها رقم بزنید.

 

ست زیرلیوانی و ماگ تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک ست زیرلیوانی با ماگ تبلیغاتی لوکس

 

 

 

ست لوازم آبخوری

همان‌طور که گفته شد دیگر ارائه یک محصول تبلیغاتی ساده به عنوان هدایای سازمانی نوروزی به مخاطبان کافی نیست. با انتخاب یک بسته‌بندی چشم‌گیر و شیک و قرار دادن وسایل آبخوری، همچون فلاسک تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی درون آن، هدیه‌ای به غایت لوکس را پدید خواهید آورد که هر کسی شیفته آن خواهد شد.

 

کتب نفیس

در کنار تمامی هدایای سازمانی رایجی که می‌توان به مخاطبان ارائه کرد، کتب نفیس از خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین هدایایی هستند که هر فردی می‌تواند در تمام طول زندگی خود دریافت کند. چنین هدایایی علاوه بر بعد مادی نفیسی که دارند، از نظر معنوی نیز جایگاه والایی نزد مخاطبان دارند و همیشه به عنوان گنجینه گران‌بها در خاطرات و کتابخانه افراد نگه‌داری می‌شود. ازجمله انواع محصولاتی که می‌توان در این دسته قرار داد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • کتاب حافظ
  • کتاب قرآن کریم
  • کتاب اشعار باباطاهر
  • کتاب شاهنامه فردوسی
  • کتاب رباعیات خیام
  • کتاب نقاشی‌های استاد فرشچیان

 

ست الکترونیکی

دنیای دیجیتالی امروزی گوی رقابت را از سایر همتایان خود ربوده است و برای لذت بردن از آن باید همگام با آن حرکت کرد. به همین دلیل، اگر می‌خواهید متفاوت از همتایان خود باشید و هدایای سازمانی نوروزی خود را بیش از پیش جذاب و متمایز سازید بهتر است به سراغ محصولات الکترونیکی بروید. اقلام الکترونیکی در مقایسه با محصولات ساده‌تر، هزینه به مراتب بیشتری را برای سازمان‌ها به همراه خواهد داشت؛ اما فراموش نکنید چنین محصولاتی تا آخرین لحظه عمر خود از مخاطبان جدا نمی‌شوند و کاربردی بیش از حد انتظار شما خواهند داشت. ازجمله این موارد می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد.

 

  • ساعت هوشمند
  • اسپیکر بلوتوثی
  • پاوربانک بی‌سیم
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • بخور سرد تبلیغاتی
  • چراغ مطالعه هوشمند
  • کابل شارژ و شارژر فندکی

 

ست الکترونیکی

ساعت هوشمند هدیه‌ای جذاب به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی است

 

 

 

تراول ماگ

تراول ماگ های تبلیغاتی ازجمله هدایای سازمانی نوروزی هستند که در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند به عضو ثابت هدایای سازمانی تبدیل شوند. این هدایای جذاب که در دسته وسایل آبخوری قرار می‌گیرند به تنهایی نیز هدایای محبوبی به شمار می‌آیند که با صرف کمی خلاقیت و وقت می‌توانند هدایای شگفت‌انگیزی شوند.

 

صنایع دستی

پیوند دادن نوروز با تاریخ کهن ایران زمین، شیوه‌ای دل‌انگیز برای جشن گرفتن نوروز است. اگر شما هم به دنبال یادگاری با ارزشی هستید که نه تنها نویدبخشی نوروز و روزهای دل‌انگیز بعدی آن باشد؛ بلکه، حسن توجه شما را به تاریچه پرگهر ایران‌زمین نشان دهد، بهتر است به سراغ صنایع دستی ایرانی بروید. تاریخچه غرورآفرین ایران زمین و هنر مردمان چیره‌دست آن، صنایع دستی چشم‌نوازی را پدید آورده است که هر کدام به نوبه خود، هدیه‌ای گران‌بها و غافل‌گیرکننده هستند. ازجمله این محصولات می‌توان به سفالینه‌های گلپورگان، آینه و شمعدان نقره‌ای، بشقاب‌های میناکاری شده، قندان‌های فیروزه کوبی شده و ترمه‌های زیبا اشاره کرد.

 

سخن آخر

محصولات تبلیغاتی فراوانی وجود دارند که بسته به سلیقه و بودجه هر شرکتی به عنوان هدایای سازمانی نوروزی می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد و به مخاطبان ارائه کرد. با این حال، بهتر است هر سال به سراغ گزینه‌های جدیدتر رفت و مخاطبان را هدایای جدید غافل‌گیر نمود.

 


21/ آبان/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف