WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برای خرید ست سررسید به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید ست سررسید به چه نکاتی دقت کنیم؟

24/ آبان/1401

بدون هیچ اغماضی می‌توان با قاطعیت گفت که سررسید تبلیغاتی یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی است که هر شرکت و کسب‌وکاری می‌تواند به مخاطبان خود ارائه کند. جذابیت‌های بی‌نظیر این محصول خارق‌العاده سبب شده است تا هر شرکتی به دنبال سفارشی‌سازی سررسیدی باکیفیت هرچه بهتر و جذاب‌تر باشد. در مطلب قصد داریم به شما بگوییم برای خرید ست سررسید به چه نکاتی دقت کنیم تا محصولی جذاب‌تر داشته باشیم.


سررسید تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که عموماً شرکت‌ها در ماه‌های پایانی سال یا ابتدایی سال جدید به دنبال سفارشی‌سازی و هدیه دادن آن به مخاطبان خود می‌روند. با وجود آن که این اقدام به نوبه خود حرکتی درست و منطقی به شمار می‌آید؛ اما بهتر است فراموش نکنید که یک ست سررسید تبلیغاتی خوب تنها هدیه‌ای برای روزهای محدود سال نیست. اگر به سراغ ست تبلیغاتی باکیفیت و منحصربه‌فرد بروید، در هر زمان از سال می‌تواند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار داده و آن‌ها را شگفت‌زده نمایید.

 

نکات طلایی سفارشی‌سازی ست سررسید تبلیغاتی

 

اصلی‌ترین نکاتی که در هنگام انتخاب و سفارشی‌سازی ست سررسید تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، شامل موارد زیر می‌شود.

 

کیفیت سررسید انتخابی

 

سررسید تبلیغاتی تنها یک تقویم برای مشاهده روزهای هفته نیست. این هدیه جذاب قرار است برای مدت حداقل یک سال همراه مخاطبان شما باقی بماند و حتی همراه آن‌ها به مکان‌های مختلفی برده شود. از این رو، انتخاب یک سررسید باکیفیت که از برگه‌های باکیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد و جلوه‌ای زیبا دارد، اهمیت بسیار زیادی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی دارد. انتخاب یک محصول باکیفیت به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند بیان‌گر قدرت و دقت بالای شرکت ارائه دهنده  این هدیه به مخاطبان باشد و اثرگذاری زیادی در اعتماد به نام یک برند دارد.

 

جلد سررسید

 

اولین عاملی که در وهله اول، چشمان افراد را به سوی خود می‌کشاند، ظاهر است. با انتخاب یک جلد وزین و چشم‌گیر برای جلد سررسید تبلیغاتی می‌توانید ارزش به مراتب بیشتری را به هدیه سفارشی خود ببخشید. در حقیقت، جنس، رنگ و کیفیت جلد سررسید عوامل اثرگذاری هستند که نباید در انتخاب سررسید مناسب از آن غفلت کرد. شرکت‌های ارائه کننده ست سررسید تبلیغاتی معمولاً خود طرح‌های جذابی را برای محصولات پیشنهاد می‌کنند که کسب‌وکارهای سفارش‌دهنده بر اساس سلیقه خود از میان گزینه‌های موجود انتخاب می‌کنند. با این حال، سررسیدهای با روکش چرمی، جیر، پوست ماری و کاغذی محکم از پرطرفدارترین انواع سررسید هستند که جلوه‌ای لوکس به سایر اقلام درون ست سررسید می‌بخشند.

 

جلد سررسید

کیفیت و جنس روکش سررسید عاملی برای جذابیت بیشتر سررسید تبلیغاتی است

 

 

 

اندازه سررسید

 

قطع سررسید یا اندازه سررسید عامل دیگری است که در هنگام انتخاب سررسید باید به آن توجه کرد. به صورت کلی، سررسیدها را در قطع‌های زیر به صورت سفارشی آماده می‌کنند.

 

  • قطع وزیری (با اندازه حدودی 17 در 24 سانتی‌متری)
  • قطع رحلی (با اندازه حدودی 21 در 29.7 سانتی‌متری)
  • قطع رقعی (با اندازه حدودی 14.8 در 21 سانتی‌متری
  • قطع خشتی (با اندازه حدودی 19 در 21 سانتی‌متری)
  • قطع پالتویی (با اندازه حدودی 11.5 در 21 سانتی‌متری)
  • قطع اروپایی (با اندازه حدودی 12 در 21 سانتی‌متری)
  • قطع جیبی (با اندازه حدودی 5 در 7 سانتی‌متری)

 

با وجود تنوع بسیار زیاد در انتخاب اندازه سررسید، بهتر است بدانید که مناسب‌ترین قطع سررسید برای قرار دادن در ست سررسید تبلیغاتی، قطع اروپایی و پالتویی است. زیرا این اندازه از سررسید در عین کاربردی بودن، به راحتی قابل حمل است و افراد می‌توانند آن را درون کیف یا به صورت دستی حمل کنند، بدون آن‌که وزن سررسید مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد کند. علاوه بر این، این اندازه از سررسید فضای مناسبی را برای یادداشت کردن نکات روزانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

انتخاب جعبه مناسب

 

سررسید به خودی خود هدیه‌ای دوست‌داشتنی به شمار می‌رود؛ اما زمانی که قرار می‌شود آن را به همراه سایر هدایای تبلیغاتی و درون یک بسته‌بندی شکیل به مخاطبان خود ارائه کنید، خود جعبه هدیه نیز مهم می‌شود. از همین رو، توجه به انتخاب جعبه‌ای زیبا و مناسب که ارزش هدایای سفارشی شما را داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است در زمان انتخاب ست سررسید به کیفیت جعبه‌ بسته‌بندی و جنس آن توجه کنید. جعبه‌هایی که درون آن‌ها از فوم جیر استفاده شده‌ باشد و محل قرارگیری محصولات درون بسته با برش لیزری در آمده باشد، ست جذاب و باکیفیتی را برای شما فراهم می‌کند.

 

محصولات درون ست سررسید تبلیغاتی

 

بودجه و سلیقه هر شرکت و برندی عامل تعیین‌کننده محصولاتی است که در کنار سررسید تبلیغاتی درون ست تبلیغاتی قرار می‌گیرند. با این حال، از نظر بسیاری از کسب‌وکارها قرار دادن اقلامی همچون محصولات زیر انتخابی مطمئن و متداول‌تر است.

 

  • ساعت هوشمند
  • کیف پول چرمی
  • هولدر فلزی
  • خودکار و روان‌نویس
  • قلم لمسی
  • جا کارتی
  • فلش مموری
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • شارژر فندکی

 

محصولات درون ست سررسید تبلیغاتی

ست سررسید را می‌توان با انواع هدایای تبلیغاتی آماده کرد

 

 

 

سخن آخر

 

انتخاب ست سررسید تبلیغاتی نیز همانند انتخاب هر محصول تبلیغاتی دیگری نیازمند صرف دقت و حوصله فراوان است. با در نظر گرفتن نکات کلیدی در زمان انتخاب ست سررسید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به بهترین محصول تبلیغاتی ممکن دست پیدا کنید.

 


24/ آبان/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف