WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
3 دلیل که باید ابزار تبلیغاتی هدیه دهیم

3 دلیل که باید ابزار تبلیغاتی هدیه دهیم

4/ آذر/1401

هدایای تبلیغاتی متفاوتی را می‌توان از طریق شرکت‌های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی شرکتی پیدا کرد. یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی که شاید کم‌تر به آن توجه شده است؛ در حالی‌که دریافت‌کنندگان بسیار هیجان‌زده و راضی بوده‌اند؛ ابزار تبلیغاتی است. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا 3 دلیل که باید ابزار تبلیغاتی هدیه دهیم را برای شما تشریح کنیم تا برای کمپین بعدی خود، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.


دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار بزرگ‌تر از حد تصور است. تنها کافی است هر محصولی را که مدنظرتان است و قابلیت ارائه به طیف گسترده‌ای از مخاطبان را دارد، انتخاب کنید و پس از سفارشی‌سازی و چاپ لوگوی برندتان با انواع روش‌های چاپی همانند حک لیزری، آن را به مخاطبان و مشتریان مورد نظر خود ارائه کنید.

هدایای تبلیغاتی از ست مدیریتی و اسپیکر تبلیغاتی گرفته تا هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر همچون ماگ تبلیغاتی و موس پد همگی در نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان شناخته شده و محبوب هستند. با این وجود، برخی از هدایای تبلیغاتی همچون ابزار تبلیغاتی با وجود کارایی‌های گسترده و جذابیت بی‌نظیرشان آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اند. البته اصلی‌ترین دلیل این موضوع را می‌توان عدم شناخت کافی گروه‌های بازاریابی شرکت‌ها و مسئولان سفارشی‌سازی برندها دانست.

 

3 دلیل که باید ابزار تبلیغاتی هدیه دهیم

کارایی بالای ابزار تبلیغاتی سبب شده است تا نتوان از قابلیت‌های آن در جذب مخاطب صرف نظر کرد

 

 

 

اغلب کسب‌وکارها به سراغ محصولات رایج و شناخته‌شده می‌روند که شاید هر کسی در خانه یا محیط کاری خود، چند نمونه از آن را داشته باشد. به همین دلیل، بسیاری از افراد دیگر تمایلی به دریافت هدایای تبلیغاتی مرسوم ندارند. بنابراین اگر دوست دارید به سراغ هدیه‌ای متفاوت و در  عین حال جذاب بروید بهتر است ابزار تبلیغاتی را انتخاب کنید. اگر هنوز هم برای انتخاب این محصول به دنبال دلایل بیشتری هستید، بهتر است موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.

 

شماره 1- کاربردی بودن

 

یکی از ویژگی‌های بارز هدایای تبلیغاتی این است که کاربردی باشد و بتواند در زندگی روزمره افراد نقش مؤثری را ایفا کند. ابزار تبلیغاتی یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید از میان انواع هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید. علت این موضوع را می‌توان در نوع ابزاری که ارائه می‌کنید، یافت. به عنوان مثال، یکی از جذاب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای تبلیغاتی چاقوهای جیبی چند کاره است. در حقیقت، این مدل ابزار یک چاقو است که در  کنار آن سایر ابزارهای کاربردی دیگر نیز قرار گرفته است تا در یک وسیله کوچک، تعدادی زیادی ابزار کارآمد وجود داشته باشد.

 

شماره2- قیمت مناسب

 

هر شرکت و کسب‌کاری به دنبال بازاریابی با حداقل صرف بودجه است. بنابراین همه دوست دارند که به سراغ هدایای تبلیغاتی بروند که بتوان با صرف هزینه کمی آن را به صورت سفارشی آماده کرده و به تعداد زیادی از مخاطبان ارائه کنند. به این ترتیب، هدیه مقرون‌به‌صرفه آن‌ها با  هزینه کمی تهیه شده و پا به زندگی تعداد زیادی از افراد می‌گذارد و برند آن‌ها را به نامی آشنا برای اطرافیان آن‌ها تبدیل می‌کند.

ابزار تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که قیمتی مناسب دارد و در عین حال، تعداد زیادی ابزار را در دل خود جای داده است که خرید هر کدام از آن‌ها به تنهایی، هزینه بسیار زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‌کند.

 

شماره2- قیمت مناسب

ابزار تبلیغاتی از جنس‌های محکم ساخته شده و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار هستند

 

 

 

شماره 3- چاپ لوگو آن را بسیار جذاب می‌کند

 

هدایای تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که بدون چاپ لوگو بر روی آن‌ها، زیباتر به نظر می‌رسند. با این وجود، ابزار تبلیغاتی از معدود هدایای تبلیغاتی است که چاپ لوگو بر روی آن بر زیبایی محصول می‌افزاید و ظاهر آن را صدچندان دل‌نشین‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌کند. تنها کافی است ابزار مورد نظر خود را در زمان سفارشی‌سازی با یک روش چاپی خوب همانند حکاکی لیزری آماده کنید تا ظاهر شکیلی به آن ببخشید و آن را به هدیه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

 

دیگر دلایل انتخاب ابزار تبلیغاتی

 

در کنار موارد نام برده شده، دلایل دیگری نیز برای برتری و انتخاب ابزار تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی وجود دارد. ازجمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • چند کاره بودن برخی از ابزار تبلیغاتی که احتمال گم شدن یا فراموشی را کاهش می‌دهد
  • استفاده از جنس محکم در ساخت ابزارآلات
  • بسته‌بندی زیبا، شکیل و محکم برای قرار دادن انواع ابزار
  • طراحی در شکل‌های جذاب و فراموش‌نشدنی
  • هدیه مناسب برای همه سنین و صنف‌ها
  • امکان انتخاب انواع ابزار برای قرار دادن درون بسته‌بندی
  • امکان حمل‌ونقل بسیار ساده
  • راهگشای مشکلات فنی در زمان‌های حساس
  • امکان استفاده از روش‌های چاپی مختلف برای چاپ لوگو بر روی محصولات

 

دیگر دلایل انتخاب ابزار تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک ابزار تبلیغاتی خلاقانه که به شکل پرنده طراحی شده است

 

 

 

سخن آخر

 

خلاقیت در طراحی محصولات کاربردی سبب جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر محصولات تبلیغاتی می‌شود. ابزار تبلیغاتی یکی از کاربردی‌ترین و منحصربه‌فردترین هدایای تبلیغاتی است که برای هر سنی جذاب و کار‌آمد است. افراد می‌توانند این محصولات را با خود به همراه داشته باشند و همیشه از آن‌ها در حساس‌ترین زمان‌ها که نیاز به کمک دارند، استفاده کنند. از این رو، نام برند شما همچون یک فرشته نجات در خاطر آن‌ها ثبت خواهد شد.

 


4/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف