WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با انواع لیوان‌های تبلیغاتی

آشنایی با انواع لیوان‌های تبلیغاتی

7/ آذر/1401

هدایای تبلیغاتی دنیای بزرگی دارند. یکی از آشناترین نام‌ها در دنیای هدایای تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی است. شاید به همین خاطر باشد که اغلب افراد زمانی که نام هدایای تبلیغاتی را می‌شوند، به سرعت به یاد لیوان تبلیغاتی می‌افتند. البته بهتر است بدانید که لیوان تبلیغاتی خود در دنیای هدایای تبلیغاتی، محدوده بزرگی را در بر می‌گیرد و شامل انواع محصولات می‌شود.


یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که اغلب شرکت‌ها و برندها تجربه یک بار استفاده از آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی دارند، لیوان تبلیغاتی است. جذابیت و کارایی این محصول منحصربه‌فرد سبب شده است تا هیچ گاه نتوان آن را نادیده گرفت و حتما نام آن را در فهرست محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد.

محبوبیت و تقاضای زیاد برای خریداری این محصول تنها به محدوده زمانی خاصی از سال محدود نمی‌شود و در تمام سال، نام آن در تمامی فهرست‌های بهترین هدایای تبلیغاتی وجود دارد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که لیوان تبلیغاتی به عنوان یک وسیله کارآمد خود به دسته‌بندی‌های مجزایی طبقه‌بندی شده است تا هر برندی با توجه به سلیقه و نیاز خود، مناسب‌ترین گزینه را برای مخاطبانش به صورت سفارشی آماده کند.

 

انواع لیوان تبلیغاتی

 

لیوان تبلیغاتی را بسته به جنس مواد به کار رفته در ساخت آن و کارایی آن به دسته‌های زیر تقسیم می‌کنند.

 

  • لیوان شیشه‌ای
  • لیوان فلزی
  • لیوان سرامیکی
  • لیوان جادویی
  • تراول ماگ یا ماگ مسافرتی
  • ماگ هیتردار
  • لیوان پلاستیکی

 

انواع لیوان تبلیغاتی

طیف گوناگونی از لیوان‌های تبلیغاتی برای اهداف گوناگون تبلیغاتی وجود دارد

 

 

 

آشنایی با انواع لیوان تبلیغاتی و روش‌های سفارشی‌سازی آن‌ها

 

با توجه به جنس به کار رفته در ساختار مواد، روش‌های سفارشی‌سزی و چاپ لوگو بر روی هر محصول تبلیغاتی با سایر محصولات متفاوت است. از این رو، پس از آشنایی با انواع لیوان تبلیغاتی، می‌توان با روش چاپی مناسب آن نیز آشنا شد تا در نهایت محصولی فوق‌العاده جذاب و چشم‌گیر برای ارائه به مخاطبانتان خلق کنید.

 

لیوان شیشه‌ای

 

یکی از کلاسیک‌ترین طراحی‌ها و محصولات تبلیغاتی برای ارائه به مخاطبان، لیوان شیشه‌ای است. این مدل لیوان از شیشه ساخته شده است و می‌تواند به شکل لیوان شیشه‌ای یا لیوان یخی سفارش داده شود. از این حیث، با توجه به سلیقه خود و تیم بازاریابی‌تان می‌توانید محصولی به صورت شفاف یا مات را برای چاپ لوگو و سفارشی‌سازی انتخاب کنید. البته توصیه تیم مشاوره پیشکش به شما این است که اگر به دنبال محصولی منحصربه‌فرد و کلاسیک هستید، بهتر است به سراغ لیوان‌های تبلیغاتی مات بروید. استفاده از رنگ‌های تیره بر روی این محصول، جلوه‌ای خیره‌کننده و فراموش‌نشدنی می‌بخشد.

برتری لیوان شیشه‌ای نسبت به سایر مدل‌های لیوان تبلیغاتی در این است که با وجود عدم امکان استفاده از رنگ سفید در رنگ‌آمیزی این لیوان‌ها، می‌توان طرح‌های انتزاعی خارق‌العاده‌ای را بر روی آن پیاده کرد که مخاطبان را غافل‌گیر می‌کند.

چاپ کوره مناسب‌ترین روش برای چاپ طرح و لوگو بر روی لیوان تبلیغاتی شیشه‌ای است. در این روش چاپی، رنگ‌های مورد نظر که در طراحی لوگو به کار رفته‌اند، پس از استفاده از کلیشه و چسباندن آن‌ها بر روی هر لیوان، به کوره منتقل می‌شوند. پس از گذشت مدت زمان حدودی 24 الی 48 ساعت، طرح مورد نظر بر روی لیوان شیشه‌ای می‌نشیند. این شیوه چاپی بسیار ماندگار است و به راحتی با شستشو از بین نمی‌رود. چاپ تامپو نیز دیگر روش چاپی برای تولید این محصول تبلیغاتی ارزان‌قیمت است.

 

لیوان شیشه‌ای

نمونه‌ای از یک لیوان شیشه‌ای تبلیغاتی جذاب

 

 

 

لیوان فلزی

 

یکی دیگر از مدل‌های جذاب در دسته لیوان تبلیغاتی، لیوان فلزی است. جنس به کار رفته در ساخت این محصول، استیل ضد زنگ است. دوجداره بودن این لیوان‌ها سبب شده است تا قابلیت حفظ دمای بیشتر و در عین حال مقاومت بسیار زیادی نسبت به سایر لیوان‌ها داشته باشند. بدنه استیلی این لیوان‌ها، امکان چاپ لیزری شفاف و زیبا را بر روی آن فراهم  آورده است. ناگفته نماند لیوان های تبلیغاتی فلزی اغلب از یک درپوش پلاستیکی برخوردار هستند تا علاوه بر حفظ دمای بیشتر مایعات درون خود، مانع ورود ذرات آلاینده به درون ظرف نیز بشوند.

 

لیوان سرامیکی

 

اگر از شخصی بپرسید اولین نامی که پس از شنیدن نام هدایای تبلیغاتی به یاد آن می‌افتند، بی شک می‌گویند لیوان سرامیکی! لیوان سرامیکی یا ماگ تبلیغاتی به اندازه‌ای در میان بازاریابان و مخاطبان جذاب است که بی شک یک نمونه از آن در خانه یا محیط کاری هر فردی وجود دارد. قیمت مناسب و تقریبا ارزان قیمت لیوان سرامیکی، امکان چاپ انواع طرح‌ها و لوگوهای خلاقانه و دوست‌داشتنی به صورت رنگارنگ و دوام بالا در برابر ضربه و شستشو با آب گرم سبب شده است تا هر برند و شرکتی، نمونه‌ای از آن را برای خود طراحی کرده باشد.

فراموش نکنید که علاوه بر چاپ کوره، امکان چاپ سابلیمیشن نیز بر روی ماگ تبلیغاتی وجود دارد. کیفیت چاپی و وضوح تصویر در چاپ سابلیمیشن بسیار بیشتر از چاپ کوره است اما دوام آن در هنگام شستشو بسیار کمتر است.

 

لیوان جادویی

 

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ساده و ارزان‌قیمت که در همان اولین استفاده، مخاطب شما را شگفت‌زده کند؛ بهتر است به سراغ لیوان جادویی بروید. لیوان جادویی در حقیقت، همان ماگ تبلیغاتی است که با شیوه چاپی منحصربه‌فرد خود افراد را غافل‌گیر می‌کند. لیوان جادویی یا ماگ حرارتی، از قرارگیری تصویری بر روی تصویر دیگر پدید می‌آید که با گرم شدن لیوان در اثر حرارت مایع درون آن، تصویری که در زیر پنهان شده است، آشکار می‌شود.

شیوه چاپی مورد استفاده در این لیوان‌ها، چاپ دیجیتالی می‌باشد.

 

لیوان جادویی

لیوان جادویی، تصویری خیال‌انگیز و رؤیایی از نام برند شما در اذهان مخاطبان ثبت می‌کند

 

 

 

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی

 

تراول ماگ از جدیدترین انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که در مدت زمان کوتاهی توانسته است، طرفدارن فراوانی برای خود پیدا کند. تراول ماگ‌ها با برخورداری از اندازه مناسب و قابلیت حمل‌ونقل آسان به یکی از محبوب‌ترین هدایای ویژه خودرو تبدیل شده‌اند که در سفرها و زمان رانندگی بسیار کارآمد هستند. بدنه دوجداره و درپوش محکم آن سبب شده است تا تراول ماگ یک فلاسک به نسبت کوچک‌تر باشد که قابلیت حفظ دمای مایعات درون خود را داراست.

یکی از بهترین شیوه‌های چاپی برای هرچه جذاب‌تر کردن تراول ماگ تبلیغاتی، چاپ لیزری است که ظرافت و شکوه خاصی به آن می‌بخشد.

 

ماگ هیتردار

 

شاید اگر چندین سال پیش به شما می‌گفتند، می‌توانید نوشیدنی درون لیوان خود را برای ساعت‌ها گرم نگه ندارید و آن را داغ بنوشید، تعجب می‌کردید. اما با لطف پبشرفت تکنولوژی این موضوع امکان‌پذیر شده است. یک ماگ زیبا و لوکس که به همراه درپوش و صفحه گرم‌کن درون یک بسته‌بندی شکیل به صورت سفارشی آماده شده است، یک هدیه تبلیغاتی رؤیایی است.

با توجه به ظرافت و زیبایی بی‌نظیر ماگ هیتردار، چاپ لیزری برای سفارشی‌سازی پیشنهاد می‌شود.

 

ماگ هیتردار

ماگ هیتردار را می‌توان در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس و منحصربه‌فرد قرار داد

 

 

 

سخن آخر

 

طیف گسترده‌ای از لیوان تبلیغاتی وجود دارد که بسته به سلیقه و هدف تبلیغاتی، می‌توان مناسب‌ترین گزینه را به صورت سفارشی آماده کرد. آشنایی با انواع لیوان تبلیغاتی و روش‌های چاپی آن کمک می‌کند تا در بودجه و وقت خود برای سفارش هدیه تبلیغاتی صرفه‌جویی نمایید. فراموش نکنید که جذابیت بالای لیوان تبلیغاتی آن را در هر فهرست بهترین‌هایی، قرار داده است.

 


7/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف