WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید فولدر تبلیغاتی: همراه مطمئن شما در یک سخنرانی و همایش

راهنمای خرید فولدر تبلیغاتی: همراه مطمئن شما در یک سخنرانی و همایش

12/ شهریور/1398

فولدر تبلیغاتی، یکی از پرطرفدارترین‌هاست که در شکل و شمایل و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. با توجه به سطح مهمانان، سطح همایش و بودجه تیم برگزار کننده، قیمت و جنس این محصول، می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل، یک راهنمای مناسب برای خرید فولدر تبلیغاتی خوب، مورد نیاز همه است. ما در هدایای تبلیغاتی پیشکش، انواع فولدرهای تبلیغاتی، برای مناسبت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهیم. به منظور این که کاربرد آن‌ها را بهتر درک کنیم، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید.


هدایای تبلیغاتی در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و سمینارها، شامل موارد زیادی هستند. اما شاید پرکاربردترین آن‌ها فولدر تبلیغاتی است. اما چه ویژگی‌هایی را باید برای فولدرهای تبلیغاتی در نظر بگیریم؟

 

ماندگار و موثر باشید

هیچ کس دوست ندارد هدیه‌ای که به دیگران می‌دهد، استفاده نشود. حس خوب، یعنی آن هدیه تبلیغاتی را در حال استفاده ببینیم. اگر قرار باشد که مثل یک برگه کاتالوگ، برود لای بقیه کاغذهای کشوی دوم میز، بهتر است آن را هدیه ندهیم. یک هدیه تبلیغاتی کاربردی مثل فولدر تبلیغاتی که قابلیت دسته بندی و نگهداری مناسب از مدارک افراد را داشته باشد، قابلیت استفاده بیشتری دارد. در این فولدر تبلیغاتی (یا دفترچه یادداشت تبلیغاتی)، می‌توانید دیگر هدایای تبلیغاتی را هم جا بدهید. هدایایی مانند دفترچه، خودکار تبلیغاتی، ماشین حساب، فلش مموری تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی و... که همه اینها بستگی دارد به نوع و جنس فولدری که انتخاب می‌کنید.

 

فولدر تبلیغاتی با ماشین حساب

همراه با فولدرهای تبلیغاتی، هدایای دیگری نیز ارائه می‌شود

 

فولدر تبلیغاتی ماندگار و اثربخش

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب، با تاثیری که می‌خواهیم بگذاریم، ارتباط مستقیمی دارد. یک فولدر تبلیغاتی ساده و کاغذی، کاربردهای کمتری نسبت به یک فولدر تبلیغاتی چرمی دارد. اگر هدفتان این است که نام شرکت شما در ذهن مهمانان و بازدیدکنندگان حفظ شود، پس نیاز دارید که حتماً نام شما روی هدایای تبلیغاتی‌تان حک شود. در «پیشکش» می‌توانید نام محصول یا برند خود را با استفاده از چاپ سیلک یا لیزر CO2 روی فولدر تبلیغاتی حک کنید. اندازه و شکل حک نام محصول، در این که کجای میز قرار بگیرد، تاثیر زیادی دارد.

 

چاپ سیلک و لیزر روی فولدر تبلیغاتی

چاپ لوگو روی فولدر تبلیغاتی، برند شما را  بر روی هدیه ماندگار می‌کند

 

میزان استفاده و کاربرد

این فولدرها در اندازه‌های مختلف A5, A4, A6 تولید می‌شوند. می‌توانید سایز آن را با توجه به دیگر هدایا در نظر بگیرید. اما در نظر بگیرید که پویایی و کاربرد بیشتر، باید در آن حفظ بشود. رنگ این هدایا، می‌تواند با توجه به رنگ سازمانی، یا شاخه فعالیت شما طراحی شود. به عنوان مثال برای یک فولدر تبلیغاتی پزشکی، رنگ سفید یا آبی کمرنگ می تواند بهتر باشد. یا وقتی رنگ سازمانی شما سبز است، فولدر و اقلام تبلیغاتی شما نیز باید همرنگ باشند.

وجود یک دفترچه و خودکار در یک فولدر تبلیغاتی، نیاز است. زمانی که یک کارشناس در همایش، سمینار یا سخنرانی در حال ارائه است، می توان با کمک این هدیه تبلیغاتی، صحبت هایش را نوشت. دفترچه به مهمانان کمک می کند که صحبت‌ها و اقلام مرتبط با همایش را در آن قرار بدهند و اگر قرار بر ادامه همکاری باشد، بتوانند مدارک شما را مطالعه کنند و با شما تماس بگیرند.

 

چه طور سفارش دهیم؟

فولدرهای تبلیغاتی را می‌توانید با کمک کارشناسان ما در پیشکش سفارش بدهید. با توجه به موضوعاتی که مطرح شد، بهتر است رنگ، سایز و شکل فولدر تبلیغاتی خود را سفارش بدهید. دیگر هدایای تبلیغاتی را هم با توجه به نوع برنامه، تعیین می کنید. یک دورهمی درون سازمانی با یک مهمانی یا سمینار اطلاع رسانی و تبلیغاتی متفاوت است. قبل از سفارش، نیازهای شما را بررسی می کنیم و بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهیم.

قیمت این فولدرها، از 75.000 تومان شروع می شود. یک هدیه ارزان و کاربردی که می‌تواند تا مدت زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. ماندگاری یک هدیه تبلیغاتی ارتباط مستقیم با کیفیت آن دارد. این که علاقه دارید مهمانان چه مدت هدیه تبلیغاتی شما استفاده کنند، در انتخاب جنس و کیفیت آن تاثیرگذار است. دیگر هدایای تبلیغاتی از جمله ماشین حساب، خودکار و... را هم از یاد نبرید. 


12/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف