WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برای نمایشگاه‌های زمستان 1401 چه هدایایی تهیه کنیم؟

برای نمایشگاه‌های زمستان 1401 چه هدایایی تهیه کنیم؟

12/ آذر/1401

آخرین فصل سال همواره با برپایی انواع نمایشگاه‌های تجاری همراه است. یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای جلب توجه مخاطبان گوناگون در این نوع نمایشگاه‌ها، ارائه هدایای تبلیغاتی است. اما به راستی که برای نمایشگاه‌های زمستان 1401 چه هدایایی تهیه کنیم تا بتوانیم به بالاترین میزان جلب رضایت مشتریان دست پیدا کنیم؟


همیشه زمانی که نوبت به انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی می‌رسد، بسیاری از بازاریابان و کسب‌وکارها به فکر یک هدیه متفاوت و خارج از چهارچوب می‌افتند؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی نیست برای جلب توجه بیشتر به سراغ هدیه‌ای خارق‌العاده و گران‌قیمت بروید. تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و با کمی برنامه‌ریزی و آماده‌سازی به هنگام هدایای تبلیغاتی، خود را برای نمایشگاه زمستانه 1401 آماده کنید.

لیست بهترین هدایای تبلیغاتی زمستان 1401

اگر بخواهیم فهرستی ساده از انواع هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه‌های زمستان 1401 به شما ارائه کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هر یک به نوبه خود از جذابیت انکارناپذیری برخوردار هستند.

 

  • ماگ تبلیغاتی با طرح‌های زمستانه به همراه شعار نمایشگاه پیش رو
  • تی شرت تبلیغاتی
  • جعبه پذیرایی به همراه انواع خوراکی‌ها ازجمله بیسکوئیت، شکلات و دم‌نوش
  • ساک تبلیغاتی به همراه بروشور محصولات و دفترچه یادداشت تبلیغاتی
  • ابزار چند کاره تبلیغاتی
  • فرنچ پرس تبلیغاتی
  • ست مانیکور
  • خودکار تبلیغاتی
  • جا کارتی تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • فلاسک و سایر لوازم آبخوری تبلیغاتی
  • فلش مموری کارتی
  • تراول ماگ تبلیغاتی
  • شارژر فندکی
  • ست مدیریتی

 

لیست بهترین هدایای تبلیغاتی زمستان 1401

هدایای تبلیغاتی برای ارائه در نمایشگاه‌های زمستانه از تنوع بالایی برخوردار هستند

 

 

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای هر صنف در نمایشگاه‌های تجاری زمستان 1401

 

اگر می‌خواهید بهترین و بیشترین بهره را از هدایای تبلیغاتی ارائه شده خود ببرید، باید فراموش نکنید که عنصر خلاقیت را به همراه سایر چاشنی‌ها همانند مفهوم هدیه ارائه شده و استراتژی و کاربردی بودن هدایا همراه کنید. از این رو، انتخاب هدیه‌ای متناسب با اهداف تبلیغاتی و مخاطبان اهمیت بسیار بالایی دارد.

اگر هدیه‌ای که به مخاطبان خود ارائه می‌کنید، کاربردی و مفید نباشد، تأثیر عمیقی که باید بر آن‌ها اعمال کند را نخواهید دید. بنابراین بهتر است به سراغ محصولات تبلیغاتی بروید که در زندگی روزمره افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی دل‌نشین‌تری را تجربه کنند. به این ترتیب می‌توانید مشتریان وفادار خود را برای همیشه در کنار خود حفظ کنید.

در ادامه این مطلب به برخی از هدایای تبلیغاتی متناسب با هر صنف و کسب‌وکاری می‌پردازیم تا در نمایشگاه‌های زمستان 1401 با فکری آسوده به سراغ انتخاب هدایای مناسب برند خود بگردید.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک

 

مهمترین هدف برای کسب‌وکارهای کوچک، ایجاد آگاهی و شناخت نسبت به نام برند آن‌ها و نوع خدماتی است که توسط آن‌ها ارائه می‌شود. این دسته از کسب‌وکارها معمولاً بودجه بازاریابی کلانی هم برای تبلیغات و سفارشی‌سازی محصولات تبلیغاتی ندارند. بنابراین بهترین راه برای چنین کسب‌وکارهایی انتخاب، سفارشی‌سازی و ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه و جذاب است که بتواند برای مدت طولانی در خاطر مشتریان باقی بماند.

از جذاب‌ترین شیوه‌ها و محصولات مناسب برای این دسته از کسب‌وکارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • ارائه تست از نمونه‌ها و خدمات

آشنایی با محصولات و خدمات یک برند جدید از نظر بسیاری از افراد، تنها با تست کردن آن‌ها امکان‌پذیر است. به عبارت دیگر، شما با ایحاد امکان بررسی و تست محصولات و خدماتی که کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد، می‌توانید به مخاطبان خود نشان دهید که در مورد محصولات و خدمات ارائه شده خود، هیچ نگرانی ندارید و نسبت به آن اعتماد کافی دارید.

 

  • کارت پستال یا یادداشت دست‌نویس

یک پیام تشکر ساده یا یک بیت شعر که به انتخاب مخاطبان شما از میان یک جعبه جادویی بیرون آید و همراه با یک شکلات، کام آن‌ها را شیرین کند؛ بسیار دل‌نشین و فراموش‌نشدنی است. با این اقدام یک ارتباط عاطفی شیرین میان شما و مشتریانتان ایجاد می‌شود و نشان می‌دهد که شما به فکر مخاطبان خود هستید.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک

یک شکلات ساده هم می‌تواند توجه مخاطبان را جذب کند

 

 

 

  • ساک دستی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال، چشم‌گیرترین هدایای تبلیغاتی سال‌های اخیر که نه تنها در نمایشگاه‌های تجاری، بلکه در زمان خرید از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌توان آن را دریافت کرد؛ ساک دستی تبلیغاتی است. این ساک‌های ساده بسیار منحصربه‌فرد و کاربردی هستند و روزانه چشم‌های بی‌شماری را با نام برند شما آشنا می‌کند.

 

هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

 

بی شک هدایای تبلیغاتی که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه‌های تجاری ارائه می‌کنند، هدایای عالی هستند. زیرا آن‌ها بودجه بزرگی را برای این کار در نظر می‌گیرند و تیم بازاریابی آن‌ها از مدت‌ها قبل اقدام به انتخاب و آماده‌سازی هدایای مناسب آن‌ها کرده است. چند نمونه از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی عبارتند از:

 

  • بسته خوراکی

یک جعبه پذیرایی شکیل که با انواع خوراکی‌های خوشمزه و شیرین پر شده باشد و همراه با پیامی خاطره‌انگیز به مخاطبان ارائه شود، هیچ گاه از خاطرات پاک نمی‌شود. درون این بسته‌های جذاب، می‌توان زیرلیوانی، ماگ تبلیغاتی، انواع دم‌نوش، شکلات، آبنبات، آجیل و بسیاری از هدایای دل‌نشین دیگر را قرار داد.

 

  • ست تبلیغاتی

هیچ چیز همچون یک بسته شکیل و لوکس که به شیوه‌ای منحصربه‌فرد آماده شده باشد، نمی‌تواند افراد را غافل‌گیر کند. تصور کنید افراد پس از باز کردن چنین بسته‌ای چه هدایای تبلیغاتی را درون آن مشاهده خواهند کرد؟ فلش مموری، خودکار تبلیغاتی، فلاسک، پاوربانک، سررسید، ایرپاد، ساعت هوشمند، هولدر فلزی و هزاران محصول تبلیغاتی دیگر که بسته به انتخاب شما درون این جعبه‌های زیبا قرار گرفته‌اند.

 

هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

با انتخاب یک ست تبلیغاتی جذاب، مخاطبان خود را غافل‌گیر کنید

 

 

 

هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای B2B

 

در انتخاب هدیه و ارسال هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای B2B باید استراتژی خود را از پیش تعیین کنید و مطابق با آن حرکت کنید. به بارت دیگر باید مشخص کنید که گیرنده هدیه شما در کدام بخش از جدول تعاملات شما قرار دارد و بر اساس آن هدف از ارائه هدیه  و نوع آن را مشخص کنید. فراموش نکنید که هدیه انتخابی شما در عین حال که می‌تواند شما را برنده رقابت با سایر رقبا کند، می‌تواند شما را نیز از گردونه رقابت خارج کرده و پایان‌بخش تعاملات شما با سایر شرکت‌ها باشد. از این رو، بهترین هدیه تبلیغاتی برای این دسته از مشاغل، ست های مدیریتی و جعبه پذیرایی‌های لوکس است. البته نباید از کتب نفیس تبلیغاتی نیز غافل شد که از نظر تمام مخاطبان، هدیه‌ای فراموش‌نشدنی و فاخر است.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب کسب‌وکارهای مرتبط با خانه و املاک

 

املاک و مستغلات ازجمله صنایع مرتبط با برقراری رابطه است. در این صنعت رقابتی، هدیه دادن یک روش ایده آل برای تصمین وفاداری و جذب مخاطب است. ازجمله بهترین هدایای تبلیغاتی برای این دسته از نمایشگاه‌ها و غرفه‌داران عبارتند از:

 

  • فلش مموری شبیه کلید

فلش مموری یک هدیه کاربردی و جذاب است و می‌توان آن را در شکل‌های مختلف و منحصربه‌فرد آماده کرد. ارائه یک فلش تبلیغاتی به شکل کلید روشی خاص برای جلب توجه مخاطبان در نمایشگاه‌های زمستان 1401 است.

 

  • جا کلیدی

مگر می‌شود یک جا کلیدی جذاب و لوکس دریافت کرد و نخواهیم از آن استفاده کنیم؟ با سفارشی‌سازی یک مدل جا کلیدی جذاب برای مخاطبان خود، نمایشگاه زمستانه امسال را پرهیاهو به پایان برسانید.

 

هدایای تبلیغاتی مرتبط با حوزه بهداشت و پزشکی

 

نمایشگاه‌های زمستانه مرتبط با حوزه بهداشت و مراقبت‌های بهداشتی یکی از نمایشگاه‌های جذاب هستند که ارائه هدایای تبلیغاتی متناسب با آن بر جذابیت این نمایشگاه‌ها می افزاید. موارد زیر می‌توانند هدایای جذابی برای ارائه در این نمایشگاه‌ها باشند.

 

  • ست مانیکور

شاید نتوان به صورت  دقیق ست مانیکور را به حوزه بهداشت مرتبط دانست؛ اما مطمئن باشید چنین هدیه‌ای می‌تواند توجهات زیادی را به سوی غرفه شما و محصولاتی که ارائه می‌کنید، جذب کند.

 

هدایای تبلیغاتی مرتبط با حوزه بهداشت و پزشکی

ست مانیکور تبلیغاتی هدیه‌ای متمایز و فراموش‌نشدنی است

 

 

 

  • وسایل الکترونیکی

مراقبت‌های بهداشتی در راستای تبدیل دنیا به مکانی بهتر و ایمن‌تر است. از این رو، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می‌توانند هدایای جذابی در این دسته از نمایشگاه‌های تجاری باشند. هدایایی همچون فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک، ساعت هوشمند، بخور سرد تبلیغاتی، ماگ حرارتی و حتی ترازوی تبلیغاتی ازجمله هدایای منحصربه‌فردی هستند که چشمان بسیاری را به خود خیره می‌کنند.

 

سخن آخر

 

انتخاب هدیه مناسب نمایشگاه‌های زمستان 1401 به هدف شما از شرکت در این نمایشگاه‌ها و بودجه بازاریابی‌تان بستگی دارد. اگر پس از ارزیابی تمامی جوانب قصد شرکت در این نمایشگاه‌ها را دارید بهتر است به سراغ هدایای نمایشگاهی رایج بروید و با کمی خلاقیت و نوآوری، هدایای سفارشی خود را آماده کنید.

 


12/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف