WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چاپ روی فلاسک تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود؟

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود؟

15/ آذر/1401

فلاسک تبلیغاتی یکی از محصولات پرطرفدار در میان هدایای تبلیغاتی است. این هدیه جذاب در تمامی طول سال و به هر مناسبتی می‌تواند به مخاطبان ارائه شود. یکی از نکاتی که در سفارشی‌سازی این محصول تبلیغاتی جذاب مورد توجه است، شیوه چاپی است. در حقیقت، سؤال اصلی این است که چاپ روی فلاسک تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود؟


در دنیای هدایای تبلیغاتی با توجه به اینکه دنیایی بزرگ و متنوع از انواع هدایای تبلیغاتی وجود دارد، روش‌های چاپی مختلفی نیز به این منظور پدید آمده است. علت اصلی پیدایش روش‌های متفاوت چاپی، جنس به کار رفته در ساختار محصولات تبلیغاتی است. به عنوان مثال، روش چاپی که برای چاپ بر روی پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند روشی متفاوت از چاپ بر روی پوشاک باشد.

فلاسک تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی محبوبی است که در تمامی روزهای سال به عنوان یک هدیه منحصربه‌فرد و جذاب به مخاطبان ارائه می‌شود. این وسیله کاربردی و جذاب را با توجه به کاربری‌های متفاوت آن‌ها از جنس‌های مختلفی می‌سازند. ازجمله مواد به کار رفته در ساختار فلاسک‌های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه‌ای
  • فلزی
  • پلاستیکی

 

روش‌های چاپی مناسب برای چاپ بر روی فلاسک تبلیغاتی

 

همان‌طور که گفته شد بر اساس جنس به کار رفته در ساختار فلاسک تبلیغاتی از روش‌های مختلفی برای چاپ استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از روش‌های چاپی و ویژگی‌های آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

چاپ تامپو

 

یکی از شیوه‌های رایج چاپی، چاپ تامپو است. در این روش که از جوهر برای چاپ بر روی محصول استفاده می‌شود، می‌توان به صورت تک رنگ لوگو یا پیام مورد نظر را بر روی فلاسک تبلیغاتی پلاستیکی چاپ کرد. در حقیقت، به دلیل عدم استفاده از گرما برای چاپ در این روش، این روش چاپی مناسبی برای درج لوگو بر روی محصولاتی است که از جنس پلاستیک ساخته شده باشند.

 

چاپ تامپو

استفاده از چاپ تامپو برای سفارشی‌سازی فلاسک تبلیغاتی

 

چاپ لیزری

 

چاپ لیزری یا حکاکی لیزری یکی از روش‌های محبوب و ایده آل برای چاپ بر روی انواع محصولات تبلیغاتی است. در این شیوه جذاب که به چاپی دقیق و منحصربه‌فرد ختم می‌شود، از تبدیل انرژی نوری به گرمایی استفاده می‌شود. مزیت اصلی این روش این است که تصویری دقیق و زیبا را با ماندگاری طولانی مدت خلق می‌کند. اما شاید بتوان مشکل این روش را عدم امکان استفاده از رنگ یا جوهر در چاپ دانست. به این ترتیب، امکان ایجاد محصولی با طرح‌های رنگی وجود ندارد. فلاسک تبلیغاتی فلزی و شیشه‌ای با این روش به صورت خیره‌کننده و چشم‌نوازی در می‌آیند.

 

چاپ دیجیتال

 

یکی دیگر از روش‌های چاپی متداول برای چاپ بر روی انواع محصولات تبلیغاتی، چاپ دیجیتالی است. این شیوه چاپی جذاب قادر است تا طرح دیجیتالی مورد نظر را با چاپگر لیزری یا با جوهر به روی سطح فلاسک تبلیغاتی منتقل کند. این شیوه چاپی که برای اکثر هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود، روشی عالی برای چاپ بر روی فلاسک تبلیغاتی است. فلاسک تبلیغاتی از جنس شیشه‌ای، پلاستیکی و فلزی را با این روش می‌توان آماده کرد.

 

چاپ سابلیمیشن

 

اگر به دنبال شیوه چاپی هستید که هر محصول تبلیغاتی را که مورد نظرتان است، بدون دردسر لوگو یا پیام خود را بر روی آن چاپ کنید، بهتر است به سراغ چاپ سابلیمیشن بروید. در این روش چاپی، امکان استفاده از انواع طیف‌های رنگی برای ایجاد محصولی جذاب و خیره‌کننده وجود دارد. اصلی‌ترین مزیت این شیوه چاپی، ایجاد طرح‌های ظریف و باکیفیت است که از نظر هزینه نیز مقرون به‌صرفه می‌باشد. انواع فلاسک تبلیغاتی را با این روش می‌توان آماده کرد.

 

چاپ سابلیمیشن

رایج‌ترین روش چاپی برای چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی، چاپ سابلیمیشن است

 

 

 

چاپ مهرزنی

 

مهر زدن یکی از روش‌های چاپی برای ایجاد طرح‌های رنگارنگ بر روی انواع سطوح است که از برآمدگی‌هایی برخوردار باشند. در این شیوه چاپی، پس از انتخاب طرح مورد نظر و یک یا دو رنگ چاپی مجاز، عملیات سفارشی‌سازی و چاپ بر روی فلاسک تبلیغاتی را انجام دهید. در این روش از میان حداکثر 25 رنگ چاپی، یک یا دو رنگ را انتخاب کنید (البته این موضوع به محصول سفارشی مورد نظر بستگی دارد و بهتر است پیش از انتخاب شیوه چاپی با متخصصان مشورت نمایید).

 

سخن آخر

فلاسک تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی محبوبی است که فارغ از جنس و سن و سال مخاطبان در هر برهه زمانی از سال می‌توان به آن‌ها ارائه کرد. موضوع حائز اهمیت در زمان سفارشی‌سازی این محصول تبلیغاتی منحصربه‌فرد، توجه به نوع فلاسک تبلیغاتی انتخابی و جنس به کار رفته در ساختار آن است. این موضوع از جهت انتخاب شیوه چاپی و رنگ مورد استفاده برای آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

 


15/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف