WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
قرمز خلیج فارس! رنگی که دنیای 2023 را به تکاپو وادار می‌کند

قرمز خلیج فارس! رنگی که دنیای 2023 را به تکاپو وادار می‌کند

18/ آذر/1401

پنتون در این هفته از رنگ سال 2023 رونمایی کرده است و آن را رنگی که تعادل را حفظ می‌کند، معرفی کرده است. رنگ قرمز خلیج فارس (که به انگلیسی به آن viva Magneta گفته می‌شود) رنگی بسیار جذاب و خیره‌کننده است که از همان لحظه معرفی توانسته است غوغایی را در دنیای مد و صنعت تبلیغات بر پا کند.


پاییز هر سال، شرکت‌های رنگ‌سازی و متخصصان طراحی داخلی اقدام به معرفی رنگ‌هایی می‌کنند که می‌تواند تغییرات شگرفی را در سال پیشرو به همراه داشته باشد. در سال گذشته، طراحان رنگی با هاله سبز را معرفی کردند که توانسته بود طبیعت را به درون خانه‌ها و شرکت‌ها بیاورد؛ حال امسال با رنگی جدید روبه‌رو می‌شویم که می‌تواند تعادل و تکاپو را  همزمان به همراه آورد.

شرکت پنتون هر ساله یک رنگ را معرفی می‌کند و تلاش می‌کند تا به شناخت آن کمک کند (البته در سال 2021 به صورت همزمان دو رنگ زرد و خاکستری را معرفی کرد و دلایل این انتخاب را نیز بیان کرده بود). انتخاب این رنگ‌ها و تلاش برای برجسته‌سازی آن‌ها منعکس‌کننده فرهنگ کنونی حاکم بر دنیا است.

 

رنگ سال 2023 به چه معنایی است؟

 

رنگ سال 2023 از سوی پنتون رنگ قرمز خلیج فارسی است. این رنگ قرمز که در تعادل بین سرد و گرم است، می‌تواند نمادی از وجود ما در دنیای فیزیکی و دیجیتالی باشد. رنگ قرمز خلیج فارسی (Viva Magneta 18-1750) رنگ قرمز مایل به صورتی است. این رنگ که از سوی پنتون به عنوان "سایه‌ای غیرمتعارف برای زمانی غیرمتعاذف" نامیده شده است، تن رنگی خاصی از رنگ صورتی است که جذابیت خیره‌کننده‌ای دارد.

 

رنگ سال 2023 به چه معنایی است؟

رنگ سال 2023 رنگی زیبا و متمایز است

 

 

 

رنگ سال 2023 رنگی با نشاط و پر انرژی است. این رنگ که در حقیقت سایه‌ای از طبیعت است که از خانواده قرمز  نشات می‌گیرد و بیانگر نشانه‌ای جدید از قدرت است. رنگ قرمز خلیج فارسی که به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است، رنگی شجاع، بی باک و تپنده است که شور و نشاط فراوانی را با خود به همراه می‌آورد. این رنگ می‌تواند حس خوش‌بینی را ترویج کند و سرآغاز داستان جدیدی باشد.

رنگ سال 2023 رنگی قدرتمند و اثرگذار است. از این رو، این رنگ نمی‌تواند انتخاب خوبی برای افراد ترسو و خجالتی باشد. این رنگ قرمز منحصربه‌فرد یک تن رنگی متمایز است که حس شادی و خلوص نیت را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این رنگ افراد را به تجربه کردن و ابراز موجودیت بدون ترس ترغیب می‌کند. این رنگ برجسته و براق که مرزی برای ترس باقی نمی‌گذارد، یک انتخاب عالی برای شرکت‌هاف برندها و افرادی است که می‌خواهند راهی جدید را امتحان کنند و افراد را برای همراهی با خود ترغیب نمایند.

رنگ قرمز خلیج فارسی نشان‌دهنده شور زندگی و روحیه سرکشی است که در همه افراد وجود دارد و با حس جسورانه‌ای که با خود به همراه دارد، نشاط و شوخ طبعی را نیز برای دیگران به ارمغان می‌آورد.

بنا بر گفته‌های لاتریس ایزمن، مدیر اجزایی شرکت رنگ پنتون، در عصر فناوری امروزی ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و ماهیت وجودی خودمان هستیم. رنگ قرمز خلیج فارسی، رنگی از خانواده قرمز است که از کوشینال (حشره‌ای که به وفور در خلیج مکزیک و ایران یافت می‌شود و از آن برای تهیه رنگدانه قرمز لاکی استفاده می‌شود) الهام گرفته شده است. این رنگ قرمز یکی از ارزشمندترین رنگ‌های طبیعی است که رنگی درخشان و خیره‌کننده دارد و در دنیا به خوبی شناخته می‌شود.

 

رنگ سال 2023 به چه معنایی است؟

رنگ سال 2023 رنگی شناخته‌شده و محبوب در میان ایرانیان است

 

 

 

در حقیقت، رنگ قرمز خلیج فارسی سال 2023 ما را دوباره با طبیعت همراه می‌کند و ما را به آنچه که هستیم برمی‌گرداند. به این طریق ما می‌توانیم نیروهای طبیعت را فرا بخوانیم و با تقویت روح خود، قدرت درونی خود را از نو بسازیم.

 

سخن آخر

 

شرکت رنگ‌سازی پنتون هر ساله رنگ خاصی را به دنیا معرفی می‌کند؛ اما شاید تا به حال هیچ رنگی همانند رنگ سال 2023 نتوانسته باشد با روحیه جنگنده و جسور شرکت‌ها همخوانی داشته باشد. رنگ قرمز لاکی و متمایز سال 2023 انتخابی عالی برای شرکت‌های خلاق و جسور است تا با نشاط و جسارتی که ابن رنگ به مخاطبان القا می‌کند، آن‌ها را با خود همراه سازند و به سوی موفقیت پیش بروند.

با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ هدایای تبلیغاتی خود یا تلفیقی از آن با سایر رنگ‌ها می‌توانید هدایای تبلیغاتی جذاب و فراموش‌نشدنی را برای ارائه به مخاطبان خود آماده کنید. فراموش نکنید که برای بهتر دیده شدن باید محصولی باکیفیت و جذاب را به مخاطبان خود ارائه کنید.

 


18/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف