WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ست فلاسک تبلیغاتی، هدیه ای جدید و جذاب

ست فلاسک تبلیغاتی، هدیه ای جدید و جذاب

24/ آذر/1401

همه دوست دارند هدیه‌ای به افراد محبوب و دوست‌داشتنی اطراف خود بدهند که در شأن آن‌ها بوده و بتواند ارزشی و مفهوم وجود آن‌ها را در زندگی ما نشان دهد. یکی از مناسب‌ترین انواع هدیه برای ارائه به افراد دوست‌داشتنی، ست فلاسک تبلیغاتی است. این ست‌های جذاب و جدید نه تنها یک هدیه منحصربه‌فرد هستند؛ بلکه با کاربردهای بی‌نظیر خود زندگی را جذاب‌تر می‌کنند.


در زمان‌های بسیار دور، یک پارچ و لیوان در کنار هم لازمه گذراندن یک روز طولانی بود. شاید از زمان‌هایی که از پارچ سفالی و لیوان‌های سفالی برای نوشیدن استفاده می‌شد، بسیار گذشته باشد. اما هنوز هم مفهوم نوشیدن از یک لیوان جذاب که می‌تواند طعم نوشیدنی را هزاران مرتبه گواراتر کند، نگذشته است. شاید به همین دلیل باشد که هنوز هم بسیاری از افراد و شرکت‌های شناخته‌شده به دنبال سفارشی‌سازی و انتخاب لیوان‌های سفالی ساخته شده در گلپورگان (سفالینه‌های گلپورگان یکی از قدیمی‌ترین و ارزشمندترین محصولات سفالی هستند که از جذاب انکارناپذیری برخوردار می‌باشند) هستند تا مخاطبان خود را شگفت‌زده نمایند.

پس از گذر از روزگاران قدیم، با ورود تکنولوژی به عرصه زندگی، نوشیدن نیز جذاب‌تر و آسان‌تر از گذشته شد. دیگر نیازی نیست که برای نوشیدن یک چای داغ، مدت‌ها منتظر به جوش آمدن آب کتری بود یا چایی راکه درون لیوان ریخته‌ای را به سرعت بنوشید تا مبادا یخ کند. حالا با با خیال راحت می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را چه سرد، چه گرم، درون یک فلاسک تبلیغاتی جذاب و شیک بریزید و از نوشیدنی خود که دمای آن محفوظ مانده است، لذت ببرید.

علاوه بر این فلاسک تبلیغاتی با گنجایش منحصربه فرد خود و زیبایی خیره‌کننده‌اش، قابلیت حمل آسان داشته و می‌توانید آن را با خود به هر جایی ببرید. داخل ماشین، در جاده، در اداره، مدرسه، موقع امتحانات، بیمارستان و هر مکان دیگری را که تصور کنید، فلاسک تبلیغاتی می‌تواند همراه عالی برای شما و مخاطبانتان باشد.

یکی از ویژگی ‌های منحصربه‌فرد ست فلاسک تبلیغاتی، لیوانی است برای برخی از مدل‌های فلاسک تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. وجود این لیوان‌ها که اغلب به شکل درپوش فلاسک هستند، شما را از حمل یک لیوان اضافی بی‌نیاز می‌کند و دقیقا همانند همان پارچ و لیوان قدیمی عمل می‌کند.

 

پیشنهاد تیم تبلیغاتی پیشکش به شما: ست فلاسک تبلیغاتی کادویی

 

با کمی جستجو در سایت‌های مختلف یا سر زدن به بازار، با انواع گوناگون فلاسک تبلیغاتی آشنا می‌شوید که هر کدام به نوعی، جذاب و کاربردی هستند. با این حال، اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید که مخاطبان خود را غافل‌گیر نمایید و مطمئن باشید همیشه و در هر لحظه هدیه شما همراه آن‌ها خواهد بود؛ پیشنهاد ما به شما ست فلاسک تبلیغاتی کادویی است.

 

پیشنهاد تیم تبلیغاتی پیشکش به شما: ست فلاسک تبلیغاتی کادویی

فلاسک تبلیغاتی هدیه‌ای ماندگار و کاربردی است که برای سالیان سال همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند

 

 

 

ویژگی‌های ست فلاسک تبلیغاتی کادویی

 

ست فلاسک تبلیغاتی همان‌طور که از نامش برمی‌آید، مجموعه‌ای از فلاسک تبلیغاتی به همراه تعدادی لیوان هماهنگ با فلاسک است که در یک بسته‌بندی شکیل و چشم‌نواز ارائه می‌شود. از ویژگی‌های این مجموعه بی‌نظیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • فلاسک تبلیغاتی با گنجایش نیم لیتر (500 میلی‌لیتر)
  • سه عدد لیوان دسته‌دار با رنگ و از جنس بدنه فلاسک تبلیغاتی
  • جنس عایق استیل دوجداره 304
  • نوع دهانه فلاسک پیچی می‌باشد
  • قابلیت حفظ سرما و گرما به صورت کامل برای 12 ساعت
  • وزن فلاسک 380 گرم می‌باشد
  • ابعاد محصول 6 در 6 در 24 سانتی‌متر است
  • بدنه ضد خش است
  • ساخت کشور چین
  • نوع خروجی مایع ضامنی است
  • ارتفاع هر کدام از لیوان‌ها 6 سانتی‌متر است
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب
  • تنوع رنگی بسیار زیاد (ازجمله رنگ‌های قابل سفارش، صورتی، مشکی، سبز، آبی، سورمه‌ای، خاکستری، کرم، توسی، آبی نیلی، کالباسی، استیل و سبز دریایی است)
  • بسته‌بندی شکیل و کادویی
  • قابلیت حکاکی لیزری بر روی بدنه فلاسک و لیوان‌های همراه آن

 

ویژگی‌های ست فلاسک تبلیغاتی کادویی

تصویری از یک ست فلاسک تبلیغاتی دوست‌داشتنی که به سرعت توانسته است طرفداران بی‌شماری بیابد

 

 

 

سخن آخر

 

اغلب اوقات انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب که در عین جذاب بودن، کاربردی نیز باشد، بسیار سخت است. یکی از گزینه‌های دوست‌داشتنی در تمام طول سال، فلاسک تبلیغاتی است. اگر دوست دارید تا هدیه خود را خاص‌تر کنید بهتر است به سراغ ست فلاسک تبلیغاتی بروید که با یک حکاکی زیبا به هدیه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود.

 


24/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف