WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

27/ آذر/1401

یکی از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، نمایشگاهی است که هجدهمین دوره آن در دی ماه در شهر تهران برگزار می‌شود. این رویداد مهم و اثرگذار بر حوزه آب و فاضلاب، ازجمله رویدادهایی است که کسب‌وکارهای مرتبط با آن فرصت تبلیغات و حضور در این نمایشگاه تجاری را از دست نمی‌دهند.


شهر تهران یکی از برگزارکنندگان حرفه‌ای نمایشگاه‌های تجاری در سراسر ایران است. وجود نمایشگاه بین‌المللی تهران در یک موقعیت جغرافیایی عالی که امکان دسترسی به آن از مسیرهای گوناگون میسر است؛ شهر تهران را به یک مکان ارزشمند برای برپایی نمایشگاه‌های تجاری تبدیل کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت اب و تأسیسات آب و فاضلاب یکی از نمایشگاه‌های تجاری مهم در این حوزه است که در سال 1401 برای هجدهمین مرتبه برگزار می‌شود. مکان برگزاری این رویداد همانند اغلب نمایشگاه‌های تجاری مهم برپا شده در شهر تهران، در  محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران می‌باشد.

برگزار کننده هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران، راهکار تجارت، مدیریت کوشا است که برای ارتباط با آن‌ها می‌توانید به نشانی تهران، شهرک غرب، بلوار شهید دادمان، خیابان بوستان، پلاک 6، واحد 1 بروید یا به صورت مستقیم از طریق این لینک اقدام به ثبت‌نام در هجدهمین دوره نمایشگاه WATEX 1401 تهران کنید.

نمایشگاه WATEX 1401 یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران است که محلی برای گردهمایی شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی فعال در صنعت آب و فاضلاب می‌باشد. این نمایشگاه تجاری که از 9 دی الی 12 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود، فرصتی طلایی برای نشان دادن آخرین دستاوردها و محصولات کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه آب و فاضلاب است تا با سایر همکاران خود ارتباط برقرار کرده و به رونق فروش محصولات خود بی افزایند.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

برای دیده شدن در نمایشگاه‌های تجاری می‌توان از هدایای تبلیغاتی جذاب استفاده کرد

 

 

 

این نمایشگاه بین‌المللی فرصتی ارزشمند است تا بسیاری از کسب‌وکارها در کنار فروش محصولات خود، با سایر همتایان خود از دیگر کشورها آشنا شده و روابط کاری دوستانه‌ای را با آن‌ها برقرار کنند. ازجمله کشورهایی که در دوره‌های قبلی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب شرکت کرده‌اند، می‌توان به ترکیه و چین اشاره کرد که در زمینه آمایش پساب، حلال، تصفیه اب، کاتالیست‌های انتقال فاز و افزودنی‌های خوراکی فعالیت می‌کنند.

 

تاریخ برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب: 9 الی 12 دی ماه 1401

محل برگزاری رویداد: بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

 

برای نمایشگاه WATEX 1401 از چه هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

 

فرقی ندارد رویداد تجاری پیش رو در کدام شهر و چه تاریخی برگزار می‌شود، نکته طلایی این است که فراموش نکنید هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه را از قبل به صورت سفارشی آماده کنید.

حضور تعداد زیادی از برندهای شناخته‌شده و نام آشنا در نمایشگاه تجاری صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب سبب شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها برای بهبود روابط کاری و نیز ارتقا فروش محصولات خود، به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسب این نمایشگاه باشند. ازجمله هدایای تبلیغاتی مناسب این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

ست مدیریتی

 

هر زمان که نام نمایشگاه تجاری به میان آید، بی‌شک باید به سراغ ست مدیریتی رفت. شاید با خود بگویید که این هدیه تکراری است و دیگر نمی‌تواند برای کسی جذاب به نظر برسد. اما به شما قول می‌دهیم که کافی است اقلام درون این مجموعه‌های بی‌نظیر را با هدایای شگفت‌انگیز و محبوب پر کنید تا مخاطبان خود را غافل‌گیر نمایید.

از جمله محصولاتی که می‌توانید در این ست‌های تبلیغاتی خارق‌العاده قرار دهید تا نظر مخاطبان خود را به آن جذب کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • کیف پول چرمی
  • سنجاق سینه
  • هولدر گوشی فلزی
  • فندکی فلزی
  • قمقمه با فلاسک تبلیغاتی (توصیه می‌شود به سراغ فلاسک هوشمند یا فلاسک‌های فلزی جذاب بروید تا اثرگذاری بیشتری بر مخاطب خود داشته باشید)
  • خودکار فلزی یا روان‌نویس
  • قلم لمسی
  • فلش مموری تبلیغاتی با ظرفیت مناسب
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی
  • شارژر فندکی و کابل شارژ

 

ست مدیریتی

ست مدیریتی هدیه‌ای بی‌نظیر و لوکس است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد

 

 

 

ساک دستی تبلیغاتی

 

برخی از هدایای تبلیغاتی با وجود اینکه ساده هستند؛ اما همیشه همراه دائمی نمایشگاه‌ها به شمار می‌ایند. به طوری که گویی جزئی از نمایشگاه هستند و نبود آن‌ها خیلی به چشم می‌آید. ساک دستی تبلیغاتی ازجمله همین موارد است. ساک های دستی تبلیغاتی را می‌توان در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف و حتی از طرح‌های گوناگون به صورت سفارشی آماده کرد. فراموش نکنید که ساک دستی تبلیغاتی یکی از مقرون‌به صرفه‌ترین هدایای نمایشگاهی است که تبدیل به جزو لاینفک تمامی نمایشگاه‌های تجاری شده است.

 

ابزار تبلیغاتی چند کاره

 

اغلب کسب‌وکارها عادت دارند تا به سراغ هدایای تبلیغاتی ساده و متداول بروند. از این رو، با یک بازدید کوتاه از نمایشگاه، مخاطبان دیگر رغبتی برای بازدید از غرفه‌های جدید یا خرید محصولات آن‌ها ندارند. ابزار تبلیغاتی چند کاره یکی از منحصربه‌فردترین هدایای تبلیغاتی است که یک برند می‌تواند به مخاطبان و مشتریان خود ارائه کند. این ابزار جذاب و همه کاره با برخورداری از چند ابزار مهم و کاربردی در کنار یکدیگر نه تنها فضای کوچکی را اشغال می‌کند؛ بلکه همیشه و در هر مکانی همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند.

 

ابزار تبلیغاتی چند کاره

ابزار تبلیغاتی چندکاره هدیه‌ای کاربردی و جذاب است که همه دوست دارند یک نمونه از آن را داشته باشند

 

 

 

سخن آخر

 

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در شهر تهران و در دی ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه باید از همین حالا برای شرکت در آن برنامه‌ریزی کنند و حتی اقدام به سفارشی‌سازی و آماده کردن هدایای تبلیغاتی مناسب خود نمایند. ازجمله هدایای تبلیغاتی جذابی که می‌توان در این نمایشگاه به مخاطبان خود ارائه کرد، می‌توان به ماگ تبلیغاتی، ساک دستی، ست مدیریتی، ست سررسید، ابزار تبلیغاتی چندکاره و فلش کارت تبلیغاتی اشاره نمود.

 


27/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف