WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای کامل خرید هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402

راهنمای کامل خرید هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402

30/ آذر/1401

نوروز از آنچه که فکر می‌کنید به شما نزدیک است! اگر از همین حالا به فکر آماده‌سازی وسفارش محصولات تبلیغاتی مناسب این رویداد باشید، می‌توانید گوی رقابت را از رقبایتان بگیرید و پیشتازانه به سوی موفقیت حرکت کنید. به همین منظور بهتر است از یک راهنمای کامل برای خرید هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 برخوردار باشید.


نوروز یکی از آیین‌های محبوب و قدیمی ایران زمین است که همچنان محفوظ مانده و به یکی از افتخارات ایرانیان و پارسی‌زبانان سراسر جهان تبدیل شده است. نشانه‌های این آیین جذاب را می‌توان از ماه اسفند و تدارکات آمادگی برای روزهای آغازین بهار مشاهده کرد. یکی از تدارکاتی که اغلب شرکت‌ها و کسب‌وکارها به مناسبت این رویداد و جشن ملی انجام می‌دهند، آماده کردن و ارائه هدایای تبلیغاتی است.

دنیای هدایای تبلیغاتی بی‌کران است و به فراخور زمان و مکان رویدادهای مورد نظر می‌توان هدایای مختلف و جذاب بسیاری را انتخاب و آماده کرد. تنها کافی است هدیه تبلیغاتی انتخاب شده را با رنگ و طرحی زیبا و به صورت سفارشی آماده کرده و به صورت تکی یا به همراه سایر محصولات تبلیغاتی در یک بسته‌بندی شکیل به مخاطبان خود ارائه کرد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402

 

دست شما برای انتخاب باز است! اما به شما توصیه می‌شود هدایای تبلیغاتی سال 1402 خود را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته انتخاب کنید تا مخاطبان خود را غافل‌گیر کنید. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی نوروز 1402 می‌پردازیم تا با خیالی آسوده از همین حالا هدایای خاص خود را آماده کنید.

 

ست مدیریتی

 

یکی از اولین افرادی که به مناسبت آغاز سال نو باید به آن‌ها هدیه مناسبی ارائه کرد، مدیران رده بالا، شرکای تجاری، سرمایه‌گذاران و کارمندان خاص مجموعه‌ها هستند. یافتن هدیه‌ای که مناسب این افراد بوده و از تنوع بالایی برخوردار باشد، سخت است. از این رو، به شما ست مدیریتی را پیشنهاد می‌کنیم.

ست‌های مدیریتی را با هر هدیه تبلیغاتی که دوست داشته باشید، می‌توانید به صورت سفارشی آماده کنید. نکته حائز اهمیت در خصوص این هدیه لوکس، جعبه محکم و شکیلی است که هدایای تبلیغاتی درون آن‌ها جای می‌گیرد. به این ترتیب دیگر نیازی به بسته‌بندی مجزا نیست. تنها کافی است در زمان سفارشی‌سازی نام برند خود و پیامی را که دوست دارید، روی ست تبلیغاتی سفارشی خود چاپ کنید.

 

ست مدیریتینمونه‌ای از یک ست مدیریتی جذاب که می‌تواند خاص بودن برند شما را به رخ بکشد

 

 

 

برخی از محبوب‌ترین ست های تبلیغاتی که شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش با قیمتی مناسب برای مخاطبان خود آماده کرده است، عبارتند از:

  • ست مدیریتی "شاهان": پاوربانک 5 هزار میلی آمپری به همراه خودکار فلزی در یک جعبه درجه یک
  • ست مدیریتی ارزان قیمت "افرا ست": پاوربانک تبلیغاتی، شارژر فندکی و خودکار فلزی
  • ست مدیریتی "کازان ست": پاوربانک 10 هزار میلی آمپری، کابل اتصال، اسپیکر بلوتوثی LED دار، فلش 16 گیگی در یک جعبه درجه یک
  • ست مدیریتی "نیم ست زرین": پاوربانک 5 هزار میلی آمپری، اسپیکر، فلش تبلیغاتی
  • ست مدیریتی "لیندا": پاوربانک 10 هزار میلی آمپری به همراه کابل متصل، ساعت هوشمند و فلش 32 گیگ
  • ست مدیریتی "آریا": اسپیکر تبلیغاتی، فلش مموری، ابزار چند کاره و خودکار تبلیغاتی

 

 

سررسید تبلیغاتی

 

تقویم و سررسید جزئی جذایی‌ناپذیر از هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز است. اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که چه به صورت تکی، چه به همراه سایر هدایای تبلیغاتی جذاب و خواستنی به شمار بیاید، نباید از سررسید تبلیغاتی غافل شد. سررسیدهای تبلیغاتی را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد.

بهتر است بدانید قطع وزیری و پالتویی از محبوب‌ترین اندازه‌ها برای سفارش سررسید تبلیغاتی است. در کنار سررسیدهای تبلیغاتی، تقویم رومیزی و دیواری 1402 نیز ازجمله هدایای کاربردی و جذاب به شمار می‌آیند.

 

ماگ حرارتی

 

هدیه دادن ماگ و لیوان تبلیغاتی به عنوان بخشی از هدایای تبلیغاتی نوروز امری رایج است. بسیاری از کسب‌وکارها با سفارشی‌سازی یک ماگ تبلیغاتی مناسب فصل بهار برای کارمندان و مخاطبان خود، آن را در کنار سایر هدایای خود به آن‌ها ارائه می‌کنند. تیم تبلیغاتی پیشکش به شما پیشنهاد می‌کند به جای ارائه کردن چند هدیه همزمان، بهتر است به سراغ یک هدیه جذاب‌تر و خاص بروید تا هم در بودجه تبلیغاتی خود صرفه‌جویی نمایید و هم دل مخاطبان خود را بربایید. پیشنهاد ما به شما ماگ حرارتی است. ظاهر زیبا و چشم‌نواز این ماگ‌های تبلیغاتی از همان نگاه اول در خاطر افراد باقی می‌ماند. علاوه بر این، مواد باکیفیت به کاررفته در ساختار آن باعث می‌شود تا نام تجاری چاپ شده شما برای مدت‌های طولانی در برابر دیدگان این افراد باقی بماند.

 

ماگ حرارتی

یک ماگ حرارتی زیبا می‌تواند جایگزین تمامی هدایای تبلیغاتی ساده‌ای باشد که در نظر دارید

 

 

 

جعبه پذیرایی

 

همه افراد برای میزبانی از مخاطبان خود با خوراکی‌های لذیذی به استقبال آن‌ها می‌روند. یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی زیبا که مزین به نام تجاری شما باشد و درون آن را با انواع خوراکی‌ها (با توجه به اینکه به استقبال نوروز می‌رویم بهتر است درون جعبه را با انواع مغزها، توت، شکلات، نقل، آبنبات و میوه خشک پر کنید) پر کرده‌اید، یک هدیه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی است.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

همیشه به خودمان قول می‌دهیم از سال جدید، کار جدیدی را شروع کنیم! اگر مخاطبان شما از دسته دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، چراغ مطالعه تبلیغاتی می‌تواند انگیزه خوبی برای شروع مطالعه کردن باشد. البته تنوع بالای این هدیه جذاب سبب شده است تا این هدیه فوق‌العاده مخصوص محصلین نباشد و بتوان آن را به هر فرد با هر سنی ارائه کرده و لبخند رضایت را بر لبان آن‌ها مشاهده کرد.

 

کتب نفیس

 

کتاب هدیه‌ای نفیس و به یادماندنی است که هیچ‌گاه ارزش خود را از دست نمی‌دهد و قدیمی نمی‌شود. شاید حتی بتوان گفت هرچه کتاب قدیمی‌تر، نفیس‌تر. اگر قصد دارید هدیه‌ای ماندگار و نفیس به مخاطبان خاص خود ارائه کنید که هیچ‌گاه شما را از یاد نبرند، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کتب نفیس بروید.

کتب نفیس در حقیقت، کتاب‌های شناخته شده و محبوبی هستند که بر روی کاغذهای گلاسه باکیفیت با خطی خوانا و زیبا نگاشته شده‌اند و از چرم، جیر و مس و چوب در طراحی و ساخت آن استفاده شده است. ازجمله کتب نفیس تبلیغاتی می‌توان به کتاب قرآن، اشعار حافظ، رباعیات خیام، دوبیتی‌های باباطاهر و شاهنامه فردوسی اشاره کرد.

 

کتب نفیس

کتاب‌ها هیچ گاه ارزش خود را از دست نمی‌دهند و ماندگار باقی می‌مانند

 

 

 

تراول ماگ تبلیغاتی

 

از دیگر هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 می‌توان به تراول ماگ تبلیغاتی اشاره کرد که از جذابیت باورنکردنی برخوردار است. تراول ماگ‌های تبلیغاتی در شکل‌ها و طرح‌های گوناگونی وجود دارند که هر کدام به نوبه خود بسیار جذاب و خیره‌کننده است. این ماگ‌های دوجداره همانند فلاسک تبلیغاتی هستند و قادر می‌باشند دمای مایعات درون خود را حفظ کنند. با این وجود، ظاهر جذاب‌تر، قابلیت حمل‌ونقل آسان و اندازه کوچکتر تراول ماگ نسبت به فلاسک سبب شده است این محصولات در سال اخیر به اصلی‌ترین هدیه تبلیغاتی شرکت‌ها و برندهای معتبر تبدیل شود.

 

ابزار تبلیغاتی

 

همه هدایای تبلیغاتی، هدایای مرتبط با خوردنی و آشامیدنی نیستند. هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 می‌توانند متفاوت‌تر و خاص‌تر از هر سال دیگری باشند. اگر به دنبال هدیه‌ای کاربردی و سرسخت هستید که در مشکلات راهگشای مخاطبان شما باشد و با نگاه کردن به آن لبخند رضایت بر لبان آن‌ها بنشیند؛ بهتر است به سراغ ابزار تبلیغاتی چند کاره بروید.

 

ست مانیکور تبلیغاتی

 

عید نوروز و دید و بازدیدهای پس از آن سبب شده است تا در ایام پایانی سال و ابتدایی سال نو، افراد به گونه‌ای خاص به فکر ظاهر و سلامتی خود باشند. ست مانیکور تبلیغاتی از دیگر هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 است که نه تنها بانوان، بلکه آقایان نیز از دریافت آن خوشحال می‌شوند.

 

فرنچ پرس تبلیغاتی

 

اغلب هدایای تبلیغاتی که از سوی برندها ارائه می‌شوند، هدایای رایجی هستند که اکثر افراد نمونه‌هایی از آن را در خانه دارند. اگر به دنبال هدیه‌ای منحصربه‌فرد ویژه نوروز 1402 هستید که نگاه بهت‌آمیز و خوشحال مخاطبان شما را با هم به همراه داشته باشد، بهتر است به سراغ فرنچ پرس تبلیغاتی بروید.

فرنچ پرس تبلیغاتی در دو اندازه کوچک و بزرگ قابل سفارش هستند که می‌توانید نام برند خود را با حکاکی لیزری برای همیشه بر روی آن ماندگار کنید.

 

فرنچ پرس تبلیغاتی

فرنچ پرس تبلیغاتی هدیه‌ای متفاوت و به یادماندنی است که کاربردهای گسترده‌ای دارد

 

 

 

سخن آخر

 

هدف اصلی هر برند و کسب‌وکاری از ارائه هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز به مخاطبانش، جلب رضایت آن‌ها و ایجاد روابط بهتر است. از این رو، بهتر است با شناخت نیازهای جدید افراد و آشنایی با طیف جدید هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402، سالی متفاوت و موفق را شروع کنید. با انتخاب هدایای محبوب و سفارشی‌سازی آن‌ها از همین حالا، برای آغاز یک سال موفق و پر روزی آماده شوید.

 


30/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف