WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار

10/ دی/1401

یکی از نمایشگاه‌های بسیار مهم در حوزه کسب‌وکار، نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار است که برای پنجمین سال در سال 1401 در شهر تهران برگزار می‌شود. این دسته از نمایشگاه‌ها با هدف توسعه مراکز تجاری و جذب فعالان اقتصادی در فضایی نوآورانه و فناورانه فعالیت می‌کند.


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همیشه شاهد برگزاری نمایشگاه‌های تجاری متعدد و گوناگون هستیم. فصل زمستان هر ساله میزبان نمایشگاه‌های مختلفی است که هدف نهایی همه آن‌ها رشد اقتصادی و رونق کسب‌وکارها می‌باشد. با گسترش کرونا در سراسر جهان، بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری با وقفه برگزار  شده‌اند. نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. حال که این بیماری همه‌گیر تحت کنترل قرار گرفته است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری در سرتاسر دنیا آغاز به کار کرده‌اند. نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران نیز از این دسته نمایشگاه‌ها است که امسال پنجمین دوره برگزاری خود را پشت سر  می‌گذارد.

مجری برگزاری این رویداد جذاب، شرکت ایده تجارت هرمس می‌باشد که با حمایت شورای جهانی فرانچایز، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران، وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان تعاون و رفاه اجتماعی و شورای فرانچایز این نمایشگاه را برگزار کرده است. پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران، با حضور استاتید دانشگاهی، دانشجویان رشته‌های مختلف، مدیران ارشد کسب‌وکارها و مراکز تجاری، صاحب نظران و فعالان اقتصادی از تاریخ 9 دی ماه الی 12 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار چیست؟

 

ازجمله دلایل برگزاری این رویداد منحصربه‌فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آشنایی با آخرین خدمات و محصولات شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف و مقایسه آن‌ها
  • استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی برای نمایش آخرین دستاوردها
  • توسعه ارتباطات و ملاقات با فعالان اقتصادی و افراد سرشناس
  • معرفی آخرین تولیدات مرتبط با توسعه کسب‌وکارها
  • آشنایی با کسب‌وکارهای نوین و قدیمی
  • معرفی بهتر برندها به مخاطبان خاص
  • تبادل اطلاعات با همتایان و سایر کسب‌وکارها
  • ایجاد ارتباط B2B بین مدیران شرکت‌های مختلف
  • امکان استفاده از راهنمایی‌های مشاوران داخلی و بین‌المللی
  • اجرای کارگاه‌های آموزشی جانبی و تبلیغات فراگیر
  • معرفی این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین رویداد در خاورمیانه در حوزه کسب‌وکار و فرانچایز

 

هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار چیست؟

هدایای تبلیغاتی می‌توانند عنصری چشم‌گیر برای افزایش جذابیت نمایشگاه باشند

 

 

 

زمان و مکان برگزاری رویداد پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران

 

این نمایشگاه از تاریخ 9 دی ماه الی 12 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 8 صبح الی 15 عصر میزبان علاقه‌مندان و فعالان اقتصادی است.

 

بهترین هدایای نمایشگاهی برای پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران 1401

 

هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از محصولات را در برمی‌گیرند که هر کدام به نوبه خود از جذابیت‌های انکارناپذیری برخوردار هستند. با این حال، با توجه به مضمون نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران، برخی از هدایای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که می‌تواند تناسب بیشتری نیز با این نمایشگاه داشته باشد. ازجمله این موارد می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد.

 

ست مدیریتی

 

با توجه به حضور مدیران ارشد کسب‌وکارهای مختلف در نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران و نیز حضور مقامات دولتی و خصوصی و نیز بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی فعال در این حوزه، بهتر است تعدادی ست مدیریتی جذاب و خاص که به نام تجاری شما مزین شده است را در غرفه خود داشته باشید. اقلام درون این ست های مدیریتی تبلیغاتی را با سلیقه خود و هماهنگ با بودجه تبلیغاتی مورد نظرتان می‌توانید انتخاب کنید. از این رو، دست شما برای هدیه دادن و انتخاب کردن باز است. از رایج‌ترین محصولاتی که درون ست مدیریتی قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • خودکار تبلیغاتی
  • جا کلیدی
  • جا کارتی
  • اسپیکر تبلیغاتی
  • فلش مموری
  • پاوربانک
  • هولدر گوشی
  • کابل شارژ
  • شارژر فندکی

 

ست مدیریتی

تنوع بی‌نظیر ست مدیریتی باعث می‌شود تا این هدیه هیچ گاه تکراری نباشد

 

 

 

فلش مموری

 

فلش مموری تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که می‌توان آن را در هر نمایشگاهی با هر مضمونی به مخاطبان ارائه کرد. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و آن را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد آماده کنید. به این ترتیب هر کسی برای داشتن فلش مموری منقش با نام تجاری شما سر و دست می‌شکند! یکی از خلاقیت‌های تأثیرگذار در این زمینه، انتخاب فلش مموری کارتی است. این نوع از فلش مموری‌ها در عین حال که یک فلش مموری کاربردی هستند؛ همچون یک کارت ویزیت، فضای زیادی برای تبلیغات و چاپ اطلاعات را برای شما باقی می‌گذارند.

 

ست خودکار و روان‌نویس

 

داشتن یک خودکار خوب و سفارشی، خواسته همه مدیران است. حال اگر شما یک ست خودکار زیبا را به شیوه‌ای خارق‌العاده و جذاب به صورت سفارشی آماده کرده باشید و آن را در زمان مناسب که همان نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران است به مدیران ارشد شرکت‌ها ارائه کنید، مطمئن باشید تأثیر باورنکردنی در خاطرات آن‌ها نسبت به برند خود خلق کرده‌اید.

 

ست خودکار و روان‌نویس

یک خودکار خوب هیچ گاه از افراد دور نمی‌شود

 

 

 

سخن آخر

نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار تهران فرصتی ارزشمند برای ارتقا کسب‌وکارها و ملاقات با افراد سرشناس و بین‌المللی است. اگر هنوز هم خود را برای این نمایشگاه آماده نکرده‌اید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و با سفارشی‌سازی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب این نمایشگاه تجاری، خود را به رقبای خود نزدیک کنید.

 


10/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف