WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته

اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته

10/ دی/1401

زمانی که به فهرست نمایشگاه‌های تجاری ایران نگاه می‌اندازیم، نام نمایشگاه‌ها و رویدادهای بسیاری را که سالانه برگزار می‌شوند، مشاهده می‌کنیم. یکی از نام‌هایی که برای اولین بار در این فهرست می‌توان مشاهده کرد، اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته است.


نمایشگاه‌های متعدد و گوناگونی در حوزه غذا و رستوران در ایران برگزاری می‌شود. ازجمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات رستوران و فست فود در مرکز نمایشگاهی سئول تهران، نمایشگاه تخصصی قهوه، تان، شیرینی، شکلات، تجهیزات فست فود، هتل و رستوران در اصفهان، نمایشگاه شیرینی و شکلات در بوشهر و زنجان و نمایشگاه تجهیزات رستورانی هتلی و صنایع وابسته ایران مال تهران اشاره کرد.

در همین راستا، یکی از نمایشگاه‌های تجاری که از این پس به تقویم نمایشگاه‌های داخلی ایران به ویژه تهران اضافه می‌شود، نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته است. این نمایشگاه که در دسته نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد، میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی ازجمله شرکت‌های چینی، فرانسوی، ترکیه‌ای، ایتالیایی، ارمنستانی، قطری و... می‌باشد.

حضور در این نمایشگاه آزاد و رایگان است و تمامی علاقه‌مندان به این رویداد به همراه صاحب‌نظران و فعالان این حوزه می‌توانند از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه، از ساعت 8 صبح لغایت 15 عصر، به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کرده و از شرکت در این رویداد جذاب نهایت استفاده و لذت را ببرند.

 

هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته چیست؟

 

این نمایشگاه همچون سایر نمایشگاه‌های تجاری با هدف جذب مخاطبان و فعالان حوزه صنایع و رونق اقتصادی برگزار می‌شود. با این حال، از اصلی‌ترین دلایل برگزاری این رویداد منحصربه‌فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • آشنایی با آخرین دستاوردها و ابزارآلات در این حوزه
  • آشنایی با خدمات رستوران‌ها
  • آشنایی با آخرین متدهای روز دنیا برای اداره و تجهیز رستوران، شرکت و کسب‌وکارهای مرتبط
  • آشنایی و ملاقات حصوری با صاحبان رستوران‌هاف کترینگ‌ها، فست فودها و تولیدکنندگان
  • معرفی و آشنایی با تولیدکنندگان صنایع و تجهیزات رستورانی
  • معرفی آخرین محصولات و تجهیزات رستورانی
  • بررسی و مقایسه عملکرد و جایگاه شما با رقبایتان
  • ایجاد زمینه مناسب برای گفتگو و عقد قرارداد تجاری با مدیران ارشد شرکت‌ها و رستوران‌داران
  • بررسی استاندارهای کیفی محصولات و تجهیزات
  • جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی
  • جذب سرمایه‌گذار خارجی با ارائه دستاوردهای ویژه در این نمایشگاه
  • بررسی واکنش بازار و مخاطبان نسبت به محصولات و خدمات جدید ارائه شده
  • ارتباط با صاحب‌نظران و فعالان این صنعت
  • ارائه صنایع و تجهیزات غیرقابل حمل در این نمایشگاه به صورت ویژه

 

هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته چیست؟

انتخاب هدایای تبلیغاتی با تم خوراکی می‌تواند ایده منحصربه‌فردی برای جذب مخاطبان باشد

 

 

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته

 

یافتن هدیه تبلیغاتی مناسب وابستگی زیادی به موضوع نمایشگاه و بودجه تبلیغاتی موردنظر شما دارد. با توجه به هدف و موضوع این نمایشگاه می‌توانید از هدایای تبلیغاتی زیر برای جذب نظر مخاطبان خود استفاده کنید.

 

تراول ماگ

 

تراول ماگ های تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند به یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی امسال تبدیل شوند. ظاهر جذاب و متفاوت آن‌ها نسبت به فلاسک‌های تبلیغاتی سبب شده است تا بر خلاف همتایان همیشگی خود، به هدیه‌ای خاص و تأثیرگذار تبدیل شوند.

 

فرنچ پرس

 

شاید ایده ارائه فرنچ پرس تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب تنها در نمایشگاه‌های تجاری مرتبط با قهوه، نوشیدنی و کافی شاپ به ذهنتان برسد. اما مطمئن باشید این هدیه خارق‌العاده سبب می‌شود تا صف عظیمی در مقابل غرفه شما تشکیل شود و مخاطبان بسیاری صرفاً جهت کنجکاوی هم که شده باشد، نگاهی به محصولات و خدمات شما بی‌اندازند. از این رو، می‌توانید با اعتماد به نفس کامل به آینده روشن کسب‌وکار خود نگاه کنید.

 

فرنچ پرس

هدیه دادن فرنچ پرس به همراه کمی قهوه یا یک ماگ تبلیغاتی بسیار شگفت‌انگیز است

 

 

 

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

 

نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته، نمایشگاهی در ارتباط با خوراکی است. از این رو، اگر هدایای تبلیغاتی که به مخاطبان ارائه می‌شوند، در این زمینه باشد نشان‌دهنده خلاقیت و هوشمندی بالای برندها است. اگر به دنبال یک هدیه لوکس و جذاب برای ارئه به مدیران ارشدی هستید که در نمایشگاه شرکت می‌کنند، بهتر است به سراغ یک جعبه پذیرایی زیبا که با انواع خوراکی‌های لذیذ و نوشیدنی‌های دل‌چسب آماده شده است، بروید. مطمئن باشید که مخاطبان شما نیز از این هدیه دوست‌داشتنی غافل‌گیر می‌شوند.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

یکی از جذاب‌ترین و به یادماندنی‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، بی شک تی شرت تبلیغاتی است. بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای که به شهرت رسیده‌اند، کارمندانی با لباس متحدالشکل دارند که به نظر مخاطبان و مشتریان جذاب به نظر می‌رسد و گاهی حتی دلشان می‌خواهد یک نمونه از آن را داشته باشند. نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته، فرصتی مناسب است تا مخاطبان شما شانس دریافت یک تی شرت تبلیغاتی با نشان تجاری شما را داشته باشند.

 

تی شرت تبلیغاتی

یک تی شرت تبلیغاتی ساده نیز به تنهایی جذاب و اثرگذار است

 

 

 

سخن آخر

 

برخی از نمایشگاه‌های تجاری حتی از نظر افراد عادی نیز جذاب و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند. اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته نیز از آن دسته از نمایشگاه‌ها است که بسیاری از افراد و کسب‌وکارها از مدت‌ها پیش برای حضور در آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و فراموش‌نشدنی به مخاطبان در این نمایشگاه، مطمئن شوید که آینده کسب‌وکار شما با موفقیت همراه خواهد بود!

 


10/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف