WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کارهای کوچک

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کارهای کوچک

11/ دی/1401

همیشه یافتن هدیه مناسبی که در عین جذاب بودن از قیمت منصافانه‌ای نیز برخوردار باشد، کاری دشوار است. از این رو، بسیاری از افراد در زمان خرید هدیه تبلیغاتی فهرست هدایای مختلفی را بررسی می‌کنند تا با جمع‌بندی نهایی بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنند. ما در این مطلب کار شما را آسان کرده‌ایم و به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کارهای کوچک پرداخته‌ایم.


همان‌طور که می‌دانید طیف هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده‌تر از آن است که بخواهیم نام تک‌تک آن‌ها را بیان کنیم. با این حال، با یک جستجوی ساده در سایت‌های خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی مشاهده می‌کنید که طیفی از هدایای کاربردی و جذاب در فهرست‌های مختلف تکرار می‌شوند. شاید دیدن این نام‌ها برای شما تکراری به نظر برسد، اما مطمئن باشید خلاقیت و نوآوری که در زمان سفارشی‌سازی این هدایا به کار برده می‌شود، آن‌‌ها را به محصولی خارق‌العاده و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

یافتن بهترین هدیه و ارائه آن به مخاطبان از الویت‌های هر کسب و کاری است. با این حال، بودجه تبلیغاتی عاملی محدودکننده است که در مورد کسب و کارهای کوچک این موضوع جدی‌تر به نظر می‌رسد. از این رو، تیم بازاریابی این دسته از مشاغل به دنبال هدایای تبلیغاتی هستند که با صرف بودجه کم، محصولی بی نهایت جذاب و کاربردی را به صورت سفارشی برای آن‌ها فراهم کند. به همین دلیل، انتخاب هدایای تبلیغاتی مقرون‌به صرفه که به بتوان در تعداد بالا آن‌ها را به صورت سفارشی آماده کرد، کاملاً مناسب این کسب و کارهای است.

با در نظر گرفتن تمامی این عوامل در کنار و نگاهی دقیق به لیست بهترین هدایای تبلیغاتی از نظر مخاطبان، تعداد گزینه‌های منتخب را می‌توان محدودتر کرد و به موارد زیر دست یافت.

 

خودکار تبلیغاتی

 

یکی از شناخته‌شده‌ترین هدایای تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی است. مهم نیست چند سال دارید و جنسیت شما چیست؛ حتماً برای یک بار هم که شده یک خودکار تبلیغاتی هدیه گرفته‌اید!  

جذابیت و محبوبیت بالای خودکار تبلیغاتی سبب شده است تا شرکت‌های سازنده و سفارشی‌سازی، طیف گسترده‌ای از خودکارهای باکیفیت و زیبا را برای انتخاب و سفارشی‌سازی در اختیار شما قرار دهند. تنها کافی است از میان انواع خودکارهای فلزی و پلاستیکی، گزینه خیره‌کننده و دوست‌داشتنی را انتخاب کرده و آن را با سلیقه خودتان به صورت سفارشی آماده کنید.

قیمت مناسب این اقلام تبلیغاتی سبب شده است تا سفارش این محصولات با تعداد بالا انجام شود. این بدان معنی است که حداقل تعداد سفارش خودکار پلاستیکی هزار عدد، حداقل تعداد سفارش خودکار فلزی 100 عدد و حداقل تعداد قابل سفارش خودکار تبلیغاتی مدیریتی 30 عدد باشد.

 

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی قدمتی طولانی در بازاریابی و جذب نظر مثبت مخاطبان دارد

 

 

 

اگر کسب وکارهای کوچک به دنبال هدیه ساده و چشم‌نواز برای مخاطبان عادی خود هستند، بهتر است به سراغ خودکارهای فلزی و پلاستیکی بروند. اگر به دنبال هدیه‌ای برای مدیران و افراد خاص هستند، بهتر است به سراغ خودکارهای مدیریتی بروند که از جنس استیل ساخته شده و گاهی با نقوش مس‌کاری بر رویآن تزئیناتی انجام شده است. علاوه بر این، این دسته از خودکارها با حکاکی اسم فرد گیرنده با حکاکی لیزری بر روی بدنه خودکار جذاب‌تر می‌شوند.

 

فلش مموری

 

دیگر کسی را نمی‌توان یافت که ارزش یک فلش مموری را نداند. وسیله‌ای کاربردی و جذاب که در هر لحظه از زندگی ما نقشی مهم را ایفا می‌کند. کسب و کارهای کوچک که به دنبال هدیه‌ای کاربردی و تأثیرگذار هستند تا جایگاه خود را در اذهان مخاطبان تثبیت کنند، بهتر است به سراغ فلش مموری تبلیغاتی بروند.

فلش مموری تبلیغاتی را در شکل‌ها و طرح‌های مختلف در رنگ‌های گوناگون به صورت سفارشی می‌توان آماده کرد. تنها کافی است از میان فلش مموری کارتی، فلزی، کریستالی، سیلیکونی و چرمی موجود، میزان حافظه فلش مموری را انتخاب کرده و سپس آن را به صورت سفارشی همراه با نام تجاری برند  خود آماده کنید.

فراموش نکنید مناسب‌ترین مقدار حافظه برای فلش مموری تبلیغاتی، حافظه بین 4 گیگ الی 64 گیگ است که این موضوع به مخاطبان هدف شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر کسب و کاری قصد ارائه فلش تبلیغاتی به عکاسان و روزنامه‌نگاران را دارد، بهتر است به سراغ فلش با حافظه 16 گیگ به بالا بروند؛ اگر مخاطب شما در دسته دانش‌آموزان دبیرستانی یا افراد کم سن‌وسال است، فلش با حافظه بین 4 الی 16 گیگ برای آن‌ها مناسب است.

 

فلاسک

 

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک، فلاسک تبلیغاتی است. کارایی بالای فلاسک تبلیغاتی سبب شده است تا بسیاری از کسب و کارها در هر زمان از سال که فرصت تبلیغات و بازاریابی را داشته باشند، به عنوان مناسب‌ترین و محبوب‌ترین گزینه به سراغ فلاسک تبلیغاتی بروند.

نکته مهمی که در زمان سفارش فلاسک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد. جنس فلاسک است. فلاسک های تبلیغاتی پلاستیکی که گاهی به آن‌ها قمقمه نیز گفته می‌شود به نسبت فلاسک های فلزی و دوجداره از قیمت مناسب‌تری برخودار هستند. از این رو، اگر بودجه کمی برای تبلیغات در نظر دارید، این دسته از فلاسک‌ها گزینه ایده آلی برای شما به نظر می‌رسند.

 

فلاسک

فلاسک تبلیغاتی از نظر مخاطبان کاربردی و جذاب به نظر می‌رسد

 

 

 

به صورت کلی، طیف گوناگونی از فلاسک تبلیغاتی وجود دارد.

  • فلاسک تبلیغاتی هوشمند (دارای نشانگر دیجیتالی برای نمایش دمای مایعات درون ظرف)
  • ست فلاسک تبلیغاتی با لیوان (همراه با بسته‌بندی شکیی کادویی در رنگ‌های چشم‌نواز)
  • فلاسک تبلیغاتی فلزی (در برخی از مدل‌ها، از درب فلاسک به عنوان لیوان استفاده می‌شود)
  • فلاسک تبلیغاتی استیل به همراه کاور چرمی (به منظور حفظ بهتر دما و جلوگیری از ضربه به بدنه فلاسک)
  • قمقمه اسپری دار

 

یکی از بهترین روش‌ها برای چاپ نشان تجاری یا پیام تبلیغاتی بر روی این دسته از محصولات تبلیغاتی، چاپ لیزری است.

 

کلاه

 

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی کاربردی که با قیمت بسیار کم می‌توان آن را به صورت سفارشی آماده کرد، کلاه تبلیغاتی است. شاید به کار بردن لفظ قیمت کم باعث با خود فکر کنید، با محصولی بی‌کیفیت و نامناسب روبه‌رو خواهید شد. اما اصلاً این طور نیست. جنس به کار رفته در ساخت کلاه‌های تبلیغاتی، کتان باکیفیت است که طول عمر بسیار بالایی دارد و از تنوع باورنکردنی برخوردار است.

مشاغل بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که کلاه جزئی از پوشش آن‌ها به شمار می‌رود و مخاطبان بسیاری نیز خواهان داشتن یک کلاه تبلیغاتی خوب هستند. از این رو، با انتخاب یک طرح مناسب با رنگ‌های دوست‌داشتنی و سفارشی‌سازی درست کلاه تبلیغاتی، می‌توانید هدیه‌ای باورنکردنی به مخاطبان خود ارائه کنید.

روش‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی کلاه تبلیغای وجود دارد اما رایج‌ترین آن‌ها گلدوزی و چاپ دیجیتال است. چاپ دیجیتال به نسبت گلدوزی روش مقرون به‌صرفه‌تری برای سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی است؛ اما نباید از جذابیت و خاص بودن چاپ با گلدوزی نیز غافل شد. بهتر است بدانید حداقل تعداد قابل سفارش کلاه تبلیغاتی، 200 عدد می‌باشد.

 

کلاه

کلاه تبلیغاتی در تمام ایام سال برای مخاطبان دوست‌داشتنی و زیبا است

 

 

 

سخن آخر

 

کسب وکارهای فراوانی در سراسر دنیا وجود دارند که به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان خود هستند. کسب و کارهای کوچک که از بودجه تبلیغاتی کمی برخوردار هستند، بهتر است به سراغ هدایای تبلیغاتی مقرون به‌صرفه با قابلیت سفارشی‌سازی در تعداد بالا بروند تا از هزینه‌های سفارشی‌سازی خود بکاهند. از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کارهای کوچک می‌توان به کلاه، فلش مموری، فلاسک و خودکار تبلیغاتی اشاره کرد.

 


11/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف