WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
به کودکان چه محصولات تبلیغاتی هدیه دهیم؟

به کودکان چه محصولات تبلیغاتی هدیه دهیم؟

22/ دی/1401

بسیاری از کسب و کارها و مشاغل، گروه‌های هدف مشخصی دارند و تلاش می‌کنند تا برای به دست آوردن توجه آن‌ها عمل کنند. یکی از دسته گروه‌های هدف، کودکان هستند. حساسیت‌ها و روحیه لطیف کودکان سبب شده است تا ارائه تنها برخی از هدایای تبلیغاتی به  آن‌ها مناسبباشد. اما به راستی، به کودکان چه محصولات تبلیغاتی هدیه دهیم؟


کودکان، دسته‌ای از افراد جامعه هستند که به راحتی تحت تأثیر افراد جامعه و تبلیغات قرار می‌گیرند. از این رو، با استفاده از یک شیوه تبلیغاتی مناسب و متناسب با سن آن‌ها می‌توان جذب توجه آن‌ها را به راحتی انجام داد. البته نباید فراموش کرد که آن‌ها روحیه بسیار لطیف و حساسی دارند که سبب می‌شود، هر شیوه تبلیغاتی مناسب آن‌ها نباشد. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن توجه و علاقه کودکان است. اما نباید فراموش کرد که بسیاری از هدایای تبلیغاتی به هیچ وجه مناسب کودکان نیست.

برخی از محصولات تبلیغاتی به ویژه محصولات الکترونیکی با توجه به این‌که ممکن است با برق سر و کار داشته باشد، اصلاً برای کودکان مناسب نیستند. زیرا ممکن است ذهن ساده و خلاق کودکان آن را به سمت کنجکاوی و استفاده نادرست از وسایل الکترونیکی سوق دهد. بر همین اساس، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای سن کودکان بسیار اهمیت دارد.

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به کودکان

 

با بررسی‌های انجام شده، برخی از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به کودکان عبارتند از:

 

فلاسک تبلیغاتی

 

طیف گوناگونی از فلاسک‌های تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود می‌تواند برای کودکان جذاب به نظر برسد.

 

  • فلاسک فلزی دو جداره
  • قمقمه پلاستیکی
  • فلاسک هوشمند
  • قمقمه اسپری دار

 

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک قمقمه زیبا و مناسب برای کودکان

 

 

 

رنگ‌بندی‌های جذاب و وزن بسیار کم قمقمه پلاستیکی سبب شده است تا از نظر بسیاری از متخصصان و صاحبان کسب و کارها این گزینه جرو مناسب‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای کودکان قرار بگیرد. با این حال، یک نکته بسیار مهم را نباید از یاد ببرید. با توجه به اینکه شما قصد آسیب زدن به سلامتی کودکان را ندارید و می‌خواهید در عین حفظ سلامتی، آن‌ها را به سوی برند خود جذب کنید، بهتر است از قمقمه‌های پلاستیکی با کیفیت استفاده کنید. برخی از قمقمه‌های پلاستیکی از پلاستیک‌های بازیافتی و نامرغوب ساخته می‌شوند که سلامتی مصرف‌کنندگان به ویژه کودکان را در خطر قرار می‌دهد.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی و دفتر نقاشی

 

یکی از بهترین و ساده‌ترین هدایای تبلیغاتی که هر برندی می‌تواند به کودکان ارائه دهید، دفترچه یادداشت تبلیغاتی است. امکان سفارشی‌سازی این دفترچه‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد.

اگر به دنبال یک راهکار خلاقانه و عالی برای جلب نظر مثبت کودکان و خانواده‌ها نسبت به نام برند خود هستید، می‌توانید یک داستان (حتی داستان تأسیس برند خود) را به صورت تصویری در آورده و آن را به صورت یک دفتر نقاشی که کودکان می‌توانند رنگ‌آمیزی کنند، در آورید. به این ترتیب، شما توانسته‌اید ذهن کودکان را از همان دوران بچگی با خود همراه سازید.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی از نظر بسیاری از کودکان است. بسیاری از کودکان از تاریکی شب می‌ترسند و شب حتما باید چراغی در اطراف آن‌ها روشن باشد. علاوه بر این، بسیاری از کودکان عادت دارند شب پیش از خواب، به یک قصه یا لالایی گوش کنند تا خوابشان ببرد. از این رو، یک چراغ مطالعه تبلیغاتی که قابلیت تنظیم نور و اسپیکر داشته باشد نه تنها کمک شایان توجهی برای تأمین نور مورد نیاز مطالعه آن‌ها می‌کند، بلکه در زمان خواب نیز همراه کودکان است.

 

ساک دستی کوله‌ای

 

ساک دستی بند دار یا کوله‌های ساده از نظر بسیاری از کودکان جذاب و دوست‌داشتنی است. این هدیه در عین سادگی خود می‌تواند به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک از جانب کودکان تبدیل شود که نام شما را در سراسر کشور در معرض نمایش می‌گذارد. برای این که هدیه شما خیره‌کننده‌تر باشد، بهتر است به سراغ رنگ‌های شاد و چشم‌نواز بروید که اغلب کودکان دوست دارند. رنگ‌های پاستلی، سبز روشن، صورتی، نارنجی، زرد، بنفش و آبی ازجمله رنگ‌های محبوب کودکان به شمار می‌روند.

 

ساک دستی کوله‌ای

یک کوله ساده نیز می‌توانید لبخند رضایت را بر لبان کودکان بنشاند

 

 

 

خودکار و مداد تبلیغاتی

 

همه کودکان عاشق نقاشی کردن، رنگ ‌آمیزی و حتی خط خطی کردن هستند. یکی از هدایای شگفت‌انگیزی که می‌توانید به آن‌ها بدهید و مطمئن باشید آن‌ها را بسیار خوشحال کرده و بری مدت طولانی از آن استفاده می‌کنند، خودکار و مداد تبلیغاتی و وسایل رنگ ‌آمیزی است. البته بهتر است در زمان انتخاب و سفارشی‌سازی این دسته از محصولات به سن کودکان نیز توجه کنید. این هدایای تبلیغاتی برای سن زیر 3 سال هدیه مناسبی نیست.

 

لیوان تبلیغاتی

 

اگر به دنبال هدیه ماندگاری هستید که به راحتی خراب و شکسته نشود، بهتر است به سراغ لیوان تبلیغاتی بروید. لیوان های تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی در عین ظاهر شیک و جذابی که دارند، از بدنه محکمی برخوردار هستند که کودکان به راحتی نمی‌توانند آن‌ها را از بین ببرند. با یک طراحی جذاب بر روی این دسته از هدایای تبلیغاتی می‌توانید سالیان سال در کنار کودکان مخاطب خود بمانید.

طراحی با استفاده از طرح‌های کارتونی محبوب و رنگ‌های شاد و سرزنده می‌تواند توجه کودکان را به خود جلب کند.

اگر گروه هدف شما، کودکان بالای 7 سال هستند، ماگ تبلیغاتی نیز هدیه شگفت‌انگیز و خارق‌العاده‌ای برای آن‌ها خواهد بود. به ویژه اگر به سراغ انتخاب خلاقانه و هوشمندانه‌ای همچون ماگ حرارتی بروید. این نوع از ماگ که از دو طرح متفاوت تشکیل می‌شوند، پس از گرم شدن لیوان به واسطه نوشیدنی درون ظرف، تصویر اول در آن محو شده و تصویر زیرین به نمایش در می‌آید. پس از سرد شدن نوشیدنی، مجدداً تصویر زیرین ناپدید شده و تصویر اولیه مشاهده می‌شود.

 

سخن آخر

 

انتخاب هدایای تبلیغاتی بر اساس گروه هدف کمک بسیار زیادی در اثرگذاری بیشتر بازاریابی دارد. انتخاب هدیه برای گروه هدف کودک امری بسیار حساس و نسبتاً سخت است. با توجه به خلاقیت‌ها و کنجکاوی‌های بسیار زیادی که کودکان دارند، برخی از هدایای تبلیغاتی می‌تواند برای آن‌ها خطرآفرین باشد. از این رو، بهتر است به سراغ هدایای تبلیغاتی محبوب کودکان که ایمن هستند، بروید. از جمله این هدایای تبلیغاتی می‌توان به چراغ مطالعه تبلیغاتی، ساک دستی‌های کوله‌ای، دفتر نقاشی و خودکار و مداد تبلیغاتی اشاره کرد.

 


22/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف