WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ارزان‌ترین هدایای نوروز 1402

ارزان‌ترین هدایای نوروز 1402

25/ دی/1401

نوروز 1402 از آن‌چه که تصور می‌شود، نزدیک‌تر است. روزهای پایانی سال همیشه با تکاپوی فراوان برای آماده کردن و ارائه هدایای مناسب به کارمندان و مخاطبان سپری می‌شود. به همین دلیل اگر پیش از رسیدن زمان طلایی ارائه هدایای تبلیغاتی، با مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هدایای نوروز 1402  آشنا شده باشیم، می‌توانیم روزهای دل‌نشین و جذاب آخر سال را با شادی سپری کنیم.


فرا رسیدن سال نو با بوی شکوفه‌های بهاری و شیرینی همراه است. شیرینی که از سوی شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف به مخاطبان ارائه می‌شود، هر یک حلاوت خاص خود را دارد و در نوع خود بی‌نظیر است. برخی از شرکت‌ها دوست دارند برای تشکر از کارمندان خاص خود به مناسبت نوروز، آن‌ها را به یک سفر چند روزه با خانواده بفرستد. در حالی که، شرکت دیگری دوست دارد اولین شام شب سال نو را میزبان کارمندان و خانواده‌های آن‌ها در یک رستوران مجلل باشد.

ارائه هدیه و جشن گرفتن همیشه به یک شکل نیست. برخی از کسب و کارها که از بودجه کلانی برخوردار نیستند، نیز دوست دارند یک هدیه به یادماندنی به کارمندان و مخاطبان خود ارائه کرده و از آن‌ها برای همراهی در سال گذشته قدردانی کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای این دسته از کسب و کارها ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت است. این دسته از هدایای تبلیغاتی نیازمند بودجه کلانی نیستند؛ با این جود، اقلامی باکیفیت و محبوب هستند که می‌تواند نشانه‌گر حس قدردانی شما باشد.

 

معرفی برخی از ارزان‌ترین هدایای نوروز 1402

 

اگر بودجه تبلیغاتی بزرگی ندارید ولی دوست دارید هدیه جذاب و دوست‌داشتنی به مخاطبان خود ارائه کنید، می‌توانید از میان اقلام زیر گزینه مناسب خود را بیابید.

 

لیوان تبلیغاتی

 

لیوان تبلیغاتی، ماگ یا لیوان دم‌نوش تبلیغاتی؛ همگی از انواع لیوان تبلیغاتی هستند که با بودجه بسیار کم نیز می‌توان به صورت سفارشی آن‌ها را آماده کرد. تنها کافی است از میان گزینه‌های پیش روی خود، گزینه منطبق با سلیقه خود را انتخاب کرده و با یک طراحی جذاب و خیره‌کننده، یک هدیه خاطره‌انگیز برای آغاز سال نو 1402 به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی هدیه‌ای جذاب است که با طراحی‌های مختلف می‌توان آن را خیره‌کننده‌تر کرد

 

 

 

از جمله محصولاتی که در این دسته قرار می‌گیرند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • لیوان دم‌نوش
  • لیوان شیشه‌ای یا اصطلاحاً یخی
  • لیوان سرامیکی
  • ماگ حرارتی
  • فنجان
  • فنجان نعلبکی سرامیکی
  • لیوان استیل یا فلزی

 

 

ساک دستی

 

هیچ چیز به اندازه یک ساک دستی ساده کارآمد نیست. اگر به دنبال یک هدیه ارزان‌قیمت برای نوروز 1402 هستید تا مخاطبان خود را شگفت‌زده کنید و به بودجه بازاریابی کلانی هم احتیاج نداشته باشید، بهتر است به سراغ سفارشی‌سازی ساک دستی بروید. ساک دستی را می‌توان با هر طرح و رنگی که دوست دارید آماده کنید و آن را به صورت تکی یا به همراه سایر هدایای تبلیغاتی یا خوراکی‌ها به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

جا کلیدی

 

یکی از ارزان‌ترین هدایای نوروزی 1402، جا کلیدی تبلیغاتی است. با توجه به اینکه این هدیه کاربردی را می‌توان از چرم، فلز، چوب و پلاستیک به صورت سفارشی تهیه کرد، مدل‌های متنوع و جذاب بسیاری از جا کلیدی تبلیغاتی وجود دارد. اگر به دنبال یک هدیه شکیل و فاخر هستید به شما توصیه می‌کنیم به سراغ تلفیق چرم و فلز بروید. این مدل از جا کلیدی های تبلیغاتی، علاوه بر طول عمر بالا، ظاهری زیباتر و دل‌نشین‌تر دارند و امکان حکاکی لیزری بر روی آن‌ها نیز وجود دارد.

 

تقویم و سررسید 1402

 

مگر می‌شود سال نو از راه برسد و تقویم آن را به کسی ارائه نکرد. با وجود این‌که بسیاری از افراد از تقویم الکترونیکی درون گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، اما هنوز هم هیچ چیز نتوانسته است جای تقویم و سررسید را بگیرد. به همین دلیل، اگر به دنبال یک هدیه ماندگار هستید که حداقل تا آخر سال همراه مخاطبان شما باقی بماند و نام تجاری شما بر روی آن خودنمایی کند؛ بهتر است به سراغ تقویم و سررسید تبلیغاتی 1402 بروید.

تقویم رومیزی، تقویم دیواری، سررسید در قطع‌های اروپایی، پالتویی، وزیری و جیبی همگی از انواع محبوب تقویم و سررسید هستند که می‌توانید با طراحی‌های خاص و مخصوص خود آن‌ها را آماده و به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

تقویم و سررسید 1402

سررسیدها و تقویم‌های سال نو از جذابیت‌های هدایای نوروزی هستند

 

 

 

جا کارتی

 

یکی دیگر از ارزان‌ترین هدایای نوروز 1402 که می‌توان به مخاطبان خاص ارائه کرد، جا کارتی تبلیغاتی است. جا کارتی فضای مناسبی برای قرار دادن کارت ویزیت، کارت‌های اعتباری، کارت بانکی، کارت شناسایی و غیره است. به صورت کلی، انواع جا کارتی تبلیغاتی را می‌توان در دسته‌های زیر قرار داد.

 

  • جا کارتی فلزی
  • جا کارتی چرمی
  • جا کارتی پلاستیکی
  • جا کارتی پارچه‌ای
  • جا کارتی فانتزی
  • جا کارتی مدیریتی

 

امکان سفارش جا کارتی تبلیغاتی با رنگ‌های گوناگون وجود دارد. اگر به دنبال یک هدیه منحصربه‌فرد و خاص برای مخاطبان خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ جا کارتی‌های مدیریتی و چرمی بروید که به رنگ‌های قهوه، مشکی و زغالی است.

 

آفتابگیر تبلیغاتی

 

شاید با خود بگویید که هنوز تابستان نیامده است، پس چرا باید به سراغ یک هدیه تابستانی همچون آفتابگیر تبلیغاتی برویم. پاسخ روشن است. آفتابگیر یک هدیه کاربردی است که هیچ گاه از خودرو جدا نمی‌شود؛ چه روزهای گرم تابستانی و بهاریف چه روزهای سرد و بارانی پاییز و زمستان. هر خودرویی یک آفتابگیر در داخل خود دارد. با انتخاب یک آفتابگیر با جنس خوب و محکم می‌توان از اثر نامطلوب نور خورشید در زمان پارک خودرو بر روی داشبورد کم کرد.

 

زیرلیوانی تبلیغاتی

 

یکی از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فردی که هر جایی نمی‌توان لنگه آن را یافت، زیرلیوانی تبلیغاتی است. شاید این هدیه به نظر ساده برسد؛ اما این هدیه به شدت کاربردی بوده و از همان لحظه دریافت هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها کافی است این هدیه ارزان‌قیمت نوروزی را با یک طرح بهاری دل‌نشین و خیره‌کننده همراه سازید تا بر جذابیت آن بی افزایید.

 

زیرلیوانی تبلیغاتی

نمونه‌ای از زیرلیوانی تبلیغاتی با طرح شکوفه‌های بهاری

 

 

 

سخن آخر

 

ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی 1402 را می‌توان از دسته هدایای جذاب و باکیفیتی که طرفداران فراوانی دارند، انتخاب کرد. برای این کار کافی است بدانید که کدام هدایای تبلیغاتی به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند و کدام روش‌های چاپی می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد. پس از آن یک طرح مناسب و جذاب را برای پیاده‌سازی بر روی آن‌ها بیابید و خود را برای یک نوروز رنگارنگ و جذاب آماده کنید.

 


25/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف