WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نحوه استفاده از فرنچ پرس

نحوه استفاده از فرنچ پرس

28/ دی/1401

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین محصولاتی که به فهرست هدایای تبلیغاتی اضافه شده است، فرنچ پرس تبلیغاتی است. این وسیله جذاب از زمان معرفی خود به یک هدیه پرطرفدار و پرسر و صدا تبدیل شده که هر کسی را شیفته خود کرده است. با وجود محبوبیت و جذابیت بالای این محصول، بسیاری از افراد در مورد نحوه استفاده از آن چیزی نمی‌دانند. به همین منظور در این مطلب در مورد نحوه استفاده از فرنچ پرس و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.


طعم دل‌نشین و گوارای قهوه آن را به یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است. طعم شگفت‌انگیز قهوه سبب شده است تا هر روز شیوه جدیدی برای استفاده از دانه‌های قهوه برای ساخت نوشیدنی معرفی شود. ابزار‌های دم‌آوری گوناگونی همچون فرنچ پرس، موکاپات، کمکس، دله، ائروپرس، کلور دریپر، v60، جذوه، کالیته ویو و سایفون برای تهیه یک نوشیدنی قهوه دل‌چسب وجود دارد. هر کدام از این ابزارها، نحوه استفاده متفاوتی دارند که در نهایت قهوه‌ای با طعم متفاوت را ایجاد می‌کنند.

 

فرنچ پرس چیست؟

 

فرنچ پرس یکی از ساده‌ترین ابزارهای دم‌آوری قهوه است که با نام‌های بلانچر، پرس پات و کافی تییر نیز شناخته می‌شود. این ابزار کاربردی که با برخورداری از یک اهرم به منظور پرس کردن قهوه و وجود فیلتری با حفره‌های بسیار کوچک، قادر است به خوبی قهوه را از مایع آن جدا نموده و مایعی با کافئین بالا به همراه روغن قهوه فراهم کند. اصلی‌ترین کاربرد فرنچ پرس دم کردن قهوه فرانسوی است اما قابلیت‌های این دستگاه، استفاده از آن را برای اهداف دیگر نیز میسر کرده است.

 

فرنچ پرس چیست؟

نمونه‌ای از یک فرنچ پرس تبلیغاتی که همه را شیفته خود می‌کند

 

 

 

نحوه استفاده از فرنچ پرس

 

استفاده از فرنچ پرس برای دم‌آوری قهوه بسیار ساده است. با این وجود، در این مطلب تلاش می‌کنیم تا نحوه استفاده از فرنچ پرس تبلیغاتی را به صورت ساده برای شما بیان کنیم.

 

مرحله اول: آماده سازی وسایل مورد نیاز

 

برای تهیه قهوه فرانسه با استفاده از فرنچ پرس به دستگاه فرنچ پرس، قهوه آسیاب شده با اندازه مناسب، آب جوش، قاشق و یک لیوان یا فنجان برای سرو نیاز دارید.

 

مرحله دوم: آماده کردن فرنچ پرس

 

فرنچ پرس ابزاری ساده برای دم‌آوری قهوه است. با این حال، اگر قصد تهیه نوشیدنی بسیار خوش‌طعم را دارید بهتر است به برخی نکات ساده در زمان استفاده از فرنچ پرس توجه کنید. برای این منظور، بهتر است پبش از استفاده از دستگاه فرنچ پرس برای تهیه قهوه، ابتدا داخل فرنچ پرس و لیوان سرو قهوه، کمی آب جوش بریزید تا گرم شوند.

 

مرحله سوم: آماده کردن پودر قهوه

 

یکی از نکات تأثیرگذار در طعم نوشیدنی قهوه، تازه بودن قهوه است. از این رو، هرچه قهوه مورد استفاده تازه‌تر بوده و به تازگی آسیاب شده باشد، طعم قهوه دل‌نشین‌تر می‌شود. دانه قهوه را در اندازه مناسب تهیه قهوه فرانسه آسیاب کنید (اندازه مناسب آسیاب دانه قهوه برای این شیوه دم‌آوری بین اندازه قهوه ترک و اسپرسو است).

 

مرحله چهارم: ریختن قهوه درون دستگاه فرنچ پرس تبلیغاتی

 

حالا یک قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده (برای حدود 120 میلی لیتر قهوه) را درون دستگاه فرنچ پرس بریزید.

 

مرحله پنجم: تهیه آب جوش آب

 

برای اینکه طعم قهوه با این شیوه کاملاً مطبوع شود، باید از آب کاملاً جوش استفاده کنید. به این منظور آب را جوشانده و اجازه دهید برای مدت حدود 30 الی 45 ثانیه آب کاملاً بجوشد (اصطلاحاً قل بزند).

 

مرحله ششم: اضافه کردن آب

 

آب جوش را کم کم داخل فرنچ پرس و بر روی قهوه درون آن بریزید (بهتر است نحوه اضافه کردن آب به گونه‌ای باشد که بر روی تمامی دانه‌های قهوه آب جوش ریخته شود).

 

مرحله هفتم: هم زدن

 

پس از اضافه کردن آب، مخلوط آب و قهوه را به کمک یک قاشق به آرامی هم بزنید تا تمامی محتویات با هم مخلوط شوند.

 

مرحله هفتم: هم زدن

طعم قهوه آماده شده با فرنچ پرس بسیار لذیذ است

 

 

 

مرحله هشتم: دم کشیدن قهوه

 

حالا باید درب مخزن فرنچ پرس تبلیغاتی را بسته و اهرم آن را در بالای ظرف قرار دهید. پس از آن قهوه را بر روی کتری یا محیطی که گرم است قرار دهید تا قهوه دم بکشد. با این روش قهوه در  مدت حدودی 4 الی 8 دقیقه دم کشیده و نوشیدنی دل‌چسبی را آماده می‌کند.

 

مرحله نهم: فشردن قهوه با اهرم

 

در  آخرین مرحله باید اهرم فرنچ پرس را به آرامی به سمت پایین فشار داده تا دانه‌های آسیاب شده قهوه از مایع جدا شوند و محلولی غلیط به دست آید. در آخر، قهوه تلخ و لذیذ را به درون لیوانی که قبلاً گرم شده است منتقل کرده و از آن لذت ببرید.

 

چگونه می‌توان یک فرنچ پرس تبلیغاتی را هدیه داد؟

 

فرنچ پرس یک هدیه جذاب و محبوب است که هر شخصی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. برای ارائه این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان قهوه‌دوست خود تنها کافی است اندازه مورد نظر  و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را با شیوه‌های چاپی مناسب همچون حکاکی لیزری به صورت سفارشی آماده کنید.

برای این‌که هدیه تبلیغاتی شما به مراتب خاص‌تر و لوکس‌تر به نظر برسد می‌توانید فرنچ پرس تبلیغاتی خود را به همراه یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی که به شکل خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و نام تجاری شما بر روی آن چاپ شده است، به شکل یک ست تبلیغاتی به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

کاربردهای فرنچ پرس تبلیغاتی

 

فرنچ پرس تنها ابزاری برای دم کردن قهوه و تهیه یک لیوان قهوه داغ نیست. از این هدیه شگفت‌انگیز می‌توان برای تهیه کلد برو نیز استفاده کرد. کلد برو نوشیدنی بر پایه قهوه است که به شکل سرد نوشیده می‌شود. با این حال، اگر دوست داشته باشید از فرنچ پرس برای تهیه سایر نوشیدنی‌های گرم غیر قهوه‌ای نیز می‌توان استفاده کرد. از فرنچ پرس می‌توان برای تهیه انواع دم‌نوش، هات چاکلت، فوم گیری شیر و انواع کوکتل استفاده کرد.

 

سخن آخر

 

فرنچ پرس تبلیغاتی ابزاری عالی و ساده برای تهیه قهوه است. این وسیله کاربردی را با قیمت مناسبی به صورت سفارشی می‌توانید آماده کنید. مطمئن باشید هر کسی از دریافت چنین هدیه شگفت‌زده می‌شود و هر بار در زمان نوشیدن قهوه به یاد شما و برند تجاری‌تان می‌افتد.

 


28/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف