WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی 5 گیفت تبلیغاتی آماده

معرفی 5 گیفت تبلیغاتی آماده

14/ بهمن/1401

با نزدیک شدن به روزهای طلایی بهمن ماه که بهترین زمان برای تبلیغات و بازاریابی است؛ بازار خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی نیز گرم شده است. در کنار هدایای تبلیغاتی ساده‌ای که بسیاری از شرکت‌ها برای ارائه انتخاب می‌کنند، گیفت تبلیغاتی آماده نیز دسته دیگری از هدایای تبلیغاتی است که طرفداران بی‌شماری دارد. در این مطلب شما را با 5 مورد گیفت تبلیغاتی آماده و محبوب آشنا می‌کنیم.


گیفت تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی از مدت‌ها پیش به یکی از راهکارهای ارزشمند و جذاب اثرگذاری بر مخاطب تبدیل شده‌اند. بسیاری از کسب و کارها با انتخاب انواع مدل‌های گیفت تبلیغاتی و ارائه آن‌ها در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف، سعی در جذب نظر مثبت مخاطبان نسبت به نام تجاری خود داشته‌اند. در این بین، برخی اقلام تبلیغاتی توانسته‌اند از محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان برخوردار شوند.

در کنار سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی خاص که عموماً زمان‌بر هستند؛ برخی از گیفت‌ای تبلیغاتی با توجه به اینکه محبوبیت بالایی دارند، از قبل به صورت آماده تهیه می‌شوند و تنها کافی است با یک سفارشی‌سازی ساده از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده هدایای تبلیغاتی، هدایای مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

مدل‌های مختلفی از گیفت تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام عموماً بسته به سلیقه مخاطبان و بودجه‌بندی مناسب شرکت‌ها انتخاب می‌شوند. از این رو، در این مطلب به معرفی 5 مورد گیفت تبلیغاتی آماده و پرطرفدار خواهیم پرداخت.

 

شماره 1- ست مدیریتی

 

اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب این هدیه لوکس و بی‌نظیر، بسته‌بندی شکیل و کادویی آن است که شما را از هر نگرانی بابت ارائه هدیه رها می‌کند. تنها کاری که نیاز است شما برای سفارش این محصول خارق‌العاده انجام دهید، انتخاب اقلام درون این ست‌های تبلیغاتی است. البته اگر مدت زمان سفارش شما محدود است، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ مدل‌های آماده‌ای که شرکت هدایای تبلیغاتی آن را آماده کرده است، بروید. زیرا این مدل‌ها نه تنها هزینه نهایی آن‌ها مشخص است؛ بلکه با توجه به اینکه بسته‌بندی آن‌ها متناسب با اقلام انتخابی شرکت برش خورده و آماده شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما آماده می‌شود.

از میان انواع مدل‌های محبوب و پرطرفدار ست مدیریتی می‌توان به ست‌های تبلیغاتی که شامل پاوربانک، فلش مموری، خودکار فلزی و اسپیکر تبلیغاتی هستند، اشاره کرد. محدوده قیمتی این ست های تبلیغاتی با در نظر گرفتن اقلام درون ست‌ها، قیمتی در حدود 300 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان را در بر می‌گیرد.

 

شماره 1- ست مدیریتی

مهم نیست در چه زمانی از سال این هدیه را ارائه دهید؛ همه شیفته آن می‌شوند

 

 

 

شماره 2- ست سررسید

 

یکی دیگر از مدل‌های جذاب و فراموش‌نشدنی گیفت تبلیغاتی آماده، ست‌های تبلیغاتی با سررسید 1402 هستند که از همین حالا به پرفروش‌ترین محصول شرکت‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. این ست‌های تبلیغاتی آماده از نظر ظاهری و محتوایی تقریباً به صورت کامل مشابه ست مدیریتی هستند؛ تنها تفاوت این دو مدل ست با یکدیگر، وجود سررسید 1402 در ست سررسید است. همین عامل ساده سبب شده است که این ست به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گیفت تبلیغاتی آماده 1402 تبدیل شود.

 

شماره 3- ست فلاسک تبلیغاتی

 

فلاسک تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصولات تبلیغاتی است که هر زمان از سال هم می‌تواند مخاطبان را شگفت‌زده نماید. با این حال، شرکت‌های تبلیغاتی برای اینکه گیفت تبلیغاتی آماده منحصربه‌فردی را برای شما آماده کنند تا متمایز از گیفت‌های رایج باشد، با کمی خلاقیت به سراغ ست فلاسک تبلیغاتی رفته‌اند. اقلام درون یکی از مدل‌های این گیفت جذاب، یک فلاسک تبلیغاتی با کیفیت و زیبا است که به همراه سه عدد لیوان مشابه و با کیفیت درون یک بسته‌بندی شکیل و خارق‌العاده قرار گرفته است. رنگ‌بندی زیبا و چشم‌گیر این ست‌ها، آن‌ها را به یکی از خاص‌ترین گیفت‌های تبلیغاتی آماده 1402 تبدیل کرده است.

از دیگر مدل‌های منحصربه‌فرد و لوکس ست فلاسک می‌توان به ست‌های خارق‌العاده‌ای که درون جعبه پذیرایی چرمی قرار گرفته‌اند، اشاره کرد. برای هرچه لوکس‌تر شدن این گیفت آماده لوکس، یک فلاسک هوشمند تبلیغاتی به همراه دو عدد قوطی شیشه‌ای که درون آن را می‌توان با انواع دم‌نوش یا قهوه و شکلات پر کرد، قرار گرفته است. قیمت حدودی این گیفت تبلیغاتی آماده و لوکس در حدود پانصد هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

 

شماره 4- ست خودکار و جا کلیدی

 

اگر به دنبال یک گیفت تبلیغاتی ساده و مقرون به‌صرفه هستید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما به صورت سفارشی برسد، به شما ست خودکار و جاکلیدی را پیشنهاد می‌دهیم. این گیفت‌های جذاب که همانند نامشان از جاکلیدی و خودکار تشکیل شده‌اند، درون یک بسته‌بندی شکیل و زیبا قرار گرفته‌اند تا به یک هدیه چشم‌گیر تبدیل شوند. این گیفت تبلیغاتی آماده ازجمله ارزان‌ترین ست‌های موجود در بازار است که قیمتی حدود 150 هزار تومان دارند.

 

شماره 5- ست خودکار و روان‌نویس

 

از دیگر ست‌های تبلیغاتی ساده و در عین حال جذاب که دارای یک خودکار فلزی مرغوب و چشم‌گیر باشند، می‌توان به ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی اشاره کرد. این گیفت تبلیغاتی آماده را هم می‌توان به شکل هدایایی درون بسته‌بندی محکم جعبه‌ای به مخاطبان ارائه کرد و هم درون کیف‌های چرمی تبلیغاتی. هر دو مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های گیفت تبلیغاتی آماده هستند. قیمت این ست‌ها در حدود 120 هزار تومان تا 250 هزار تومان می‌باشد. البته بنا به درخواست شما شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند خودکارهای نفیس و مدیریتی باشکوه و لوکسی را نیز درون این بسته‌بندی‌ها قرار دهند تا به یک هدیه لاکچری برای ارائه به مدیران و افراد خاص تبدیل شود.

 

شماره 5- ست خودکار و روان‌نویس

یک خودکار تبلیغاتی لوکس به تنهایی می‌تواند همه افراد را تحت تأثیر قرار دهد

 

 

 

سخن آخر

 

کمبود وقت برای آماده‌سازی گیفت تبلیغاتی سبب شده است تا بسیاری از کسب و کارها به سراغ گیفت‌های آماده بروند. ازجمله محبوب‌ترین گیفت‌های تبلیغاتی آماده می‌توان به ست مدیریتی، ست خودکار و روان‌نویس و ست فلاسک تبلیغاتی اشاره کرد که در تمامی ایام سال از نظر مخاطبان بسیار جذاب و منحصربه‌فرد به حساب می‌آیند. فراموش نکنید از شرکت تبلیغاتی آماده‌کننده این هدایای تبلیغاتی بخواهید بر روی هر کدام از محصولات انتخابی شما با حکاکی لیزری، نام تجاری شما درج شود.

 


14/ بهمن/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف