WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی قهوه جوش به عنوان هدیه تبلیغاتی

معرفی قهوه جوش به عنوان هدیه تبلیغاتی

14/ بهمن/1401

زمانی که صحبت از یک هدیه متفاوت می‌شود، ایده‌های گوناگونی به ذهن می‌رسد. برخی از این ایده‌ها از جذابیت باورنکردنی در میان عموم مردم برخوردار هستند. یکی از منحصربه‌فردترین ایده‌های جدید برای خلق یک محصول تبلیغاتی باورنکردنی، قهوه جوس تبلیغاتی است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم به معرفی قهوه جوش به عنوان هدیه تبلیغاتی بپردازیم تا شما را با این پدیده شگفت‌انگیز آشنا کنیم.


طرفداران قهوه در سراسر دنیا کم نیستند. شاید از نظر بسیاری از افراد نوشیدنی غالب ایرانی‌ها چای باشد؛ اما مطئن باشید افراد بسیاری را در ایران پیدا می‌کنید که نمی‌توانند روز خود را بدون نوشیدن یک لیوان قهوه خوشمزه آغاز کنند. از این رو، اگر به دنبال جذب رضایت این افراد هستید و می‌خواهید نظر مثبت آن‌ها را به سوی خود جذب کنید و از سوی دیگر به دنبال یک هدیه متفاوت و متمایز برای بازاریابی خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ قهوه جوش بروید.

محبوبیت قهوه در سراسر دنیا سبب شده است تا هر باریستا حرفه‌ای به دنبال یک شیوه منحصربه‌فرد برای دم آوری هرچه بهتر این نوشیدنی مفرح و آرامش‌بخش شوند. از این رو، اگر زمانی قصد تهیه ابزار دم آوری قهوه را داشته باشید، با نام‌های بسیاری ازجمله موکاپات، کمکس، دله، فرنچ پرس، ائروپرس، کلور دریپر، قهوه ساز V60، جذوه، سایفون، کالیته ویو و دستگاه اسپرسو ساز روبه‌رو خواهید شد.

 

معرفی قهوه جوش

 

چند سالی از معرفی فرنچ پرس به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و دوست‌داشتنی برای طرفداران قهوه و دم‌نوش می‌گذرد. اما اکنون وسیله دیگری برای دم کردن قهوه به عنوان هدیه تبلیغاتی وارد دنیای بازاریابی شده است.

قهوه جوش دستی یا همان موکاپ یکی از ارزان‌قیمت‌ترین ابزارهای دم کردن قهوه است که از سال‌های دور همراه بسیاری از طرفداران قهوه شده است. کار کردن با این وسیله نیاز به تخصص ندارد و در مدت زمان کوتاهی، قهوه‌ای با نزدیک‌ترین طعم به اسپرسو را به شما ارائه می‌دهد. تنها وسایلی که به آن نیاز خواهید داشت، آب، اجاق گاز یا هیتر برقی و قهوه آسیاب شده است. با یک حکاکی لیزری بر روی این وسایل جذاب می‌توانید هدیه خود را ماندگارتر و دوست‌داشتنی‌تر نمایید.

 

معرفی قهوه جوش

نمونه‌ای از قهوه جوش تبلیغاتی که در رنگ‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی می‌باشد

 

 

 

موکاپات یا قهوه جوش دستی چیست؟

 

این وسیله کاربردی و بسیار ساده به راحتی و در مدت کوتاهی (به اندازه مدتی که آب به جوش آید) به شما قهوه‌ای دل‌پذیر را ارائه می‌کند. موکاپات را بسته به اینکه نحوه استفاده چگونه باشد، به قهوه جوش روگازی و قهوه جوش برقی تفکیک می‌کنند. در حقیقت، هر دو مدل به یک شیوه کار می‌کنند و طعم قهوه هر دو یکسان است؛ تنها تفاوت آن‌ها با یکدیگر این است که منبع گرمایش آن‌ها متفاوت است. به عبارت دیگر، قهوه جوش رو گازی، از شعله گاز برای گرم شدن و جوش آمدن آب استفاده می‌کند و قهوه جوش برقی بدون نیاز به گاز عمل می‌کند.

 

اجزای تشکیل‌دهنده موکاپات و نقش آن‌ها

 

به صورت کلی، موکاپات از سه بخش تشکیل می‌شود.

  • مخزن آب
  • مخزن قرارگیری قهوه آسیاب شده
  • قوری

در مخزن آب قهوه جوش دستی که پایین‌ترین قسمت آن است، آب به مقدار کافی ریخته می‌شود. پس از آن فیلتر قهوه بر روی آن قرار می‌گیرد. درون این فیلتر مقدار کافی قهوه آسیاب شده ریخته می‌شود. در نهایت بخش قوری مانند دستگاه بر روی این دو بخش قرار می‌گیرد. با قرار دادن قهوه جوش بر روی منبع گرما، آب شروع به جوشیدن می‌کند. آب جوش از میان پودر قهوه با فشار عبور می‌کند و درون قوری جمع‌کننده، جمع می‌شود. به همی سادگی و در مدت بسیار کوتاهی قهوه شما آماده می‌شود.

 

انواع مدل‌ها قهوه جوش دستی یا موکاپ

 

قهوه جوش تبلیغاتی عموماً از بدنه آلومینیومی ساخته شده است و دسته آن به شکل نسوز و باکالیتی می‌باشد. با توجه به اینکه این هدیه جذاب را می‌توانن به عنوان هدیه تبلیغاتی ماندگار به مخاطبان ارائه کرد، رنگ‌های مختلفی از آن را می‌توان برای سفارش انتخاب کرد.

قهوه جوش دستی تبلیغاتی در اندازه‌های مختلف دو کاپ و سه کاپ و غیره موجود می‌باشد تا بسته به نیاز روزانه افراد برای دم کردن قهوه از مدل‌های مختلف آن استفاده کنند. به عبارت دیگر، هر کاپ نمایانگر میزان قهوه‌ای است که باید در دستگاه ریخته شود تا به میزان تعداد افراد قهوه آماده کند. (به عنوان مثال، قهوه جوش دو کاپ می‌تواند به اندازه دو نفر قهوه آماده کند و قهوه جوش شش کاپ به اندازه شش نفر قهوه آماده می‌کند.) بر همین اساس، اندازه قهوه جوش می‌تواند در هزینه نهایی آن اثرگذار باشد.

 

انواع مدل‌ها قهوه جوش دستی یا موکاپ

قهوه جوش دستی به سادگی قهوه‌ای دلپذیر و دوست‌داشتنی را برای شما آماده می‌کند

 

 

 

سخن آخر

 

قهوه جوش دستی یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است که از معرفی آن آن به عنوان گیفت تبلیغاتی مدت کوتاهی می‌گذرد. با این وجود، این هدیه خارق‌العاده توانسته است در این مدت توجهات بسیاری را به خود جذب کند. با انتخاب رنگ‌های جذاب موکاپات و همراه ساختن آن با یک ماگ تبلیغاتی زیبا می‌توانید هدیه‌ای فراموش‌نشدنی و خارق‌العاده به مخاطبان قهوه دوست خود ارائه کنید.

 


14/ بهمن/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف