WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
3 هدیه فوری و جذاب تبلیغاتی ویژه نوروز

3 هدیه فوری و جذاب تبلیغاتی ویژه نوروز

15/ اسفند/1401

با فرارسیدن روزهای پایانی سال، جنب و جوش برای تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب به شدن افزایش پیدا کرده است. بسیاری از کسب‌وکارها از مدت‌ها پیش برای این رویداد مهم ملی برنامه‌ریزی کرده و هدایای تبلیغاتی خود را آماده کرده‌اند. با این حال، اگر هنوز کاری انجام نداده‌اید، بهتر است با 3 هدیه فوری وجذاب تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 آشنا شوید تا از در این مسیر سریلند و موفق باشید.


طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که بسته به بودجه و سلیقه مخاطبان می‌توان آن‌ها را به صورت سفارشی آماده کرد. برخی از این دسته از هدایای تبلیغاتی نیازمند صرف وقت کافی برای انتخاب و آماده‌سازی هستند چون فرآیند چاپ بر روی آن‌ها و سفارشی‌سازی زمان‌بری دارند. در مقابل برخی از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با صرف زمان بسیار کوتاهی به صورت سفارشی آماده کرد که در عین حال، بسیار شیک و جذاب نیز می‌باشند.

با توجه به این‌که به تدریج به روزهای پایانی اسفندماه و لحظات شیرین نوروز نزدیک می‌شویم، بهتر است کسب‌وکارهایی که تا کنون برای هدایای تبلیغاتی سفارشی خود فکری نکرده‌اند و هنوز انتخاب مناسبی نداشته‌اند؛ دست بجنباند و هدیه فوری و مناسبی را انتخاب کنند. در ادامه این مطلب به معرفی 3 هدیه فوری و جذاب تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 می‌پردازیم تا با خیال آسوده و سفارشی‌سازی آن‌ها، از رقبایتان جلو بزنید و توجه مخاطبان را به سوی خود جذب کنید.

 

3 هدیه فوری برای نوروز 1402

 

هدایای مختلفی را می‌توان در این فهرست قرار داد؛ اما با توجه به این‌که مطمئن هستیم شما قصد ندارید هدیه ساده و پیش پا افتاده‌ای را به مخاطبان خود ارائه کنید، 3 هدیه فاخر و جذاب تبلیغاتی را که می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت سفارشی و با تعداد بالا آماده کرد، برای شما آماده کرده‌ایم.

 

ست مدیریتی

 

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که هر شرکت و برندی به مخاطبان خاص و مدیران برتر خود ارائه می‌کند، ست مدیریتی است. تنوع بی حد و حصر ست مدیریتی دست شما را برای انتخاب اقلام درون این مجموعه باز گذاشته است. تنها کافی است با توجه به بودجه خود و نیز سلیقه مخاطبانتان، اقدام به انتخاب هدایای درون جعبه کنید. به عنوان مثال، اگر مخاطب شما ازجمله افراد شیفته فناوری است به شما توصیه می‌کنیم به سراغ محصولات الکترونیکی منحصربه‌فرد همچون ساعت هوشمند، فلش مموری، پاوربانک تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی بروید.

 

ست مدیریتی

نمونه‌های مختلف و خیره‌کننده بسیاری از ست مدیریتی وجود دارد

 

 

 

در حقیقت، ست تبلیغاتی ازجمله هدایای است که هیچ وقت قدیمی و خسته‌کننده نمی‌شود و ارزشی به مراتب بیشتر از هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، نشان می‌دهد. علت اصلی این موضوع را می‌توان به بسته‌بندی شکیل و جعبه بی‌نظر آن مرتبط دانست. علاوه بر این، درون جعبه نیز از پارچه جیر با کیفیت استفاده شده است و محل قرارگیری اقلام انتخابی با دقت و تمیز برش خورده است تا بر زیبایی آن بی افزاید.

اگر فرصت کافی برای انتخاب اقلام درون ست مدیریتی را ندارید، می‌توانید از پیشنهادهای زیر استفاده کنید.

  • ست مدیریتی متشکل از فلش مموری، ساعت هوشمند، کابل شارژ، پاوربانک
  • ست مدیریتی متشکل از فلش مموری، خودکار فلزی، سررسید تبلیغاتی 1402
  • ست مدیریتی متشکل از جا کارتی، اسپیکر تبلیغاتی، کیف پول چرمی
  • ست مدیریتی متشکل از فلش مموری، پاوربانک تبلیغاتی، خودکار لمسی، هولدر گوشی
  • ست مدیریتی متشکل از سررسید تبلیغاتی، جا کلیدی چرمی، فلش مموری، کیف پول چرمی

 

 کتب نفیس

 

فرهنگ ایرانی در هر زمانی شایسته تقدیر و گرامی داشت است. عید نوروز که برآمده و یادگاری از ایران باستان است، اگر همراه با نمونه‌ها و نمادهای اصیل و به یادگار مانده ایرانی باشد، حال و هوای دیگری دارد. کتاب اشعار پارسی از شاعران مشهور و بزرگ ایرانی همچون حافظ، باباطاهر، فردوسی کبیر، مولوی و سعدی هدیه‌ای گران‌بها و فاخر به مخاطبانی است که ارزش این عید و روزهای پیش رو را به خوبی می‌دانند. کتب نفیس از اشعار این شاعران بزرگ ایرانی به شکل کتابی با ورق‌های باکیفیت گلاسه به همراه جلد چرمی یا جیر یا چوبی که منقش به نقش و نگارهای زیبا است درون یک جعبه بی‌نهایت چشم‌نواز قرار گرفته است. این کتب نفیس می‌توانند به عنوان هدیه‌ای جذاب و به یادماندنی که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند، در میان خانواده مخاطبان شما مورد تحسین قرار گیرد.

علاوه بر کتب نفیس از شاعران برجسته ایرانی، کتاب قرآن نفیس نیز می‌تواند هدیه منحصربه‌فردی به مخاطبان خاص شما باشد تا در کنار سفره هفت‌سین، دعای خیر سال نو برای رونق روزی و برکت را از میان برگه‌های به یادگار نهاده شما، تلاوت کنند.

 

 کتب نفیس

زیبایی خیره‌کننده کتب نفیس، چشمان بسیاری را به آن خیره می‌کند

 

 

 

فلاسک

 

اگر فرصت کافی برای انتخاب هدیه ندارید و در عین حال، به دنبال یک هدیه فوق‌العاده جذاب هستید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ فلاسک تبلیغاتی بروید. شاید با خود بگویید یک هدیه ساده همانند فلاسک چگونه می‌تواند جذاب باشد؛ ما به شما خواهیم گفت حتی یک فلاسک ساده نیز می‌تواند هدیه‌ای فاخر در شان مخاطبان شما پدید آورد.

فلاسک تبلیغاتی نیز همانند سایر هدایای تبلیغاتی همگام با دنیای تکنولوژی حرکت کرده و مدل‌های جذاب و چشم‌گیری را پدید آورده است. یکی از مدل‌های دوست‌داشتنی فلاسک که امروزه بسیار پرطرفدار می‌باشد، فلاسک هوشمند است. نمایشگر نشان‌دهنده دمای آب درون ظرف با قدرت حفظ دمای مایع درون آن ازجمله قابلیت‌های این وسیله دوست‌داشتنی است.

اگر به دنبال هدیه‌ای به مراتب متفاوت‌تر از یک فلاسک ساده می‌گردید، به شما ست فلاسک تبلیغاتی را پیشنهاد می‌دهیم. ست فلاسک تبلیغاتی یک هدیه ماندگار و خارق‌العاده است که در همان نگاه اول همه را شیفته خود می‌کند. یک جعبه چرمی بی‌نظیر که درون آن فلاسک هوشمند به همراه قهوه و انواع دم‌نوش یا یک فرنچ پرس تبلیغاتی عالی قرار گرفته است، هوش را از سر دریافت‌کننده هدیه می‌رباید.

 

فلاسک

ست فلاسک تبلیغاتی از جذاب‌ترین ست‌های تبلیغاتی در سراسر دنیا است

 

 

 

سخن آخر

 

اگر فرصت کافی برای تهیه هدیه ویژه نوروز 1402 ندارید، بهتر است به سراغ هدایای تبلیغاتی ویژه و فوری نوروز 1402 بروید. این دسته از هدایا نیز متنوع هستند اما از جذاب‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های آن می‌توان به ست مدیریتی، کتب نفیس و ست فلاسک تبلیغاتی اشاره کرد. برای سفارشی‌سازی این محصولات در اسرع وقت باید با یک شرکت معتبر و وقت‌شناس که هدایای شما سر وقت تهیه می‌کند، قرارداد بسته و هدایای محبوب خود را سفارش دهید. به این ترتیب، شما نیز می‌توانید نظر مثبت مخاطبان را به نفع خود جذب کنید.

 


15/ اسفند/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف