WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
سررسید هدیه ندهید، اما ست سررسید چرا

سررسید هدیه ندهید، اما ست سررسید چرا

19/ اسفند/1401

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همه شرکت‌ها وبرندها موفق و معتبر به دنبال بهترین هدیه برای کارمندان و شرکای تجاری خود هستند. از نظر بسیاری از افراد هر هدیه‌ای می‌تواند در این زمان کمک‌کننده باشد؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که این ایده اشتباه است. یکی از بهترین ایده‌های هدیه دادن سررسید است. با این وجود بهتر است بدانید که سررسید هدیه ندهید، اما ست سررسید چرا!


شاید با خواندن عنوان این مطلب تعجب کنید که چه تفاوتی میان سررسید با ست سررسید وجود دارد که هدیه دادن ست سررسید را مناسب‌تر از هدیه دادن یک سررسید تنها می‌کند. پاسخ به این پرسش روشن است؛ هدیه را باید در شأن هدیه‌گیرنده آماده کرد. البته این بدین معنی نیست که سررسید و تقویم 1402 در شأن مخاطبان نیست. بلکه نکته اصلی این است که شما تصمیم دارید این هدیه را به چه فردی اهدا کنید.

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود بسیار جذاب و دوست‌داشتنی به شمار می‌رود. تنها کافی است بودجه بازاریابی خود را مشخص کنید و بر اساس سلیقه برندتان و مخاطبانتان هدیه مورد نظر را انتخاب کنید. با توجه به این‌که در روزهای پایانی اسفند ماه قرار داریم و فرصت کافی برای انتخاب و سفارشی‌سازی طیف گسترده محصولات تبلیغاتی وجود ندارد، بهتر است به سراغ گزینه‌های مطمئن و فوری بروید که در عین جذاب بودن، در سریع‌ترین زمان ممکن نیز آماده شوند.

سررسید و تقویم تبلیغاتی از اصلی‌ترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت فرا رسیدن سال نو است. از این رو، بسیاری از مخاطبان شما منتظر دریافت این هدیه کاربردی و زیبا هستند. اگر قصد شگفت‌زده کردن آن‌ها را دارید، بهتر است هدیه شرکتی امسال خود را کمی متفاوت‌تر و به صورت یک ست جذاب به آن‌ها ارائه کنید تا در کنار استفاده از یک سررسید زیبا، از سایر هدایایی که برای آن‌ها انتخاب کرده‌اید، لذت ببرند.

 

ست سررسید چیست؟

 

زمانی که صحبت از ست می‌شود، کاملاً مشخص است که مجموعه‌ای از محصولات مرتبط با یکدیگر خواهند بود. از این رو، ست سررسید مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی جذاب و کاربردی به همراه یک سررسید زیبا است که درون یک بسته‌بندی شکیل و منحصربه‌فرد قرار گرفته است و بر روی تک‌تک محصولات و جعبه آن نام تجاری شما چاپ شده است.

علاوه بر این، درون جعبه، کاملاً مناسب اقلام انتخابی شما به صورت دقیق برش خورده است و از یک پارچه جیر چشم‌گیر برای پوشاندن کف جعبه استفاده شده است. خود جعبه ست نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد.

 

ست سررسید چیست؟

ست سررسید بسیار خیره‌کننده و لوکس به نظر می‌رسد

 

 

 

چه اقلامی را می‌توان درون ست سررسید قرار داد؟

 

همان‌طور که گفته شد دست شما برای انتخاب اقلام درون ست سررسید باز است و تنها عامل محدودکننده شما بودجه و زمان سفارشی‌سازی محصول است. با توجه به این‌که در روزهای پایانی سال قرار داریم، ممکن است برخی از محصولات تبلیغاتی قابل سفارش نباشند یا زمان زیادی برای سفارشی‌سازی آن‌ها طول بکشد.

ازجمله هدایای تبلیغاتی محبوب و رایجی که درون ست سررسید قرار می‌گیرد و می‌تواند به کمک آن‌ها یک ست سررسید فوری را آماده کرد، عبارتند از:

 

  • خودکار فلزی
  • خودکار لمسی (قلم استایلوس)
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • جا کارتی
  • جا کلیدی
  • کابل شارژ
  • شارژر فندکی
  • هولدر گوشی (پاپ سوکت)
  • فندک
  • ست مانیکور تبلیغاتی
  • جعبه ابزار و چراغ قوه تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی

 

قیمت سررسید 1402 چند است؟

 

یکی از پرسش‌های متداول در زمان سفارشی‌سازی ست سررسید 1402، قیمت نهایی محصول است. عوامل متعددی در این موضوع دخیل هستند. اصلی‌ترین عامل، محصولات تبلیغاتی انتخابی برای قرار گرفتن درون ست است. بر حسب این‌که هزینه هر کدام از محصولات چقدر است، ست تبلیغاتی شما می‌تواند در دسته هدایای ارزان‌قیمت تا هدایای لوکس قرار بگیرد. به صورت کلی، ست سررسید تبلیغاتی از حدود 300 هزار تومان آغاز می‌شود و تا حدود یک میلیون تومان هم می‌رسد.

عامل بعدی، تعداد سفارش محصول است. به صورت کلی، هر چه تعداد سفارش محصول بیشتر باشد، امکان بهره‌مندی از تخفیف نیز بیشتر می‌شود.

از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت نهایی محصول می‌توان به زمان سفارش محصول اشاره کرد. هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر شویم، با توجه به افزایش حجم سفارشات، به قیمت نهایی محصول نیز افزوده می‌شود.

 

قیمت سررسید 1402 چند است؟

با انتخاب محصولات مقرون ‌به‌صرفه برای ست سررسید خود، در هزینه‌های بازاریابی خود صرفه‌جویی کنید

 

 

 

سخن آخر

 

سررسید تبلیغاتی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی از دیرباز تا کنون بوده است. مهم نیست پیشرفت فناوری تا کجا ادامه باشد، هنوز برای بسیاری از افراد، یادداشت کردن تاریخ‌ها و رویدادهای مهم در یک سررسید تبلیغاتی جذاب‌تر و فراموش‌نشدنی‌تر است. اگر به دنبال یک هدیه فاخر و به یادماندنی برای مخاطبان خاص و دوست‌داشتنی خد هستید، بهتر است به سراغ ست سررسید تبلیغاتی بروید تا در کنار شگفت‌زده کردن مخاطبان خود، خاطرات زیبایی را برای آن‌ها رقم بزنید.

 


19/ اسفند/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف